Young, dumb and full of cumquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben jong, dom, lomp en famous
Plenty of cum for uquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Young, dumb and full of cum
Wat is jouw type dan wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Val je om lange, slanke mannen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Daar kan ik nu ff snel niet op komen
Waar val je normaal dan wel op?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Natuurlijk Re, we zijn braafquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
We doen alles wat je zegt, lieve Requote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
Bewijs m'n ongelijk maar eens dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
Kan ze nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Bewijs m'n ongelijk maar eens dan.
Ja, boven de 1.90 gernequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Val je om lange, slanke mannen?
Ik val ook niet op George Clooney (oh, nu gaat die analist weer aan het werk over mijn leeftijd, haha), Johnny Depp of Brad Pitt, alhoewel jaren geleden wel, maar ik zou wel en met George Clooney lijkt het me heel erg gezellig toeven, want ik zie zo dat dat een vent is waar je je wel op je gemak bij voelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Gerard Butler.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus
Ik ookquote:
Vet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Oef, net met je kont over de finish!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |