abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 01:39:30 #271
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_93238124
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef opastokvis het volgende:
maar ik ga wel wat nuttigs doen hoor.
zijn jullie een beetje lief vrouwen?
Gelukkig niet
What can change the nature of a man?
pi_93238129
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Whaha, lief Desi Bouterse ligt ook te knorren. Na ja, morgen ben ik hier toch niet meer door dat mensen mij wel "aan gaan klagen". Best zielig, hoor.
Aah nee, ga nou niet weg!
pi_93238259
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Gelukkig niet
Coco, jij bent een vriendje van Lam. Dat telt niet, want jij bent geen vrouw!
pi_93238309
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Aah nee, ga nou niet weg!
Jawel schatteboutje, vrouwtje moet slapie doen. Ik word morgen 85, ahah

Muchos besos para ti.

Slaap lekker, meis
pi_93242224
Je kijkt ff niet en we zijn al bij het 4de deel :D. Vraag me af hoe lang dit nog door gaat.
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Grande madamme heeft gesproken, wel zonde van die 1,93 sportieve lichaam :@
:Y
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93242297
Gewoon bijna 2 topics overgeslagen :')
pi_93242389
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zeg schatje open jij het nieuwe topic en DM (dus niet PM) je de link naar haar O+
Zal ik doen, popje :*
pi_93242555
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Reageer dan op zo n zielig meisje. Dat zij het nu niet kan hebben dat niet alleen hier, maar ook gewoon in het normale leven jongens van 20 reageren, tja, dat is haar probleem en niet het mijne. En dat doen ze niet om of voor seks, nee maar omdat ze me wel gezellig vinden, interessant en ik ben niet doorsnee.

Kijk, ik heb een heleboel gezien van de wereld en in de gevaarlijkste landen w.o. Venezuela (daar wonen heel veel Colombianen) daar ben ik alleen geweest. In veel landen, hoor. Nooit wat gebeurd.

Mensen snappen het niet dat ik zo een vliegtuig in kan stappen. Ik moet zeggen, op Venezuela had ik me niet echt voorbereid, maar als ik ergens naartoe wilde en ik had al heel snel veel mensen leren kennen, zowel toeristen als lokalen, dan loopt het allemaal zo n vaart niet.

Maar dat burgelijke hier van sommige mensen. Ik ben echt van veel markten thuis, maar wat zo n kind wil geloven, dat moet ze vooral doen en nooit verder dan de Veluwe of zo gaan, want dat is too much. Mensen die Europa nog nooit uit zijn geweest, die kennen de wereld niet. Ook mensen die alleen op zo n duf resort geplakt blijven buiten Europa die kennen het ook niet. Je moet dingen zelf ontdekken
Ik vind Drunk toch echt wel interessanter dan jij hoor. Of ben ik nu ook niet "werelds" genoeg. Afgezien van het feit dat ik een half jaar in het buitenland heb gewoond en in landen ben geweest waar de gemiddelde mens nooit zal komen.

Voor de meeste gasten ben jij hier tijdverdrijf, want 80% denkt zeker nogwel dat je een troll bent, waaronder ik. Als je echt een vrouw zou zijn, zou ik een kilometer om je heenlopen want je bent zo gek als een deurmat. Dat heeft niks met burgerlijks te maken, IQ of opleiding, maar met je persoonlijkheid.

Je bent leuk voor 1 avondje, daarna mag je op donderen! Met jouw hersenspinsel is geen relatie aan te gaan. Wss ook de reden waarom je nog niet de "ware" hebt gevonden. :')

Maar voor de rest ben je wel lief O-)
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93242721
Gaat hard dit topic. KAK
pi_93244146
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
Haha, ik zat dit nog eens even terug te lezen. Ik heb het laatste jaar geen vent van 44 gehad. Wel effe bij de les blijven. Als je het wilt weten van de laatste 2 jaar was het een nu 22 jarige, een nu 32 jarige, een 21 jarige, 27 jarige en een 33 jarige. Ach, en dan jij met je kinderachtige MILF gedoe dat het ALLEEN om seks ging, nou nee, niet echt. Ga je ook nog denken dat ze mij dumpten, nee, dat heb ik gedaan. Ik ben bij sommigen niet eens aan seks toegekomen. Bouw liever eerst even een band met iemand op. Dat van die GANGBANG overigens dat was natuurlijk een geintje, maar aangezien ik niet met emoticons schrijf is dat moeilijk te achterhalen.

Maar jij probeert iemand te beledigen of naar beneden te richten, omdat iemand ouder is als vrouw zijnde? Ik merk dat een aantal mensen die hier zitten en dan doel ik vooral op die Drunk bla bla, ik weet niet hoe oud het kind is, maar veel heeft ze nog niet meegemaakt met haar rare gekakel en gedachtengang. Ik heb nooit gemerkt dat iemand het raar vond als ik met een jonger iemand aan kwam stappen. Moet er wel bij zeggen dat het mensen waren die ik ken. Op internet, vooral hier, merk dat sommigen als die DRunk bla bla die bla het nogal raar vinden. Denkt ze mijn leeftijd te kennen. Drunk, ik denk dat jij een zwaar leven tegemoet gaat. Geloof dat ik uit jouw profiel ook niet echt op kan maken hoe oud je bent. Ik zie ook geen foto s, maar je schreeuwt wel alles van de daken. Foei!

Tweede bijkomstigheid, maar ik heb altijd jongere types gehad, dat 3 van de 4 rasmarokkaans waren en een half Nederlands/Marokkaans. Ik weet dat ze me alle 4 erg mogen, maar als het voor mij over is dan wil ik geen contact meer. Denk ook maar niet dat ze op mijn zak teerden of zo en nee, het waren geen drugsdealertjes. 1 student, 3 werkenden, waarvan 2 als manager.

Nou, ik heb je weer ff op de hoogte gebracht.

Kijk, ik kan er natuurlijk ook niks aandoen dat hier types zitten die niks mee hebben gemaakt in hun leven. Ik doel echt niet op seks, want om een leuke relatie te hebben en te krijgen moet die klik er voor langere tijd zijn en dat komt toch echt op je persoonlijkheid aan.

Over mijn intellectuele capaciteiten wil ik het ook even hebben, die ik volgens jou niet heb. Eigenlijk zegt dat meer over jou, dan over mij. Ik ben eerst, pakken we even de middelbare schooltjes, naar de Mavo gegaan. In de eerste klas waren het alleen maar 9s.Dat kwam omdat ik nooit huiswerk had gemaakt, dus ik vond dat wel "een soort van" interessant.

In de tweede klas was ik dat helemaal zat, dus ik ging spijbelen. Niet alleen, maar met mijn beste vriendin. Dat spijbelen heb ik 3 jaar lang volgehouden, ik ging tot de 4de klas steeds over, maar het was niet zo dat je op internet, zoals nu, alles voorgekauwd kreeg wat je precies voor lesstof geleerd moest hebben voor een examen. Dus je begrijpt het, ik kwam niet, dus ik wist niet precies wat die examenonderwerpen waren. Ik ging namelijk met mensen van Havo en VWO om en als ik een keer kwam dan moest ik me voorstellen, terwijl er op het schooltje maar 400 leerlingen zaten, haha. Kan je je toch niet voorstellen, nowadays?

Daarna heb ik Havo en VWO doorlopen, zonder te spijbelen. Ik kwam weleens niet.

Ik deed nooit een fuck huiswerk en ik had een 9 voor geschiedenis, maar dat mens geloofde het niet, omdat ik nooit huiswerk maakte. Ik kreeg geen rapportcijfer. Dus naar de directeur gestapt. Zij heeft mij wel altijd gesteund

Ik ben iemand die het vaak op het laatste moment liet aankomen, en dat is in mijn leven nooit veranderd. Ik ging vroeger echt vaak om 5 uur mijn bed uit, om b.v. een tentamen of zo te leren. Later heb ik het ook meegemaakt met verdere studie, waar iemand een planning had gemaakt voor 3 weken, dat deed ik in 1 dag. Ik kwam ook soms niet, maar sommige resultaten zijn boven cum laude.

Luister, jouw woordenschat is niet zo groot, maar ik ben iemand van de simpele woordjes. Iedereen begrijpt mij dus ook. Hier niet maar dat zal dan aan de intellectuele vermogens van die persoon liggen.

Vroeger werd me door vrienden verweten, zo rond mijn 19de, dat ik bekakt praatte en met moeilijke woorden sprak.

Jij bent iemand die meepraat met de grote menigte. Dat maakt je in wezen een zwak persoon. Iemand die met alle monden meepraat. Je weet niet eens wat discussievoeren is. Dat weten er hier een heleboel niet. Je hoeft ook niet perse een discussie met iemand te voeren, maar jouw zwakte zit hem in dat je wil beledigen. Ik denk als jij tegenover mij staat dat jij toch zwaar het onderspit zal gaan delven, zoals zovelen hier.

En tja, een HBO-diplomaatje, om het onderwijs terug te komen, dat stelt niet veel meer voor. Alle "diplomaatjes" niet. Je mag tegenwoordig honderd keer herkansen om die subsidiegelden maar binnen te halen.

Wat krijg je dan, een maatschappij waar velen op een overgewaardeerde arbeidsplek zitten, die ze niet aankunnen, en ook nog een met een vervalst diplomaatjes, dus een bijelkaar gefantaseerd CV.

Tuurlijk loopt het hier (niet) door die kredietcrisis zo slecht, maar omdat er niet geinvesteerd wordt in wat echt noodzakelijk is. En veel Nederlanders zullen de tering naar de nering moeten zetten.

Maar goed, ik vind dus veel mannen echte losers. Met huppelkutjes wil ik niets van doen hebben, die nietszeggende taal uitslaan, nergens van op de hoogte zijn.

Dat profiel van die Kaiyo klopt sowieso niet, want ik denk dat er een vent achterzit. Misschien is het verhaal wel helemaal verdraaid. Iemand die ook zo weinig eigenwaarde heeft?!?!?!
pi_93244277
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:56 schreef Devion het volgende:

[..]

Ik vind Drunk toch echt wel interessanter dan jij hoor. Of ben ik nu ook niet "werelds" genoeg. Afgezien van het feit dat ik een half jaar in het buitenland heb gewoond en in landen ben geweest waar de gemiddelde mens nooit zal komen.

Voor de meeste gasten ben jij hier tijdverdrijf, want 80% denkt zeker nogwel dat je een troll bent, waaronder ik. Als je echt een vrouw zou zijn, zou ik een kilometer om je heenlopen want je bent zo gek als een deurmat. Dat heeft niks met burgerlijks te maken, IQ of opleiding, maar met je persoonlijkheid.

Je bent leuk voor 1 avondje, daarna mag je op donderen! Met jouw hersenspinsel is geen relatie aan te gaan. Wss ook de reden waarom je nog niet de "ware" hebt gevonden. :')

Maar voor de rest ben je wel lief O-)
Nou, daar ben ik blij om, want je bent nu ook niet echt mijn type, laten we het daar even voor kort op houden. WAarom probeer je geen afspraakje met DRunk te maken? Paar keer goed neuken, is ze meteen van die chagerijnigheid af, haha.

Ja, seks is echt een drijfveer om je goed te voelen, hoor

[ Bericht 10% gewijzigd door watvoornaammoetikkiezen op 24-02-2011 10:30:10 ]
pi_93244374
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, ik zat dit nog eens even terug te lezen. Ik heb het laatste jaar geen vent van 44 gehad. Wel effe bij de les blijven. Als je het wilt weten van de laatste 2 jaar was het een nu 22 jarige, een nu 32 jarige, een 21 jarige, 27 jarige en een 33 jarige. Ach, en dan jij met je kinderachtige MILF gedoe dat het ALLEEN om seks ging, nou nee, niet echt. Ga je ook nog denken dat ze mij dumpten, nee, dat heb ik gedaan. Ik ben bij sommigen niet eens aan seks toegekomen. Bouw liever eerst even een band met iemand op. Dat van die GANGBANG overigens dat was natuurlijk een geintje, maar aangezien ik niet met emoticons schrijf is dat moeilijk te achterhalen.

Maar jij probeert iemand te beledigen of naar beneden te richten, omdat iemand ouder is als vrouw zijnde? Ik merk dat een aantal mensen die hier zitten en dan doel ik vooral op die Drunk bla bla, ik weet niet hoe oud het kind is, maar veel heeft ze nog niet meegemaakt met haar rare gekakel en gedachtengang. Ik heb nooit gemerkt dat iemand het raar vond als ik met een jonger iemand aan kwam stappen. Moet er wel bij zeggen dat het mensen waren die ik ken. Op internet, vooral hier, merk dat sommigen als die DRunk bla bla die bla het nogal raar vinden. Denkt ze mijn leeftijd te kennen. Drunk, ik denk dat jij een zwaar leven tegemoet gaat. Geloof dat ik uit jouw profiel ook niet echt op kan maken hoe oud je bent. Ik zie ook geen foto s, maar je schreeuwt wel alles van de daken. Foei!

Tweede bijkomstigheid, maar ik heb altijd jongere types gehad, dat 3 van de 4 rasmarokkaans waren en een half Nederlands/Marokkaans. Ik weet dat ze me alle 4 erg mogen, maar als het voor mij over is dan wil ik geen contact meer. Denk ook maar niet dat ze op mijn zak teerden of zo en nee, het waren geen drugsdealertjes. 1 student, 3 werkenden, waarvan 2 als manager.

Nou, ik heb je weer ff op de hoogte gebracht.

Kijk, ik kan er natuurlijk ook niks aandoen dat hier types zitten die niks mee hebben gemaakt in hun leven. Ik doel echt niet op seks, want om een leuke relatie te hebben en te krijgen moet die klik er voor langere tijd zijn en dat komt toch echt op je persoonlijkheid aan.

Over mijn intellectuele capaciteiten wil ik het ook even hebben, die ik volgens jou niet heb. Eigenlijk zegt dat meer over jou, dan over mij. Ik ben eerst, pakken we even de middelbare schooltjes, naar de Mavo gegaan. In de eerste klas waren het alleen maar 9s.Dat kwam omdat ik nooit huiswerk had gemaakt, dus ik vond dat wel "een soort van" interessant.

In de tweede klas was ik dat helemaal zat, dus ik ging spijbelen. Niet alleen, maar met mijn beste vriendin. Dat spijbelen heb ik 3 jaar lang volgehouden, ik ging tot de 4de klas steeds over, maar het was niet zo dat je op internet, zoals nu, alles voorgekauwd kreeg wat je precies voor lesstof geleerd moest hebben voor een examen. Dus je begrijpt het, ik kwam niet, dus ik wist niet precies wat die examenonderwerpen waren. Ik ging namelijk met mensen van Havo en VWO om en als ik een keer kwam dan moest ik me voorstellen, terwijl er op het schooltje maar 400 leerlingen zaten, haha. Kan je je toch niet voorstellen, nowadays?

Daarna heb ik Havo en VWO doorlopen, zonder te spijbelen. Ik kwam weleens niet.

Ik deed nooit een fuck huiswerk en ik had een 9 voor geschiedenis, maar dat mens geloofde het niet, omdat ik nooit huiswerk maakte. Ik kreeg geen rapportcijfer. Dus naar de directeur gestapt. Zij heeft mij wel altijd gesteund

Ik ben iemand die het vaak op het laatste moment liet aankomen, en dat is in mijn leven nooit veranderd. Ik ging vroeger echt vaak om 5 uur mijn bed uit, om b.v. een tentamen of zo te leren. Later heb ik het ook meegemaakt met verdere studie, waar iemand een planning had gemaakt voor 3 weken, dat deed ik in 1 dag. Ik kwam ook soms niet, maar sommige resultaten zijn boven cum laude.

Luister, jouw woordenschat is niet zo groot, maar ik ben iemand van de simpele woordjes. Iedereen begrijpt mij dus ook. Hier niet maar dat zal dan aan de intellectuele vermogens van die persoon liggen.

Vroeger werd me door vrienden verweten, zo rond mijn 19de, dat ik bekakt praatte en met moeilijke woorden sprak.

Jij bent iemand die meepraat met de grote menigte. Dat maakt je in wezen een zwak persoon. Iemand die met alle monden meepraat. Je weet niet eens wat discussievoeren is. Dat weten er hier een heleboel niet. Je hoeft ook niet perse een discussie met iemand te voeren, maar jouw zwakte zit hem in dat je wil beledigen. Ik denk als jij tegenover mij staat dat jij toch zwaar het onderspit zal gaan delven, zoals zovelen hier.

En tja, een HBO-diplomaatje, om het onderwijs terug te komen, dat stelt niet veel meer voor. Alle "diplomaatjes" niet. Je mag tegenwoordig honderd keer herkansen om die subsidiegelden maar binnen te halen.

Wat krijg je dan, een maatschappij waar velen op een overgewaardeerde arbeidsplek zitten, die ze niet aankunnen, en ook nog een met een vervalst diplomaatjes, dus een bijelkaar gefantaseerd CV.

Tuurlijk loopt het hier (niet) door die kredietcrisis zo slecht, maar omdat er niet geinvesteerd wordt in wat echt noodzakelijk is. En veel Nederlanders zullen de tering naar de nering moeten zetten.

Maar goed, ik vind dus veel mannen echte losers. Met huppelkutjes wil ik niets van doen hebben, die nietszeggende taal uitslaan, nergens van op de hoogte zijn.

Dat profiel van die Kaiyo klopt sowieso niet, want ik denk dat er een vent achterzit. Misschien is het verhaal wel helemaal verdraaid. Iemand die ook zo weinig eigenwaarde heeft?!?!?!
Goedemorgen :*, wat ben je vroeg op? Lekker geslapen?
pi_93244494
Hmmmmmmmm TS kom je uit Den Haag? Ik denk telkens dat ik weet wie je bent.. |:( Zitten er een aantal leugens (espress) in je verhalen om mensen op het verkeerde pad te brengen? :P
pi_93244649
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nee bepaald niet, nee. Maar je wordt toch alleen verzocht iets te doen als je daadwerkelijk betaald krijgt. In ieder geval de mindere bent. Ook in het geval verzocht worden dominant te zijn.

Wat die verzoekjes zijn, weet ik waarschijnlijk niet eens de helft van wat normaal is en dat wil ik graag zo houden.
Dit bewijst dus dat je echt een "KIND" bent. "Verzocht worden" om dominant te zijn. Dat zit in je, maar het heeft niet alleen met seks te maken. Mijn god, op welke school heb jij gezeten? Ik maak een schatting gezien die dierenartsassistente en je toch wat ouder bent nu. Dus VMBO of zo en daarna voor dierartsassistente gaan? Tja, helaas is dat niet meer dan een telefoon opnemen, want als ik voor mijn paard een dierenarts bel en een assistente niet eens weet wat een wormenkuur kost..

Ga ik je nog wat vertellen. Komt ie ..

Meeste kerels die wat hoger opgeleid zijn die houden daarvan, dus om gedomineerd te worden. Ik houd er niet van, vind gelijkwaardig met elkaar omgaan, meer vanzelfsprekend en prettiger. Of ik gelijkwaardig met iemand kan omgaan, dat ligt aan iemands karakter. Ik wil niet de boventoon voeren, maar ik kan me heel erg snel aan iemand irriteren. Ga ik hier niet allemaal uitleggen.

Maar, ik vind het wel mooi dat jij denkt dat bij een bepaalde leeftijd je leven is opgehouden. Dat zegt wel wat over jezelf of je kleingeestigheid. Jij bent alleen interessant voor iemand als Devion
pi_93244721
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

bla
Heb jij geen baan oid?
pi_93244773
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Du auch eine Gutemorgen.
-xx- geef er nu even twee
Nou, slaap slecht en mij buren lopen vanaf 6 uur met een soort klompen aan, dus die moet ik even tot de orde roepen. Open jij zometeen ff een nieuwe topic en ben beetje ziekkies, maar moet toch echt die troep hier opruimen. Of zou ik hulptroepen van het forum inroepen? Whaha.

Nou schat, nog effe een paar van die debiele berichten beantwoorden. Cous cous
pi_93244804
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Heb jij geen baan oid?
Hoezo? Je zit hier toch zelf ook? Ben eigen baas, zowel in buik, werk en anderszijds. Weet je dat ook weer
pi_93244830
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef Fes1-2 het volgende:
Hmmmmmmmm TS kom je uit Den Haag? Ik denk telkens dat ik weet wie je bent.. |:( Zitten er een aantal leugens (espress) in je verhalen om mensen op het verkeerde pad te brengen? :P
Zitten helemaal geen leugens in. Maar kom jij uit Den Haag? Ik niet
pi_93244864
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij bent er ook wel vroeg bij hoor, haha.
Hoop dat je ook lekker geslapen hebt
pi_93244966
En TS kan nog steeds niet quoten _O-

Zo'n heel verhaal over haar schoolverleden, ga iemand daarmee vervelen die dat wat interesseert :'). En een 9 voor geschiedenis, ben ZO trots op je *O*
- Epicurus
pi_93245043
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef Devion het volgende:
En TS kan nog steeds niet quoten _O-

Zo'n heel verhaal over haar schoolverleden, ga iemand daarmee vervelen die dat wat interesseert :'). En een 9 voor geschiedenis, ben ZO trots op je *O*
Luister, iemand die Bedrijfseconomie doet en nog iets oninteressants, geen foto heeft en alleen maar rare opmerkingen kan maken, dan weet ik dat je een lelijkerd bent
pi_93245241
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Luister, iemand die Bedrijfseconomie doet en nog iets oninteressants, geen foto heeft en alleen maar rare opmerkingen kan maken, dan weet ik dat je een lelijkerd bent
Voor iemand die zo werelds is maak jij zulke kinderachtige opmerkingen. :O Ging bij jouw toch om het innerlijk _O- En ik ben degene met rare opmerkingen, volgens de meeste Fokkers spoor je niet hoor :s)

Voor mij ben je:
1. Volwassen vrouw die ECHT niet spoort.(Of in het verleden is blijven hangen, schoolprestaties, alleen maar Marrokanen als vriendjes, puberopmerkingen)
2. Troll(M/V) die de tijd van zijn leven heeft.(Topic is ook hilarisch)
3. Een jong meisje die zich ouder en stoer voor wil doen.

En de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waar is je eigen foto? :D
- Epicurus
pi_93245456
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 10:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij bent er ook wel vroeg bij hoor, haha.
Hoop dat je ook lekker geslapen hebt
Werd wakker gebeld door een uzb, ben afgewezen :'(
pi_93245497
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Werd wakker gebeld door een uzb, ben afgewezen :'(
Uzb?
- Epicurus
pi_93245527
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:39 schreef Devion het volgende:

[..]

Voor iemand die zo werelds is maak jij zulke kinderachtige opmerking. :O Ging bij jouw toch om het innerlijk _O- En ik ben degene met rare opmerkingen, volgens de meeste Fokkers spoor je niet hoor :s)

Voor mij ben je:
1. Volwassen vrouw die ECHT niet spoort.(Of in het verleden is blijven hangen, schoolprestaties, alleen maar Marrokanen als vriendjes, puberopmerkingen)
2. Troll(M/V) die de tijd van zijn leven heeft.(Topic is ook hilarisch)
3. Een jong meisje die zich ouder en stoer voor wil doen.

En de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Waar is je eigen foto? :D
Wat interesseert mij die Fokkers nu, velen hebben namelijk alleen een internet leven. Dat ik hier niet spoor voor velen is ook juist de bedoeling. Je moet goed alles van mij lezen. Ik zit hier even voor mijn werk. Met sommige mensen niet, maar ben aan een onderzoekje bezig hoe treurig het gesteld is met de maatschappij.

Maar je spreekt in tegenstrijdigheid met jezelf
Ik ben een jong meisje die zich ouder en stoer wil voordoen en
tevens ben ik een volwassen vrouw die echt niet spoort???

Sorry, maar daar snap ik niets van. Kan je dat even weerleggen? Weerleggen betekent uitleg over het e.e.a. geven, op zijn jan boeren fluitjes gezegd.

Maar doe ook wat aan die Nederlandse spelling. Iedereen maakt weleens een foutje, maar jij aan de lopende band.

En dan dat Trol. Ik ben een vrouw, maar jammer dat jij nooit op zal kunnen maken wie ik ben.
pi_93245581
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nee bepaald niet nee. Maar je wordt toch alleen verzocht iets te doen als je daadwerkelijk betaald krijgt. In ieder geval de mindere bent. Ook in het geval verzocht worden dominant te zijn.

Wat die verzoekjes zijn, weet ik waarschijnlijk niet eens de helft van wat normaal is en dat wil ik graag zo houden.
Deze had ik over het hoofd gezien :) Volgens mij heb je een beetje negatief/verkeerd beeld bij een sexrelatie. Men is in zo een relatie vaak wat directer en explicieter aangezien het toch om een ding draait :+ Dus als men elkaar belt dan kunnen beide partijen elkaar waar men zin in heeft. Het is dus wel gelijkwaardig.
pi_93245636
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef Devion het volgende:

[..]

Uzb?
Uitzenburo sportief lekker ding :9 Wil jij anders straks het nieuwe topic openen en haar een DM sturen met de link van dit topic :*
pi_93245706
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wat interesseert mij die Fokkers nu, velen hebben namelijk alleen een internet leven. Dat ik hier niet spoor voor velen is ook juist de bedoeling. Je moet goed alles van mij lezen. Ik zit hier even voor mijn werk. Met sommige mensen niet, maar ben aan een onderzoekje bezig hoe treurig het gesteld is met de maatschappij.

Maar je spreekt in tegenstrijdigheid met jezelf
Ik ben een jong meisje die zich ouder en stoer wil voordoen en
tevens ben ik een volwassen vrouw die echt niet spoort???

Sorry, maar daar snap ik niets van. Kan je dat even weerleggen? Weerleggen betekent uitleg over het e.e.a. geven, op zijn jan boeren fluitjes gezegd.

Maar doe ook wat aan die Nederlandse spelling. Iedereen maakt weleens een foutje, maar jij aan de lopende band.

En dan dat Trol. Ik ben een vrouw, maar jammer dat jij nooit op zal kunnen maken wie ik ben.
Nou word die helemaal mooi. Ja we hebben alleen maar een internet leven haha. :Y

Wat voor werk doe je dan? Wie is geinteresseerd in hoe treurig mijn leven is? :P

Je bent ook niet een vrouw en een jong meisje, maar OF. Je begrijpt het concept niet van verschillende scenario's?(Daarom staat er een nummering voor MUTS) En een troll kan ook vrouwelijk zijn. |:(

En ga niet zeiken op mijn spelling, anders adviseer ik je even je eigen posts beter te lezen.
- Epicurus
pi_93245757
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Uitzenburo sportief lekker ding :9 Wil jij anders straks het nieuwe topic openen en haar een DM sturen met de link van dit topic :*
:@

Naar haar, bedoel je mevrouw/troll?
- Epicurus
pi_93245821
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef Devion het volgende:

[..]

:@

Naar haar, bedoel je mevrouw/troll?
Ja naar haar O+ en een kusje op je sportieve buikje als dank :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: