Ik wist gewoon dat jij het wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wuuht het volgende:
Ik joinde net een game bij jullie en ik werd hard ingemaakt
ja ik dat was ik we werden hard ingmaaktquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het was![]()
Met die connection interupted emblem toch?
Haha jij was mijn nemesis. Er stond bij: Kills: 3, killed by: 0.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja ik dat was ik we werden hard ingmaakt
Nee. Het is juist een troll.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
Dit moet toch wel het kutste en meest kansloze gesprek OOIT zijn in dit topic
dan was jij toch mijn nemesisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha jij was mijn nemesis. Er stond bij: Kills: 3, killed by: 0.
Mwoah, kinderachtig, niet leuk, ongepast en ronduit mongolische opmerking.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde snaar geraakt? Too soon? Ach toch.
Dat is hoe hij rolt! Hij is zo lekker gewoon gebleven!quote:
Ik wou hem net gaan zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Khadafi heeft net airstrike gehaald XD Gooit ie alleen over de friendly's heen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Khadafi heeft net airstrike gehaald XD Gooit ie alleen over de friendly's heen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Moffol het volgende:
Man wat boeit het, als het allemaal zo kinderachtig is, richt dan een eigen "goed doel" op. Kan je ze lekker steunen!
Ach, ik vind jou ook irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja sorry, domme reactie, alleen dat gezever over die grapjes vond ik een beetje irritant
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou ook irritant
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?
Waren we ook, maar ik vatte het gelijk persoonlijk op. Domme ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=33458quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Moffol het volgende:
Ik zit met een soort van dilemma. Galil of Commando? De Galil vind ik sterker lijken en schiet erg lekker, alleen de Commando heeft gewoon geen recoil wat ook wel een erg groot pluspunt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |