Neen! NEEEEEEENNN!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hier, aan de meincraft. Er is niemand online, dus
2-78 ???????? Domination???quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Laatst ging ik met m'n clan domination doen. Iedereen heeft een k/d boven de 2, dus meestal winnen we wel want capturen doen we ook gewoon allemaal (zoals het hoort). De beste van het team stond 8-36 (9e prestige), de personen daarna ongeveer 4-47 en de laatste 2-78![]()
Ik zou keihard ragequitten.
Jep 2-78 was de slechtste, iedereen uit mijn team stond 33-2, 44-3 enzovoort.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:07 schreef BzP het volgende:
[..]
2-78 ???????? Domination???![]()
Oh, lordy
Poh.. dat ie niet ragequittequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jep 2-78 was de slechtste, iedereen uit mijn team stond 33-2, 44-3 enzovoort.
Jep zodra er een keer een clan komt in de lobby zijn ze alweer weg, meestal dan. Ik speel soms ground war met m'n clan, met negen man. Fantastisch! Het is alleen vaak genoeg zo dat er een chopper is, een blackbird, honden et cetera waardoor je je eigen dingen heel het potje lang niet kan inzetten want dan komt een ander weer met een gunshipquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:22 schreef BzP het volgende:
[..]
Poh.. dat ie niet ragequitte
gister ELKE game ragequitte de mensen na 5 min..
Keer op keer..
Ook zo vaak in de lobby dat de teams gescheiden worden en dan zien ze een paar 187 tags bij elkaar, en dan meteen aborten als een gek, pussies..
Was zo erg gister dat we maar gescheiden clantags namen omdat het anders niet opschoot
ik ken het.. dik ruzien wie de CG mag inzetten etc...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Moffol het volgende:
[..]
Jep zodra er een keer een clan komt in de lobby zijn ze alweer weg, meestal dan. Ik speel soms ground war met m'n clan, met negen man. Fantastisch! Het is alleen vaak genoeg zo dat er een chopper is, een blackbird, honden et cetera waardoor je je eigen dingen heel het potje lang niet kan inzetten want dan komt een ander weer met een gunship
Zo zat ik een paar dagen geleden opgescheept met m'n chopper en gunship die niet inzetbaar waren. GRRRR.
Jep zo irritant, soms zet ik 'm dan gewoon in (als het mogelijk is, terwijl andere er ook een kunnen inzetten) en dan is het gelijk weer van: Jezus, ik zat net met die en die te overleggen wie 'm in mocht zetten. Niet wetende dat ik er ook eentje hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:41 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ken het.. dik ruzien wie de CG mag inzetten etc...
Dat we dan uit ergernis de enemies weer wat punten laten pakken om tijd te winnen
Gister had ik nog 3 attack heli's in mn inventory.. waar ik jackshit aanhad
In de sfeer van oude muziek.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef BzP het volgende:
hehhehehe WP
Had je t liedje "ride of the valkyries" moeten toevoegen, zou echt passen
Eén van de vetste CoD-clips die ik ooit gezien heb!quote:
Luisquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:57 schreef kutkabouter het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oor_gevorderden.html
Hee stef, hier kan Suarez nog wat van leren.
quote:
quote:- Algerian Rebellion
- Lost. Loss marks the first defeat of a western army by a Non-Turkic Muslim force since the Crusades, and produces the First Rule of Muslim Warfare; "We can always beat the French." This rule is identical to the First Rules of the Italians, Russians, Germans, English, Dutch, Spanish, Vietnamese and Esquimaux.
LOL welk potje was het?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wuuht het volgende:
Ik joinde net een game bij jullie en ik werd hard ingemaakt
Ohja, die liep er rond inderdaad.quote:
Oh lol daar was ik jullie kei hard aan het spawn killenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:03 schreef wuuht het volgende:
[..]
demolition berlinwall, mag ik plies bij jullie
Sukkel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef KoningStoma het volgende:
Hitler![]()
kd van meer dan 6 miljoen
Jonge wat is er op TV nu, ben er later weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef kutkabouter het volgende:
kk router.
Stef, stuur mij even een invite.
die was wel mooi idd, maar hoe krijg je die filmpjes op je eigen youtube account als ik ze upload komen ze op een call of duty kanaal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef KneusTeun het volgende:
3 mensen vechten om een kill en de kneusteun gaat er mee vandeur!
Gewoon niet grappig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Verkeerde snaar geraakt? Too soon? Ach toch.
Opa van de broer van de vriendin van m'n neef zijn klasgenoot is precies 2,5 weken geleden overleden toen hij Mein Kampf las. Gast toon wat respect..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Ik wist gewoon dat jij het wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:52 schreef wuuht het volgende:
Ik joinde net een game bij jullie en ik werd hard ingemaakt
ja ik dat was ik we werden hard ingmaaktquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij het was![]()
Met die connection interupted emblem toch?
Haha jij was mijn nemesis. Er stond bij: Kills: 3, killed by: 0.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:43 schreef wuuht het volgende:
[..]
ja ik dat was ik we werden hard ingmaakt
Nee. Het is juist een troll.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:29 schreef Michhas het volgende:
Dit moet toch wel het kutste en meest kansloze gesprek OOIT zijn in dit topic
dan was jij toch mijn nemesisquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Haha jij was mijn nemesis. Er stond bij: Kills: 3, killed by: 0.
Mwoah, kinderachtig, niet leuk, ongepast en ronduit mongolische opmerking.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
[..]
Dat is hoe hij rolt! Hij is zo lekker gewoon gebleven!quote:
Ik wou hem net gaan zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Khadafi heeft net airstrike gehaald XD Gooit ie alleen over de friendly's heen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Khadafi heeft net airstrike gehaald XD Gooit ie alleen over de friendly's heen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Moffol het volgende:
Man wat boeit het, als het allemaal zo kinderachtig is, richt dan een eigen "goed doel" op. Kan je ze lekker steunen!
Ach, ik vind jou ook irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja sorry, domme reactie, alleen dat gezever over die grapjes vond ik een beetje irritant
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou ook irritant
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?
Waren we ook, maar ik vatte het gelijk persoonlijk op. Domme ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=33458quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Moffol het volgende:
Ik zit met een soort van dilemma. Galil of Commando? De Galil vind ik sterker lijken en schiet erg lekker, alleen de Commando heeft gewoon geen recoil wat ook wel een erg groot pluspunt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |