meisje heeft deze aangepaste stoel:quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:11 schreef lionessa het volgende:
He jammer, Ik hoop dat deze ook goed werkt. Ik vind hem ook wel mooi, maar hij biedt veel minder ondersteuning en heeft een erg korte rugleuning. Heb je dat bij hun aangekaart? (Vast wel, jou nu een klein beetje kennende ;-) ) En is er een mogelijkheid voor gordels tegen het wegzakken/glijden? Of zitten die er aan vast en zie ik die gewoon niet?

Dat is de stoel die ze nu heeft. Dat bovenste gedeelte is afneembaar en die kan straks ook zo op d'r rolstoel gezet worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef livelink het volgende:
Uberduitser, is die stoel op de laatste foto nou de stoel die ze nu heeft of die ze gaat krijgen?

eentje voor hier en eentje voor bij opa en oma(daar is ze ook regelmatig)quote:

Ja super he, dit zijn de dingen waardoor wij weer enigszins opleven!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Hobbesje het volgende:
Mooi! En fijn dat je zulke mensen in je omgeving hebt.
Ja dit is echt ideaal zo op hoogte direct achter de bank.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
Mooi zeg! En wat ligt ze zo fijn op ooghoogte

met vlagen is ze misselijk....Ze is gelukkig van nature een erg vrolijk meisje, dus als ze kan lacht ze.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Gatverdamme UD! Wat een pech. Heeft ze er nog erg veel last van zelf?

Dank en jullie ook alvast veel sterkte! Zorg echt dat je zelf wat rust vind, dat is voor jezelf beter en je straalt dat naar je kindje ook uit en die heeft daar nog het meeste baat bij!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:38 schreef refro het volgende:
@UberDuitser: Jullie hebben ook wel heel erg veel pech alles bij elkaar. Heel veel succes met alles en ik hoop dat het snel beter gaat met jullie meisje.
Ik begin hier ook wel een beetje zenuwachtig voor Stans operatie te worden. Heb er zelfs soms slapeloze nachten van. Gegeven de situatie is het denk ik niet meer als normaal. We laten het allemaal maar zoveel mogelijk op ons afkomen, meer voorbereiden als nu lukt niet. Op de dag zelf gaan mijn moeder en schoonmoeder mee om ons af te leidenIk denk dat na de operatie de rust hier weer zal terugkeren.

tja, langzamerhand begint de emmer echt over te stromen. Wordt tijd eens hulp te gaan zoeken denk ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:27 schreef Keshet het volgende:
Arm meiske toch. En arme papa, mama en grote broer.![]()
Hopelijk is dit het stapje terug wat nodig was om er 20 vooruit te zetten UD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |