Ja maar no offence, dat is juist niet het soort baan waar > 200 reacties op komen denk ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef Merel het volgende:
En Vik, houd hoop, want ik heb mijn baan via Villamedia gevonden!
Hoe kan je dan zulke taarten maken? Je bent echt wel creatiefquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vik, ik ben wel benieuwd naar die brieven van jou. Ik ben absoluut niet creatief, dus wat versta jij onder een crea bea brief?
Ik neem niet aan dat er strikjes en bloemetjes op Vik d'r brieven zitten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe kan je dan zulke taarten maken? Je bent echt wel creatief
Nouja, dan houd je geen hoop, ook goed!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar no offence, dat is juist niet het soort baan waar > 200 reacties op komen denk ik?. Ik zou iig niet kunnen motiveren wat mijn affiniteit is met die sector
.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
nou weet ik dus gelijk weer waarom ik geen sollicitatiebrieven schrijf
Korte versie klinkt al veelbelovend Merel! Wat leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef Merel het volgende:
Ik zit de hele dag in een training, dus de uitgebreide versie van het verhaal laat nog even op zich wachten. Als iemand even een lijstje wil maken van alle vaste Slankies (en toffe nieuwkomers) die een PM moeten krijgen?
Korte versie: we moeten natuurlijk zien hoe het loopt, maar we zien dit allebei eigenlijk wel als een langetermijnding
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat er strikjes en bloemetjes op Vik d'r brieven zitten..
Je weet het maar nooit!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, voor een communicatiebureau-achtig iets lijkt me het niet eens zo'n slecht idee om de brief op te leuken met wat extra visuele overtuigingquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld hoor, sorry! (realiseerde me even later dat het niet zo aardig overkwam).quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef Merel het volgende:
[..]
Nouja, dan houd je geen hoop, ook goed!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankies die PM willen:
DevilsAndDust
XM
uniekhoorn
Kopiėren en aanvullen..
Ohquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wel even je naam uitschrijven, anders pakt 'ie 'm niet als ik wil versturenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slankies die PM willen:
DevilsAndDust
XM
Kopiėren en aanvullen..
Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |