De voice-acting is vrij overtuigend. Zit ook flink wat emoties in de gesprekken, kan keuze's maken op sommige momenten, als in goed, slecht, agressief, overtuigend e.d. Wat ik nu in mijn anderhalf uur heb gemerkt is dat je niet vaak een keuze hebt pas 4 of 5 keer tegen gekomen., kan ook zijn dat ik pas net de prologue heb afgerond.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef The_Substitute het volgende:
Ben benieuwd of de gesprekken bij dit deel wat minder houterig zullen zijn dan bij 't eerste. Vond dat in de interactie toch wat storend. Maar dat komt misschien omdat ik Bioware conversaties gewend ben.
OMG OMG ingame tetten ik ga mij echt heel erg hard afberen en dan over mijn buikje komen hmm hmmmm ja mamaquote:
Not Representative of Final Game Quality.quote:
In Australië zijn het kinderen, zo plat zijn zequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Not Representative of Final Game Quality.
Toch geen kleinere cupmaat hè? ()
Nouja, ik moet zeggen dat THe WItcher juist een prima oplossing had door dat juist te integreren. Ik snap je punt wel, het liefst zou ik ook een action rpg willen spelen gebaseerd op pure skills, maar zo een game is the witcher niet, en hebben ze dus al wel wat gecompenseerd op dat gebied.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de gameplay in Deel 1 niet super, ik wil gewoon lekker lopen met wasd en action rpg ffs. Niet steeds klikken
Godmiljaar homo hoe kom jij daaraan????????quote:
Het was té veel met je muis. Ik vind á la dragon age 2 een tussen oplossing. Maar ik heb nog geen gameplay gezien van the witcher 2.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, ik moet zeggen dat THe WItcher juist een prima oplossing had door dat juist te integreren. Ik snap je punt wel, het liefst zou ik ook een action rpg willen spelen gebaseerd op pure skills, maar zo een game is the witcher niet, en hebben ze dus al wel wat gecompenseerd op dat gebied.
Gekregen voor een preview.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Godmiljaar homo hoe kom jij daaraan????????
is weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Smoofie het volgende:
én die stances voor verschillende enemies vond ik fail
Jammer. Dat zorgde er juist voor dat het niet aanvoelde als gewoon een hack&slasher. Verschillende zwaarden en stances voor verschillende vijanden. Dan ben ik benieuwd wat ze daarvoor in de plaats hebben gebracht. Anders vind ik het een slechte ontwikkeling.quote:
Op je moeder, Ritse, je moeder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef RitseB het volgende:
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens het preview?
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef andrew.koster het volgende:
Heb deel 1 toch maar opgepikt en tot nog toe vind ik het erg goed. De magie werkt goed (alleen is die mindcontrol sign niet zo nuttig).. het geswitch tussen group - en andere styles is wat suf, maar dat je fast of strong moet kiezen (en dat uiterlijke kenmerken vaak aangeven welke je moet hebben) is juist erg gaaf en dus jammer dat dat weg is. Dialoog is aardig en het is toch leuk dat er wat leven in de wereld zit. Ga het maar eens uitspelen en de Witcher 2 reviews afwachten, maar als het net zo goed is, zeker kopen
Oh, en naaktkaartjes verzamelen als minigame is altijd leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef invine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door andrew.koster op 10-05-2011 20:37:58 ]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ja, al achter... moest kiezen tussen Shani en Triss. Shani
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken man
alsof iedereen die in dit topic kijkt het spel heeft uitgespeeld
Tuurlijk vent, droom verder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.
Ga je diep schamenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet deel 1 ook nog steeds uitspelen
Ben nu bijna klaar met het gedeelte bij Lady of the Lake Vodyanoi enzulks(tenminste, denk ik)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Ga je diep schamen![]()
Hoe kan je deel 1 nog steeds niet hebben uitgespeeld en nu al verlangen naar deel 2.
-Ontopic-
Ik ben volgens mij een van de weinigen die het concept art in deel 1 door het spel heen geweldig vond, en het gaat missen aangezien deel 2 geen laadschermen meer heeft![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Er komen soms weleens wat spelletjes tussendoor. Tevens heb ik hetzelfde bij Morrowind en Oblivion (al heb ik die laatste ondertussen uitgespeeld), ik wil eerst alle subquests en alles klaar hebben voordat ik weer verder ga met het verhaal, maar dat wil soms wel eens resulteren dat ik mij ga vervelen en iets tussendoor ga doen
![]()
Ik hoop dat ze het principe zelf achter the witcher niet veranderd hebben
Of youtube.comquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Du hast gleich! En dat ga ik ook doen heur! Maar ik neem mijn tijd, heb t wat druk de laatste tijd met school! Ik koop games toch nooit bij de release date, soms een weekje of 2 laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Je bedoeld de intro bij het kasteel Kael Moren? Daar deed ik 15 min over 1 vijand omdat ik totaal niet snapte hoe het vechtsysteem werkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef vosss het volgende:
Ik heb deel 1 eik nooit echt gespeeld.
Ik werd een beetje debiel van die stugge gortdroge kutquests in het begin
Loont het de moeite om daar even door heen te bijten?
Vonden jullie het begin ook traag en saai?
Ja dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef vosss het volgende:
Weet ik veel. Gewoon het begin. Dat is meestal gewoon in het begin van een spel zegmaar. Alsof ik nu nog weet hoe dat kasteel heet
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.quote:
preview build, niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.
Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah het is toch totaal anders (slechter) geanimeerd dan in L.A. Noire, maar goed, ik denk dat ik daar absoluut geen problemen mee zal hebbenLaat maar komme!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Verhaal > Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Ja Fable 3 gaat ook pas in aanmerking komen wanneer ik The Witcher 2 helemaal grijs heb gespeeld.quote:
Als de storymodus slechts 7 uur duurt dan heb ik 'm wellicht in die tijd kapot gespeeld ja. Verder heb ik geen Xbox 360 dus ben ik ook niet zo goed op de hoogte van die game.quote:
Je vergeet Battlefield 3quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Samael het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Kan best leuk spel worden, maar valt weg in het niets vergeleken met de eerder opgenoemde titels.
Wellicht, maar van het eerste is al geen sprake. Ik heb ondertussen wel genoeg oorlog shooters voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]Als je van de Battlefield saga houdt, is het bijna GOTY met Skyrim . (en miss witcher 2)
Een = mag ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik gameplay voor verhaal zou zetten; of een = tussen die 2
Ja... maar.. witcherquote:Op zondag 15 mei 2011 03:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk wel dat ik met the Witcher de meeste tijd kwijt ben om heen en weer te rennen naar npc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermakenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb Witcher 1 nooit gespeeld maar heb wel zin in deze gameLeuk tijdvullertje tot Skyrim.
True, dat gaat niet lukken, maar een deel van de tijd kan ik er in ieder geval mee overbruggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermaken
Bron.quote:Alle The Witcher 2-DLC wordt gratis
Alle downloadbare content die verschijnt voor The Witcher 2 zal gratis te verkrijgen zijn. Dit vertelt ontwikkelaar CD Projekt op basis van klantenvragen, meldt website Neoseeker.
CD Projekt vraagt alleen geld voor de uitbreidingspakketten van de game. De eerste downloadbare content wordt verwacht op de dag van release van The Witcher 2. De actievolle role-playing-game wordt verwacht op twintig mei en verschijnt alleen voor PC.
Daarnaast onthulde CD Projekt dat savebestanden die spelers van het eerste deel meenemen naar The Witcher 2 niet alleen het verhaal beïnvloeden, maar ook geld, bepaalde objecten en uitrusting. Zo kunnen spelers het befaamde Raven Armor meenemen naar het tweede deel.
samequote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga hem ook kopen, al hoop ik stiekem dat ie vanavond al te downloaden is zodat ik alvast een voorproefje kan nemen
Gekocht as in, besteld of echt al gekocht en binnenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef cryotek het volgende:
Vanochtend gekocht, en ik kan nu al niet meer wachten
Je wilt zeker vanavond een voorproefje zodat je kan fappen op de nudity in het spelquote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga hem ook kopen, al hoop ik stiekem dat ie vanavond al te downloaden is zodat ik alvast een voorproefje kan nemen
Jaquote:
Mensen die Bart hetenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Het zijn niet mijn plaatjes.
Host ze dan ergens anders.
Whahahahahahahahquote:
Wat is dit voor aids, ik ga toch geen 9001 links copypastenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Bart het volgende:
max settings @ 2560x1600, 50-60fps 980X 4,5GHz 3x580GTX
http://img198.imageshack.us/img198/3011/witcher2201105161340568.jpg (copy/paste deze link)
http://img151.imageshack.us/img151/2613/witcher2201105161343492.jpg (copy/paste deze link)
http://img833.imageshack.us/img833/4239/witcher2201105161410249.jpg (copy/paste deze link)
http://img52.imageshack.us/img52/889/witcher2201105161410405.jpg (copy/paste deze link)
http://img689.imageshack.us/img689/4641/witcher2201105161412119.jpg (copy/paste deze link)
http://img10.imageshack.us/img10/1920/witcher2201105161412173.jpg (copy/paste deze link)
http://img221.imageshack.us/img221/4026/witcher2201105161412197qp.jpg (copy/paste deze link)
http://img836.imageshack.us/img836/6186/witcher2201105161413107.jpg (copy/paste deze link)
http://img405.imageshack.us/img405/9500/witcher2201105161413182.jpg (copy/paste deze link)
http://img824.imageshack.us/img824/4199/witcher2201105161413261.jpg (copy/paste deze link)
http://img121.imageshack.us/img121/7209/witcher2201105161414003.jpg (copy/paste deze link)
http://img153.imageshack.us/img153/3360/witcher2201105161414018.jpg (copy/paste deze link)
http://img9.imageshack.us/img9/9853/witcher2201105161415420.jpg (copy/paste deze link)
iddquote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is dit voor aids, ik ga toch geen 9001 links copypastenLink naar bron?
3x 580.. gaat 'm niet worden dusquote:Some pics from a Polish guy, that's with Uber Sampling on. (He is running the game with 3 580s).
Waren het er maar 9001.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat is dit voor aids, ik ga toch geen 9001 links copypastenLink naar bron?
Dat staat er ook boven in mijn post.quote:
Aha, het niet kunnen begrijpen van PI's hangt natuurlijk weer samen met je intelligentie. Het zijn immers zeer complexe icoontjes.quote:
Zijn het zeker, heb er na een jaar nog steeds moeite meequote:Op maandag 16 mei 2011 18:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Aha, het niet kunnen begrijpen van PI's hangt natuurlijk weer samen met je intelligentie. Het zijn immers zeer complexe icoontjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
GRYOnline.quote:
Vertel ons effe hoe het aanvoelt! Je hoeft natuurlijk niet veel te spoileren maar ik ben wel benieuwd! In die trailers ziet het er wat vaagjes uit allemaaal!quote:
Steam, als ik heb al binnen had zou ik hier niet zijn!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gekocht as in, besteld of echt al gekocht en binnenOf Steam?
Ik kan het nog niet spelenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vertel ons effe hoe het aanvoelt! Je hoeft natuurlijk niet veel te spoileren maar ik ben wel benieuwd! In die trailers ziet het er wat vaagjes uit allemaaal!
En vind je het nu al beter dan witcher 1 of kan je dat nog niet zeggen? (uiteraard qua verhaallijn nog niet)
PC exclusivequote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef invine het volgende:
Ik wil hem eerst testen voordat ik hem koop.. geen idee of mijn pc hem fatsoenlijk gaat draaien en anders koop ik hem wel voor de xbox..
komt ooit wel portquote:
Dat mag je hopen jaquote:
nee PCquote:
altijd lokale boer doenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:32 schreef Jump het volgende:
MorgenZe wouden hem nog niet meegeven in de MM vandaag
thanks voor de heads upquote:
ofcquote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
Ik raad jullie het wel aan om hem te kopen en de makers te supporten
+ DLC (allemaal gratis!!)quote:Op maandag 16 mei 2011 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Haha oh wow, 14 gb! (dat vind ik wel leuk)
Ik krijg hem nooit binnen voor morgen als ik em ga kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:20 schreef leeell het volgende:
[..]
+ DLC (allemaal gratis!!)
en uitbreidingen
wat w0rd feest
doe ik voor skyrim toch, dus ff eerder kan ook welquote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik krijg hem nooit binnen voor morgen als ik em ga kopen
Misschien toch even wachten i.v.m. of ie draait op mijn pc though (als ie niet draait zal ik toch eerst een betere kaart moeten kopen)
Nouja ok en terechtquote:
Heb hem over 10 min binnenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef RickoKun het volgende:
Heb em over 2 uurtjes binnen
Morgenavond even installeren en uitchecken, vrijdag even kopen (samen met LA Noire bij de Saturn in de Grun!)
Gamemania heb ik em idd gecancelled. Officele release is de 17e, dan moet je niet pas op de 20e gaan leveren en er recht boven adverteren met: voordeel pre-order: gegarandeerd gamen op releasedatum.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:13 schreef Jump het volgende:
Pfff, gisteren wouden ze hem nog niet meegeven in de MM. Vandaag zeggen ze dat die nog niet binnengekomen isSukkels
En volgende de site van GameManie komt die be hen maar binnen de 20ste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien kreeg ik een trojan melding (zal vast niet echt geweest zijn), maar i.c.m. het feit dat ik het spel toch wil kopen maar eerst ook een videokaart moet aanschaffen verwijder ik em maar weer van mijn pc![]()
![]()
Iets van VMPacker.AAA? Dat is een false positive inderdaad. Als het iets anders was, was het wel echt. Er zwerven namelijk nogal wat versies rond met trojans.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:26 schreef RickoKun het volgende:
... Bovendien kreeg ik een trojan melding (zal vast niet echt geweest zijn), ...
t zat m in de paul.dllquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:37 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Iets van VMPacker.AAA? Dat is een false positive inderdaad. Als het iets anders was, was het wel echt. Er zwerven namelijk nogal wat versies rond met trojans.
redelijk outdated videokaart idd,quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:39 schreef RickoKun het volgende:
Mijn 4mb ram
duo core 2,8gHz
en Geforce Nvidia 230 GT werkt niet in mijn voordeel
Die duo core mot niet zoveel uitmaken me dunkt? Ik denk dat ik voldoende heb aan een nieuwe videokaart
Ja, die VMPacker.AAA dus. Dat is geen echte trojan. Dat is een false positive.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
t zat m in de paul.dll(net juist eentje die ik over moest pasten)
De game zal sowieso niet enorm goed gebruik maken van 4 cores, dus dat zou idd niet zoveel moeten maken. Tevens hoop ik dat je 4 GB hebt, en niet MBquote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:39 schreef RickoKun het volgende:
Mijn 4mb ram
duo core 2,8gHz
en Geforce Nvidia 230 GT werkt niet in mijn voordeel
Die duo core mot niet zoveel uitmaken me dunkt? Ik denk dat ik voldoende heb aan een nieuwe videokaart
AVG 8.5.850 271.1.1/3642 2011-05-17quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, die VMPacker.AAA dus. Dat is geen echte trojan. Dat is een false positive.
herkenbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:45 schreef RickoKun het volgende:
GVD ik ben echt pumped! Heb echter niet zo veel geld meer.....
Ik las net ergens dat iemand een dikke pc had en dat de graphics hem zwaar tegenvielen en dat het grof kut was???quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Had em gisteren binnen. De graphics zien er mooi uit maar zijn te mooi voor mijn pc-tje.
Ik zal dus eerst een nieuwe videokaart moeten kopen(of ik moet met alles uit gaan spelen
) alvorens ik de game ga kopen.
Het begin begint alweer net zoals de vorige witcher; je wordt meteen in het onbekende geduwd
Nouja, laat ik zeggen dat ik de graphics t.o.v. the witcher 1 een flinke vooruitgang vind. Als diegene misschien non stop CoD en andere FPS-en speelt kán het misschien zijn dat het niet zo grafisch is als die spellen...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat iemand een dikke pc had en dat de graphics hem zwaar tegenvielen en dat het grof kut was???
ps: ik test hem even uit, misschien pakt dit me wat sneller dan deel 1 en dan koop ik hem wel nadat ik LA Noire uitgespeeld heb
Op welke difficulty speel je? tregten klagt namelijk, check mijn post hierbovenquote:
Wow nee, graphics zijn echt behoorlijk mooi. Ik heb hem op 'Ultra' specs met Uber Sampling uitgezet, en de graphics zijn goed hoor! Met uber sampling is het al helemaal super, ik had dat effe aan, maar m'n PC trok het niet zonder de framerate tot 10-20 te laten droppen (en ik heb een GTX560quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat iemand een dikke pc had en dat de graphics hem zwaar tegenvielen en dat het grof kut was???
ps: ik test hem even uit, misschien pakt dit me wat sneller dan deel 1 en dan koop ik hem wel nadat ik LA Noire uitgespeeld heb
Normal, zelfde probleem. Witchers zijn niet meer de vechtersbazen die ze ooit waren, blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Op welke difficulty speel je? tregten klagt namelijk, check mijn post hierboven
Ik heb deze settings:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:06 schreef drumstickNL het volgende:
Wat voor een pc heb je nodig om dit spel op max settings te kunnen draaien?
Dualcore E8500quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik zou het niet weten vosssssssssssbozzzzzz!!! Heb je een beetje een up to date grafische kaart?
Ik had overigens bijna alles op disabled
Ja idd, dat zou sufficient moeten wezen mien jong!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Dualcore E8500
4GB ram
ATi HD6870 1GB
Dat moet zat zijn. Me dunkt
10GB RAM gek. Is dat niet een beetje overkill?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:07 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn speccs:
AMD Phenom II x6 1100t 4ghz
10 gb DDR kingston ram
GTX 470
Dus ff afwachten welke settings ik kan draaien.
Video editing.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef Silv het volgende:
[..]
10GB RAM gek. Is dat niet een beetje overkill?
Ram-drive? Of gebruik je een 64-bit programma?quote:
Mijn settings kan je sowieso wel draaien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef drumstickNL het volgende:
64 bit inderdaad.
Anyhow, ik denk eigenlijk dat alleen de gtx 470 niet alles op max gaat trekken.
Hoe zie je je FPS?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb deze settings:
[ afbeelding ]
Nog niet onder de 30fps geweest (90% van de tijd boven de 40fps) met een i5 760, 4GB, GTX470. Eigenlijk perfect voor mij want ik heb toch een hekel aan depth of field en blur, en voor de rest staat alles max (behalve de ubersampling, want daar wordt minimaal een GTX590 of een HD6990 voor geadviseerd).
Je kan aannemen dat er teveel achterlijke mensen op het internet zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef drumstickNL het volgende:
Veel mensen geven the witch 2 een positieve score terwijl de overigen vaak een enorm slecht cijfer geven. (0/1 of een 2)
Kan ik hierbij aannemen dat die mensen gewoon een slechte speel ervaring hebben gehad door slechte pc's? Aangezien de positieve reviews veruit in de meerderheid zijn.
Sowieso zijn zulke mensen losers die een 10 óf een 1 of 2 geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Je kan aannemen dat er teveel achterlijke mensen op het internet zitten.
Hey, ik ben precies bij die quest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Leatherneck het volgende:
Heb 'm ook binnen en draait prima op mijn 2 jaar oude PC
[ afbeelding ]
Zo'n 2 uurtjes gespeeld en ben er tot nu toe zeer over te spreken.
Je vergist je. Er zijn al meerdere games geweest die daar een optie voor hadden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef DeeCruise het volgende:
Toch interessant, volgens mij de eerste game die een video optie erin heeft zitten waarvoor je echt een dual gpu nodig hebt...
Of ik moet een game gemist hebben...
Nee wel meer dan 1 week, maar vakantie is al duur genoeg en als ik ga upgraden wil ik sowieso nieuwe videokaart, geheugen. mobo, en processor.. en dat zit zo rond de 500 euro denk ik.. en ik zal waarschijnlijk ook wel een nieuwe voeding mogen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef RickoKun het volgende:
Waarom upgraden na je vakantie? (of heb je één weekje vakantie)
Vanuit je inventory in 1 van je pockets stoppen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey, ik ben precies bij die quest.Hoe assign je een item?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Hoe kom je bij je inventory?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Vanuit je inventory in 1 van je pockets stoppen.
Op dezelfde manier als in alle andere games: met Fraps.quote:
Haalt fraps niet juist je 'echte' FPS naar beneden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als in alle andere games: met Fraps.
Ik denk dat 't zou moeten lukken, al zul je wel veel dingen op low of disabled moeten zetten... DENK ikquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:43 schreef Drakire het volgende:
Ik kijk al best een tijd uit naar dit spel sinds ik 2 worlds 2 een tijdje geleden heb uitgespeeld ben ik wel toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik vraag me alleen af of mijn computer dit wel gaat trekken![]()
AMD Phenom x2 550 @ 3,25Ghz
4,00 GB Ram
Geforce GTS 250
Afwachten, als het goed is krijg ik hem vanmiddag binnen heb niet zo'n zin om m'n pc up te graden. Ik werk met een micro systeem vind ik veel mooier dan zo'n lompe grote kast alleen zit ik dus met de dimensies van die kast (past geen lange videokaart in) plus een SFX voeding deze gaan maar tot 350 watt.
Zou betekenen dat ik een nieuwe videokaart behuizing en voeding moet aanschaffen gaat een beetje ver dus hopen dat hij een beetje werkt op dit systeem, fingers crossed
Als je een 386 hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haalt fraps niet juist je 'echte' FPS naar beneden?
quote:
Sorry Rickquote:Op woensdag 18 mei 2011 10:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nou eehhhhhhhhhh niet zo denigrerend bartjebozzz! Ik durf te zweren dat ie vast wel met 0,25 FPS naar beneden gaat
CTRL, dan het gele magic icoontje selecteren (heeft een naam, weet hem niet)quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:04 schreef seto het volgende:
Hoe doe je shield? Momenteel doe ik alleen combat met parry en rollen (heb veel Demon's Souls gespeeld dus rollen is nu een soort tweede natuur voor me), lukt me tot nu toe aardig.
Ben nu in de put naar de tempel, geweldig spel.
idd, zoek em ookquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:56 schreef Samael het volgende:
Zit er eigenlijk wel een storage chest in het spel? Heb 'm namelijk nog steeds niet kunnen vinden en loop nu al de hele tijd met teveel zooi
Kwam dit tegen op het internet. Of het klopt weet ik niet, maar ik zou dit wel als een behoorlijk groot minpunt beschouwen.quote:
gaan ze er van uit dat je hopen geld heb dan?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:19 schreef Samael het volgende:
[..]
Kwam dit tegen op het internet. Of het klopt weet ik niet, maar ik zou dit wel als een behoorlijk groot minpunt beschouwen.
As far as I know there is no storage, because crafting items are fairly common, and when you are short on something you can pretty easily buy it.
And picking up weapons and armor you won't be using is pointless, because they are worthless (literally).
I've read a short guide on some polish website saying that cdpr made it that way to make the game about story and not running around, picking up junk and selling it to traders or hoarding stuff aimlessly.
Veel boksen/arm worstelen/dicen dan maarquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef leeell het volgende:
[..]
gaan ze er van uit dat je hopen geld heb dan?
die crafting items zijn reteduur
directx goed?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:33 schreef vosss het volgende:
Nog steeds geen oplossing voor mijn probleem
in de stad zelf?quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef ems. het volgende:
Waar de fok moet je helemaal in het begin van het spel heen? De backalley wordt afgesloten ofzo en ik kan maar geen andere manier vinden om erlangs te komen
zal toch een software probleem zijn, ik las iets over een 3d programma wat je moest updaten ivm texture bug, even zoekenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:42 schreef vosss het volgende:
Getest, zowel ingame als in CCC vSync uitgeschakeld, maar probleem blijft bestaan.
Dat het geen hardwareprobleem is moge duidelijk zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:44 schreef leeell het volgende:
[..]
zal toch een software probleem zijn, ik las iets over een 3d programma wat je moest updaten ivm texture bug, even zoeken
Ah tnx.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
in de stad zelf?
je moet die deur kapot blazen met je aard
nah, het forum gaat ook niet verder dan Driversweeper > AMD Catalyst 11.5quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat het geen hardwareprobleem is moge duidelijk zijn.
Heb jij niet genoeg geld dan? Aan het einde van hoofdstuk 1 heb ik 5000 orens en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:59 schreef leeell het volgende:
[..]
gaan ze er van uit dat je hopen geld heb dan?
die crafting items zijn reteduur
ja klopt, 9/10 keer mis ik die hints gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah tnx.
Achja aard, natuurlijk. Zal wel in de hint hebben gestaan die ze snel 1 seconde rechts in je scherm laten zien terwijl je bezig bent met wat anders
mwoah ben net in chapter 1 dus nog niet ver, maar ik vertrouw op je dan dat geld wel zal komenquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:47 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Heb jij niet genoeg geld dan? Aan het einde van hoofdstuk 1 heb ik 5000 orens en ik heb geen idee waar ik het aan uit moet geven.![]()
Maar een storag box was inderdaad wel leuk geweest.
Geen technische problemen bij mij trouwens. Zolang ik Ubersampeling uit heb en geen steam op de achtergrond heb (blij dat ik hem op gog heb gekocht dus) loopt alles zo soepel als uhm.. iets dat heel erg soepel is.
Het is bij mij iig nog geen probleem geweest. Side quests zoals armpje drukken, dice en vuistgevechten verdien je ook snel een hoop geld mee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:48 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah ben net in chapter 1 dus nog niet ver, maar ik vertrouw op je dan dat geld wel zal komen
Fucking hinderlijk inderdaad, die dingen zijn te snel weer wegquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ah tnx.
Achja aard, natuurlijk. Zal wel in de hint hebben gestaan die ze snel 1 seconde rechts in je scherm laten zien terwijl je bezig bent met wat anders
ik ook 2x nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik kwam op Normal difficulty niet eens voorbij het stuk waar je die ballista verdedigers moet vermoorden
We are aware of the issues some of you are having, and we are working hard to resolve them. In case you are having other difficulties, please refer to our FAQ to see if a solution has already been posted there. If not, feel free to contact our tech support at tw2support@cdprojektred.com.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:32 schreef leeell het volgende:
heb in 3 uurtjes tijd wel een stortvloed aan bugs gehad, crashes bij wachten, vreemde animaties bij gesprekken, blijven klem zetten in een quest (zodat je niet kan saven) wapens die je niet kan sheaten en andersom
Gebruik slim je traps, bombs etc. Dan lukt het wel. Ik heb trouwens geen last van grafische of fps problemen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook 2x niet
omdat je gewoon zwak ben
Denk ik eerlijk gezegd ook wel..CDproject heeft een behoorlijke binding met haar community en doet hier ook daadwerkelijk iets mee, in tegenstelling tot de meeste developers tegenwoordig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:36 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
We are aware of the issues some of you are having, and we are working hard to resolve them. In case you are having other difficulties, please refer to our FAQ to see if a solution has already been posted there. If not, feel free to contact our tech support at tw2support@cdprojektred.com.
If you feel like sharing and discussing your problem with other users, you can also try putting a comment to this news post as we will answer questions here as well. We are here 24/7, and we are responding to tickets as quickly as we can.
Komt wel goed.
quote:We are currently working on the issues with the language packs in the DLCs. You might be able to download packs already but fully working solution should be available in the next five hours.
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:26 schreef leeell het volgende:
ze zeggen "bizar moeilijk"
feitelijk gewoon omdat je geforceerd word als een pussy te vechten en eigenlijk nooit combo's kan maken omdat je altijd weg moet rollen
en dan ken je zeggen "ja traps en spells" maar dat functioneert exact hetzelfde als rollen, het kost alleen vigor
vind het toch wel een domper qua combat (tot nu toe, weet niet hoe het is met upgrades)
Very High alleen dan paar dingen die ik irritant vind uit (motion blurquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.
Hoe hebben jullie je grafische instellingen btw?.. Screen?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:37 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ik vind het meer een realistisch beeld schetsen. Logisch als er vijf man om je heen staat dat je niet door kan blijven hakken, wat 1vs1 wel lekker werkt als je combineert met muisknop1/2. Met 't schild kun je overigens wel even een groepje bestormen en eentje eruit pakken. Ik vind de combat iig wel een uitdaging.
Hoe hebben jullie je grafische instellingen btw?.. Screen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb deze settings:
[ afbeelding ]
Nog niet onder de 30fps geweest (90% van de tijd boven de 40fps) met een i5 760, 4GB, GTX470. Eigenlijk perfect voor mij want ik heb toch een hekel aan depth of field en blur, en voor de rest staat alles max (behalve de ubersampling, want daar wordt minimaal een GTX590 of een HD6990 voor geadviseerd).
eens, al helpt ALT wel met targettenquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:46 schreef ems. het volgende:
Wat een afschuwelijke combat heeft dit spel tot nu toe. Ik ben nu al 10x doodgegaan tegen 3 simpele soldaten omdat hij de hele tijd zonder reden van target switcht, hij gewoon mis slaat terwijl het toch vrij duidelijk is dat ik iemand wil raken of omdat parry gewoon niet reageert?
Ik zal vast nog even moeten wennen aan de controls maar tot noch toe vind ik de combat dermate choppy dat ik nauwelijks 1 uur in het spel al gewoon pauze moest nemen uit frustratie. Ik hoop dat het FLINK wat interessanter gaat worden zodra je wat meer skills erbij krijgt want om het hele spel zo te kloten heb ik absoluut geen zin. Dit heeft niets te maken met moeilijkheid, dit is gewoon onhandig geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:06 schreef Blistering het volgende:
verkoopt niemand het ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
veel gebeuren als ik alt-f4quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig dat je zoveel bugs hebt Ieeell, ik ben er namelijk echt nog geen een tegen gekomen.
Ben volgens mij alle vendors afgeweest, maar ga zo nog wel een rondje Flotsam doen danquote:
en cedric?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben volgens mij alle vendors afgeweest, maar ga zo nog wel een rondje Flotsam doen dan
Niets, heb nu wel een herb kunnen kopen waar aether uit kan komen, nu nog uitvogelen hoe ik een herb kan ''usen''quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
en cedric?
die knakker op het platform?
ik hoopte op een zooitje AoEquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens over de combat, later krijg je meer points in swordmanship zoals counter enz, maakt het een steuk leuker, ook kun je mage only worden
Ik vond de Magic tree eigenlijk een stuk saaier dan de Swordsman tree als ik de talents even zo bekeek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens over de combat, later krijg je meer points in swordmanship zoals counter enz, maakt het een steuk leuker, ook kun je mage only worden
Witchers horen ook een zwaard te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik vond de Magic tree eigenlijk een stuk saaier dan de Swordsman tree als ik de talents even zo bekeek.
hakken en quests, gwn standaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef ems. het volgende:
Hoe moest je nou precies level up gaan? Ik meen dat ik wat erover las maar dat was tijdens een gevecht en het was al weg voordat ik de eerste zin kon lezen.
je kan met mediteren nu gewoon Wait > Alchemy > Drink Potion, misschien dat je XP krijgt voor potions maken, anders weet ik het nietquote:
Dat begreep ik, ik bedoel of je moet mediteren oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:29 schreef DeeCruise het volgende:
Zit vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef seto het volgende:
[..]Thanks! Vanavond eens opnieuw proberen dan, zal die big fucker wel zijn die het moet hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |