Laura is een frustie paardenmeisje! Wat mij betreft enkele reis Afghanistan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef beaverhausen het volgende:
Laura het huis uit! Zolang zij er is wordt er niet geneukt!.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Maik die kan ook echt niets, hè? Midden in de pot kotsen is tot nu toe nog z'n grootste kwaliteit gebleken.
Mo die zocht hem zelf steeds opquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, c_a... dit was gewoon slim. Maik was gewoon 'bah' bezig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
Nou Pliepje, jij bent onze enige hoop.
Ga Aafke neuken!
Ogen dicht en denk aan het vaderland!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna mag Aafke niet. Andersom ook niet.
Ga Aafke neuken!
yepquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Mylene het volgende:
Joanna vindt Philip wel leuk en andersom ook. Ze is jaloers op al aandacht die hij krijgt.
Ga Aafke neuken!
nee jaloers op de aandacht die hij heeft gegeven aan aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Mylene het volgende:
Joanna vindt Philip wel leuk en andersom ook. Ze is jaloers op al aandacht die hij krijgt.
Ga Aafke neuken!
Ogen dicht en denk aan het vaderlandkijkcijfers!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef versabommie het volgende:
Als er niet geneukt gaat worden deze avond wil ik het hoofd van Laura panklaar op een bord zo richting streams!
Ze was dronken... en zag Maik meteen aan de gang toen hij naast haar kwam liggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mo die zocht hem zelf steeds op
Dus Laura
Mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, c_a... dit was gewoon slim. Maik was gewoon 'bah' bezig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Bitchfight Joanna en Aafke please.Inclusief haartrekken.
ja dat is duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef xxbritt het volgende:
Joanne en Philip vinden elkaar dus ook al leuk...
Dit dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Je neukt met iemand die toestemming geeft
Ja duhquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze was dronken... en zag Maik meteen aan de gang toen hij naast haar kwam liggen.
Jij gaat altijd met een stapel contracten op stap?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
+20 voor Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke tegen Joanne: Je kijkt iedere dag zo chagerijnig, hoe kan dat toch!
Dronken mensen spreken de waarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke tegen Joanne: Je kijkt iedere dag zo chagerijnig, hoe kan dat toch!
Lijkt me zó logisch dat het bijna overbodig zou moeten zijn om dat te schrijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef Mita het volgende:
Neeehheee c_a... hij ging de grens opzoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Eerst loopt ze hem heel de avond uit te dagenlogisch dat hij meer wilt
Laura
Zo rigoureus hoeft nu ook weer niet. Stuur haar maar naar een goed heropvoedingskamp (te contacteren via mijn pm hier)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Laura is een frustie paardenmeisje! Wat mij betreft enkele reis Afghanistan!
Mooi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:
Aafke gaat er sowieso niet uit, veelste wild..
nee maar vraag et wel eerst aan de stemquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij gaat altijd met een stapel contracten op stap?![]()
![]()
Volgens mij bedoelde Aafke met 'tongen dan'.. Dat Flip Joanna moest pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke: Dan ga ik nu tongen met Philip.
Joanna: Moet je doen.
Aafke: Grapje *knipoogt*
[ afbeelding ]
Mag niet tongen op tv? Waarom niet?
Dan snap je het niet!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Wilskracht het volgende:
Zal Aafke er morgen uit gaan.
Ik hoop het wel.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neeehheee c_a... hij ging de grens opzoeken
Ik moest even omhoog scrollen om te zien wie Cynthia ook alweer isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef Zaadschieter het volgende:
Cynthia moet eruit, te enge ogen
Eerlijk gezegd vind ik jou vele malen vrouwonvriendelijker dan de talibanquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo rigoureus hoeft nu ook weer niet. Stuur haar maar naar een goed heropvoedingskamp (te contacteren via mijn pm hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |