Nou wees er trots op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:27 schreef Moffol het volgende:
[..]
Katten zijn dan ook veel meer buiten zonder baasje die het riempje vasthoudt.
Je blijft maar terugkomen naar dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou wees er trots op zou ik zeggen.
wie ben jij :/quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Je blijft maar terugkomen naar dit topic.
Blijf gewoon weg gast...
Iemand die een hekel heeft aan haters?quote:
Goede tip voor jezelf, vriend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg gast...
Sterkquote:
Nee ik ben er niet trots op, ik heb zelf een hond en probeer alleen te zeggen dat katten toch echt wel wat slimmer zijn in het verkeer. Honden lopen altijd aan het riempje waardoor ze niet in één keer de weg op rennen. Sommige honden lopen los misschien heel goed, maar andere zouden gelijk overreden worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou wees er trots op zou ik zeggen.
haten op haters?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Iemand die een hekel heeft aan haters?
Dank je. Ik press elke dag 140 kiloquote:
Als je loopt, of wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dank je. Ik press elke dag 140 kilo
quote:
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Wootism het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg gast...
Dan ben je zelf een hater.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:38 schreef Wootism het volgende:
[..]
Iemand die een hekel heeft aan haters?
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nee ik ben er niet trots op, ik heb zelf een hond en probeer alleen te zeggen dat katten toch echt wel wat slimmer zijn in het verkeer. Honden lopen altijd aan het riempje waardoor ze niet in één keer de weg op rennen. Sommige honden lopen los misschien heel goed, maar andere zouden gelijk overreden worden.
Klopt, dat was het doordachte aan mijn post.quote:
Iemand vraagt om een knuffel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Klopt, dat was het doordachte aan mijn post.![]()
En nu wil ik dat je weg gaat, vervelend persoon! [ afbeelding ]![]()
Weet ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in.
Nee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
Is die foto nou al gepost of niet?
Ben ik de enige die dit stiekem grappig vind?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wit.
(uit mijn eerste note gevist)![]()
Dat is een vosquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:06 schreef DR878 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit stiekem grappig vind?![]()
darwin award poes..
Hier stond 'ie nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan wit.
(uit mijn eerste note gevist)![]()
gecondoleerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Hyman het volgende:
Onze driepoot poes (is zn poot een keer kwijtgeraakt in een rattenklem) was sinds 3 weken weggelopen. Nu liep ik over de overloop bij ons thuis, daar hebben we een raampje met uitkijk op het zwembad van de buren. Dus ik kijk zo naar het zwembad, en zie een witte vlek in het water.
Dus ik dacht, "laat ik dat eens van dichtbij bekijken, want dat zou zomaar onze poes kunnen zijn". Dus ik naar het zwembad lopen, en ja hoor, daar lag ie; vast in het ijs gevroren
.
Waarschijnlijk is ie in het water gevallen en kon er daarna niet meer uit. Ik heb ook eigenlijk niets gezien daar. hij is zeker de laatste paar dagen boven komen drijven..
Nu moet ik alsnog wachten totdat ik em dr uit kan vissen, omdat er een te dikke laag ijs om zit.
Toch wel jammer, want hij was wel heul lief. Dippes is 4 jaar geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |