De voice-acting is vrij overtuigend. Zit ook flink wat emoties in de gesprekken, kan keuze's maken op sommige momenten, als in goed, slecht, agressief, overtuigend e.d. Wat ik nu in mijn anderhalf uur heb gemerkt is dat je niet vaak een keuze hebt pas 4 of 5 keer tegen gekomen., kan ook zijn dat ik pas net de prologue heb afgerond.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:16 schreef The_Substitute het volgende:
Ben benieuwd of de gesprekken bij dit deel wat minder houterig zullen zijn dan bij 't eerste. Vond dat in de interactie toch wat storend. Maar dat komt misschien omdat ik Bioware conversaties gewend ben.
OMG OMG ingame tetten ik ga mij echt heel erg hard afberen en dan over mijn buikje komen hmm hmmmm ja mamaquote:
Not Representative of Final Game Quality.quote:
In Australië zijn het kinderen, zo plat zijn zequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:40 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Not Representative of Final Game Quality.
Toch geen kleinere cupmaat hè? ()
Nouja, ik moet zeggen dat THe WItcher juist een prima oplossing had door dat juist te integreren. Ik snap je punt wel, het liefst zou ik ook een action rpg willen spelen gebaseerd op pure skills, maar zo een game is the witcher niet, en hebben ze dus al wel wat gecompenseerd op dat gebied.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef Smoofie het volgende:
Ik vond de gameplay in Deel 1 niet super, ik wil gewoon lekker lopen met wasd en action rpg ffs. Niet steeds klikken
Godmiljaar homo hoe kom jij daaraan????????quote:
Het was té veel met je muis. Ik vind á la dragon age 2 een tussen oplossing. Maar ik heb nog geen gameplay gezien van the witcher 2.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja, ik moet zeggen dat THe WItcher juist een prima oplossing had door dat juist te integreren. Ik snap je punt wel, het liefst zou ik ook een action rpg willen spelen gebaseerd op pure skills, maar zo een game is the witcher niet, en hebben ze dus al wel wat gecompenseerd op dat gebied.
Gekregen voor een preview.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Godmiljaar homo hoe kom jij daaraan????????
is weg.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Smoofie het volgende:
én die stances voor verschillende enemies vond ik fail
Jammer. Dat zorgde er juist voor dat het niet aanvoelde als gewoon een hack&slasher. Verschillende zwaarden en stances voor verschillende vijanden. Dan ben ik benieuwd wat ze daarvoor in de plaats hebben gebracht. Anders vind ik het een slechte ontwikkeling.quote:
Op je moeder, Ritse, je moeder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:07 schreef RitseB het volgende:
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten tijdens het preview?
quote:Op maandag 9 mei 2011 15:46 schreef andrew.koster het volgende:
Heb deel 1 toch maar opgepikt en tot nog toe vind ik het erg goed. De magie werkt goed (alleen is die mindcontrol sign niet zo nuttig).. het geswitch tussen group - en andere styles is wat suf, maar dat je fast of strong moet kiezen (en dat uiterlijke kenmerken vaak aangeven welke je moet hebben) is juist erg gaaf en dus jammer dat dat weg is. Dialoog is aardig en het is toch leuk dat er wat leven in de wereld zit. Ga het maar eens uitspelen en de Witcher 2 reviews afwachten, maar als het net zo goed is, zeker kopen
Oh, en naaktkaartjes verzamelen als minigame is altijd leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
quote:Op maandag 9 mei 2011 18:07 schreef invine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door andrew.koster op 10-05-2011 20:37:58 ]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:42 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Ja, al achter... moest kiezen tussen Shani en Triss. Shani
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HEY JOH! Fijn dat je dat even verteld!Mongool
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken manquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:38 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Asjeblieft huilie, tussen spoiler tags. Gezien je andere posts hier heb je 1. the witcher allang uitgespeeld en 2. vond je er geen hol aan, dus lekker aan het trollen?
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 10:14 schreef leeell het volgende:
[..]
dan alsnog kan je toch gewoon een spoiler gebruiken man
alsof iedereen die in dit topic kijkt het spel heeft uitgespeeld
Tuurlijk vent, droom verder.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:05 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar om zo te reageren als iemand dat vergeet vind ik wat overbodig. Vooral omdat het amper iets spoilt: dat je keuzes moet maken in het spel is duidelijk niet een spoiler, dus het enige wat ik toevoeg is dat je moet kiezen uit optie A en optie B, wat verder amper relevant is voor het verhaal.
Ga je diep schamenquote:Op maandag 9 mei 2011 20:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet deel 1 ook nog steeds uitspelen
Ben nu bijna klaar met het gedeelte bij Lady of the Lake Vodyanoi enzulks(tenminste, denk ik)
quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:42 schreef Samael het volgende:
[..]
Ga je diep schamen![]()
Hoe kan je deel 1 nog steeds niet hebben uitgespeeld en nu al verlangen naar deel 2.
-Ontopic-
Ik ben volgens mij een van de weinigen die het concept art in deel 1 door het spel heen geweldig vond, en het gaat missen aangezien deel 2 geen laadschermen meer heeft![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Er komen soms weleens wat spelletjes tussendoor. Tevens heb ik hetzelfde bij Morrowind en Oblivion (al heb ik die laatste ondertussen uitgespeeld), ik wil eerst alle subquests en alles klaar hebben voordat ik weer verder ga met het verhaal, maar dat wil soms wel eens resulteren dat ik mij ga vervelen en iets tussendoor ga doen
![]()
Ik hoop dat ze het principe zelf achter the witcher niet veranderd hebben
Of youtube.comquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Du hast gleich! En dat ga ik ook doen heur! Maar ik neem mijn tijd, heb t wat druk de laatste tijd met school! Ik koop games toch nooit bij de release date, soms een weekje of 2 laterquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:53 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het iig niet fijn vinden te moeten beginnen aan deel 2 terwijl je nog niet eens weet hoe het allemaal afloopt in deel 1. Je hebt nog dik een week voordat ie uitkomt. Ik zou zeggen: Verzamel al je krachten en speel deel 1 uit nu het nog kan!
Je bedoeld de intro bij het kasteel Kael Moren? Daar deed ik 15 min over 1 vijand omdat ik totaal niet snapte hoe het vechtsysteem werkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:23 schreef vosss het volgende:
Ik heb deel 1 eik nooit echt gespeeld.
Ik werd een beetje debiel van die stugge gortdroge kutquests in het begin
Loont het de moeite om daar even door heen te bijten?
Vonden jullie het begin ook traag en saai?
Ja dusquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:32 schreef vosss het volgende:
Weet ik veel. Gewoon het begin. Dat is meestal gewoon in het begin van een spel zegmaar. Alsof ik nu nog weet hoe dat kasteel heet
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.quote:
preview build, niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.
Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah het is toch totaal anders (slechter) geanimeerd dan in L.A. Noire, maar goed, ik denk dat ik daar absoluut geen problemen mee zal hebbenLaat maar komme!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Verhaal > Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Ja Fable 3 gaat ook pas in aanmerking komen wanneer ik The Witcher 2 helemaal grijs heb gespeeld.quote:
Als de storymodus slechts 7 uur duurt dan heb ik 'm wellicht in die tijd kapot gespeeld ja. Verder heb ik geen Xbox 360 dus ben ik ook niet zo goed op de hoogte van die game.quote:
Je vergeet Battlefield 3quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Samael het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Kan best leuk spel worden, maar valt weg in het niets vergeleken met de eerder opgenoemde titels.
Wellicht, maar van het eerste is al geen sprake. Ik heb ondertussen wel genoeg oorlog shooters voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]Als je van de Battlefield saga houdt, is het bijna GOTY met Skyrim . (en miss witcher 2)
Een = mag ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik gameplay voor verhaal zou zetten; of een = tussen die 2
Ja... maar.. witcherquote:Op zondag 15 mei 2011 03:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk wel dat ik met the Witcher de meeste tijd kwijt ben om heen en weer te rennen naar npc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermakenquote:Op zondag 15 mei 2011 14:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb Witcher 1 nooit gespeeld maar heb wel zin in deze gameLeuk tijdvullertje tot Skyrim.
True, dat gaat niet lukken, maar een deel van de tijd kan ik er in ieder geval mee overbruggen.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zou wel fantastisch zijn, als je je hier 6 maand mee kan vermaken
Bron.quote:Alle The Witcher 2-DLC wordt gratis
Alle downloadbare content die verschijnt voor The Witcher 2 zal gratis te verkrijgen zijn. Dit vertelt ontwikkelaar CD Projekt op basis van klantenvragen, meldt website Neoseeker.
CD Projekt vraagt alleen geld voor de uitbreidingspakketten van de game. De eerste downloadbare content wordt verwacht op de dag van release van The Witcher 2. De actievolle role-playing-game wordt verwacht op twintig mei en verschijnt alleen voor PC.
Daarnaast onthulde CD Projekt dat savebestanden die spelers van het eerste deel meenemen naar The Witcher 2 niet alleen het verhaal beïnvloeden, maar ook geld, bepaalde objecten en uitrusting. Zo kunnen spelers het befaamde Raven Armor meenemen naar het tweede deel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |