quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes: doorgaan zoals het nu gaat, of een nieuwe stap nemen in je leven. Bij beide voel je je niet gelukkig, dus je gevoel kun je in dit dilemma wegstrepen als meewegende factor. Dan blijft alleen nog over: welke keuze zal het beste zijn voor je toekomst (lees: meer sociale contacten). Dan weten jij, ik en heel Fok gelijk welke keuze de beste is.
Lol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef VonHinten het volgende:
P.S. Godverredomme om half 3 's nachts net die 300e post maken
Woah! Nu ben je stoerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef VonHinten het volgende:
Je moet inderdaad bwv. geen Frankenstein zijn. Want dan wordt versieren alsnog lastig.quote:
je zegt dat je "in de swing" bent gekomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:02 schreef EricOscuro het volgende:
Wat noem je "op latere leeftijd?"
Maar ik denk het wel, al wordt het met de jaren wel moeilijker.
Of misschien ook wel niet... op latere leeftijd gaat innerlijk steeds vaker voor uiterlijk.
Maar in mijn geval (en ja dan heb ik het niet over heel veel latere leeftijd... maar toch)... had het veel te maken met zelfvertrouwen. Tot mijn 20 ste had ik weinig succes met de vrouwen. Tot mijn 18e al helemaal geen succes.
Maar toen ik rond mijn 20e eenmaal in "the swing" kwam, zoende ik elke week wel met een ander.
Op mijn dertigste had soms soms 3 vrouwen in een weekend in mijn bed.
En hey, ik hoefde er geen enkele moeite voor te doen (en ik was misschien geen Frankenstijn, maar ook geen Brad Pitt).
In het versieren gaat alles om zelfvertrouwen, zeker als dit gepaard gaat met een paar pretoogjes dan ben je als man vaak onweerstaanbaar voor vrouwen (op die leeftijd).
Het enige dat ik toen hoefde te doen, was op een jonge vrouw aflopen en met (dat zelfverzekerde gedrag, maar inclusief pretogen) te zeggen; Jij bent mooi, ik wil met je zoenen.
De helft ging er op in, de andere helft niet... maar juist door mijn ontwapenende pretogen, liep ik nooit een keihard blauwtje. En als je nooit een keihard blauwtje loopt, blijf je zelfverzekerd.
Dus het antwoord op jouw vraag moet zijn; zolang je kan leren zelfverzekerd te zijn, zonder al te arrogant over te komen... dan valt versieren ook nog te leren.
Zelfs als je vroeger zo'n loser was als ik.
Ik vind van wel. zo voelt het wel. ik heb ook weleens vaker wat getypt over mijn mogelijke 'redder'; het komt me nogal bekend voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol.
@mylifeisgrey: een vriendin is niet jouw redding, jij krijgt pas die vriendin als je jezelf gered hebt.
hoi. ik las mee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:31 schreef VonHinten het volgende:
daarvoor zijn furrypartiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Je moet inderdaad bwv. geen Frankenstein zijn. Want dan wordt versieren alsnog lastig.
Als een vriendin jou redder moet zijn is de relatie volgens mij vanaf het begin al gedoemd om te mislukken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik vind van wel. zo voelt het wel. ik heb ook weleens vaker wat getypt over mijn mogelijke 'redder'; het komt me nogal bekend voor.
zo voelt het wel
maar ik weet ook wel dat het een beetje overtrokken is...
Dat Richard van de probleemgevallen hier als eerste een meisje scoort is echt geen toeval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik vind dat richard gered is door een meisje! als hij nog steeds alles bij het oude had gelaten, of meer tegenslag had gehad, zou hij zonder dat succes van de laatste tijd op het moment dat ze wow account verliep zichzelf dood hebben laten gaan.
Klopt wel. Ik vind de situatie waar ik inzit nit leuk, maar ben bang. Vind uit huis gaan een eng idee. En dan denk ik aan alles wat ik dan zou moeten regelen en dan denk ik helemaal 'pfffff, hoe moet dat nou?'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef Chuen het volgende:
[..]
Vroeg of laat zul je toch een keer zelfstandig moeten worden.
Nu is juist een prima moment om het eens te proberen. Je bent nog jong en mag fouten maken.
Je huidige situatie is nou ook niet echt plezierig te noemen, toch?
Waarom neem je trouwens geen gitaarles?
Het is leuk om je hobby met anderen te delen en je leert veel sneller.
Beter dan een beetje alleen op je kamer zitten pielen.
Dat weet ik wel, maar weet gewoon niet goed hoe ik met die gevoelens om moet gaan. Het is moeilijk iets te doen als je je daar niet goed bij voelt, zelfs als het beter is. Hoe moet ik met die angst omgaan??quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je hebt twee keuzes: doorgaan zoals het nu gaat, of een nieuwe stap nemen in je leven. Bij beide voel je je niet gelukkig, dus je gevoel kun je in dit dilemma wegstrepen als meewegende factor. Dan blijft alleen nog over: welke keuze zal het beste zijn voor je toekomst (lees: meer sociale contacten). Dan weten jij, ik en heel Fok gelijk welke keuze de beste is.
Er zijn vast wel mensen die je daarmee op weg willen helpen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef benzin het volgende:
Klopt wel. Ik vind de situatie waar ik inzit nit leuk, maar ben bang. Vind uit huis gaan een eng idee. En dan denk ik aan alles wat ik dan zou moeten regelen en dan denk ik helemaal 'pfffff, hoe moet dat nou?'.
Vooral rustig blijven ademen en toch doorzetten.quote:[..]
Dat weet ik wel, maar weet gewoon niet goed hoe ik met die gevoelens om moet gaan. Het is moeilijk iets te doen als je je daar niet goed bij voelt, zelfs als het beter is. Hoe moet ik met die angst omgaan??
Richard is niet gered, hij heeft zichzelf gered. Deels ook door wat zelfvertrouwen van de PUA truuks, maar deels ook doordat het hem nu eindelijk niet kon schelen hoe hij zelf overkomt bij die meiden maar oprecht wat interesse toont.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
.
ik vind dat richard gered is door een meisje! als hij nog steeds alles bij het oude had gelaten, of meer tegenslag had gehad, zou hij zonder dat succes van de laatste tijd op het moment dat ze wow account verliep zichzelf dood hebben laten gaan.
[..]
Ik vind van wel. zo voelt het wel. ik heb ook weleens vaker wat getypt over mijn mogelijke 'redder'; het komt me nogal bekend voor.
zo voelt het wel
maar ik weet ook wel dat het een beetje overtrokken is...
Oh ik ben spuit 11...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef Chuen het volgende:
[..]
Dat Richard van de probleemgevallen hier als eerste een meisje scoort is echt geen toeval.
Hij heeft zijn leven prima op orde. Hij is zelfstandig, heeft een studie, een baan, heeft veel gereisd / van de wereld gezien, heeft een sociaal leven, hij sport veel en zorgt verder goed voor zichzelf.
Zijn enige probleem was een negatief zelfbeeld, waardoor hij het moeilijk vond contact te maken met vrouwen. Uiteindelijk heeft hij zich daar overheen gezet en zelf via internet contact gemaakt met dat meisje, heeft hij zelf moeite gedaan om haar telefoonnummer te krijgen, heeft hij zelf al die lange telefoongesprekken gevoerd en uiteindelijk dus zelf haar interesse gewekt en een date geregeld.
Hij is niet gered, maar heeft zijn huidige succes volledig aan zichzelf te danken.
Dat laatste is kul, de meesten zijn wel "gemiddeld", ik bedoel welke gast tussen de 20 en 30 studeert nou niet of heeft net een baan, 1-10 vriendinnen achter de rug en "doet iets" met sport en gaat graag naar dance parties?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
@mylifeisgrey: zonder de voorgaande delen te hebben gelezen: imo moet je eerst je eigen leven op orde hebben. Gelukkig kan je ook in je eentje zijn en als je dat niet kan zijn kan ik je verzekeren dat een vrouw op den duur afknapt op je omdat je wellicht niet zelfstandig genoeg bent. Daarnaast: als je weinig interessants doet in je leven en dus weinig interessants te vertellen hebt raken vrouwen al gauw de interesse kwijt omdat je te gemiddeld bent...
Ja het lijkt altijd wel of positieve en negatieve zaken met elkaar samenvallen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
Gisteren had ik zo'n dag waarbij alles positief ging. Zo eentje die je maar 1 keer in de zoveel tijd meemaakt.
Lieve smsjes van 2 meiden, mijn oude baas die me belde en vroeg of ik geïnteresseerd was om weer terug te komen met salarisverhoging, mijn vrienden die vroegen of ik zin had om naar Breda te komen, mijn vader die na een lange tijd weer contact met me opnam.
Dus dat was wel leuk en daar ik enkel negativiteit en hardheid in leven kon was dit een keer een meevaller.
Wie dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Chuen het volgende:
[..]
Er zijn vast wel mensen die je daarmee op weg willen helpen.
Okquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Chuen het volgende:
Vooral rustig blijven ademen en toch doorzetten.
Nu zie je misschien alleen de negatieve kanten, maar zodra je zelf de positieve gevolgen van je inspanningen ervaart verdwijnt die angst als sneeuw voor de zon.
Bullshit. Ik vind het niet zo aantrekkelijk als een jongen heel ambitieus met zijn studie bezig is. Ik zie hem liever wat ploeteren, dat is schattig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lol.
@mylifeisgrey: een vriendin is niet jouw redding, jij krijgt pas die vriendin als je jezelf gered hebt. Ik zei al duizend keer dat je NU niet aantrekkelijk bent, omdat je geen hol aan je studie doet (Mogelijk ben je daar allang uitgeschreven?) en geen baan hebt en erger nog, geen ambitie. Plus je doet geen hol thuis (als in hobby's ed). Hoe zou iemand ooit geinteresseerd kunnen zijn? Wat heb je te vertellen, te bieden?
Heb je interesses? Je zou nog een heel klein beetje over Fok! kunnen praten maar dan houdt het ook op. Of denk je dat een meisje voldoende vind dat jij ademloos naar haar luistert? Dream on
maar okquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Bullshit. Ik vind het niet zo aantrekkelijk als een jongen heel ambitieus met zijn studie bezig is. Ik zie hem liever wat ploeteren, dat is schattig.
Ja ach, je bent nog jongquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
~~bijna 19 en nog nooit gezoend~~
Dat is met alles in het leven.. het komt altijd tegelijkertijd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:44 schreef Godshand het volgende:
Ja het lijkt altijd wel of positieve en negatieve zaken met elkaar samenvallen...
Je wordt ontslagen en je wijf vertrekt ook maar meteen..
Je krijgt promotie en opeens is je vrouw ook zwanger (hoewel dat ook een domper kan zijn)
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef richard_prf het volgende:
Gisteren had ik zo'n dag waarbij alles positief ging. Zo eentje die je maar 1 keer in de zoveel tijd meemaakt.
Lieve smsjes van 2 meiden, mijn oude baas die me belde en vroeg of ik geïnteresseerd was om weer terug te komen met salarisverhoging, mijn vrienden die vroegen of ik zin had om naar Breda te komen, mijn vader die na een lange tijd weer contact met me opnam.
Dus dat was wel leuk en daar ik enkel negativiteit en hardheid in leven kon was dit een keer een meevaller.
Er is een verschil tussen ploeteren en geen reet doen en alleen zielig posten op Fok! zoals TS...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar ok
ik ben niet een doorsnee-hoi-alles-goeddd-chickie
ik zou mezelf best wel kunnen herkennen in TS
~~bijna 19 en nog nooit gezoend~~
Ja na een dal komt weer een piek denk ik altijd. Alleen je weet nooit hoe diep je dal kan zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat is met alles in het leven.. het komt altijd tegelijkertijd.
Meestal komen er ook weer betere tijden.
Die gedachte vind ik nog moeilijk vast te houden, maar het is uiteindelijk wel zo.
Ach een man van in de vijftig wil nog wel een verse veertiger aan zn lul rijgen hoor...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het voor mannen hoe ouder je word het steeds makkelijker word om vrouwen te "scoren." Ten eerste denk ik dat vrouwen liever een man hebben die wat ouder is dan hunzelf en daarbij zijn al die mooiboys op hun 35ste waarschijnlijk niet meer op de markt dus als single man van in de dertig/ begin veertig zonder kinderen moet je het wel redelijk voor het uitzoeken hebben stel ik mij zo voor. Dus als je nu jong bent en je scoort geen "chica's" is er mijns inziens geen reden om te wanhopen want op jonge leeftijd is de situatie veel moeilijker gezien het feit dat er meer concurrentie is en de meeste vrouwen of zelfs meisjes van jou leeftijd zo'n jochie niet zien zitten. Voor vrouwen is de dating situatie denk ik precies omgekeerd. Als meisje van tussen de 18/25 ziet vrijwel iedere man je wel zitten maar je word steeds minder aantrekkelijk gevonden naarmate je ouder word. Althans zo stel ik me dit allemaal voor.
Bespreek het eens met je ouders, die kunnen je hier toch wel bij helpen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Klopt wel. Ik vind de situatie waar ik inzit nit leuk, maar ben bang. Vind uit huis gaan een eng idee. En dan denk ik aan alles wat ik dan zou moeten regelen en dan denk ik helemaal 'pfffff, hoe moet dat nou?'.
[..]
Dat weet ik wel, maar weet gewoon niet goed hoe ik met die gevoelens om moet gaan. Het is moeilijk iets te doen als je je daar niet goed bij voelt, zelfs als het beter is. Hoe moet ik met die angst omgaan??
Veel mooiboys zijn dan vast wel weer op de markt. Net zoals de meeste mannen, zijn ook de meeste vrouwen rond de 35 mensen die uit een lange(re) relatie komen en weer op de markt zijn. Deze vrouwen zijn vaak net wat meer op zoek dan meisjes van 16.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het voor mannen hoe ouder je word het steeds makkelijker word om vrouwen te "scoren." Ten eerste denk ik dat vrouwen liever een man hebben die wat ouder is dan hunzelf en daarbij zijn al die mooiboys op hun 35ste waarschijnlijk niet meer op de markt dus als single man van in de dertig/ begin veertig zonder kinderen moet je het wel redelijk voor het uitzoeken hebben stel ik mij zo voor. Dus als je nu jong bent en je scoort geen "chica's" is er mijns inziens geen reden om te wanhopen want op jonge leeftijd is de situatie veel moeilijker gezien het feit dat er meer concurrentie is en de meeste vrouwen of zelfs meisjes van jou leeftijd zo'n jochie niet zien zitten. Voor vrouwen is de dating situatie denk ik precies omgekeerd. Als meisje van tussen de 18/25 ziet vrijwel iedere man je wel zitten maar je word steeds minder aantrekkelijk gevonden naarmate je ouder word. Althans zo stel ik me dit allemaal voor.
Niet echt. De relatie tussen mij en mijn ouders is, ondanks dat ik nog thuis woon, niet echt goed. Dat is juist een van de positieve kanten van uit huis gaan voor mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Bespreek het eens met je ouders, die kunnen je hier toch wel bij helpen?
Verder is het niet zo vreemd om op te zien om bv op jezelf te gaan wonen. Het is toch een grote stap die je maakt en zet je wereld flink op de kop. Maar uiteindelijk is het het zeker waard. Je zal je dus simpelweg over die angst heen moeten zetten. Als dat niet lukt, kan je proberen om met bv je ouders afspraken te maken over dat je op zoek gaat naar kamers.
Ligt er een beetje aan wat voor inkomen je hebt en of je 'n beetje met geld om kunt gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. De relatie tussen mij en mijn ouders is, ondanks dat ik nog thuis woon, niet echt goed. Dat is juist een van de positieve kanten van uit huis gaan voor mijIk hoef niet echt te rekenen op hulp of een financiële bijdrage, juist daarom ben ik ook zo bang dat het me niet lukt.
Je hebt trouwens ook genoeg professionele hulp hiervoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet echt. De relatie tussen mij en mijn ouders is, ondanks dat ik nog thuis woon, niet echt goed. Dat is juist een van de positieve kanten van uit huis gaan voor mijIk hoef niet echt te rekenen op hulp of een financiële bijdrage, juist daarom ben ik ook zo bang dat het me niet lukt.
Dan heb je geluk. Volgens mij gaat mijn uiterlijk er ook op vooruit eerlijk gezegd. Ik vermoed dat ik er nu op mijn best uitzie. ( ik zie er niet meer uit als een tiener en heb nog steeds geen enkele rimpels en ben flink aangekomen)quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Mister1977 het volgende:
Interessant topic. Ik heb nooit geleerd te versieren. Ik moet het van mijn uiterlijk en verstand hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gebeurd precies het tegenovergestelde met die andere prins die gaat er opeens veel beter uitzien.
[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 24-02-2011 23:45:22 ]
Ben nog voltijdstudent, daarnaast werk ik wel een paar uur per week, maar mijn inkomen haalt de 1500 euro net niet. Denk dus (helaas?) meer an een kamer dan een heel huis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat voor inkomen je hebt en of je 'n beetje met geld om kunt gaan.
Met ¤ 1.500 netto en een gat in je hand wordt het lastig. Met ¤ 2.500 netto en wat financieel besef, is het al een heel ander verhaal.
Ik weet niet precies wat er voor me gedaan kan worden. Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt trouwens ook genoeg professionele hulp hiervoor.
Van Belastinginvulhulpen tot maatschappelijk werk
Kamer is voldoende op zich toch? Vooral studentenhuis met andere mensen (incl. leuke vrouwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben nog voltijdstudent, daarnaast werk ik wel een paar uur per week, maar mijn inkomen haalt de 1500 euro net niet. Denk dus (helaas?) meer an een kamer dan een heel huis.
Maar ik ben gelukkig wel redelijk zuinig
[..]
Ik weet niet precies wat er voor me gedaan kan worden. Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van.
Denken jullie echt dat het een goede keuze is? zich wil ik ook wel, maar heb een behoorlijk zetje nodig denk ik.
Niets mis met een kamer, is juist goed voor je sociale contacten en met een beetje leuk huis zal je ook regelmatig feestjes hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben nog voltijdstudent, daarnaast werk ik wel een paar uur per week, maar mijn inkomen haalt de 1500 euro net niet. Denk dus (helaas?) meer an een kamer dan een heel huis.
Maar ik ben gelukkig wel redelijk zuinig
Ja, maar wel op voorwaarde dat je je extra tijd gebruikt om sociale contacten op te doen en niet de hele dag op je kamer te zitten.quote:Ik weet niet precies wat er voor me gedaan kan worden. Ik heb er allemaal niet bijster veel verstand van.
Denken jullie echt dat het een goede keuze is? zich wil ik ook wel, maar heb een behoorlijk zetje nodig denk ik.
Fair enough.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je zegt dat je "in de swing" bent gekomen
"zelfvertrouwen" hebt gekregen
en "pretoogjes" hebt.
lijkt zo simpel nu voor jou dan denk ik, maar hoe kan je ooit 'de swing' voor het eerst hebben, als je nog niet weet wat die is. en zelfvertrouwen zomaar uit het niets gaan maken gaat ook nogal moeilijk.
ook lijkt mij dat misschien de vrouwen toen jij ouder werd ook veranderd zijn. dus om alles op jezelf te betrekken gaat ook nogal ver.
Ik lees hier nogal veel reacties tegen me. waarvan ik bijna de helf negeer omdat ik het of totaal oneens ermee ben, en de andere helft omdat het wel een beetje klopt. ik heb geen zin om er op te reageren.
ik voeg niet echt veel toe, ik post wel als er wats gebeurd...
Aardige cursus, maar dit topic gaat over mensen die later moeten versieren. Dus na de middelbare/studententijd. Dan gaat het niet zo gauw meer over de stoere bink zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
[..]
Fair enough.
Zoiets gaat inderdaad niet van dag op dag.
Als je goed gelezen hebt zit er een totale tijdsspanne tussen van 12 jaar.
Allereerst is het belangrijk niet al te serieus te zijn, zeker niet wanneer je nog geen 20 bent. Dat kun je je alleen veroorloven wanneer je er dan al goed uit ziet.
Het begint met een goed gevoel voor humor, een paar vrienden die er wel goed uitzien, maar nog niet zo heel geïnteresseerd zijn in relaties.... en een juiste mix van mensen in jouw vriendenkring.
Dat betekent ook een paar mooie vrouwen met wie je wel serieus kunt praten, zodat je ook mooie vrouwen in jouw kring hebt.
Daarna gaat het verbazend snel... in elk geval in normaal sociaal opzicht... je wordt steeds meer gezien met populaire mensen, leert ook steeds meer mensen kennen... en dan komt het domino effect.
En zeker als je ook wat zelfspot hebt, en de humor wat meer ontwikkeld (en met steeds meer hunks and babes gezien wordt)... dan wil men steeds vaker met 'jou' gezien worden om bij die anderen te komen.
En aangezien jij dit niet erg vindt (want ook deze mensen hebben weer andere mooie mensen in hun vriendenkring) laat je je paaien... komt bij hun over de vloer ... en het werkt gewoon als een spiraal, je klimt steeds verder naar boven. Je leert mensen kennen waar je nooit van gedroomd had dat ze ooit oog voor jou zouden hebben.
En ja... alleen al dat sterkt het zelfvertrouwen vanzelf, gewoon weten dat je het van een loser die (bijna) niemand zag staan, schopte tot iemand die goede feestjes geeft waar ook de mooiste vrouwen (en ook de best looking guys) bezocht worden.
Vanaf dan gaat het steeds meer vanzelf; goed je begint niet met de mooiste meiden te zoenen... sterker nog; je begint in de lokale discotheken of dancings met wat middelmaatjes of er nog onder... maar je doet het toch maar even.
En daarmee krijg je die pretoogjes, je leert af te gaan op intuïtie gemengd met zelfvertrouwen. En met elke vrouw die je gezoend hebt komt meer zelfvertrouwen en voor je het weet heb je ook de mooiste vrouwen.
Seks komt pas later, maar je hoeft je ook niet te haasten. Want je zit in de 'flow'... het komt, wanneer het komt, en met die instelling komt het veel sneller dan je verwacht, want je bent misschien niet eens hard to get, maar zeker niet meer desperate! En dat telt ook.
En tussendoor zul je een paar relaties krijgen die misschien enkele jaren duren. Of je vindt snel de partner van jouw leven...
En anders... mja, vrouwen zijn heel wat heter/ vrijer als ze eenmaal studeren (of als je al iets volwassener bent... eenmaal gescheiden zijn).
Hoe dan ook, het is een proces en het gebeurt niet allemaal in een dag... maar het kan wel binnen een jaar of 3 gebeuren... BELANGRIJK; Zolang je maar niet jouw oude vrienden vergeet... want bij hun sta je op een voetstuk, en zullen geen mogelijkheid onbenut laten om dit uit te dragen! En daarmee soms het laatste zetje te geven om iemand voor je te winnen.
Goed, voor zover deze spoedcursus.
En nee, als je echt lelijk bent en ook nog eens geen humor hebt, dan wordt het erg lastig... maar ik heb ooit iemand met dwerggroei gekend en die zich buiten zijn rolstoel alleen rollend kon voortbewegen... maar hij had ook (toen hij nog leefde) vaak mooie vriendinnen (net als Bart de Graaff).
Kortom alles is mogelijk, maar ik kan slechts uitgaan van eigen ervaringen... en eigen ervaringen doorgeven.
De rest moet je helaas helemaal zelf doen, hier jouw eigen weg in vinden. Sure zou ik graag hier mijn brood in verdienen door het geven van adviezen en trainen van vaardigheden... Maar ik zeg je direct; zulke cursussen hebben weinig zin. Je zult jouw eigen intuïtie moeten gebruiken, dat kan niemand anders voor je doen!
quote:
In plaats van school, probeer het via een andere medium. Na middelbare school gaat het veel makkelijker.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Aardige cursus, maar dit topic gaat over mensen die later moeten versieren. Dus na de middelbare/studententijd. Dan gaat het niet zo gauw meer over de stoere bink zijn.
Dus dan werkt het net een tikje anders..
Of de ambitie hebben dat je ze weer op orde gaat hebben. Genoeg mensen die door de crisis werkloos raakten maar nog wel aan de vrouw kwamen/ vriendin behielden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:44 schreef Keep_Walking het volgende:
Na studententijd moet je vooral je zaken op orde hebben. Dan kan je heel makkelijk een vrouw vinden.
Ja, eigenlijk moet je gewoon goed in je schoenen staan. Ik zie eigenlijk allerlei soorten gasten met vrouwen na hun 27ste. Werkloos, kutwerk, wajong, goed werk, enz.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of de ambitie hebben dat je ze weer op orde gaat hebben. Genoeg mensen die door de crisis werkloos raakten maar nog wel aan de vrouw kwamen/ vriendin behielden.
Lekker is ook zo relatief. Gewoon de vrouw die jou aantrekt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat is wel waar. Een Mercedes/vette bankrekening is dus geen zwaarwegende criterium om een lekkere chick te kunnen palen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |