quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij het dan? Gooi je de eieren in koud water en tel je dan drie minuten? Of drie minuten vanaf dat het water kookt? Of gooi je de eireren er pas in als het water kookt?
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus toch 2,5 minuut doen de volgende keer.
Dat had ik al gezegd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat jij in het weekend een zacht gekookt eitje moet maken
Lekker, Mexicaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Bos81 het volgende:
http://www.tortillas.nl/
Net daar wezen eten (locatie Eindhoven) Smaakte goed. Was er al vaker wezen eten (ook in de vestiging Tilburg). Maar nog steeds prima te eten
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaanquote:
Gelijk heb je, en ja dat is zo jammer van die pakken want 2 dagen koken lukt daar niet meequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik wilde eerst een spiesje nemen. Maar ik dacht daarna ik maak veel te weinig burrito's of enchiladas (want dat is vrij lastig voor je 1tje) moet je altijd zo'n pak tortilla;s kopen waar er zes of 8 inzitten), dus maar voor de enchilada's gegaan
dat lukt je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
quote:
Nee, soms kan ik er 3 per avond op. Meestal maar 2, want je moet ook voldoende vulling erbij doen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik kon vroeger gewoon in mijn eentje dat heule pak op..
ben bang, of nee, ben blij dat dat nu niet meer lukt!
1, 1,5. En dat in het laatste uur, ongeveer.quote:
Ik wil geen sneeuw meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
1, 1,5. En dat in het laatste uur, ongeveer.
Het sneeuwde wel vanavond, maar dat mocht geen naam hebben..
Ik ook niet.quote:
hier was het 23 graden vandaagquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:20 schreef JJH het volgende:
En de vlokken worden dikker en dikker.
Ik ga nog even Top Gear kijken en daarna pitten. Bis morgen.
Grrmbl.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier was het 23 graden vandaag
kwam ik vanmorgen op de parkeerplaats op het werk ook achterquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, kapster heeft as blond gemaakt, was erg gaaf, alleen nu word het een poepgrijze kleur...
Hmm... ik verzorg het verder goed... als ik wil kan ik het zo uittrekken allemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat je haar nog niet afsterft van al dat kleuren
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm... ik verzorg het verder goed... als ik wil kan ik het zo uittrekken allemaalMaar dat wil ik niet
Ja, maar jij hebt lang haar.. en ik ga geen 3 4 maanden met die poepkleur rondlopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik verf me uitgroei eens in de 3/4 maanden. Ik deed het vroeger heel erg vaak, maar dat vond de kapper niet zo leuk
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt lang haar.. en ik ga geen 3 4 maanden met die poepkleur rondlopen
geil! grote kans dat ik het dan ook weer anders hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik erger me nu aan mijn uitgroei. Ik ga voor de meet nog even mijn uitgroei doen
Het liefst wil ik sliertjes paars haar.... maar mijn werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
geil! grote kans dat ik het dan ook weer anders heb
Waarom niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het liefst wil ik sliertjes paars haar.... maar mijn werkDat mag niet
Ik loop wel eens door de bankhal jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ben je in contact met klanten dan?
Hmm, ok.. jeetje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop wel eens door de bankhal ja
Nee het mag echt niet, geen zichtbare tattoo en piercings
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben blij, ik weet gewoon zeker dat ik volgende week onder de 120 ben
het ga je helemaal lukkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is mijlpaal 1... dan 110, das mijlpaal 2, dan 99 das mijlpaal 3.. dan ga ik kijken hoe k er uit zie.. en anders nog 10! haha
andersomquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Nouja.. Dat moest dus een vlaggetje zijn /w dan? Haha
Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Benny![]()
Maik en Monique hebben dus wel in 1 bed geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |