Wordt nog nader bekend gemaakt...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
Waar moet het geld heen?
tevens Ekdom & VeenstraEkstra Weekend
Je hebt ook radiostations waar ze gewoon heel weinig praten. Zoals Arrow ofzo. Die draaien 5 platen, daarna 1 minuutje commentaar en wat ze nog gaan draaien en that's it.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die radio luisteren en dan zeuren over het gepraat. Het is radio, anders zet je maar een cd op.
Zelf luister ik ook geen radio, gewoon omdat ik zelf wil weten wanneer ik welke muziek opzet.
Ja leuk,maar harry.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef Gorgrealis het volgende:
Moet even mijn gal spuwen over Giel Beelen, noodgedwongen staat de radio op mijn werk om de zoveel weken op 3FM, terzake: Whitelies heeft een fantastisch nieuw album uit met een retegoeie single genaamd "bigger than us"
Ik heb het origineel nog niet gehoord bij Giel , inplaats daar van draait hij constant een of andere futloze gitaarloze kut cover van een zangeresje dat zich sowieso zou moeten schamen om een nummer te coveren dat net een week uit is .
dat wou ik even kwijt
Pure kankerquote:
OKE MANquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:42 schreef sjaak_trekbek het volgende:
LKKR NR WAAROM DRAAIEN ZE DIE NOOIT OP DE RADIO DAN?
ARROW CLASSIC ROCK IS BAZER TROUWENS MAAR DAAR DRAAIEN ZE OOK VEEL DEZELFE MUZIEK ALLEEN DAN VAN 20 JAAR GELEDEN
heb je het bericht wel gelezen waar je op reageertquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef rubje het volgende:
[..]
Ja leuk,maar harry.Leg mij eens uit als je die vent een lul vindt waarom je dan wel gewoon naar 3FM luistert als je weet dat die zender ononsmakelijk is verbonden met zijn programma's
![]()
Dat rijmt dus niet met je klacht= fails dus![]()
![]()
quote:noodgedwongen staat de radio op mijn werk om de zoveel weken op 3FM
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Onterechte klacht, want:
3FM![]()
Giel Beelen![]()
Gerard Ekdom![]()
Coen en Sander
Giel reageert persoonlijk op mijn post, deze dag kan niet meer stuk!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:21 schreef Giel.Beelen het volgende:
Tja dan toch maar ff reageren.
White Lies nooit gedraaid? het was fucking megahit en die gasten zijn zelfs live bij me in de studio geweest! (was ik dan best trots op).
En nee ik verzin geen smsjes die binnenkomen en lees voor wat er zoal voorbij schiet en dat is (weet een vaste luisteraar) lang niet altijd positief.
Maar voorderest klopt alles en ben en blijf ik een oetlul ;-)
cj
Giel
Er is er maar één de koning daar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Onterechte klacht, want:
3FM![]()
Gerard Ekdom![]()
Gerard Ekdom![]()
Gerard Ekdom
en ik maar denken dat die plaat al ergens in November is uitgebracht, al 3fm megahit is geweest en met zeer grote regelmaat te horen is geweest op 3fm.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef Gorgrealis het volgende:
Moet even mijn gal spuwen over Giel Beelen, noodgedwongen staat de radio op mijn werk om de zoveel weken op 3FM, terzake: Whitelies heeft een fantastisch nieuw album uit met een retegoeie single genaamd "bigger than us"
Ik heb het origineel nog niet gehoord bij Giel , inplaats daar van draait hij constant een of andere futloze gitaarloze kut cover van een zangeresje dat zich sowieso zou moeten schamen om een nummer te coveren dat net een week uit is .
dat wou ik even kwijt
en in mijn topicquote:Op maandag 28 februari 2011 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Giel reageert persoonlijk op mijn post, deze dag kan niet meer stuk!![]()
![]()
dat ook natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 17:34 schreef RSie het volgende:
O ja, en Giel, als je dit leest,... Je hebt een radiohoofd!!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |