quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Onterechte klacht, want:
3FM![]()
Giel Beelen![]()
Gerard Ekdom![]()
Coen en Sander
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Onterechte klacht, want:
3FM![]()
Giel Beelen![]()
Gerard Ekdom![]()
Coen en Sander
alsof mijn baas Giel kent , domboquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:54 schreef nattermann het volgende:
Dan ga janken bij je baas, huilebalk.
Misschien kan je baas een andere radiozender regelen, dikzak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
alsof mijn baas Giel kent , dombo
nee kan niet wentelteefje, is door 50 man personeel gestemd op radiozenders , 2 weken veronicaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Misschien kan je baas een andere radiozender regelen, dikzak.
Radio Veronica. Over kutzenders gesprokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef Gorgrealis het volgende:
[..]
nee kan niet wentelteefje, is door 50 man personeel gestemd op radiozenders , 2 weken veronica1 week 3FM
quote:
Deze koning snapt hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:50 schreef PIETR het volgende:
Onterechte klacht, want:
3FM![]()
Giel Beelen![]()
Gerard Ekdom![]()
Coen en Sander
quote:
daar moet ik eigenlijk nog nieuw klaagtopic over makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef _Michiel_ het volgende:
Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach.
Want wie vrolijk is in de morgen,
Die lacht de hele dag.
Ja, die lacht de hele dag.
single is niet heel nieuw meer nee, maar album waar hij opstaat wel en die doos maakt daar gewoon een cover van 100% hetzelfde maar dan zonder gitaren en futloosquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef CindieY het volgende:
Bigger than us wordt al een tijdje niet meer veel gedraaid, aangezien hij niet meer zo heel nieuw is. En ach, Giel, gelukkig slaap ik dan nog altijd.
Dat dus. Conclusie: 3FM luisteraars = kermisvolk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef H1N1 het volgende:
Giel Beelenis zwaar overrated, tevens irritant. Gast doet alsof ie op de kermis staat met z'n 'leuke' geluidjes ertussendoor + teveel geouwehoer en domme telefoongesprekken.
Hopelijk woon jij dicht tegen België aan, want dan kun je genieten van Studio Brussel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef prutvent het volgende:
3FMIk snap niet dat mensen daar naar kunnen luisteren. Na 5 minuten word ik altijd al gek van dat popiejopie gelul.
Omdat de muzieksamenstellers van 3FM zich alleen maar richten op het klootjesvolk dat alleen maar mainstream-muziek wil horen. Vind je het gek ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef CindieY het volgende:
Bigger than us wordt al een tijdje niet meer veel gedraaid, aangezien hij niet meer zo heel nieuw is. En ach, Giel, gelukkig slaap ik dan nog altijd.
Helaas niet, maar ik ben ook niet verplicht om radio te luisteren op mijn werk gelukkig dus ik luister helemaal geen radioquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk woon jij dicht tegen België aan, want dan kun je genieten van Studio Brussel.
* Ofyles2 dit voordeel niet heeft en aangewezen is op radiostreams...
Jij bent gauw tevreden zeg...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef robertzone het volgende:
Hij draaide gisterochtend nog Stuck in the middle with you van Stealers Wheel.. Dus hij heeft weer een weekendje krediet opgebouwd :p.
Onterechte klacht
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Miss Montreal operatief te laten verwijderen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Volgens mij laat Giel zich dagelijks door Miss Montreal pijpen. Ik kan geen andere reden bedenken waarom die daar zo vaak in de studio zit.
Zou ze daarom zo stotteren misschienquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Volgens mij laat Giel zich dagelijks door Miss Montreal pijpen. Ik kan geen andere reden bedenken waarom die daar zo vaak in de studio zit.
Vooral Giel is daar goed in, ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef prutvent het volgende:
3FMIk snap niet dat mensen daar naar kunnen luisteren. Na 5 minuten word ik altijd al gek van dat popiejopie gelul.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef ebke het volgende:
[..]
Vooral Giel is daar goed in, ja.
Die vind zichzelf zo leuk![]()
Gelukkig draaien ze wel goede muziek op 3fm.
Gedraaid sinds 11 uur:quote:
Mijn klacht is na het luisteren van dit zangezeureresje heel erg gegrond, gitaaaaaaaaaaaaaren wiillen we horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef boskameel het volgende:
Die cover van Hooverphonics? Die is opzich niet eens zo slecht.
Al is het origineel wel beter.
Waar moet het geld heen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil geld inzamelen om de stembanden van Miss Montreal operatief te laten verwijderen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |