Of bijvoorbeeld in het bos? Zoiets klinkt leuker dan het daadwerkelijk isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik lig liever met iemand onder een boom, tussen de struikjes of gezellig met een kleedje op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
het is niet dat ik er heel lang over heb zitten nadenken nadat ik dat van keep_walking had gelezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je moet een hoop van jouw neuronen eens wat anders te doen geven. Als ze niks te doen hebben gaan ze over dit soort dingen nadenken
moet je wel eerst een partner kunnen versieren. anders lig je alleen onder de boom zoals ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja zo warm, zo druk, zo tot in den vroege ochtend
dat dansen ( zou ik noooit doen!) en dan moet ik zon hele tas met eten mee
ik lig liever met iemand onder een boom, tussen de struikjes of gezellig met een kleedje op de grond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en "aai poesje, aai poesje, stoute kat" is een heel leuk spelletje
@-strawberry- waarom heb je me pm's geblokeerd. vanwege het gebrek aan sociale vaardigheden wist ik niet dat je me ging blokkeren. een waarschuwing had ik prettig gevonden, dus ik mag nooti meer pmen?
ik wilde iets alleen aan jou vragen omdat ik me kan herinneren dat jij die serie kijkt, maar dan vraag ik het hier maar:de stem die howard uit the big bang theory tegen meisjes heeft. ik ben begonnen met die serie kijken door veel verveling, (vind het wel leuk btw), maar ik heb eens goed geluistert naar zijn stem, en het moet voorstellen alsof hij alles fout doet enzo, maar hij doet nog best veel goed bij de ladies.
hij klinkt mannelijk, en laag, alsof ze stem diep van binnen komt. hij spreekt rustig en duidelijk(maar niet opmerkelijk langzaam), met pauzes op het goede moment, etc,etc.
hier bijvoorbeeld(howard is degeen die belt). niet waarover het gaat en ze schreeuwende moeder enzo, maar alleen zijn stem
http://fliiby.com/file/156770/uuu0sko0wc.html
feedback daarover is gewenst
over versieren enzo(de topictitel): ik was van plan om uit te gaan. maar door redenen van depressie en andere dingen is dat nog niet gebeurd, dus verder heb ik hier niet zoveel te melden. en het is nu alweer te laat. misschien volgende week.
eigenlijk zou ik hier pas moeten terugkomen als iets later ooit heeft gewerkt bij een meisje. misschien gebeurd dat ooit nog...
[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 27-02-2011 01:58:57 ]
Bepaalde vrouwen. Misschien moet jij die vrouwen helemaal niet willen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:19 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben van mening dat jeje als jongen toch wat hipper moet opstellen wil je de aandacht trekken. Vrouwen zijn namelijk erg trend-gevoelig van nature. Voldoe je niet aan een bepaalde status/look dan lopen ze je zo voorbij.
Mooi en leuk, of mooi en compleet inhoudsloos/slutty?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:21 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik snap het niet, want ik ben 18en ik heb er zegmaar nooit moeite mee gehad om de echte mooie meisjes (echt het betere werk) voor me te laten vallen, maarik heb zo mijn techniek.
Bij breezerkutjes wel ja...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey negers slaan tegenwoordig de toon ik kan daar ook niks aan doen. Je kunt ook de Marukker uithangen met een Nikkelson bontkraagje.
Uhm....lees je PMs nog eens na, ik heb je wel gewaarschuwd.quote:@-strawberry- waarom heb je me pm's geblokeerd. vanwege het gebrek aan sociale vaardigheden wist ik niet dat je me ging blokkeren. een waarschuwing had ik prettig gevonden, dus ik mag nooti meer pmen?
ik las dat van hem, en eigenlijk had ik er toen helemaal niets aan. maargoed later heeft hij gemelt hoe hij dat doet(dankje nog daarvoor). ik heb het aan enkele van de 9 fases van het M3 model kunnen ophangen en kan het me daarmee best voorstellen waarom het werkt en wanneer dat het beste moet.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi en leuk, of mooi en compleet inhoudsloos/slutty?
Die laatste zijn stukken makkelijker.
ja je had me ooit eens gewaarschuwt. maar ik dacht dat dat niet meer gold na een tijdje.quote:Uhm....lees je PMs nog eens na, ik heb je wel gewaarschuwd.
Niks werkt goed toegepast bij álle vrouwen. Niemand kan álle vrouwen krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik las dat van hem, en eigenlijk had ik er toen helemaal niets aan. maargoed later heeft hij gemelt hoe hij dat doet(dankje nog daarvoor). ik heb het aan enkele van de 9 fases van het M3 model kunnen ophangen en kan het me daarmee best voorstellen waarom het werkt en wanneer dat het beste moet.
dus ja dat werkt niet alleen maar bij breezerkutjes aardbei. mits goed toegepast werkt het bij alle vrouwen
Howard is een acteur, geen echte nerd.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja je had me ooit eens gewaarschuwt. maar ik dacht dat dat niet meer gold na een tijdje.
ik vind het wel irritant want nu weet ik geen enkel meisje dat te vragen over howard zijn stem.
je hebt gelijk.quote:Niks werkt goed toegepast bij álle vrouwen. Niemand kan álle vrouwen krijgen.
ja dat weet ik, boeit dat hier?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Howard is een acteur, geen echte nerd.
Zo heb ik het wel gedaan. nou bijna. Ik bedoel iemand in de ogen kijken en dan haar hand pakken? ik bedoel serieus? nee dat kan je niet maken om zomaar iemand ze hand vast te pakken zonder een word gesproken te hebben.. diegene schrikt zich waarschijnlijk de tering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht daar vooral niet op, want zulke dingen gebeuren in films maar vrijwel nooit irl.
Vat dit alsjeblieft niet negatief op, maar als ik je ze zie in je fobo is je uiterlijk helemaal niet veranderd. Er is maar 1 verschil die mij opvalt: je kijkt blij!quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef richard_prf het volgende:
[positief verhaal!]
Alles is gekomen met toeval.
Populaire vrienden, vriendengroep, uiterlijk verbetering. Echt ik heb nergens invloed op gehad.
Nee. Veel vrouwen moeten weinig hebben van wandelende ghettogangsters.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik nam de Anitas als voorbeeld ja. Maar zou dit wellicht niet gewoon (in meer of mindere mate) werken bij iedere vrouw? Ik zou het zelf niet weten hoor het is maar een idee.
Noem het trucjes, noem het techniek, maar ook gewoon jezelf zijn en blijven is voor veel mensen 'n kunst.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus meisjes versieren gaat voor succesvolle gevorderden ook niet zonder trucjes en "techniek" begrijp ik.
Hij doet absoluut niet veel goed bij de ladies. Je hebt hopelijk toch wel door dat de meeste vrouwen Howard een vies mannetje vinden en niets van hem moeten? Daarnaast, spreektempo is nog wel te beďnvloeden, maar je wilt toch niet je hele leven doen alsof je een lage stem hebt?quote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik wilde iets alleen aan jou vragen omdat ik me kan herinneren dat jij die serie kijkt, maar dan vraag ik het hier maar:de stem die howard uit the big bang theory tegen meisjes heeft. ik ben begonnen met die serie kijken door veel verveling, (vind het wel leuk btw), maar ik heb eens goed geluistert naar zijn stem, en het moet voorstellen alsof hij alles fout doet enzo, maar hij doet nog best veel goed bij de ladies.
hij klinkt mannelijk, en laag, alsof ze stem diep van binnen komt. hij spreekt rustig en duidelijk(maar niet opmerkelijk langzaam), met pauzes op het goede moment, etc,etc.
hier bijvoorbeeld(howard is degeen die belt). niet waarover het gaat en ze schreeuwende moeder enzo, maar alleen zijn stem
http://fliiby.com/file/156770/uuu0sko0wc.html
feedback daarover is gewenst
Dat vind ik trouwens een geweldige serie, heel herkenbaar omdat ik zelf ook zo iemand ben en de hele dag tussen zulke mensen zit. Op mijn studie heb ik 2 Sheldonsquote:Op zondag 27 februari 2011 01:30 schreef mylifeisgrey het volgende:
Het karakter probeert zulke technieken toe te passen, mar faalt daarin door tegelijk heel aanhankelijk en kneuzerig te zijn en zijn leven niet op orde te hebben (hij woont nog bij zijn moeder etc.)quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Wolowitz :
Howard's techniques to approach women are varied, including magic and card tricks, ventriloquism, and techniques from the Mystery Method, such as peacocking and negging.
dan gaan we toch gezellig onder bomen liggen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja zo warm, zo druk, zo tot in den vroege ochtend
dat dansen ( zou ik noooit doen!) en dan moet ik zon hele tas met eten mee
Howard heeft wel een goeie stem ja. Maar ik denk niet dat je met enkel en alleen een lagere stem ineens vrouwen kan versieren. Bijvoorbeeld wat wel realistisch is dat Howard ondanks zijn lage stem en zelfvertrouwen geen meiden kan versieren in een bar, want hij zegt gewoon helemaal de verkeerde dingen en zijn kledingstijl is alles behalve doorsnee.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je hebt gelijk.
maar het werkt net zo goed op breezer als op volwassen.
[..]
ja dat weet ik, boeit dat hier?
luister hoe hij het klinkt zoals hij daar praat. als ik dat goed kan gaan 'imiteren', dan komt alles sneller goed toch?
edit: ik zou graag wat feedback daarover krijgen, omdat ik wil weten of het nut heeft om hem als voorbeeld te nemen met het oefenen met praten
Goeie post, maar ik weet al hoe Mylifeisgrey hem gaat lezen. Hij zal zeggen: 'Jij was net als mij, maar je ontmoette toch een meisje in de trein of all places, dus dan is er voor mij ook nog hoop'.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:05 schreef GezondeKeuze het volgende:
Me eerste post op het Fok forum dus ik maak het maar een mooie
[..]
Zo heb ik het wel gedaan. nou bijna. Ik bedoel iemand in de ogen kijken en dan haar hand pakken? ik bedoel serieus? nee dat kan je niet maken om zomaar iemand ze hand vast te pakken zonder een word gesproken te hebben.. diegene schrikt zich waarschijnlijk de tering.
Maar ik zat dus in de trein.. leuk meisje ging tegenover mij zitten.. ik was moe en het was vroeg dus ik was totaal niet in de mood om ook maar te praten tegen iemand.. maar ze keek naar me en glimlachte stiekem.. dus ik kon het niet laten liggen.. ik begon tegen haar te praten.. ze keer achterom.. alhoewel ik dan tegen iemand 3m verderop opeens mee beginnen te praten zou moeten zijn.. compleet onlogisch.. dat achterwege.. ik heb met haar dus een relatie gehaddus het kan wel gebeuren.. Al moet ik wel zeggen.. dat ik de trein achteraf gezien toch wel 1 van de laatste plekken is waar ik het handig vind om iemand te ontmoeten..
overigens slaat EricOscuro. de spijker keihard op de kop. Ik zelf was hard onderweg om precies als mylifeisgrey te eindigen. Geen contacten. geen zelfvertrouwen, geen werk, geen studie geen vrienden. Ik had niks maar computer games. Ik wou me leven veranderen maar wist niet hoe ik in godsnaam moest beginnen. Met een duwtje in de juiste richtig van mijn zus (overigens zeer populair en het tegenovergestelde van mij was) begon me leven te veranderen.
Was het makkelijk? nee. Al hoewel zij mij hielp met wat meer schijt te hebben en ik leerde wat "coole" mensen door haar kennen waardoor die spiraal die EricOscuro beschreef in gang werd gezet. Ik moest het nog steeds zelf doen.. Ik moest zelf contact met ze houden, zelf meer spontaan proberen te zijn en wat meer zelfvertrouwen te hebben door onder andere me uiterlijk te verbeteren. Het is oh zo makkelijk om het dan alsnof zelf te verkloten als je al een basis hebt.
Zou ik nu in dezelde situatie zitten als een jaar geleden zou ik weten hoe ik het aan moest pakken. ik zou op alle mogelijke manieren nieuwe mensen leren kennen zodat je vrienden krijgt. leer je weer meer mensen kennen en zo rolt het balletje. je wordt wat socialer en leert dan conversaties te houden met vrouwen. waardoor je meer zelfvertrouwen krijgt en dan geen probleem heb ze mee uit te vragen bijvoorbeeld. Denk hierbij bvb aan werk, studie, sport en andere hobbies is een goeie manier om mensen te ontmoeten. Dit is overigens nog geen jaar geleden..ik ben pas 18 en ben nog steeds bezig ermee. maar ik weet nu hoe ik het aan moet pakken zou ik nog terugvallen in me oude patronen.
Ik weet niet waarom ik dit allemaal schrijf.. ik hou me prive leven liever gescheiden en weinig mensen weten hoe moeilijk mijn verleden is geweest. @MLIG zal waarschijnlijk ook mijn post compleet negeren. en denken dat hij een vriendin kan krijgen die alles voor hem oplost (ik vind persoonlijk dat hij meer kans heeft de loterij te winnen). Een vriendin lost echt niet alles voor je op. Het zou je zeker een beetje kunnen helpen. Maar een vrouw wil een gelijkwaardige partner.. geen kindje die ze alles moet leren als je het mij vraagt. Overigens.. Een vrouw die met u een relatie aan zou gaan zou ik zonder naar te kijken afwijzen. Zo een vrouw heeft zulke lage eisen aan een partner (en geen zelfrespect)dat ik haar niet zou willen
(komt een beetje hard over maar he.. deze gozer heeft zo een verkeerd beeld dat hij wel wakker geschud moet worden)
Bullshit, jij hebt zelf het lef gehad om met die mensen af te spreken. En zij willen niet voor niets ook met jou afspreken. Maar geweldig toch, dat nu blijkt dat vrouwen je wel leuk vinden als je maar iets meer opvalt? Ze denken zelfs dat je hun negeerde en arrogant was. Jij bent vroeger vaak genegeerd door meiden, probeer echt aan die contactgestoordheid te werken nu je niet meer genegeerd wordt.quote:Op zondag 27 februari 2011 03:30 schreef richard_prf het volgende:
Populaire vrienden, vriendengroep, uiterlijk verbetering. Echt ik heb nergens invloed op gehad.
Wel een goed voorbeeld trouwens wat een ander kapsel en andere kleding al niet kunnen doen. Hij ziet er op die foto knap uit, terwijl hij in de serie totaal niet aantrekkelijk is. Nou ja, stukken minder iig. Ik vind dat hij in de serie ook een mooie lach heeft, maar tegelijkertijd veel meer afknappers.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
Maar zoals iemand al zegt, Howard is slechts een rol. De acteur ziet er vrij normaal beter uit en zal zich ook wel anders gedragen in het echt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Simon_Helberg )
Na al dat gekots is er misschien wel een halve kilo af.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een meiden trouwens....een 'vriendin' belachelijk maken om haar gewicht...
Wat een domme opmerking.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Na al dat gekots is er misschien wel een halve kilo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |