okquote:
+k.quote:
1500 euro in dat geval!quote:
Te huur dan?quote:
.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
ik bied een huurprijs van 15 euro
Sorry, hoor. Was maar aan het werk gegaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Nou, het was nou ook weer niet de bedoeling dat iedereen er stil van zou worden.
Hier hetzelfdequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Sorry, hoor. Was maar aan het werk gegaan.
Ben niet in pak vandaag, just casual.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Wat saai.
Overigens, mannen in uniform. O. My. Gawd.
quote:
Ben ik alquote:
Jawel maar ze kunnen niet de deur van de vriezer open maken en een pak kuikentjes eruit trekkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef Kuukske het volgende:
Dat kunnen die beesten ook prima zelf, zo'n verpakking openmaken.
Dat kun je ze vast wel leren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar ze kunnen niet de deur van de vriezer open maken en een pak kuikentjes eruit trekken
Pizzaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
ik eet ook liever pizza dan dooie kuikens.
helemaal die nieuwe die nu bij de NYP te halen isquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef Poit het volgende:
ik eet ook liever pizza dan dooie kuikens.
Welke?? Overigens is zelf pizza maken veel smakelijker dan zo'n NYP/Domino's-ding. Maar goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Sharana_LV het volgende:
helemaal die nieuwe die nu bij de NYP te halen is
True that. Maar meestal als ik pizza haal dan is het omdat ik te weinig tijd heb om eten te makenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke?? Overigens is zelf pizza maken veel smakelijker dan zo'n NYP/Domino's-ding. Maar goed.
Zeker! Ze hebben deze nog niet zo heel lang, en hij is echt erg lekker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef Kuukske het volgende:
Oh, die. BBQ Chicken-pizza's zijn altijd prima te versmaden inderdaad.
Mijn werk kleding is ook een soort uniformquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
Wat saai.
Overigens, mannen in uniform. O. My. Gawd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Een oud vriendje van me werkte bij de Domino's en adviseerde me altijd om vooral geen pizza te bestellen.
Straalt het macht uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:41 schreef badboynova het volgende:
Mijn werk kleding is ook een soort uniform
quote:
Whahaha. Oja. Dat is behoorlijk mighty.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef badboynova het volgende:
![]()
Het kan er voor zorgen als je wel of geen warm water of verwarming heb
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Het kan er voor zorgen als je wel of geen warm water of verwarming heb
Wat ik vandaag heb gezien was wel cute.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
![]()
![]()
Mannen in uniform zijn leuk tenzij er zo'n arrogante rotkop op zit omdat ze denken dat ze alles zijn
Ik maak ook vaak zelf pizza is lekker jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke?? Overigens is zelf pizza maken veel smakelijker dan zo'n NYP/Domino's-ding. Maar goed.
quote:
Kom'de gezellig bij mij zitten dan?quote:
Kom net uit meeting dus moest het wel even uithouden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb m'n brood al een uur achter de kiezen joh. Ik wou dat ik het vol kon houden tot 1 uur om niet te eten maar dan ga ik onwijs van m'n graat.
oor delen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Fallen het volgende:
Hey, ik ben ook in pak vandaag.
Net klaar met een training geven. Volgende week waarschijnlijk weer in uniform (nouja, pak met een V-tje).
Goedemiddag overigens.... ik heb honger!
Nee, voor-oor-delen....quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Fallen het volgende:
Net klaar met een training geven. Volgende week waarschijnlijk weer in uniform (nouja, pak met een V-tje).
Wel even een pic voor mij en kuukske maken dan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:04 schreef Fallen het volgende:
Heb je ook achter-oor-delen?quote:
Ik heb gisteren weer tot 22:30 gewerktquote:
Daar zit bij jou het gras.quote:
Scherpquote:
Ik ben zelf bij vlagen geniaal, jammer dat het altijd windstil isquote:
windvlaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:13 schreef Kuukske het volgende:
Nou dat móet een geniale opmerking zijn, want ik snap 'm niet.
Uiteindelijk kan je toch niet zonder.quote:
Ja, ik snap wat een windvlaag is, maar wat heeft dat met genialiteit te maken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
windvlaag
` wind - vlaag de -woord windvlagen plotseling sterkere wind
Laat maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat een windvlaag is, maar wat heeft dat met genialiteit te maken?
Nou, ik hoop op westenwind, dan heb ik 'm mee zometeen op de fiets.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Laat maarik ga hem niet verder uitleggen
Maar het dan zekers ook windstil bij jouw
oh myquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik snap wat een windvlaag is, maar wat heeft dat met genialiteit te maken?
Helpt het als ik zeg dat ik blond ben?quote:
pics.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik blond ben?.
Vertrouw me maar op m'n blauwe usericon.quote:
Nou vooruit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vertrouw me maar op m'n blauwe usericon.
Tsja. Ja. Nou.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou vooruit.
Ik hoop stiekem altijd dat de mensen op de internets van die hele aantrekkelijke sexy goed verzorgde mensen zijn. Poit zei ook dat hij een woeste hengst was, maar in de praktijk is dat dan altijd zo'n tegenvaller
Sony meet
quote:
DANK DANK IM HERE ALL NIGHT LONGquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef SuperFruitig het volgende:
OOOOOH WAT EEN GRAPPEN ALLEMAAL
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ben zelf bij vlagen geniaal, jammer dat het altijd windstil is
Foto's plaatsen heeft toch geen zin, uiteindelijk ben ik ook een dikke vette vent met een bierbuik en 23423432 lege pizzadozen in zijn kamer, en je denkt toch niet dat ik dit jaar al mijn tanden gepoetst heb?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik hoop stiekem altijd dat de mensen op de internets van die hele aantrekkelijke sexy goed verzorgde mensen zijn. Poit zei ook dat hij een woeste hengst was, maar in de praktijk is dat dan altijd zo'n tegenvaller
Sony meet
Liegbeestquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft toch geen zin, uiteindelijk ben ik ook een dikke vette vent met een bierbuik en 23423432 lege pizzadozen in zijn kamer, en je denkt toch niet dat ik dit jaar al mijn tanden gepoetst heb?
Dan zou je de eerste persoon in deze SC zijn die zijn eerlijkheid toontquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Foto's plaatsen heeft toch geen zin, uiteindelijk ben ik ook een dikke vette vent met een bierbuik en 23423432 lege pizzadozen in zijn kamer, en je denkt toch niet dat ik dit jaar al mijn tanden gepoetst heb?
EEJ!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Sony meet
Neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En haren op mijn kin!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou je de eerste persoon in deze SC zijn die zijn eerlijkheid toont![]()
Maakt niet uit. Heb al voorbereidingen getroffen. Takel hangt boven het bed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Moet je wel bovenop want anders verplet ik je ..
Hebben zat dames en herenquote:
Aight! En als jij geen pielemoos had gehad was je een verdomd lekker wijf geweest met je lange haren!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
GEFOPT POIT!
JE BENT EEN BRONSTIGE DEKHENGST DAT BEN JE!
Ah op jou kan ik rekenenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb al voorbereidingen getroffen. Takel hangt boven het bed.
Bronstigquote:
Als je er toch hangt, waarom nietquote:
Oh maar wacht eens ... ik ben natuurlijk een man dus dan moet ik achter de vrouwen aan ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je er toch hangt, waarom niet
En een strakke kont waar je u tegen zegt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh maar wacht eens ... ik ben natuurlijk een man dus dan moet ik achter de vrouwen aan ...
Dus als iedereen op internet faked kan ik er natuurlijk wel vanuit gaan dat jij een blonde stoot bent met dikke tieten enzeuuu?
SCORE!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
En een strakke kont waar je u tegen zegt!
Ik ben overigens alleen geïnteresseerd als je minimaal 3 WoW accounts hebt..quote:
Ik heb maar 1 wow account maar wel 3 lvl 80 popjes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben overigens alleen geïnteresseerd als je minimaal 3 WoW accounts hebt..
Niet helemaal wat ik zoek maar moet blijkbaar offers brengen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 wow account maar wel 3 lvl 80 popjes!
Ook goed?
Misschien mag je als troost een keer met mijn wow popje raiden!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik zoek maar moet blijkbaar offers brengen..
Ik doe niet aan raidenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Misschien mag je als troost een keer met mijn wow popje raiden!
quote:
quote:
Amsterdam verlaten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:33 schreef Solique het volgende:
Ik ga Amsterdam maar eens verlaten en naar huis
Neem ik het voor je op, is het nog niet goedquote:
straks geloven ze niet dat ik een dikke man benquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Neem ik het voor je op, is het nog niet goed![]()
OH! Dan zal ik de pics maar laten zien :quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
straks geloven ze niet dat ik een dikke man ben
Daar trappen ze nooit in, ik zei net dat ik alleen pizza eet en geen fruit!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
OH! Dan zal ik de pics maar laten zien :
[ afbeelding ]
Vergeet de kuikentjes nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar trappen ze nooit in, ik zei net dat ik alleen pizza eet en geen fruit!
Tja, werk in Amsterdam maar woon er niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam verlaten?![]()
Geef mij een lift dan!
Naar huis duhquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, werk in Amsterdam maar woon er niet.
Weet niet waar in A'dam je zit om een lift te geven, tevens ook niet waarheen.
Amsterdam Zuid naar Amsterdam Oostquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Tja, werk in Amsterdam maar woon er niet.
Weet niet waar in A'dam je zit om een lift te geven, tevens ook niet waarheen.
hmh, niet echt logisch voor mij. Ik ga van Amsterdam Zuid naar Leidenquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid naar Amsterdam Oost
Cities in Motion is wel aardig, maar vind hem persoonlijk te duur voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Eten!
En dan cities in motion en bulletstorm eens ff bekijken
Maar dan heb je hem wel alvastquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef Poit het volgende:
Killzone ergens kopenen pas zondag kunnen spelen
Ik koop hem nu ook nog ff niet, als het niks is gaat het er weer vanafquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Solique het volgende:
[..]
hmh, niet echt logisch voor mij. Ik ga van Amsterdam Zuid naar Leiden
[..]
Cities in Motion is wel aardig, maar vind hem persoonlijk te duur voor wat je krijgt.
[..]
Maar dan heb je hem wel alvast
Ah zo, ik zelf vind het wel aardig maar kan nog enorm worden uitgebreid wat het eigenlijk ook moet gaan krijgen. Nu is het te klein en te minimalistisch voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik koop hem nu ook nog ff niet, als het niks is gaat het er weer vanaf
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:22 schreef koei het volgende:
Solique! Heb je je PS3 en killzone nou al gekocht?
hmm wel grappig, maar gaat nog ff niet lekker met bouwenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah zo, ik zelf vind het wel aardig maar kan nog enorm worden uitgebreid wat het eigenlijk ook moet gaan krijgen. Nu is het te klein en te minimalistisch voor wat je krijgt.
Het bouwen en aanleggen is totaal anders dan vele andere simgames.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm wel grappig, maar gaat nog ff niet lekker met bouwen
Bij bouwen van de metro had ik een foutje gemaakt, dus denk haal het ff weg. had ik ook meteen de tram lijn weg geslooptquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Het bouwen en aanleggen is totaal anders dan vele andere simgames.
Ook is het uitkijken dat je niet voor files en/of opstoppingen zorgt anders haal je weinig tot niets binnen.
Tot je hem alleen met je vriendin laatquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Sony meet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Amsterdam Zuid naar Amsterdam Oost
Hiya Hiya Hiya !quote:
Vlak bij Amstel stationquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Waar in Oost buurvrouw?
Het wordt hier in Oost steeds leuker.
Ik heb stiekem toch wel hard moeten lachen om dat demonstratievrouwtje, de opmerking over dat het Israëlische koor wellicht morgen weer moet vechten op de westbank en dan de droge reactie dat ze morgen gewoon in Apeldoorn ofzo zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is POWnews toch een kansloos initiatief
Maar dat is het hele probleem juistquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb stiekem toch wel hard moeten lachen om dat demonstratievrouwtje, de opmerking over dat het Israëlische koor wellicht morgen weer moet vechten op de westbank en dan de droge reactie dat ze morgen gewoon in Apeldoorn ofzo zijnEn dat laatste item over die groenlinks lijsttrekker was idd erg kansloos, maar stiekem toch ook wel weer grappig, zeker die vraag over dierenseks
Poison Ivy zeker?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ga nog even in bed Batman doen, zit op een verrot stukje dus ben er al ff mee bezig
en daarna lekker slapen!
truste
Hoi Frankii.quote:
Dappermarkt, tropenmuseum.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vlak bij Amstel station
Jij?
Straks geen buren meer btw, heb een app op IJburg gekocht die eind maart klaar is!
Zo kwam ik onlangs achter dat een van mijn nieuwe buren een goede vriendin van me isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vlak bij Amstel station
Jij?
Straks geen buren meer btw, heb een app op IJburg gekocht die eind maart klaar is!
BOEM KLATSCH!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Tot je hem alleen met je vriendin laat
Ik heb nu zelf zo'n 6 jaar horeca ervaring maar dit heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:28 schreef badboynova het volgende:
Kom ik gister bij de mac en bestel ik 3 hamburgers, ga ik ze ophalen bij het 3de raampje zegt die gozer
"sorry meneer maar we zijn 1 hamburger kwijt![]()
"
Dit is dus de laatste keer dat ik bij de mac (Alblasserdam) eten ga halen, want als het eten al zelf wegloop dan klopt er iets niet hahaha![]()
.
Die guy dacht dat 2 al wel genoeg was voor je!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:28 schreef badboynova het volgende:
Kom ik gister bij de mac en bestel ik 3 hamburgers, ga ik ze ophalen bij het 3de raampje zegt die gozer
"sorry meneer maar we zijn 1 hamburger kwijt![]()
"
Dit is dus de laatste keer dat ik bij de mac (Alblasserdam) eten ga halen, want als het eten al zelf wegloop dan klopt er iets niet hahaha![]()
.
Einde van de week Vrijdagquote:
Gamekings Eind van de week Vrijdag is het hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:30 schreef Kuukske het volgende:
Ja juistem. Van het weekend maar eens in de tuin wroeten, want mooi weer.
Ik hoef er nog maar 5.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:41 schreef Kn0x het volgende:
Boh wat een vrijdag, nu al. Gewoon om kwart voor 9 futloos zijn en nog 8 uur moeten
Ja in die kamer voor Poison Ivy!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef Solique het volgende:
Kom er net achter dat ik gewoon al een psn account hebt, mocht ik nergens goedkoop een ps3 vinden dan ga ik er zaterdag sowieso 1 voor de volle poet halen incl. kz3.
[..]
Poison Ivy zeker?
Trusten alvast![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo kwam ik onlangs achter dat een van mijn nieuwe buren een goede vriendin van me isOp een of andere manier had ik ff gemist dat ze daar woonde
Helemaal op t einde, vlak naast het strand Blijburgquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dappermarkt, tropenmuseum.
Waar ga je naartoe op IJburg?
Verhaaltechnisch ben je er dan bijna. Ivy vind ik zelf het moeilijkste deel van het gehele spel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja in die kamer voor Poison Ivy!!!!!! Maar ik ben er nu voorbij, sta nu vlak voor Ivy, morgen proberen haar ass te kicken
Duurt de game nog lang trouwens na Ivy?
Hoiquote:
oh yeaaahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Verhaaltechnisch ben je er dan bijna. Ivy vind ik zelf het moeilijkste deel van het gehele spel.
[..]
Hoi
Het gevecht tegen Ivy is wel al ver tegen het einde geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja in die kamer voor Poison Ivy!!!!!! Maar ik ben er nu voorbij, sta nu vlak voor Ivy, morgen proberen haar ass te kicken
Duurt de game nog lang trouwens na Ivy?
oe tof waar ga je heen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:29 schreef Poit het volgende:
Nice Ross.
Ik ben een half dagje werken en dan weekend weg
Ik voel me gelijk een stuk beterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gevecht tegen Ivy is wel al ver tegen het einde geloof ik.
GoodmoaningPff ben nog steeds helemaal gaar van mijn dienstreis
Woensdag tot veel te laat met leveranciers in de bar gehangen, daarna veel te vroeg present moeten zijn op de productieplant, daarna een hele dag werken, gevolgd door 6 uur in de auto terug naar huis rijden en daarna nog naar een afscheidsfeestje van een vriendin die verhuist... waar ze (tegen de tijd dat ik er aan kwam) alleen nog maar absinth te drinken hadden
Dood...
Absinth!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Woensdag tot veel te laat met leveranciers in de bar gehangen, daarna veel te vroeg present moeten zijn op de productieplant, daarna een hele dag werken, gevolgd door 6 uur in de auto terug naar huis rijden en daarna nog naar een afscheidsfeestje van een vriendin die verhuist... waar ze (tegen de tijd dat ik er aan kwam) alleen nog maar absinth te drinken hadden
Dood...
Oh, spannend indeedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
ik weet nog niet waar ik heen ga. Moet half 5 in Schiphol zijn. Dan weet ik pas meer. Spannuuuund.
Nice!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
ik weet nog niet waar ik heen ga. Moet half 5 in Schiphol zijn. Dan weet ik pas meer. Spannuuuund.
Dan zeker spannend, zolang het maar een mooi land is. (zonder oorlog of gezeik)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
Dan wordt het vast iets in Scandinavië.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zeker spannend, zolang het maar een mooi land is. (zonder oorlog of gezeik)
Juist wel! Paintball 2.0quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zeker spannend, zolang het maar een mooi land is. (zonder oorlog of gezeik)
Veel plezier alvastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
Kan ook gezellig zijnquote:
poit je kan met een gerust gevoel weg gaan, want ik zal je bier met mijn slokdarm bewaken ;')quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Poit het volgende:
Oftewel:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef SuperFruitig het volgende:
BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU BENKYOU
Kan ik maandag zeker weer aan je tap gaan hangen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:18 schreef badboynova het volgende:
[..]
poit je kan met een gerust gevoel weg gaan, want ik zal je bier met mijn slokdarm bewaken ;')
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Oftewel:
FORCE YOURSELF TO STRIVE FOR ACQUIRE KNOWLEDGE
Bakaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik dacht dat het "to work" betekende, maar het betekend idd "to study"
Mijn japans is roestig
Ik kan mij die ene avond nog half herinderen dat ik een halve fles ouzo liet 'verdwijnen'quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dood...
Zo roestig is het dus nietquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens, gisteren eerste 10 minuten van Killzone 3 gespeeld.. DAAAAMN, wat ziet dat er goed uit zeg...
De demo afgl. maandag gespeeld was echt wel bruut.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:44 schreef Poit het volgende:
Trouwens, gisteren eerste 10 minuten van Killzone 3 gespeeld.. DAAAAMN, wat ziet dat er goed uit zeg...
Ik heb het over killzone he, niet over me zelfquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
De demo afgl. dinsdag gespeeld op 7.1 DTS + HD Beamer + scherm van 6 x 3 was echt wel heel erg bruut.
Jaaa van killzone ga ik ook kwijlenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb het over killzone he, niet over me zelf
quote:
Hihi, je zei ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa van killzone ga ik ook kwijlenmoet alleen nog teveel games spelen!
Als je je bril vergeet op te zetten wel jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:27 schreef Rossdale het volgende:
Is Killzone 3 ook weer een wazige blur van groen en oranje vlekken die over het scherm heen zweven net als de vorige twee delen?
Tuurlijk niet AQtje. Ben zondagavond weer terug.. Zet maar in je agenda..quote:
mietjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:03 schreef Rossdale het volgende:
Nog drie uurtjes en dan naar huis. Ik kruip direct lekker even terug mijn bedje in denk ik
Als iedereen zo held als jij was zou jij niet meer opvallen. Daarom bestaan er mannen als mijquote:
Ik kan het niet voorstellen dat het in Nederland niet kan gebeuren. het valt me nog mee dat je neit zegt: Mannenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Damn, only in Belgium: kerel van 39 krijgt kind met z'n 16-jarige leerlinge.
Het zal in NL ook vast wel gebeuren. Maar ja, nu was het net in België. En ik denk nu eerder iets in de zin van; stomme tienertrien die kind krijgt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kan het niet voorstellen dat het in Nederland niet kan gebeuren. het valt me nog mee dat je neit zegt: Mannen![]()
dat is toch geen nieuws, want was die vent al voor geweest.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:19 schreef Kuukske het volgende:
Damn, only in Belgium: kerel van 39 krijgt kind met z'n 16-jarige leerlinge.
True datquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Als iedereen zo held als jij was zou jij niet meer opvallen. Daarom bestaan er mannen als mij
En daarom doe ik ook mee met schaken, kunnen ze er iedergeval van uitgaan dat ze 1x winnen
Dit soort trailers laat mij weer lekker wegdromen naar een wereld waar ik ook superkrachten hebquote:
Heb je dan ook een oom met een catchphrase of valt het meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dit soort trailers laat mij weer lekker wegdromen naar een wereld waar ik ook superkrachten heb
Ik herken dat gevoel wel ja... hoewel echte baby's voor mij niet heel hendig zijn op het moment...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zal in NL ook vast wel gebeuren. Maar ja, nu was het net in België. En ik denk nu eerder iets in de zin van; stomme tienertrien die kind krijgt.. Dit zijn echt van die momenten dat ik pissig kan worden om oneerlijkheid in de wereld.
Al een extra verzekering afgesloten voordat er dit gebeurt?quote:
Hoe kun je zoiets vergeten? Ik heb bewust niet gekocht, ik heb ze vorig jaar gezien en kan het geld nu wel ff ergens anders voor gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
KAARTJES VOOR QOTSA VERGETEN TE KOPEN
Kuukske zeg me aub dat je er 2 over hebt
Oh, is dat vandaag??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef SuperFruitig het volgende:
KAARTJES VOOR QOTSA VERGETEN TE KOPEN
Kuukske zeg me aub dat je er 2 over hebt
Ik merk het al ik zit tussen de QOTSA fansquote:
Ja, ik dacht eigenlijk dat de vvk morgen begon, zoals altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik merk het al ik zit tussen de QOTSA fans
Nou, ze waren in principe geregeld via connecties. Maar dat bleek dus niet te kunnen achteraf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe kun je zoiets vergeten? Ik heb bewust niet gekocht, ik heb ze vorig jaar gezien en kan het geld nu wel ff ergens anders voor gebruiken
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Kn0x het volgende:
BLAARGH
Ik ben toe aan weekend. Werk schiet vandaag niet op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef Gamer_V het volgende:
Vanavond feestje bij mij, komt allen
Dus iedereen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:
Ik spotte jou laatst tegenover de SparSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
wie wat waar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hier ook al weekend![]()
Wel makkelijk om te weten waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Netjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
En net getekend voor keuken voor nieuwe woning
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
In paint?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Kom maar op met die nasiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben altijd jarig tijdens een jailbait party!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef badboynova het volgende:
jailbait party, wist niet dat je jarig was poit.
GEFELICITEERD.
Voor jou wel! Nasi-ala-Sharana!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
Sharana is jouw nasi met stukjes kuiken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor jou wel! Nasi-ala-Sharana!
R&P is de andere kant opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
Men wat een klootweek is het geweest
Gezellig!quote:
Ahja, ik was aan het genieten van een kaasbroodje en het voorbijlopend vrouwelijk schoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik spotte jou laatst tegenover de Spar
Dat is pas over drie weken - mijn ouders zijn nu op vakantie.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:11 schreef Kuukske het volgende:
Ter ere waarvan geef je eigenlijk een feestje? Ben jij ook al jarig geweest zonder het te vertellen?
Ik was aan het genieten van mijn eigen vrouwelijke schoon en ik zag alleen een rug met een hoedje, en ik ken verder niemand op de uithof die consequent een hoedje draagtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:01 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ahja, ik was aan het genieten van een kaasbroodje en het voorbijlopend vrouwelijk schoon![]()
en je zegt niet eens even hoi!
Nee, ik ben bezig met een vak over marketing, en we zijn bezig met merkpositionering. Het ging er in deze eerste opdracht om een merk te kiezen, die keuze te motiveren, promotiemateriaal van het merk te verzamelen, dit kort te beschrijven (waarvandaan, voor wie), twee concurrenten te noemen, daar materiaal van te verzamelen en ze kort te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:37 schreef Nebo het volgende:
Ik las het op je twitter inderdaad. Het is ook niet zo dat je gewoon een soort model moest toelichten en dat een afbeelding van het model erbij moest ofzo?
edit: nee dus, je zegt het eigenlijk al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |