quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:06 schreef Ml-etje het volgende:
zo ik ben terug van mijn boodschappenrondje en kan een vertrekkende collega blij maken.
Als je trek hebt in zoets niet klikkenik zit nl naast het restant
d'r zit een fles whiskey bij, dus je kan het sowieso niet meer verkeerd doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Waarom voel jij je aangevallen? Omdat jij pragmatisch bent? Snap ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik voel me een beetje aangevallen, omdat ik andere keuzes maak. Ze is al 1,5 jaar aan het zoeken en ik denk dan op een gegeven moment: "Moet je je eisen niet wat bijstellen?". Maar goed, dat gaat ze vanzelf wel doen als ze het niet meer trekt.
Omdat ik het gevoel krijg dat ik dom bezig ben, omdat ik best een eindje wil reizen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangevallen? Omdat jij pragmatisch bent? Snap ik niet.
Utrecht is prima te doen hoor. En wat het laatste betreft heb je helemaal gelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel krijg dat ik dom bezig ben, omdat ik best een eindje wil reizen.
Maar goed, ik zei: ik heb liever een baan op niveau waarvoor ik moet reizen dan schoonmaakwerk of ander kutwerk hier in de stad. En zij koos dus voor het laatste.
^^ heb wel gemerkt dat wat de Duitsers doen al ze er langs willen (knipperlicht uit naar links) hier ook werktquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
DuitslandEn dan ook het rijgedrag van de Duitsers: snel waar het kan en netjes aan de limiet houden waar dat nodig is. Niet moeilijk doen over invoegen en anderen de ruimte geven als ze ingesloten zitten achter een vrachtwagen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:28 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
d'r zit een fles whiskey bij, dus je kan het sowieso niet meer verkeerd doen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:32 schreef _aurum_ het volgende:
mijn collega en ik zitten in retro modus
We zijn heel de morgen op youtube oude liedjes aan het zoeken en aan het luisteren
Naaimachine, figuurnaadjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze zijn iets vergeten bij de jurkjes voor komend seizoen.
Pasvorm.
quote:
Ja hé? Dat wordt weer een goedkope zomer als ik het zo zie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze zijn iets vergeten bij de jurkjes voor komend seizoen.
Pasvorm.
Zelfmakenquote:
Muv zeer specialtistische functies is 150 reacties niet gek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:48 schreef Viking84 het volgende:
Net weer een reactie op een sollicitatie binnen: ze zijn wel even bezig met de eerste selectie, want het aantal reacties is enorm. Je vraagt je echt af waarom je überhaupt nog moeite doet te reageren op een vacature op Villamedia
.
nou weet ik dus gelijk weer waarom ik geen sollicitatiebrieven schrijfquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Muv zeer specialtistische functies is 150 reacties niet gek.
Maar de helft sluit vaak al niet aan dus als jij reageert en wel aansluit qua CV en een goede brief hebt geschreven dan heb je alweer meer kans.
We zullen zien of mijn crea bea brief aanslaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Muv zeer specialtistische functies is 150 reacties niet gek.
Maar de helft sluit vaak al niet aan dus als jij reageert en wel aansluit qua CV en een goede brief hebt geschreven dan heb je alweer meer kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |