Luisquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
Hee stef, hier kan Suarez nog wat van leren.
quote:
quote:- Algerian Rebellion
- Lost. Loss marks the first defeat of a western army by a Non-Turkic Muslim force since the Crusades, and produces the First Rule of Muslim Warfare; "We can always beat the French." This rule is identical to the First Rules of the Italians, Russians, Germans, English, Dutch, Spanish, Vietnamese and Esquimaux.
LOL welk potje was het?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wuuht het volgende:
Ik joinde net een game bij jullie en ik werd hard ingemaakt
Ohja, die liep er rond inderdaad.quote:
Oh lol daar was ik jullie kei hard aan het spawn killenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef wuuht het volgende:
[..]
demolition berlinwall, mag ik plies bij jullie
Sukkel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
Hitler![]()
kd van meer dan 6 miljoen
Jonge wat is er op TV nu, ben er later weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef kutkabouter het volgende:
kk router.
Stef, stuur mij even een invite.
die was wel mooi idd, maar hoe krijg je die filmpjes op je eigen youtube account als ik ze upload komen ze op een call of duty kanaal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
3 mensen vechten om een kill en de kneusteun gaat er mee vandeur!
Gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde snaar geraakt? Too soon? Ach toch.
Opa van de broer van de vriendin van m'n neef zijn klasgenoot is precies 2,5 weken geleden overleden toen hij Mein Kampf las. Gast toon wat respect..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde snaar geraakt? Too soon? Ach toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |