Ik moet het 'm nageven; hij ziet er wél leuk uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Zo perfect, zo goedkoop? 8316 Portable Auto Koffie Maker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch raar dat als ik DHL track er dit staat...
Shipment information
Shenzhen, China, Peoples Republic
Noord, Netherlands, The
Zie het vanzelf welHeb 25 jaar in NL gewoond, maar sinds 4 maanden woon ik op Aruba,quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:51 schreef beeklaan het volgende:
Dan rest de vraag: hoe komen ze überhaupt bij het idee dat je in NL woont?
Creditcard staat nog op me adres in NL, dus shipment adres en billing adres hebben ze omgedraaid..Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
Ja als ik die mailtjes moet geloven dan was ik nu ook rijk geweest en waren al die Chinese webshops waar jullie van kopen (en ik natuurlijk) van mij geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:27 schreef neo2000 het volgende:
Gaat nooit aankomen, dat kan je aan je water aanvoelen. Een Chinees welke je gerust probeert te stellen is ongeveer even betrouwbaar als een Nigeriaanse prins die mij erfenissen achterlaat..
Ik zeg: ze weten dat ze het alsnog ge-upfucked hebben en proberen zo op deze manier alsnog tot 45 dgn ter rekken.
Gewoon zeggen dat het een sm-toy is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar als ze hem pakken ben je goed de lul
Powered by LightInTheBox.comquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef bularax het volgende:
Ik kwam net deze site tegen in een filmpje:
http://www.miniinthebox.com/
Copyright © 2006-2011 Light In The Box Ltd. All Rights Reserved.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Powered by LightInTheBox.com
meer site's = meer verkoop = slim
De naam leek al zo verdacht veel op elkaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef mickeyD het volgende:
[..]
Powered by LightInTheBox.com
meer site's = meer verkoop = slim
100 dollar, doet ie iets niet goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef bularax het volgende:
Ik kwam net deze site tegen in een filmpje:
http://www.miniinthebox.com/
Ah, ik moest op aanpassen drukken. Geluktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren 1 cent gedaan, volgende dag al verzonden, dus dat is de oplossing.
Klopt dit lijkt veranderd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:01 schreef beeklaan het volgende:
[..]
100 dollar, doet ie iets niet goed.
Mini in the box is gratis verzenden, Lightinthebox niet altijd. Geloof ik. Pin me er niet op vast.
[..]
Ah, ik moest op aanpassen drukken. GeluktWel vreemd. Ik zweer dat ik het de vorige keer zonder paypal kon doen
Nee hoor, jij krijgt alleen een brief van de douane dat je ervoor moet zorgen dat je niet meer dat soort pakketjes opgestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Maar als ze hem pakken ben je goed de lul
Shit, ik was net te laatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:49 schreef shiznuts het volgende:
Oei.Ik dacht al, iets klopt er niet in MyAT.
-edit- PS:
Pig LED Keychain
Retail Price: US$2.26
Price: US$0.00
Remaining: 9 hours
Die MÓET natuurlijk wel naar een Nederlander gaan, hè!
Haha, eens in de zoveel tijd komt er iemand langs die deze wilt kopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef ItWasWritten het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ne-black_p35148.html
Iemand deze oortjes wel eens uitgeprobeerd? wat vinden jullie van de geluidskwaliteit van deze en andere oortjes in het algemeen die je in china besteld?
Hij moet nog komen hè... over een paar uur, wanneer je slaapt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Shit, ik was net te laat![]()
had jij hem?
Is dat niet weer die Shenzhen post (van China Post is dat meen ik)?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef UncleSam het volgende:
SZC0xxx96
Waar kun je ook alweer zo'n nummer tracken? Meestal beginnen ze met RRxxxCN of RAxxHK ofzo toch?
Dát inderdaad. Die dingen zijn gemaakt om er goed uit te zien voor de foto, that's it.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:06 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Haha, eens in de zoveel tijd komt er iemand langs die deze wilt kopen![]()
Maar ik raad je ze heel erg af, de geluidskwaliteit is om te huilen en ze vallen letterlijk uit elkaar.
Niet kopen dus koop gewoon lekker deze![]()
Nog afgeprijsd ook.
oow joh ik dacht dat het net de vorige wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:11 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Hij moet nog komen hè... over een paar uur, wanneer je slaapt.
Neuh, dat was een gare VGA-stekker. Ze hebben trouwens nu best wel leuke dinkies ertussen zitten. Zoals de Sony ECM-DS70p mic, die laatst uit mijn persoonlijke warenonderzoek onder 5 microfoontjes als beste uit de test kwam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:12 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
oow joh ik dacht dat het net de vorige was
Er zitten inderdaad best wat leuke dingetjes tussen, altijd al zon peltier plaatje willen hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Neuh, dat was een gare VGA-stekker. Ze hebben trouwens nu best wel leuke dinkies ertussen zitten. Zoals de Sony ECM-DS70p mic, die laatst uit mijn persoonlijke warenonderzoek onder 5 microfoontjes als beste uit de test kwam.Kreeg gisteren mail dat m'n gewonnen magisch roze haalkrulsponsjes verstuurd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |