quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij het dan? Gooi je de eieren in koud water en tel je dan drie minuten? Of drie minuten vanaf dat het water kookt? Of gooi je de eireren er pas in als het water kookt?
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus toch 2,5 minuut doen de volgende keer.
Dat had ik al gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet maken
Lekker, Mexicaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
http://www.tortillas.nl/
Net daar wezen eten (locatie Eindhoven) Smaakte goed. Was er al vaker wezen eten (ook in de vestiging Tilburg). Maar nog steeds prima te eten
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaanquote:
Gelijk heb je, en ja dat is zo jammer van die pakken want 2 dagen koken lukt daar niet meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaan
dat lukt je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
quote:
Nee, soms kan ik er 3 per avond op. Meestal maar 2, want je moet ook voldoende vulling erbij doen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
1, 1,5. En dat in het laatste uur, ongeveer.quote:
Ik wil geen sneeuw meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
1, 1,5. En dat in het laatste uur, ongeveer.
Het sneeuwde wel vanavond, maar dat mocht geen naam hebben..
Ik ook niet.quote:
hier was het 23 graden vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef JJH het volgende:
En de vlokken worden dikker en dikker.
Ik ga nog even Top Gear kijken en daarna pitten. Bis morgen.
Grrmbl.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier was het 23 graden vandaag
kwam ik vanmorgen op de parkeerplaats op het werk ook achterquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kapster heeft as blond gemaakt, was erg gaaf, alleen nu word het een poepgrijze kleur...
Hmm... ik verzorg het verder goed... als ik wil kan ik het zo uittrekken allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat je haar nog niet afsterft van al dat kleuren
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... ik verzorg het verder goed... als ik wil kan ik het zo uittrekken allemaalMaar dat wil ik niet
Ja, maar jij hebt lang haar.. en ik ga geen 3 4 maanden met die poepkleur rondlopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verf me uitgroei eens in de 3/4 maanden. Ik deed het vroeger heel erg vaak, maar dat vond de kapper niet zo leuk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lang haar.. en ik ga geen 3 4 maanden met die poepkleur rondlopen
geil! grote kans dat ik het dan ook weer anders hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik erger me nu aan mijn uitgroei. Ik ga voor de meet nog even mijn uitgroei doen
Het liefst wil ik sliertjes paars haar.... maar mijn werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geil! grote kans dat ik het dan ook weer anders heb
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het liefst wil ik sliertjes paars haar.... maar mijn werkDat mag niet
Ik loop wel eens door de bankhal jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je in contact met klanten dan?
Hmm, ok.. jeetje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de bankhal ja
Nee het mag echt niet, geen zichtbare tattoo en piercings
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben blij, ik weet gewoon zeker dat ik volgende week onder de 120 ben
het ga je helemaal lukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is mijlpaal 1... dan 110, das mijlpaal 2, dan 99 das mijlpaal 3.. dan ga ik kijken hoe k er uit zie.. en anders nog 10! haha
andersomquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja.. Dat moest dus een vlaggetje zijn /w dan? Haha
Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Benny![]()
Maik en Monique hebben dus wel in 1 bed geslapen
ze zijn tot half 6 doorgegaan????quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uhu
Je hebt heel wat gemist gister
Ik ging om 4 uur slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn tot half 6 doorgegaan????
Zie het verslag in het verslagentopic... het was echt een bende in de douchequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat zijn de hoogtepunten geweest?
ik heb alleen caps van Joanna gezienquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zie het verslag in het verslagentopic... het was echt een bende in de douche
Het was net een orgie onder de douche. Aafkequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alleen caps van Joanna gezien
Dat was al hylarisch
ik heb bijgelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was net een orgie onder de douche. Aafke
neequote:
Aafke was geniaal gister... Hoe vaak die wel niet is gevallen omdat ze een salto heeft gemaakt of een gek dansje deedquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb bijgelezen
OMG ik wil nog zo'n feestje
En aafke is vies en goor, maar mag nog niet naar huis
heb je die cap gezien van der polsquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aafke was geniaal gister... Hoe vaak die wel niet is gevallen omdat ze een salto heeft gemaakt of een gek dansje deed
Servio was ff flink door de mand gevallenquote:
dat had ik nog niet gelezenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Servio was ff flink door de mand gevallen. Flink meningsverschil met Alex en tegen Laura heeft hij verteld dat hij flink wat gevoelens heeft voor Guido
Hoezoquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Rauzer, jij bent eigenlijk ook een bingokoningin he?
Ja dat snap ik wel, maar wie noemt in hemelsnaam z'n kind zoquote:[..]
Bewoner SST..
Gewoonquote:
Geen idee, maar ik ken wel vreemdere namen hoorquote:[..]
Ja dat snap ik wel, maar wie noemt in hemelsnaam z'n kind zo
Netjes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Afgelopen 6 dagen 4.9 kg afgevallen!!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Afgelopen 6 dagen 4.9 kg afgevallen!!
mwoh... Nu nog 19.5 tegaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog even en er is niets meer van je over.
hij mist de dikke piemol van zijn vriend, dus ja hij is homoquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef JJH het volgende:
En nog even over die Servio. Dat is toch die dragqueen? Is ie dan ook geen homo?
Ik kijk verder niet hoor.
Ik heb geen dikke piemelquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique zegt dat hij een dikke piemel mist en 4 minuten later zwaait Bos
ik HOU van ordinair!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:29 schreef JJH het volgende:
Gut gut, moet dat nou weer zo ordinair?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig heb ik eeen grote die steigert
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Gelukkig heb ik eeen grote die steigert
daar houden we je aan!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Im serious! Laat het wel zien op de meet!
Dan kijk ik wel even de andere kant op, goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Im serious! Laat het wel zien op de meet!
Nee!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel even de andere kant op, goed?
JA!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij gaat mij toch niet verplichten om naar jouw piemel te kijken?
Dat merken we, want de persoon met de minste stemmen gaat er uitquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef Bos81 het volgende:
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl
Ik volg het helemaal niet, maar lijkt me een gelopen koers. Laura![]()
gaat er uit..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat merken we, want de persoon met de minste stemmen gaat er uit
Dan ga ik me toch maar helemaal vol laten lopen, dan is het op het moment zelf even vervelend, maar later herinner ik het me dan niet meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik doe het op een onverwachts moment!
HIHAHO.. een dronken hans, daar kan ik wel wat meequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ga ik me toch maar helemaal vol laten lopen, dan is het op het moment zelf even vervelend, maar later herinner ik het me dan niet meer.
Nee dat is wie er blijft volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef Bos81 het volgende:
Actuele tussenstand van eliminatieronde: Laura 58,3% Aafke 28,8% en Cynthia 12,9%. Je kan nog stemmen tot 21:30 #sstnl
Ik volg het helemaal niet, maar lijkt me een gelopen koers. Laura![]()
gaat er uit..
kan je niet online een afspraak maken? Of heb je nu een afspraak?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
Jezus ik heb me een kutdag gehad, en dan moet ik nog een afspraak maken voor een id kaart ook
Ja in de ochtend kun je binnenlopen, ja doei dan werk ik
Online ben ik nu aan het doen, wat een mongolen en heb al zo'n dag, maar wel al pasfoto's dat scheeltquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je niet online een afspraak maken? Of heb je nu een afspraak?
Stomme kutzooi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef Kally het volgende:
Ik zie een reclame, learn dutch in the hague....uhm yeah right
Sta je erop als een crimineelquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Online ben ik nu aan het doen, wat een mongolen en heb al zo'n dag, maar wel al pasfoto's dat scheelt
Ohhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
Ow Kitty, ik heb een hele leuke gay buurjongen
Ja weer een leuke foto NOT, moest me lachen inhouden had weer zo'n malloot van een fotograafquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Sta je erop als een crimineel
Whahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik was gisteren in een Ierse Pub
Zag ik een reclame van Specsavers met Pieter Post. Pakte hij ipv de postzak een zak met groentes die vervolgens door de brievenbus werden gestopt![]()
Ik denk 23-25quote:
regel een pic!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha
[..]
Ik denk 23-25
Erg cute en heel erg aardig
Yepquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weer een leuke foto NOT, moest me lachen inhouden had weer zo'n malloot van een fotograaf
Maandag om 16.00 uur aan de beurt
Blond is niet erg hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep
Hij is wel blond maar hij heeft een erg goede uitstraling zeg maar
Jaaaaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blond is niet erg hoorMaar, issie nieuw?
geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoe kan je liedjes vanaf youtube downloadne? Dat kan toch?
Uhm heel subtiel zie je hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
LeukHoe weet je dat ie gay is?
achzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm heel subtiel zie je het
Ik weet het meestal maar zo'n gevoel erbij
Doeiquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ik moet nog post lopen!
Nou, doei![]()
Ik zag het. Waarom ik niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:27 schreef charmed_angel het volgende:
My Tweet Lovers: @RolandLieben @PatrickBalkema @cosmoreyez @gjkooijman @sbientje @siepie08 @brtb @alphons22 See yours @ http://bit.ly/94tJkC
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we reageren te weinig op elkaar denk ik
Ik wil nog steeds een keer als bloemetjesgordijn.quote:
Daar is halverwege wat misgegaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Kally het volgende:
Jongste gaat als disco, met een Bob de bouwerpak
Ach hij wil het zelf, hij doet maar, verkleed is hij als disco Bobquote:
En alles kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach hij wil het zelf, hij doet maar, verkleed is hij als disco Bob
Preciesquote:
Dát is cool!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer als bloemetjesgordijn.
Dit jaar kom ik niet verder dan een cowboyhoed. Denk ik.
Wat moet ik me bij een nikskostuum voorstellen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dát is cool!Net als een disco-Bob.
![]()
Ik zou eigenlijk voor het vijfde jaar op rij als niks gaan maar deze lag er nog en het paste wonder boven wonder.
Dus ik neem het nikskostuum en heksenpak allebei mee en dan mogen mijn vriendinnetjes kijken of ik niet te erg
voor schut loop met het heksenpak en dan kies ik.
Rokje, shirtje, felle beenwarmers en een vriendin die mijn wangen toetakelt met een schminkstift.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij een nikskostuum voorstellen?
Da's echt net niks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rokje, shirtje, felle beenwarmers en een vriendin die mijn wangen toetakelt met een schminkstift.
Jup. Ik voel me niet zo gemakkelijk verkleed, alles maakt me enorm popperig. Mijn buddies gingen als roodkapje, maar vier roodkapjes van 1.80 en dan een roodkapje van 1.60 ziet er ook niet uit.quote:
Sneeuwwitje en de omgekeerde dwergen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Ik voel me niet zo gemakkelijk verkleed, alles maakt me enorm popperig. Mijn buddies gingen als roodkapje, maar vier roodkapjes van 1.80 en dan een roodkapje van 1.60 ziet er ook niet uit.
Whahaha.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Sneeuwwitje en de omgekeerde dwergen.
Ik ben aan het werk tijdens carnaval. In Zwolle word ook echt carnaval gevierd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahaha.![]()
Maar jij viert ook carnaval dus?
Cool.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk tijdens carnaval. In Zwolle word ook echt carnaval gevierd.
Zwolle word Sassendonk
Pretty in pink.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:01 schreef JJH het volgende:
Ik heb vorig jaar het hele feest met roze Elvissen rond gereden.
http://www.de3.nl/
Leuk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef Lutte het volgende:
En Erik, ik ga mijn profielwerkstuk voor Nederlands doen. Veelvoorkomende taal- en spelfouten en waar ze vandaan komen. Als dat niet genoeg is ook nog een stuk over handschriften door de jaren heen.
Ging niet door, ze viel inderdaad uit dat uur, alleen dat uur, dat wist ze al drie eeuwen maar in plaats van dat te zeggen moedigt ze een dag van tevoren nog twee klassen aan dat takkeboek uit te lezen, en houdt de toets dan in allebei de klassen niet. (Omdat wij anders voordeel zouden hebben.quote:
Dat meen je nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ging niet door, ze viel inderdaad uit dat uur, alleen dat uur, dat wist ze al drie eeuwen maar in plaats van dat te zeggen moedigt ze een dag van tevoren nog twee klassen aan dat takkeboek uit te lezen, en houdt de toets dan in allebei de klassen niet. (Omdat wij anders voordeel zouden hebben.___!)
Ohw, gelukkig maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:19 schreef Kally het volgende:
Ik ben echt verslaafd aan CV, zeker met steeds nieuwe dingen
O en oudste heeft zijn bril, de sukkel had hem uit een tas in de auto van mijn moeder laten vallen, dus zijn andere oma had hem dus wel in een tas gestopt
Nee joh, je meent het? Loopt ze ook nog de hele dag door school te paraderen met haar plastic glimlach.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat meen je niet__!
Dat is best lullig
Zo'n plastische chirurg geval?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, je meent het? Loopt ze ook nog de hele dag door school te paraderen met haar plastic glimlach.
Morgen terug naar de huisarts trouwens.
Inderdaad, ze lijkt op Barbie. Of ja, de oma van Barbie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zo'n plastische chirurg geval?
Voor controle gewoon?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, ze lijkt op Barbie. Of ja, de oma van Barbie.
balenquote:
Als het vrijdag niet over was moest ik terugkomen en het is verre van over.
Picsquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Kally het volgende:
Ow Kitty, ik heb een hele leuke gay buurjongen
Ik ben er mee bezigquote:
Dan is ie toch niet zo homo!quote:
quote:
In mijn buurman?quote:
Dan nietquote:
Ik keek gisteren Death Proofquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik keek gisteren Death Proof.
He wears a red bandana, plays a blues piano
In a honky-tonk, down in Mexico
He wears a purple sash, and a black moustache
In a honky-tonk, down in Mexico
[ afbeelding ]
Ik prefereer Jackie Brownquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Tracy Thoms is ook zo'n held in die film he.
[ afbeelding ]
Die is ook goed, maar zit niet in Death Proof (johquote:
Dat wil ik in het echt zien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is ook goed, maar zit niet in Death Proof (joh). Ik moest het gisteren met Tracy doen. Kon het ook niet laten om elke zin die ze zei na te doen
.
Klinklare onzin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
Kill Bil is tof... alleen deel 1 dan, 2 was gewoonweg kut
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'r zo mooi als ze in die auto rijdt en naar Bill gaat.
In het restaurantquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:01 schreef iBenny het volgende:
Maar van de scene waarin Uma tig mensen uitschakelt krijg ik zin in ketchup
Owquote:
Ja! En Pai Maiquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:04 schreef Kally het volgende:
[..]
In het restaurant
En in die grafkist ook zo mooi
Er wil niemand mee naar Mary Poppins of We Will Rock You zondagquote:
dat is wel heul zachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Zacht gekookt eitje bijna gelukt
Nu 2,5 minuut
De volgende keer doe ik 2 minuutjes
Ja, als ik ze zo kort kook zijn het snoteieren.quote:
Ja, nee.. ik regel wel een escort heb ik achteraf gegarandeerd sex ook nogquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoek een buddy!
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
Maar wil al weken een zacht gekookt eitjequote:Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Ik kook ze 3 1/2 minuut dan zijn ze goed
Ik ook... is zacht genoegquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef Kally het volgende:
Ik kook ze 3 1/2 minuut dan zijn ze goed
Heb jij andere eieren ofzo? Van een of ander klein vogeltje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wil al weken een zacht gekookt eitje
Kwarteleierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb jij andere eieren ofzo? Van een of ander klein vogeltje?
Haihai, MIJN lekkere nerd, even niet vergeten he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, lekkere nerd van me!
Je kunt toch liedjes vanaf youtube rippen of downloaden ofzo?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, of de rest van Nederland struisvogeleieren.
JIj voor de sex, en ik voor de vragen, OKAY?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai, MIJN lekkere nerd, even niet vergeten he.
gewoon van de AHquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb jij andere eieren ofzo? Van een of ander klein vogeltje?
dat kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, lekkere nerd van me!
Je kunt toch liedjes vanaf youtube rippen of downloaden ofzo?
Seks? Goede gesprekken bedoel je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JIj voor de sex, en ik voor de vragen, OKAY?
Je moet de eieren er toch pas in doen als het water kookt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon van de AH
Ik weet het niet meer, en nu ging ik zelfs bij het fornuis staan, om precies te kijken wanneer het water ging koken
Doe ik nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je moet de eieren er toch pas in doen als het water kookt?
Ohja, jij bent 15.. sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Seks? Goede gesprekken bedoel je.
Echt? dat doe ik nooitquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef iBenny het volgende:
patrique...
http://smart.videodroid.org/
hier in Tal zeggen ze dat dat niet magquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
High quality kiezen, wachten tot-ie klaar is en dan opslaan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar benny/... ik moet alles de muziek he, geen video..?? kan dat?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over een maandje gaan we naar 'bijna zestien'.
Over drie weken zeker dertigquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Over een maandje gaan we naar 'bijna zestien'.
Is dat ook je maat? (38 is toch een goede maat, tochquote:
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat ook je maat? (38 is toch een goede maat, toch)
Dat is niet mooiquote:
Ja broekkiesquote:
Ik heb L of Mquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
Ik pas voort in maat 34 en X(X)S!Geen kinderachtige 164-kleertjes meeer.
Broeken heb ik wel nog kindermaten, en dat zal ik voorlopig wel houden denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb L of M![]()
Broek 32 (of 34)/32 (wijdte Lengte) en dat is gewoon redelijk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
Ik pas voort in maat 34 en X(X)S!Geen kinderachtige 164-kleertjes meeer.
Even zwanger worden, komt goed!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Broeken heb ik wel nog kindermaten, en dat zal ik voorlopig wel houden denk ik.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Even zwanger worden, komt goed!
VOlgens mij is er wel een kindermaat 176. Die truien zal ik misschien ook wel passenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Broeken heb ik wel nog kindermaten, en dat zal ik voorlopig wel houden denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |