Even voor de duidelijkheid, mijn kritiek was niet op de katten, maar op de eigenaars.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Beter dan zo'n kwijlend teringbeest die net als een mongooltje niks zelf kan.Die binnen 10 minuten dood is als je hem alleen buiten laat.
Ik citeer:
[..]
Nu kan ik dat dus niet bekijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je plaatje dan. Vooral naar wat er om het beest z'n nek zit.
een uitlaattouwtjequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je plaatje dan. Vooral naar wat er om het beest z'n nek zit.
wat de neuk is een jakende zeehondquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:50 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)akend_zeehondje.html
Even ter ondersteuning van de klacht.
Geen kat, maar toch, wel ijs.
Nog vragen nadat er visuele ondersteuning is geplaatst?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat de neuk is een jakende zeehond
Ja. Wat is jaken ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog vragen nadat er visuele ondersteuning is geplaatst?
Dan moet je eens van je zolder afk-......quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:35 schreef BabeWatcher het volgende:
gecondoleerd, ik wist niet eens dat er al ijs lag.
Klopt want intelligentie baseer je op een krant halen en een inbreker weg jagen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef wise het volgende:
[..]
een kat intelligentraap me op. ik zie een kat niet zo snel een krant halen of een inbreker weg jagen.
zelfstandigż natuurlijk, hij wordt naar buiten gepleurd en mag het uitzoeken
schoonż leuk als hij een vogel of een ander dood dier de kamer insleept
Janken maar dan zonder N, een typoquote:
die slaan wel ergens op en dat weet jequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:12 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt want intelligentie baseer je op een krant halen en een inbreker weg jagen...
De rest van je 'argumenten' slaat al helemaal nergens op...
Okéquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
die slaan wel ergens op en dat weet je, dus niet zo lullen
goedquote:
Liever een krant op schoot dan een dooie rat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef opastokvis het volgende:
ik denk dat we met schoon bedoelen dat honden zichzelf niet goed verzorgen. dat een kat af en toe met een dood beest aan komt lopen, ja die heb je er bij.
mijn kat is baas. die heeft af en toe een wild konijn, geen idee waarom die zo graag een kilometer wilt lopen met zo'n beest, maar goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef opastokvis het volgende:
ik denk dat we met schoon bedoelen dat honden zichzelf niet goed verzorgen. dat een kat af en toe met een dood beest aan komt lopen, ja die heb je er bij.
Een slijmkrant. Liever een schone kat dan een stinkende kwijlhond.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
Liever een krant op schoot dan een dooie rat.
ik heb een moederkat gezien die ze aan haar jongen voerde. de hele muur was bebloed alsof er een mens vermoord was. de boer van wie de schuur was zei dat ze er meerdere per dag meenam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mijn kat is baas. die heeft af en toe een wild konijn, geen idee waarom die zo graag een kilometer wilt lopen met zo'n beest, maar goed.
Was die moederkat rond de 1m40 lang, geel met zwart en witte strepen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik heb een moederkat gezien die ze aan haar jongen voerde. de hele muur was bebloed alsof er een mens vermoord was. de boer van wie de schuur was zei dat ze er meerdere per dag meenam.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was die moederkat rond de 1m40 lang, geel met zwart en witte strepen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was die moederkat rond de 1m40 lang, geel met zwart en witte strepen?
die eckte bazin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:14 schreef opastokvis het volgende:
ik heb een moederkat gezien die ze aan haar jongen voerde. de hele muur was bebloed alsof er een mens vermoord was. de boer van wie de schuur was zei dat ze er meerdere per dag meenam.
hier sneeuwde het anders gister bakstenen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Moffol het volgende:
Er ligt geen ijs want het vriest niet, oftewel de kat van TS is niet dood.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |