Tja, ik had hem juist gekocht vanwege de positieve reviews. Ook op dat punt. Hopelijk reageren ze nog snel wat ik weet niet hoe ik dan namelijk een paypal claim kan doen voor iets wat half werkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:03 schreef W00fer het volgende:
Denk dat ik dan maar beter een digitaal horloge kan bestellen.
Nope.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:29 schreef ray_nl het volgende:
Komt er iemand nog op MerryFine?
Krijg de hele tijd, Bad Request (Invalid Hostname)
BIC is deze keer wel rete snel. 18e bestelt vandaag binnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:01 schreef UncleSam het volgende:
15 februari besteld bij BIC, vandaag ontvangen![]()
één week!
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:29 schreef ray_nl het volgende:
Komt er iemand nog op MerryFine?
Krijg de hele tijd, Bad Request (Invalid Hostname)
Ik heb eergisteren 1 cent gedaan, volgende dag al verzonden, dus dat is de oplossing.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:14 schreef beeklaan het volgende:
Hoe reken ik met coins af bij BIC? Ik doe gewoon standaard methode, dus niet paypal, ik doe mijn coins submitten, en dan moet ik alsnog naar paypal. Dan moet ik daar 0 cent betalen, maar dat kan niet van paypal. Vorige keer lukte het wel...
Met extra gratis strafblad!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef mtchel112 het volgende:
Mooie taser voor 7 eu bij TD zou er wel 1 willen hebben voor de heb
Maar als ze hem pakken ben je goed de lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
alsof zon dingetje opvalt tussen al die pakketjes
3 weken wachten, dan claimen, want niet aangekomen, en dan afwachten tot ze je claim goedkeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:01 schreef revpolen het volgende:
zucht..
DHL tracking
Saturday, February 26, 2011 at 05:31
Origin Service Area: SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC
Destination Service Area: AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Dus toch naar me NL adres...
wat doet paypal ingeval van zo'n claim?
heb 4x via de mail & via online chat ( hier geen bewijs van ) aangegeven dat het naar Aruba moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |