Katten zijn dan ook veel meer buiten zonder baasje die het riempje vasthoudt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie trouwens vaker katten plat op of langs de weg dan honden, slimme beesten inderdaadvooral niet reageren op auto's als ze op je af rijden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zie trouwens vaker katten plat op of langs de weg dan honden, slimme beesten inderdaadvooral niet reageren op auto's als ze op je af rijden
Een kat denkt niet als ie bijna aan de overkant is "ff doorlopen ben er bijna" maar die loopt gelijk helemaal terug naar de kant waar die vandaan kwam, omdat ie zeker weet dat dat een veilige plek is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef 2NutZ het volgende:
Dat blijkt in de praktijk inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:28 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Een kat denkt niet als ie bijna aan de overkant is "ff doorlopen ben er bijna" maar die loopt gelijk helemaal terug naar de kant waar die vandaan kwam, omdat ie zeker weet dat dat een veilige plek is.
Nou wees er trots op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Moffol het volgende:
[..]
Katten zijn dan ook veel meer buiten zonder baasje die het riempje vasthoudt.
Je blijft maar terugkomen naar dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou wees er trots op zou ik zeggen.
wie ben jij :/quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je blijft maar terugkomen naar dit topic.
Blijf gewoon weg gast...
Iemand die een hekel heeft aan haters?quote:
Goede tip voor jezelf, vriend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg gast...
Sterkquote:
Nee ik ben er niet trots op, ik heb zelf een hond en probeer alleen te zeggen dat katten toch echt wel wat slimmer zijn in het verkeer. Honden lopen altijd aan het riempje waardoor ze niet in één keer de weg op rennen. Sommige honden lopen los misschien heel goed, maar andere zouden gelijk overreden worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou wees er trots op zou ik zeggen.
haten op haters?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Iemand die een hekel heeft aan haters?
Dank je. Ik press elke dag 140 kiloquote:
Als je loopt, of wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je. Ik press elke dag 140 kilo
quote:
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg gast...
Dan ben je zelf een hater.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Iemand die een hekel heeft aan haters?
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet trots op, ik heb zelf een hond en probeer alleen te zeggen dat katten toch echt wel wat slimmer zijn in het verkeer. Honden lopen altijd aan het riempje waardoor ze niet in één keer de weg op rennen. Sommige honden lopen los misschien heel goed, maar andere zouden gelijk overreden worden.
Klopt, dat was het doordachte aan mijn post.quote:
Iemand vraagt om een knuffel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, dat was het doordachte aan mijn post.![]()
En nu wil ik dat je weg gaat, vervelend persoon! [ afbeelding ]![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Is die foto nou al gepost of niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |