abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 03:00:08 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93293924
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is wel waar. Een Mercedes/vette bankrekening is dus geen zwaarwegende criterium om een lekkere chick te kunnen palen.
Nope. Het maakt het misschien makkelijker, maar ik ken kakkers uit rijke families met mooie auto's van papa die nog steeds geen meisjes kunnen krijgen of houden, terwijl ik en matties van mij gewoon met de bus het meisje naar huis brengt en ze zijn dan helemaal verliefd.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 25 februari 2011 @ 04:07:26 #52
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93294699
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nope. Het maakt het misschien makkelijker, maar ik ken kakkers uit rijke families met mooie auto's van papa die nog steeds geen meisjes kunnen krijgen of houden, terwijl ik en matties van mij gewoon met de bus het meisje naar huis brengt en ze zijn dan helemaal verliefd.
he! ik lees dit, en ik heb krijg er alleen maar honderden mogelijke obstakels bij voor als ik een keer iets ga proberen.
je typt
quote:
ik en matties van mij gewoon met de bus het meisje naar huis brengt en ze zijn dan helemaal verliefd
hoe doe je dat dan vraag ik me af? het alleen maar melden heeft helemaal geen nut, want ik lees hier een beetje mee, en ikwil het leren. het versieren.

obstakels die meteen in mijn hoofd omhoog komen over hoe het meisje dus naar huis te krijgen:
ze gaan over:
-een dure auto van ouders(auto's van me vader zijn opgedoekt. alleen maar kutautos heb ik nog toegang toe. dus nvt meer)
-auto
-fiets
-taxi
-bus
-lopen

daarover:
-auto aan je ouders vragen is kut, al helemaal als ze weten dat het is om 'in je 1tje' uit te gaan enzo, en dan gaan ze dingen denken, en gaan ze dingen vragen.
-al heb je een auto(maakt niet uit welke auto zowiezo je gaat) dan:
-dronken autorijden is een taboe

nou heb ik in dorp een keer jongens met een meisje achterop de fiets gezien, maar als ik me voorstel dat ik iemand mee ga nemen op de fiets gaat dat ook echt keiharde faal zijn.
zowiezo omdat ik me er al ongemakkelijk bij voel
moet het meisje achterop zitten zeker? dat is toch oncomfortabel?en ik krijg ookal flashbacks aan de laatste/alle keren dat ik met een meisje op 1 fiets moest. dan zeg ik altijd tegen het meisje: ga jij maar fietsen want jij bent sterker, en dan ben ik degeen die achterop zit! niet echt een alfa-male indruk, of dhv is dat.

dan andere mogelijkheden:
je kan een taxi nemen(in dorp zul je moeten bellen voor een taxi, of niet mogelijk at all, maar goed vanuit steden wel).
maar dan lijkt het net of je er wel heel veel voor over hebt om die meid mee naar huis te krijgen, of moet je dan al de hele avond een 'big spender' lijken alsof je met geld smijt dat je vaker met taxis gaat. niet dat taxi's zo luxe zijn volgens films, maar het is allemaal zo cliche wat ik uit films zie en ik kan het amper betrekken op mijn gierige nederlandse leventje.
+wat de taxichauffeur dan wel moet denken

en nog andere opties, is vrienden of ouders je laten rijden. maar ouders is zowiezo al hartstikke kut. en vrienden hebben sommigen van ons hier niet allemaal.
nou heb ik wel vrienden die heel veel voor me over hebben, en wederzijds. maar dat zijn nou ook niet echt goede wingman achtige personen.

-met de bus gaan is eng, met haar helemaal maar ook alleen vind ik dat al.
+wat anderen dan denken

-lopen... dat is meestal te ver(de afstand) in mijn geval...(ook hier)
blijft alleen maar allebei op eigen fiets gaan over, en hopen dat er geen fuck up vanuit mijn kant komt...
het maakt me kansen 10X zo klein, dat mocht ik ooit iemand vinden, dat dan ook nogeens de kans zo klein is dat we daadwerkelijk een move of een bounce vanuit het uitgaanscircuit kunnen doen.

dus ik lees wat je hier schrijft, en ik krijg alleen weer het 1000000X kansloze gevoel terug dat het me nooit zal lukken.

dus dit helpt me niet

of moet je vrienden hebben ofzo, en dan samen op stap gaan?
dat is hoe mensen in mijn omgeving waar ik ben opgegroeid het doen(zelfs groepen meisjes doen het zo). dan gaan ze met ze 5en vanuit the middle of nowhere allemaal in 1 auto ergens heen...

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 25-02-2011 05:22:09 ]
pi_93294720
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

he! ik lees dit, en ik heb krijg er alleen maar honderden mogelijke obstakels bij voor als ik een keer iets ga proberen.
je typt

[..]

hoe doe je dat dan vraag ik me af? het alleen maar melden heeft helemaal geen nut, want ik lees hier een beetje mee, en ikwil het leren. het versieren.

obstakels die meteen in mijn hoofd omhoog komen over hoe het meisje dus naar huis te krijgen:
ze gaan over:
-een dure auto van ouders(auto's van me vader zijn opgedoekt. alleen maar kutautos heb ik nog toegang toe. dus nvt meer)
-auto
-lopend
-fiets
-taxi
-bus
-lopen

daarover:
-auto aan je ouders vragen is kut, al helemaal als ze weten dat het is om 'in je 1tje' uit te gaan enzo, en dan gaan ze dingen denken, en gaan ze dingen vragen.
-al heb je een auto(maakt niet uit welke auto zowiezo je gaat) dan:
-dronken autorijden is een taboe

nou heb ik in dorp een keer jongens met een meisje achterop de fiets gezien, maar als ik me voorstel dat ik iemand mee ga nemen op de fiets gaat dat ook echt keiharde faal zijn.
moet het meisje achterop zitten zeker? dat is toch oncomfortabel?en ik krijg ookal flashbacks aan de laatste/alle keren dat ik met een meisje op 1 fiets moest. dan zeg ik altijd tegen het meisje: ga jij maar fietsen want jij bent sterker, en dan ben ik degeen die achterop zit! niet echt een alfa-male indruk, of dhv is dat.

dan andere mogelijkheden:
je kan een taxi nemen(in dorp zul je moeten bellen voor een taxi, of niet mogelijk at all, maar goed vanuit steden wel).
maar dan lijkt het net of je er wel heel veel voor over hebt om die meid mee naar huis te krijgen, of moet je dan al de hele avond een 'big spender' lijken alsof je met geld smijt dat je vaker met taxis gaat. niet dat taxi's zo luxe zijn, maar het is allemaal zo cliche wat ik uit films zie en ik kan het amper betrekken op mijn gierige nederlandse leventje.
+wat de taxichauffeur dan wel moet denken

en nog andere opties, is vrienden of ouders je laten rijden. maar ouders is zowiezo al hartstikke kut. en vrienden hebben sommigen van ons hier niet allemaal.
nou heb ik wel vrienden die heel veel voor me over hebben, en wederzijds. maar dat zijn nou ook niet echt goede wingman achtige personen.

-met de bus gaan is eng, met haar helemaal maar ook alleen vind ik dat al.
+wat anderen dan denken

-lopen... dat is meestal te ver(de afstand) in mijn geval...(ook hier)
blijft alleen maar over samen fietsen, en hopen dat er geen fuck up vanuit mijn kant komt...
dat maakt me kansen 10X zo klein, dat mocht ik ooit iemand vinden, dat dan ook nogeens de kans zo klein is dat we daadwerkelijk een move of een bounce vanuit het uitgaanscircuit kunnen doen.

dus ik lees wat je hier schrijft, en ik krijg alleen weer het 1000000X kansloze gevoel terug dat het me nooit zal lukken.

dus dit helpt me niet

of moet je vrienden hebben ofzo, en dan samen op stap gaan?
dat is hoe mensen in mijn omgeving waar ik ben opgegroeid het doen(zelfs groepen meisjes doen het zo). dan gaan ze met ze 5en vanuit the middle of nowhere allemaal in 1 auto ergens heen...
komt hij weer..

ga je morgen naar buiten? Of pillen hiervoor vragen bij je huisarts?
Je durft nog geeneens met de bus man...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 04:16:39 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93294741
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:11 schreef Godshand het volgende:

[..]

komt hij weer..
ik was nog niet klaar met editten. nu staat er een nog slechtere post van me.
quote:
ga je morgen naar buiten? Of pillen hiervoor vragen bij je huisarts?
even serieus blijven he. dat gaat dus niet gebeuren
al vind ik het wel steeds more likely dat ik eens heen moet gaan.
quote:
Je durft nog geeneens met de bus man...
nee idd, sociale fobie enzo. en ik kan me nog wel gedragen en camoufleren, maar ik weet dan niet het sociale protocol voor hoe je je met een meisje tussen andere mensen moet gedragen.

me gaan inlezen over valium loopt de laatste tijd een beetje door me gedachtes...

en BTW ik ben fucking jaloers dat er richard geopereerd kan worden met ze oogziekte enzo, maar er zijn geen pilletjes voor mij die alles oplossen!
pi_93294747
Mensen die hun levensgeluk laten afhangen van externe factoren als een vriendin :'). Zolang jij laat zien dat je er behoefte aan hebt ben je dood, vrind.
Als een man begint met zekerheden zal hij eindigen met twijfel, maar als hij zich ermee tevreden stelt te beginnen met twijfels, zal hij eindigen met zekerheden
pi_93294770
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

[..]

nee idd, sociale fobie enzo. en ik kan me nog wel gedragen en camoufleren, maar ik weet dan niet het sociale protocol voor hoe je je met een meisje tussen andere mensen moet gedragen.

me gaan inlezen over valium loopt de laatste tijd een beetje door me gedachtes...

en BTW ik ben fucking jaloers dat er richard geopereerd kan worden met ze oogziekte enzo, maar er zijn geen pilletjes voor mij die alles oplossen!
Kalmeringspillen kunnen tijdelijk even helpen om de angsten te dempen. Maar uiteindelijk moet je ook inzien dat je het zonder pillen kan :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 04:38:43 #57
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93294826
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:18 schreef markhi82 het volgende:
Mensen die hun levensgeluk laten afhangen van externe factoren als een vriendin :').
oh en wat doe jij dan? heb jij veel vrouwelijke vrienden in je leven.
je hebt geen recht van spreken daarover als je van vrouwen voorzien bent.
quote:
Zolang jij laat zien dat je er behoefte aan hebt ben je dood, vrind.
eigenlijk is dat gewoon positievie terugkoppeling. best oneerlijk is dat ! wanneer je eenmaal ietsjes wanhopig bent is er dus nog maar amper een weg terug, en wordt het alleen maar erger.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef EricOscuro het volgende:

[..]

Fair enough.
Zoiets gaat inderdaad niet van dag op dag.
Als je goed gelezen hebt zit er een totale tijdsspanne tussen van 12 jaar.

Allereerst is het belangrijk niet al te serieus te zijn, zeker niet wanneer je nog geen 20 bent. Dat kun je je alleen veroorloven wanneer je er dan al goed uit ziet.
.....cursus....
*knip*
dankje. het klinkt allemaal zo logisch

edit:
om dit topic weer een vleugje desperatie te geven(omdat het lolt zo erg dat het is)

in amerika hebben ze vaak mascottes voor high-schools enzo. en cheerleaders.

dan kan je als je lelijk bent, zon mascotte worden, en toch in de buurt komen van de cheerleaders

en er zijn fora en filmpjes over mascottes die technieken toepassen om cheerleaders 'lastig' te vallen, in front of the publiek. best grappig.

dit bijvoorbeeld:

jammer dat het niet amerika hier is, en niet zoveel mascottes en cheerleaders hier... dus dat is ook geen idee om vrouwen te ontmoeten(zover als gratis aanraken eigenlijk) in dit nuchtere nederland

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Bullshit. Ik vind het niet zo aantrekkelijk als een jongen heel ambitieus met zijn studie bezig is. Ik zie hem liever wat ploeteren, dat is schattig.
je usernaam komt me bekend voor hier. volgensmij leek je me een soort persoon welk ik ooit hoop buiten te ontmoeten ofzo dat ik het onthouden heb.

hoe sta jij tegenover het spelletje aai poesje, aai poesje, stoute kat?
een afknapper? of wel grappig mits de juiste persoon?

en hoe sta jij tegenover in elkaars ogen kijken en 2 zielen 1 gedachte achtige gevoelens?

ik ben dat soort dingen een beetje aan het visualiseren en voorstellen, omdat me dat leuk lijkt, en vooral omdat ik daarmee denk de leuke meisjes eruit te kunnen pikken van de stomme meisjes die er allemaal zijn.
ik zou vooral graag jouw mening daarover even willen horen (niets persoonlijks tussen ons, en ook geen versierpoging op fok hier!)

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 25-02-2011 05:35:52 ]
pi_93296018
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef Chuen het volgende:

[..]

Dat Richard van de probleemgevallen hier als eerste een meisje scoort is echt geen toeval.

Hij heeft zijn leven prima op orde. Hij is zelfstandig, heeft een studie, een baan, heeft veel gereisd / van de wereld gezien, heeft een sociaal leven, hij sport veel en zorgt verder goed voor zichzelf.

Zijn enige probleem was een negatief zelfbeeld, waardoor hij het moeilijk vond contact te maken met vrouwen. Uiteindelijk heeft hij zich daar overheen gezet en zelf via internet contact gemaakt met dat meisje, heeft hij zelf moeite gedaan om haar telefoonnummer te krijgen, heeft hij zelf al die lange telefoongesprekken gevoerd en uiteindelijk dus zelf haar interesse gewekt en een date geregeld.

Hij is niet gered, maar heeft zijn huidige succes volledig aan zichzelf te danken.
_O_
pi_93296089
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

[..]

[..]

Aan sociale fobie is echt wel wat te doen, ook met behulp van medicijnen.
En ik denk ook dat sociale fobie niet jouw enige issue is, maar wel een belangrijke ja. :)
pi_93296118
Weet je wat het is Mylifeisgrey, als jij eerst een vriendin wil voordat je de rest van je leven op orde krijgt, zal je situatie altijd zo blijven als die nu is. Want jij zal geen vriendin krijgen zo lang je leven niet op orde is. Geen zelfrespecterende meid wil iemand daten die in de bijstand zit, niet buiten durft te komen en geen passies of hobbies heeft.

Zelfs al zou je gelijk hebben dat een vriendin jouw redding kan zijn (wat ik zeker niet denk), jij zal geen vriendin krijgen in je huidige situatie. Je hebt een meisje nog niets te bieden behalve een hoop negativiteit.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:03:26 #61
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93296229
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Weet je wat het is Mylifeisgrey, als jij eerst een vriendin wil voordat je de rest van je leven op orde krijgt, zal je situatie altijd zo blijven als die nu is. Want jij zal geen vriendin krijgen zo lang je leven niet op orde is. Geen zelfrespecterende meid wil iemand daten die in de bijstand zit, niet buiten durft te komen en geen passies of hobbies heeft.

Zelfs al zou je gelijk hebben dat een vriendin jouw redding kan zijn (wat ik zeker niet denk), jij zal geen vriendin krijgen in je huidige situatie. Je hebt een meisje nog niets te bieden behalve een hoop negativiteit.
he! eerder noemde iemand me hier op het forum een "mooiweerprater". en als ik al het positieve in me leven bij elkaar opnoem kan ik nog wel iets bedenken.
dus 1 bonk negativiteit ben ik niet. dat ben ik alleen voor mezelf als ik aan al me faal soms denk.

edit:
- en ik durf wel naar buiten, alleen het is moeilijk
-en ik heb wel passies en hobbies, ik geef alleen niet meer om ze e ndoe er niets aan
-en uit de bijstand kom ik wel weer. desnoods uiteindelijk omdat wilders en de vvd het afkapt...
pi_93296279
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

he! eerder noemde iemand me hier op het forum een "mooiweerprater". en als ik al het positieve in me leven bij elkaar opnoem kan ik nog wel iets bedenken.
dus 1 bonk negativiteit ben ik niet. dat ben ik alleen voor mezelf als ik aan al me faal soms denk.

edit: en ik durf wel naar buiten, alleen het is moeilijk
en ik heb wel hobbies, ik geef alleen niet meer om ze e ndoe er niets aan

Geloof me, jij krijgt geen vriendin als je niets doet aan je sociale fobie en studie.
Net zoals andere users hier jou al hebben gezegd. Dus probeer er wat aan te doen!
pi_93301566
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geloof me, jij krijgt geen vriendin als je niets doet aan je sociale fobie en studie.
Net zoals andere users hier jou al hebben gezegd. Dus probeer er wat aan te doen!
Soort zoekt soort bestaat ook nog.
pi_93305115
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben nog voltijdstudent, daarnaast werk ik wel een paar uur per week, maar mijn inkomen haalt de 1500 euro net niet. Denk dus (helaas?) meer an een kamer dan een heel huis.

Maar ik ben gelukkig wel redelijk zuinig

[..]

Ik weet niet precies wat er voor me gedaan kan worden. Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van.

Denken jullie echt dat het een goede keuze is? zich wil ik ook wel, maar heb een behoorlijk zetje nodig denk ik.
Op kamers is juist ideaal. Heb je medebewoners van rond je eigen leeftijd... gezellig enzo.
Wat moet je op jouw leeftijd in godsnaam in je eentje in een heel huis/appartement?
Als je op kamers gaat heb je aan een paar honderd euro plus je studiefinanciering meer dan genoeg. Moet makkelijk kunnen. Vrijheid is sowieso meer waard dan luxe.

Met hulp doelde ik meer op kleine dingetjes. Misschien weten medestudenten nog ergens een leuke kamer voor je. Je ouders willen je vast wel helpen met administratieve dingetjes enzo.
Praat er eens over met mensen in je omgeving.
Uiteindelijk moet je het meeste natuurlijk wel zelf doen.
Maar dat is ook precies de bedoeling. Dat je leert om voor jezelf te zorgen en een actief leven te leiden.

Of het verder een goede keuze is hangt helemaal van jezelf af.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als een kluizenaar op je kamertje blijft zitten.
pi_93305648
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Lijkt me geniaal, een ontmoeting tussen twee mensen met een sociale fobie.

Zoiets kan alleen in Boer zoekt Vrouw.
pi_93305692
oops
pi_93306201
Mylifeisgrey, wat ik hieronder ga zeggen kan misschien slecht overkomen, maar het is goedbedoeld advies en mijn eerlijke mening. Ik hoop dat je je niet aangevallen voelt en probeert om er in ieder geval over na te denken, misschien heb je er iets aan.

quote:

[..]

je typt

[..]

ze gaan over:

*lang verhaal met heel veel overanalyse*
Ik dacht dat ik alles overanalyseerde, maar in een wedstrijdje zou jij me kunnen verslaan. Je maakt je bijzonder veel zorgen om hoe je een meisje mee naar huis zou moeten krijgen uit het uitgaanscircuit, terwijl je de eerste stap, het versieren an sich, nog niet onder de knie/voor elkaar hebt. Je bent heel erg aan het nadenken over zaken die nog niet van belang zijn. Je zal eerst hebben moeten leren lopen voor je kon rennen.

Je moet je niet zo druk maken over iets wat nog niet belangrijk is.

quote:

Je zegt zelf al dat je jezelf er ongemakkelijk bij voelt. Wat er ook gebeurt en hoe dat ook gaat, als jij een meisje op de fiets zal meenemen zal je je dan ook ongemakkelijk voelen.

Je kan dingen ook omdraaien, je zegt dat haar laten fietsen nou niet echt een 'alfa-male'indruk geeft. Je kan ook tegen haar doen alsof je een gentleman bent die wil dat zij lekker zit en ze daarom op het zadel mag zitten.

Jouw probleem is dat je je veel teveel zorgen maakt en teveel analyseert.

En eigenlijk is het heel erg hypocriet van mij om dat te zeggen omdat ik dat ook doe. Maar gelukkig wel minder in mijn beleving.

Jij bent ouder dan ik en je hebt waarschijnlijk meer en ergere dingen meegemaakt dan ik waardoor je nu zo doet en denkt. En heel eerlijk, als ik dit zo zie, dan wil ik in elk geval niet zo worden over een paar jaar. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik, als alles blijft gaan zoals het gaat, er ook zo aan toe ben. Ik wil dat absoluut niet.

Je bent volgens mij erg intelligent. Ondanks dat je er een vreemde schrijfstijl op na houdt, zie ik iemand die heel erg goed is in observeren en logische conclusies trekken. Alleen je observaties zijn gekleurd, je bent voor een paar zaken stekeblind. Gebruik die logica en intelligentie eens om er zelf mee op te schieten.

Ik snap hoe de eenzaamheid en het heel graag willen van een vriendin zeer kunnen doen, ik ervaar dat zelf ook. Maar wat je nu doet werkt niet. Het is niet eerlijk dat we pijn zijn gedaan door meisjes en dat ze nu allemaal geen poot uitsteken. Het is nu aan ons om te laten zien dat we daar niets van aantrekken, een fijn leven opbouwen en op die manier een stuk aantrekkelijker worden. En mocht het dan nog steeds niet lukken om een meisje te vinden dan ben je in ieder geval een stuk gelukkiger.

Ik weet niet precies hoe iemand je in zou moeten laten zien wat je wel zou moeten doen. Besef in elk geval dat wat je nu doet niet echt werkt.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 04:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

jammer dat het niet amerika hier is, en niet zoveel mascottes en cheerleaders hier... dus dat is ook geen idee om vrouwen te ontmoeten(zover als gratis aanraken eigenlijk) in dit nuchtere nederland
Als vrouwen gratis aanraken het grootste doel is dat je hebt dan ben je verkeerd bezig denk ik. Is dat echt wat je wil of denk je dat alleen?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:04:20 #68
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93315830
quote:
[img]http://i.
[..]

je usernaam komt me bekend voor hier. volgensmij leek je me een soort persoon welk ik ooit hoop buiten te ontmoeten ofzo dat ik het onthouden heb.

hoe sta jij tegenover het spelletje aai poesje, aai poesje, stoute kat?
een afknapper? of wel grappig mits de juiste persoon?

en hoe sta jij tegenover in elkaars ogen kijken en 2 zielen 1 gedachte achtige gevoelens?

ik ben dat soort dingen een beetje aan het visualiseren en voorstellen, omdat me dat leuk lijkt, en vooral omdat ik daarmee denk de leuke meisjes eruit te kunnen pikken van de stomme meisjes die er allemaal zijn.
ik zou vooral graag jouw mening daarover even willen horen (niets persoonlijks tussen ons, en ook geen versierpoging op fok hier!)
het poezenspelletje ken ik niet
ik snap het niet

ja, Het in de ogen kijken, zie ik nog steeds als HET middel
ik ben ervan overtuigd dat ik ooit op een dag in de trein zit
en dat er dan iemand tegenover mij komt zitten, mij een tijd blijft aanstaren
en vervolgens opeens mijn hand pakt
pi_93317501
Ik vind mezelf niet meer zo ongelooflijk lelijk dat ik geen facebook en linkedIn profiel durf aan te maken.

Dus dat ga ik in het weekend aanmaken. Altijd al eens gewild maar mijn uiterlijk weerhield me er altijd van om een profiel aan te maken.
pi_93317825
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:50 schreef richard_prf het volgende:
Ik vind mezelf niet meer zo ongelooflijk lelijk dat ik geen facebook en linkedIn profiel durf aan te maken.

Dus dat ga ik in het weekend aanmaken. Altijd al eens gewild maar mijn uiterlijk weerhield me er altijd van om een profiel aan te maken.
^O^ :D
pi_93319201
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja dat wordt leuk, twee mensen met sociale fobie die elkaar vinden. Grote odds ook.
pi_93319277
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 18:04 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

het poezenspelletje ken ik niet
ik snap het niet

ja, Het in de ogen kijken, zie ik nog steeds als HET middel
ik ben ervan overtuigd dat ik ooit op een dag in de trein zit
en dat er dan iemand tegenover mij komt zitten, mij een tijd blijft aanstaren
en vervolgens opeens mijn hand pakt
Wacht daar vooral niet op, want zulke dingen gebeuren in films maar vrijwel nooit irl.
pi_93319835
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wacht daar vooral niet op, want zulke dingen gebeuren in films maar vrijwel nooit irl.
Misschien als ze MLiG in de trein ontmoet dat het dan wel gebeurd. :')
pi_93321299
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Misschien als ze MLiG in de trein ontmoet dat het dan wel gebeurd. :')
Neuh, die vindt meisjes maar eng
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:34:07 #75
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93325278
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Neuh, die vindt meisjes maar eng
Ik ben afentoe ook erg bang voor meisjes in het openbaar. zoals gisteren. afrekenen aan de kassa en ik vergat 1. mijn pas uit dat chipding te halen, 2. meneer u vergeet ook uw flesje ketjap!

Ik zag aan dr blik dat zij doorhad dat ik onzeker was door háár. en ze vond het geweldig en wellicht ook weer niet. als je begrijpt wat ikbedoel.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')