nouja die ''trucjes'' zijn dingen zoals, haar laten wachten met een smsje, zorgen dat ze aan je denkt. je kan iemand verliefd op je laten worden idd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dus meisjes versieren gaat voor succesvolle gevorderden ook niet zonder trucjes en "techniek" begrijp ik.
Maar werkt dit niet alleen als een meisje aanvankelijk al iets in jou zag of ziet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef krokdown het volgende:
[..]
nouja die ''trucjes'' zijn dingen zoals, haar laten wachten met een smsje, zorgen dat ze aan je denkt. je kan iemand verliefd op je laten worden idd.
ik vind het leuk om de rollen om te draaien, dus het meisje achter de jongen aan te laten gaan ipv de jongen achter het meisje!.
hard to get vind ik ook leuk.
ook zie je veel jonge jongens die alles doen zodat het gesprek gaande blijft, laat het is gewoon een keer stilvallen en kijken wat ze zegt, als ze gelijk iets gaat verzinnen, dan zit je best goed (Y)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:41 schreef krokdown het volgende:
[..]
nouja die ''trucjes'' zijn dingen zoals, haar laten wachten met een smsje, zorgen dat ze aan je denkt. je kan iemand verliefd op je laten worden idd.
ik vind het leuk om de rollen om te draaien, dus het meisje achter de jongen aan te laten gaan ipv de jongen achter het meisje!.
hard to get vind ik ook leuk.
je moet idd geen frankenstein zijn, maar dit is te doen voor de gewone doorsnee jongen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:43 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar werkt dit niet alleen als een meisje aanvankelijk al iets in jou zag of ziet?
Negers slaan helemaal niet de toon. Ze staan massaal voor aap met hun diamanten tennisballen in hun oor en broeken die tot op hun enkels hangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey negers slaan tegenwoordig de toon ik kan daar ook niks aan doen. Je kunt ook de Marukker uithangen met een Nikkelson bontkraagje.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Negers slaan helemaal niet de toon. Ze staan massaal voor aap met hun diamanten tennisballen in hun oor en broeken die tot op hun enkels hangen.
en breed lopen en denken dat ze alles zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Negers slaan helemaal niet de toon. Ze staan massaal voor aap met hun diamanten tennisballen in hun oor en broeken die tot op hun enkels hangen.
Idd. Negers hosselen matige wijven. Van die wijven waar de hele uitgaansbuurt al overheen is geweest. De mooiboys hosselen over het algemeen wel redelijke wijven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:50 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ja negers zijn passe. Volgens mij moet je nu gaan voor de Justin Biebert look.
Corrigeer me als ik er naast zit dames.
Dat ook. Lopen ze daar met drie opgevulde jassen over elkaar en te doen alsof ze spieren hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:49 schreef krokdown het volgende:
[..]
en breed lopen en denken dat ze alles zijn.
de homo's!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat ook. Lopen ze daar met drie opgevulde jassen over elkaar en te doen alsof ze spieren hebben.
Je kunt het belachelijk vinden maar het werkt klaarblijkelijk wel. Overigens zei Mystery of DDA ooit iets over een ingredient dat de afro-amerikaan/andere populaire rassen hebben. Namelijk een schattige soort humor/a-serieus gedrag. Mischien werkt het om diezelfde houding/mentaliteit aantenemen al heb je zelf geen hardgele huidskleur. Een surinamer komt er mee weg een wit meisje "hey bitch!" te noemen. Door conditionering via tv/films neemt 'de anita' dit niet zo serieus. Omdat zij denkt dat dat humor is en grappig is bedoeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al en dat is de kern van het verhaal: de Anita. Ze scoren middelmatige en domme wijven. Daar werkt het bij. Bij normale en lekkere wijven werkt dit soort gedrag simpelweg niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je kunt het belachelijk vinden maar het werkt klaarblijkelijk wel. Overigens zei Mystery of DDA ooit iets over een ingredient dat de afro-amerikaan/andere populaire rassen hebben. Namelijk een schattige soort humor/a-serieus gedrag. Mischien werkt het om diezelfde houding/mentaliteit aantenemen al heb je zelf geen hardgele huidskleur. Een surinamer komt er mee weg een wit meisje "hey bitch!" te noemen. Door conditionering via tv/films neemt 'de anita' dit niet zo serieus. Omdat zij denkt dat dat humor is en grappig is bedoeld.
Precies. Dat soort simpele wijven mogen ze hebben. Vaak is de halve stad er toch al overheen geweest, dus echt boeiend zijn die Anita's niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:07 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Negers trekken indaad wel die anita types aan maar ik zou dat niet kwalificeren als een eigenschap om jaloers op te zijn.
Ik nam de Anitas als voorbeeld ja. Maar zou dit wellicht niet gewoon (in meer of mindere mate) werken bij iedere vrouw? Ik zou het zelf niet weten hoor het is maar een idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al en dat is de kern van het verhaal: de Anita. Ze scoren middelmatige en domme wijven. Daar werkt het bij. Bij normale en lekkere wijven werkt dit soort gedrag simpelweg niet.
nee hoor hoeft niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:00 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben nog steeds nog nooit uitgegaan :S
zal ik hier weer een topic voor aanmaken??
Met beschuit of toast. Slick hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet.
ik neerm je wel mee als u dit zou willen?
dan heb je gelijk je meeting en plakken we er een dag aanvast!
ga jij dan ook mee schenkstroop?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Met beschuit of toast. Slick hoor!
*druk noteert*
uitgaan lijkt mij eigenlijk niets,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee hoor hoeft niet.
ik neerm je wel mee als u dit zou willen?
dan heb je gelijk je meeting en plakken we er een dag aanvast!
en waarom lijkt uitgaan jou niets?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
uitgaan lijkt mij eigenlijk niets,
dat zou ik alleen doen als middel
en met heel veel steun van Iemand
ja zo warm, zo druk, zo tot in den vroege ochtendquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
en waarom lijkt uitgaan jou niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |