Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Jij gaat wel voor de nieuwe versie?quote:
in theorie: jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor de nieuwe versie?
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
in theorie: ja
in de praktijk: weet het nog niet helemaal zeker, maar het lijkt erg aantrekkelijk.
en die 3/4 films per maand haal ik wel uit de pas..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?
Want als je puur uit gaat van het feit dat je hem er met 3/4 films per maand uit haalt, zou je hem ook nog nemen als hij 30 euro werd?
Aaaah ok, als je 3 keer gaat dan is het het wel waard jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
1) er komen geen extra kosten bij per film = pluspunt
2) 20% korting @ buffet = pluspunt
3) 6 euro duurder = minpunt
als ik zo terug kijk @ bezoekhistorie van de afgelopen 3 maanden ga ik 3x per maand naar een 3d film... dus het is zeker het overwegen waard... ook deze maand zie ik weer 2 nieuwe 3d films verschijnen..
Gast, 1 keer naar IMAX 3D is 5 euro bij dokkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?
Want als je puur uit gaat van het feit dat je hem er met 3/4 films per maand uit haalt, zou je hem ook nog nemen als hij 30 euro werd?
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.quote:Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.
Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.
Hoezo niet? Je kan naar een film gaan, na de ene film haal je het kaartje voor de andere film en kun je direct naar binnen.... Doe ik zo vaak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit een beetje vreemde regels;
[..]
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.
Dit betekent dus dat als jij naar een film gaat die om 14.00 uur begint, je pas een nieuw kaartje voor een film kunt kopen vanaf 15.30. Korter is een film toch nooit (denk aan voorstukjes enzo), dus ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad! Denk dat ze willen voorkomen dat je kaartjes voor de ene film haalt en dan denkt "Oh nee, ik ga liever naar die!" En er dus twee stoelen verloren gaan in de andere zaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit een beetje vreemde regels;
[..]
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.
Ja, maar aangezien je bijna nergens IMAX hebt blijft dat beperkt tot een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast, 1 keer naar IMAX 3D is 5 euro bij dokken
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien je bijna nergens IMAX hebt blijft dat beperkt tot een paar keer per jaar.
In de grootste stad van Nederland 1 op de 4, point taken lijkt me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.
tevens zou ik makkelijker naar films gaan die me complete bagger lijken (en wellicht toch erg goed zijn)quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaah ok, als je 3 keer gaat dan is het het wel waard jaIk doe er 1 max. 2 per maand, dus ik vind het het niet waard
nou wauw... 1 van de 4...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.
mja, het is net als toen ik PUC kocht:quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Heeft voor mij geen toegevoegde waarde, ik probeer 3D-films zoveel mogelijk te ontwijken.![]()
gister The kings speech gezien, erg goede filmquote:Vandaag naar The King's Speech geweest, wat een mooie film.En was (al ben ik in de 30) de jongste in de zaal!
![]()
Morgen naar True Grit, ben benieuwd.
een bril heb ik zowiezo wel bij me.. ik heb genoeg jaszakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef tcr het volgende:
Momenteel ontwijk ik ook de 3D films gezien de extra kosten. Met die 6 euro extra moet ik dus vaker naar een 3D film en ik weet nog niet of ik dat wil...
Voor IMAX is het wel mooi (de normale niet 3D versie) en sinds ik op 10 minuten van een IMAX zaal woon is het wel verleidelijk, maar dan moet er wel elke week een IMAX film op het programma staan (zolang ik 3D blijf ontwijken).
Bij 3D moet je ook nog eens constant met de bril in je binnenzak rondlopen, anders kun je niet zo 'even' naar de film toe, zoals ik nu kan (vanmiddag 127 Hours).
Nu geen probleem, maar in de zomermaanden heb ik meestal geen jas aan, en dan is het lastiger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:06 schreef mschol het volgende:
[..]
een bril heb ik zowiezo wel bij me.. ik heb genoeg jaszakken
eens in de zomermaanden is het wat onhandiger...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:27 schreef tcr het volgende:
[..]
Nu geen probleem, maar in de zomermaanden heb ik meestal geen jas aan, en dan is het lastiger.
Blijf voorlopig nog wel gewoon lid, die drie IMAX films die ik tot nu toe gezien heb maken het nog niet waard (waarvan 1 gratis toendertijd).
Precies, ik drink of eet sowieso niks bij de bioscoop omdat het gewoon zo duur is. Een flesje bier 3,50quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Die slaat idd NERGENS op, ik kom toch gvd alleen voor die film tenzij ik dat anders bepaal?
Inderdaad blijkbaar is donderdag Combi ticket dag in Pathé City. Werkelijk belachelijk. In 4 weken ga ik weer eens naar de bios en dan tref ik dit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:50 schreef Juicyhil het volgende:
Pffff, ik dacht net dat het misschien wel leuk zou zijn om eens een keer naar Pathe City te gaan, was daar nog nooit geweest. Dus ik zag dat The King's Speech net 5 minuten bezig was, dus wilde daar een kaartje voor halen uit de automaat. Of ik ff 3,50 euro bij wilde betalen. Is dus dat All-Inclusive ticket waarbij je wat te drinken krijgt koopt. Verplicht.
Laat dan maar weer
het is al enige tijd terug aangekondigd.. dus echt reden tot klagen mag je niet hebben...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Inderdaad blijkbaar is donderdag Combi ticket dag in Pathé City. Werkelijk belachelijk. In 4 weken ga ik weer eens naar de bios en dan tref ik dit.
Mwah, niet echt iets wat groots aangekondigd was en daarnaast is het belachelijk dat het ook verplicht is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het is al enige tijd terug aangekondigd.. dus echt reden tot klagen mag je niet hebben...
het stond gewoon in een nieuwsbrief en de site...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mwah, niet echt iets wat groots aangekondigd was en daarnaast is het belachelijk dat het ook verplicht is.
Het principe blijft schandalig... Keiharde koppelverkoop. En als je klaagt via de site dan krijg je nooit iets te horen. Ja, geen wonder dat je dan zegt dat de klanten dit hebben aangegeven er geen problemen mee te hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
het is al enige tijd terug aangekondigd.. dus echt reden tot klagen mag je niet hebben...
het is niet dat ze je geen keus geven, je HOEFT niet naar pathe city te gaan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het principe blijft schandalig... Keiharde koppelverkoop. En als je klaagt via de site dan krijg je nooit iets te horen. Ja, geen wonder dat je dan zegt dat de klanten dit hebben aangegeven er geen problemen mee te hebben
Dat is makkelijk praten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet dat ze je geen keus geven, je HOEFT niet naar pathe city te gaan...
je kan ook naar 1 van de andere gaan in de stad...
dan had je beter op moeten letten (je kan namelijk ook gewoon eerder tanken) en je moet je imho je verlies maar accepteren, je kan uiteraard ook even een stukje lopen en bij een goedkoper tankstation een jerrycan diesel halen....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten.
Ik sta met heel weinig diesel in m'n auto bij een tankstation. Verkopen ze daar alleen maar diesel als ik daar twee cappuccino bij koop. "Moet je maar bij een andere tankstation stoppen."
20% korting maakt het imho voor een enkele keer het overwegen waard...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Ook lekker als je een film wil kijken die alleen daar draait of op de bonnefooi daar dropt omdat de film in de ladder staat en je in de buurt bent...
In sommige gevallen vind ik het sterk naar Pathé Limited met hun geneuzel. Die 20% korting ook, kom op man. Een flesje cola kost je al een rib...
Dat SNAP ik. Maar ik ben een tijde niet naar de bioscoop geweest en die nieuwsbrief heb ik blijkbaar niet goed genoeg gelezen. Ik dacht wel: Hé Combi, wat zou dat inhouden, waarbij ik nooit had gedacht dat je verplicht 3.50 bij moet betalen om binnen te komen (voor mensen zonder PUC dus 13.50!). Daarnaast wil je gewoon de film zien op het tijdstip dat je er bent, je gaat niet naar eenzelfde voorstelling in Tuschinski twee uur later.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef mschol het volgende:
[..]
het is niet dat ze je geen keus geven, je HOEFT niet naar pathe city te gaan...
je kan ook naar 1 van de andere gaan in de stad...
Het ticket was juist in het leven geroepen om overlast te voorkomen (in de rij staan bij het buffet)quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef CoJackso het volgende:
Als ze dit in de Munt invoeren wordt het helemaal een popcorn gevecht. In een uitverkochte zaal kan ik mij best voorstellen dat dit was irritatie gaat opwekken, mensen naar de wc, zakjes die rommelen etc. Zelf drink bijna nooit iets in de bioscoop, omdat ik anders gegarandeerd naar de wc moet.
dudequote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:24 schreef Weissman het volgende:
Uhm, is er iets veranderd aan het systeem ? Ik heb ook een PUC maar al een maandje of 3 niet echt gebruik van gemaakt.
mwa, smaken verschillen nog al.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef Slayage het volgende:
op het moment zijn er meerdere briljante films te zien
niks bijzonders dus. ik koop toch nooit drinken bij de pathequote:het nieuwe systeem is dat je met een paar euro extra ook de 3d films kan checken zonder extra kosten en 20% kort bij buffet, pathe gold ofzo, wat ik ervan heb begrepen iig
Nee, je moet echt een speciaal kaartje kopen voor het Oscarweekend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ziet er leuk uit en draaien goede films. Kan ik ook gewoon met een unlimited kaart op de bonnefooi heen?
Wat houdt dat in?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Gaan er nog mensen naar het Oscarweekend in Pathe de Munt?
Vijf Oscarfilms kijken voor maar 25 euro.quote:
tron is niet gratis want 3D...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Met mijn Pathe Unlimited-kaart kan ik "gratis" (na betaling van mijn maandbedrag) naar al die films .... dus toch maar niet.
![]()
En veel Oscar-films heb ik al gezien, alleen True Grit volgens mij nog (gaat deze week gebeuren).
Nou nou, dat kost toch zeker wel 1,50 Euro extra.quote:
En Salt dan, leuke film, maar Oscar-film?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Nou nou, dat kost toch zeker wel 1,50 Euro extra.
Edit: en Tron is toch ook geen grote Oscar-film?
in arena ben ik 1 keer geweest, en het eerste wat ik had was, wtf is dat voor achterlijke trap (waar we vervolgens een half uur op hebben stil gestaan voordat we de imax zaal inmochten...)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Wat erger ik me in Pathe ArenA aan die trap, daar zit de verlichting verkeerd zodat je geen hol ziet in het donker
en die grond die kleeft als de tyfus waardoor ik na een film de schoenzolen loslaten van m'n schoenen
Ja, van buiten ziet het er geinig uit, maar dat gevoel is over zodra je erop staat/loopt inderdaad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
Wat erger ik me in Pathe ArenA aan die trap, daar zit de verlichting verkeerd zodat je geen hol ziet in het donker
6 april in De Munt....quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:45 schreef Slayage het volgende:
gaat deze film hier nou draaien? staat het ergens aangegeven?
http://www.pathe.nl/film/16390/kaboom
dat is ook wat ik heb gevonden ,maar betekent dit dat ie alleen daar gaat draaien of dat dat nog duidelijk moet worden of wat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
6 april in De Munt....
http://www.pathe.nl/film/16390/kaboom/agenda
geen idee, maar waarschijnlijk moet dat nog bepaald worden. houd gewoon de site in de gatenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat is ook wat ik heb gevonden ,maar betekent dit dat ie alleen daar gaat draaien of dat dat nog duidelijk moet worden of wat?
ik kwam namelijk een goedequote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen idee, maar waarschijnlijk moet dat nog bepaald worden. houd gewoon de site in de gaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen, vandaar
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Volgens mij niet, helaas.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
He mensen, effe vraagje. Stel ik wil met mijn PUC naar The King's Speech in Pathe City, is er dan een manier om gewoon een kaartje te kopen zonder per se die toeslag te betalen omdat het een combi is?
niet op donderdag gaan, anders betaal je gewoon die toeslag..quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:47 schreef Omnifacer het volgende:
He mensen, effe vraagje. Stel ik wil met mijn PUC naar The King's Speech in Pathe City, is er dan een manier om gewoon een kaartje te kopen zonder per se die toeslag te betalen omdat het een combi is?
film + drank (en popcorn?)quote:
beide vond ik best leuk.. en natalie portmanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zometeen op naar De Kuip voor No Strings Attached. Daarna door naar Schouwburgplein voor Gnomeo & Juliet. Ben benieuwd .... reviews volgen!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag stonden er drie Marokkaanse meisjes voor mij bij de controle, er stond een blijkbaar nieuwe controleur want hij controleerde secuur de kaartjes en pasjes: wat bleek
Eentje had wel haar eigen pasje (zeker verlopen) en had een kaartje met een geleende pas uit de machine getrokken
Resultaat een boos Taaahhhzzz geluid en voor twee jaar twee mensen die geen gebruik meer mogen maken van de PU ivm fraude.
Dat dat kan in Pathe land
Gisteren weer voor het eerst sinds tijden weer geweest.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb er ook een! Maar ik ga echt bijna nooit meer
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag stonden er drie Marokkaanse meisjes voor mij bij de controle, er stond een blijkbaar nieuwe controleur want hij controleerde secuur de kaartjes en pasjes: wat bleek
Eentje had wel haar eigen pasje (zeker verlopen) en had een kaartje met een geleende pas uit de machine getrokken
Resultaat een boos Taaahhhzzz geluid en voor twee jaar twee mensen die geen gebruik meer mogen maken van de PU ivm fraude.
Dat dat kan in Pathe land
Toen ik er nog geen had ging ik echt elke dag zowatquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gisteren weer voor het eerst sinds tijden weer geweest.
GMTAquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Toen ik er nog geen had ging ik echt elke dag zowatmaar ik vind ook niet dat er veel leuks draait op dit moment..
ik geef je geen ongelijk, doe ik ook vaak genoeg...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:14 schreef Omnifacer het volgende:
Ik haal mijn snoep en fris bij AH of Jamin. Kansloos, ik weet het
De bioscoop is toch geen restaurant.quote:
Het gaat om het principe. Ik heb ooit een pizza meegesmokkeld omdat ie niet op tijd klaar was, om voor die vijf minuten wachttijd de film te missen... Neuh.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
De bioscoop is toch geen restaurant.begrijp niet waarom mensen hele tassen en bakken vol met voedsel mee naar binnen nemen
plus dat het nog eens een fortuin kost.
het is (te) duur..quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Naast dat het echt ABSURD duur is.
OMG IK BEN NIET GEK!quote:Op woensdag 23 maart 2011 00:45 schreef WammesWaggel het volgende:
In de Pathe in Amsterdam durf ik geen eten meer de zaal in te nemen, de muizen lopen sowieso al over je heen, als ze eten ruiken zijn ze helemaal niet te houden![]()
die vergelijking met disney is zo scheef als iets andersquote:Op woensdag 23 maart 2011 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
het is (te) duur..
absurd duur vind ik dan weer meevallen, t.o.v. de disney prijzen
Oude gebouwen die slecht schoongemaakt worden zijn altijd voorzien van mice surround.quote:Op woensdag 23 maart 2011 07:55 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
OMG IK BEN NIET GEK!
Ik ging namelijk een tijd geleden met een vriendin naar de bios, en ik begon keihard te gillen en zweerde dat ik een muis zag, maar iedereen die daar zat verklaarde me voor gek en begon keihard te lachen, maar ik was er zooo zeker van
Inderdaad maar in de mac zie ik ze ook heel vaak. Ik zie trouwens nu op internet dat die muizen daar al jaren aan de gang zijn, maar dat het nu alleen maar erger wordt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Oude gebouwen die slecht schoongemaakt worden zijn altijd voorzien van mice surround.
http://www.warecare.info/?p=738quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:36 schreef Goodbye het volgende:
Gatver, die muizenverhalen!Gelukkig ga ik meestal naar ArenA
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:44 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
http://www.warecare.info/?p=738
Ik ga zelf trouwens altijd naar Munt
Hahah, maar ze kunnen toch gewoon beter na elke film even van hun luie reet af komen en gewoon heel de zaal goed schoonmaken ipv alleen de grote dingen weghalen zoals drinkflesjes en popcornbakjes, want ze komen juist op alle kruimels en andere zooi wat op de grond ligt en dat kunnen ze best even schoonmaken..quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Nouja, ze laten die zalen dus wel één keer per week nakijken (zeggen ze). Oh men, de volgende keer dat ik daar zit en ik krijg jeuk ofzoBrrr
Dit kan trouwens echt nietquote:We krijgen wel eens klachten, maar niet vaak. De mensen zitten toch in het donker en hebben er vaak geen idee van, aldus filiaalmanager Stephan Linguy.
"Mama mama, ik heb een muis gevonden! Mag ik hem meenemen? Ah toeeeeeee"quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Jullie willen echt niet weten hoeveel ongedierte waar je ongezien je leven mee deelt.
MacD is idd ook zo'n mooie, ooit op klaar lichte dag eentje een trap zien opspringen om achter het bordwerk van een ballenbak te verdwijnen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Jullie willen echt niet weten hoeveel ongedierte waar je ongezien je leven mee deelt.
MacD is idd ook zo'n mooie, ooit op klaar lichte dag eentje een trap zien opspringen om achter het bordwerk van een ballenbak te verdwijnen
Idd, neem bijvoorbeeld ook de AH to Go op ik meen Utrecht Centraal een paar jaar terug, waar ze van het brood knabbeldenquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat scheve valt erg mee hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 09:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
die vergelijking met disney is zo scheef als iets anders
Disney is niks, weet je hoeveel je voor een colaatje betaalt op een terrasje naast de Eiffeltoren?quote:
In DH heb je ze ook niet veel rondlopen, maar het gaat hier om Amsterdam, waar ze echt overal wel te vinden zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef mschol het volgende:
overigens ben ik nooit muizen tegen gekomen, in 3 bioscopen (spui, buitenhof en scheveningen) en ook niet in een mac oid, wel gewoon in DH centrum waar er dan 1 wegrent naast de v&d die doorgang...
Want jij betaalt uberhaupt 30 euro om een bios binnen te kunnen? Neuh, Disney heeft het uitmelken tot een vak verheven, en de fransen in het bijzonder.quote:
DH had op het Spui bij de tramhalten gewoon dikke ratten onder die metalen roostersquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
In DH heb je ze ook niet veel rondlopen, maar het gaat hier om Amsterdam, waar ze echt overal wel te vinden zijn
quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want jij betaalt uberhaupt 30 euro om een bios binnen te kunnen? Neuh, Disney heeft het uitmelken tot een vak verheven, en de fransen in het bijzonder.
Over muizen in winkels gesproken: die intertoys in Den Haag in de Spuistraat, naast dat steegje zegmaar, staat in de avond altijd zo'n apparaat. Daar lopen me toch een muizen rond
[..]
DH had op het Spui bij de tramhalten gewoon dikke ratten onder die metalen roosters![]()
!
Ja maar DH is gewoon gezelliger enzo, vind ikquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Mening.
DH is minstens zo pauper als Adam, alleen Adam kun je meer kanten op dan wat, 5 straten.
je betaalt 10 euro om een film van 1,5 uur te mogen kijken in pathequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want jij betaalt uberhaupt 30 euro om een bios binnen te kunnen? Neuh, Disney heeft het uitmelken tot een vak verheven, en de fransen in het bijzonder.
ik ben ze iig niet tegen gekomen..quote:Over muizen in winkels gesproken: die intertoys in Den Haag in de Spuistraat, naast dat steegje zegmaar, staat in de avond altijd zo'n apparaat. Daar lopen me toch een muizen rond
[..]
DH had op het Spui bij de tramhalten gewoon dikke ratten onder die metalen roosters![]()
!
Ja maar bedenk even hoeveel mensen er naar disney gaan en hoeveel mensen er naar de pathe gaan, in disney komen er gewoon ZOOOOVEEEL mensen iedere dag, dat ze het prima kunnen redden van die 10(?) euro per persoon, terwijl dat hier gewoon veeel minder is natuurlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je betaalt 10 euro om een film van 1,5 uur te mogen kijken in pathe
in disney betaal je om een pretpark in te mogen om daar een hele dag (+/- 10 uur) fun te hebben...
[..]
ik ben ze iig niet tegen gekomen..
zie m'n edit, je betaald 54 minimaal voor een volwassene en een kind betaald 34 euro volgens mij voor toegang tot 1 (of met goed zoeken 2) parkenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja maar bedenk even hoeveel mensen er naar disney gaan en hoeveel mensen er naar de pathe gaan, in disney komen er gewoon ZOOOOVEEEL mensen iedere dag, dat ze het prima kunnen redden van die 10(?) euro per persoon, terwijl dat hier gewoon veeel minder is natuurlijk.
Haha oke, ja ik ken de prijzen ook niet. Maar dan nog, ze kunnen veel makkelijker leven van die 54/34 per persoon. En bij de AH kunnen ze ook prijzig zijn, maar dat hangt ook weer van de locatie af, en dat speelt met Pathe o.a. ook, aangezien ze midden in de stad zitten wat al veel kost en dan zijn er nog allemaal andere dingen die er bij komt kijken voor hun, en toch moeten ze winst zien te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
zie m'n edit, je betaald 54 minimaal voor een volwassene en een kind betaald 34 euro volgens mij voor toegang tot 1 (of met goed zoeken 2) parken![]()
anyway terug naar pathe:
ze zijn duur t.o.v. de AH, dus eerder naar de AH dan @ buffet wat halen
DH is wel groter als 5 straten hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Mening.
DH is minstens zo pauper als Adam, alleen Adam kun je meer kanten op dan wat, 5 straten.
Appels, perenquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:22 schreef mschol het volgende:
[..]
je betaalt 10 euro om een film van 1,5 uur te mogen kijken in pathe
in disney betaal je 54,- om 1 (of 2 met slim zoeken) pretpark(en) in te mogen om daar een hele dag (+/- 10 uur) fun te hebben...
Ik heb er gewerkt, en hoewel sommige stukken hun charme hebben, vind ik die vijf straten en omgeving het enige echt boeiende aan DH. Adam ook gewerkt en gewoond, maar daar heb ik gewoon veel meer mee, voelt ook meer als een geheel.quote:
http://www.at5.nl/artikel(...)at-toe-in-tuschinskiquote:Insluiper slaat toe in Tuschinski
Tuschinski heeft last van een insluiper die mobiele telefoons en portemonnees van bezoekers uit jassen steelt. Dat meldt de Telegraaf.
De insluiper heeft nu meerdere keren toegeslagen. Daarom heeft de directie schotten geplaatst zodat het moeilijk is om via de achterkant van de stoelen bij de jaszakken te komen. Dat gebeurde bijvoorbeeld bij de mensen die op de laatste rij zaten.
Volgens een woordvoerder van de bioscoop wordt er vooral gestolen bij late voorstellingen. In drie van de zes zalen zou de dief inmiddels hebben toegeslagen. Op camerabeelden is duidelijk te zien hoe de man te werk gaat en wie het is. De politie is dus op zoek naar hem.
wat voor een apparaat?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Over muizen in winkels gesproken: die intertoys in Den Haag in de Spuistraat, naast dat steegje zegmaar, staat in de avond altijd zo'n apparaat. Daar lopen me toch een muizen rond
quote:
dat oude marks en spencer gebouw wordt toch gesloopt? of is dat hetzelfde gebouw?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef mschol het volgende:
[..]
oude intertoy's pand, + pand van c&a aan de voorkant worden omgetovert in de komende jaren tot de nieuwe passage..
wel zelfde pand afaik, maar wordt volgens mij niet gesloopt, (misschien deels?)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat oude marks en spencer gebouw wordt toch gesloopt? of is dat hetzelfde gebouw?
gaat volledig tegen de grondquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wel zelfde pand afaik, maar wordt volgens mij niet gesloopt, (misschien deels?)
Ik ben tot nu toe in Spui, Scheveningen, Schouwburgplein en de Kuip geweest. Moet zeggen dat Kuip op meerdere vlakken toch wel ietsje beter isquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Net voor het eerst naar de bioscoop Spuimarkt geweest in Den Haag. Goede film gezien (The Fighter), maar wat een slechte bioscoop zeg! Sorry.Heel rumoerig, heel hol, heel sfeerloos....maar kan aan mij liggen.....niet dat De Kuip nu alles is natuurlijk.
Klopt, heb het idee dat dat in bijvoorbeeld Buitenhof (zo vaak ga ik in Den Haag niet naar de film hoor, maar toch) minder voorkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Skull-splitter het volgende:
En afhankelijk van de tijd en de film zit je daar wel sneller met kutpubliek ja.
Ja, da's ook mijn lijstje, nog aangevuld met Arena en Buitenhof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe in Spui, Scheveningen, Schouwburgplein en de Kuip geweest. Moet zeggen dat Kuip op meerdere vlakken toch wel ietsje beter is
Klantvriendelijkheid ben ik met je eens, ben echt serieus bijna 1,5 uur bezig geweest met de aanvraag/behandeling van mijn PUC-pas in februari. En dan heb ik het nog niet over de vriendelijkheid waarmee dat gedaan werd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Kuip vind ik qua klantvriendelijkheid echt kut, en tot op heden twee keer out of focus film gehad en 3x te hard geluid. Ik zit daat letterlijk met oordoppen in om mijn oren te beschermen.
Wat je dan kan doen is even stel aangeven bij een van de Pathé medewerkers (tijdens de film), dat er iets mis is. Dan kan er op dat moment wat aan gedaan worden, want ook operateurs maken wel fouten. Achteraf valt dat niet te herstellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Kuip vind ik qua klantvriendelijkheid echt kut, en tot op heden twee keer out of focus film gehad en 3x te hard geluid. Ik zit daat letterlijk met oordoppen in om mijn oren te beschermen.
Voor mij Kuip ivm met beenruimte. Schouwburgplein is met mijn 1.93 toch net iets te krap. Maar ook in combinatie met bereikbaarheid. Ik woon ook naast Rotterdamquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ja, da's ook mijn lijstje, nog aangevuld met Arena en Buitenhof.
Het meeste ben ik te vinden in De Kuip en Schouwburgplein (want woon naast Rotterdam). Waarbij De Kuip dan (qua publiek en dergelijke) nog wel mijn favoriet van de twee is.
ik was binnen 15 min klaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:30 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Klantvriendelijkheid ben ik met je eens, ben echt serieus bijna 1,5 uur bezig geweest met de aanvraag/behandeling van mijn PUC-pas in februari. En dan heb ik het nog niet over de vriendelijkheid waarmee dat gedaan werd.
Geluid herken ik niet zo, maar misschien heb ik mijn oren gewoon al vergald.
Ja, klopt, ik ben ook vrij lang voor een vrouw (1.87 meter) en vind de stoelen in De Kuip ook fijner. Daarnaast zat ik gisteren in zaal 1 van Schouwburgplein en dan op één van de populairste stoelen (achterste rij in het midden). Ik heb er een stuk of 4 uitgeprobeerd en ze zaten allemaal volledig doorgezakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
Voor mij Kuip ivm met beenruimte. Schouwburgplein is met mijn 1.93 toch net iets te krap. Maar ook in combinatie met bereikbaarheid. Ik woon ook naast Rotterdam
ik was binnen 15 min klaar
Hahaha ik vermijd Schouwburgplein zoveel mogelijk, alleen als het echt niet anders kan.Doorgezakte en vooral oncomfortabele stoelen, weinig beenruimte, zwakbegaafd personeel, achterlijk Fins publiek, alles wat nodig is om een film te verpesten is ruimschoots aanwezig.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ben ook vrij lang voor een vrouw (1.87 meter) en vind de stoelen in De Kuip ook fijner. Daarnaast zat ik gisteren in zaal 1 van Schouwburgplein en dan op één van de populairste stoelen (achterste rij in het midden). Ik heb er een stuk of 4 uitgeprobeerd en ze zaten allemaal volledig doorgezakt.![]()
Enne, 15 minuten?! Heb je ze onder schot gehouden of zo?
Ja, klinkt erg herkenbaar inderdaad. Puur en alleen als een film daar draait die niet in De Kuip draait. Of niet op een geschikte tijd ..... dan wil ik nog weleens naar Schouwburgplein gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahaha ik vermijd Schouwburgplein zoveel mogelijk, alleen als het echt niet anders kan.Doorgezakte en vooral oncomfortabele stoelen, weinig beenruimte, zwakbegaafd personeel, achterlijk Fins publiek, alles wat nodig is om een film te verpesten is ruimschoots aanwezig.
Wat heeft iedereen altijd met achterin zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik ben ook vrij lang voor een vrouw (1.87 meter) en vind de stoelen in De Kuip ook fijner. Daarnaast zat ik gisteren in zaal 1 van Schouwburgplein en dan op één van de populairste stoelen (achterste rij in het midden). Ik heb er een stuk of 4 uitgeprobeerd en ze zaten allemaal volledig doorgezakt.![]()
Enne, 15 minuten?! Heb je ze onder schot gehouden of zo?
Ik denk dat het met de oerdrang te maken heeft. De hoogste boom, de beste grot etc..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
Wat heeft iedereen altijd met achterin zittenik kies standaard tot ongeveer zes rijen voor het scherm. Zodatik gewoon relaxed vooraan zit zonder de herrieschoppers.
Ik heb beter zicht op het scherm als ik achterin zit. Ik kies dus altijd een plek midden-achterin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen altijd met achterin zittenik kies standaard tot ongeveer zes rijen voor het scherm. Zodatik gewoon relaxed vooraan zit zonder de herrieschoppers.
Oh, da's die waar je de trap (niet die met de roltrap) voor op moet toch? Draait daar nog steeds I Am Number Four?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Overigens is zaal 5 in Schouwburgplein prima. Da's de IMAX zaal met goede nieuwe stoelen en die zitten comfortabel. Maar daar is het geluid soms ook wel hard. Vanmorgen iig wel.
echt, waarom!?!?!?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:27 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Klopt, ik ga altijd in de hoogste boom zitten .... dus achterste rij!
Ja, vanaf binnenkomst gezien rechts, achter de concession stand. I Am Number Four is verplaatst naar de normale zalen, vandaag is Sucker Punch daar gestart.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:33 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oh, da's die waar je de trap (niet die met de roltrap) voor op moet toch? Draait daar nog steeds I Am Number Four?
Ja, da's ook wel een fijne plaats, maar als ik echt kan kiezen, loop ik altijd door naar de achterste rij. Ik weet het niet, misschien een hersendefect of zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:35 schreef mschol het volgende:
[..]
echt, waarom!?!?!?
ik zit altijd op de 4de, 5de rij ergens in et midden (meestal dus ergens zo bij stoel 11 tot 16 )
suckerpunch was wazig, maate hey: domme actie, girls with guns (incl foute namen, zoals babydoll +korte rokjes) zorgde ervoor dattie niet ging vervelen
Ja, da's de zaal die ik ook bedoelde inderdaad.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, vanaf binnenkomst gezien rechts, achter de concession stand. I Am Number Four is verplaatst naar de normale zalen, vandaag is Sucker Punch daar gestart.
Is een prima film voor IMAX. Veel visueel spektakel (ahumkuchreviewhierkuchahum). Met PUC moet je 2,50 bijbetalen, of 5 euro als het IMAX én 3D is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:38 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, da's de zaal die ik ook bedoelde inderdaad.
Oh, Sucker Punch dus nu. Lijkt me misschien wel een leuke film voor in de Imax-zaal. Betaal je daar nou veel toeslag voor als PUC-member?
Leuke review!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
Is een prima film voor IMAX. Veel visueel spektakel (ahumkuchreviewhierkuchahum). Met PUC moet je 2,50 bijbetalen, of 5 euro als het IMAX én 3D is.
Ja, klopt, volgens mij geeft de trailer wel een redelijk beeld. What you see is what you get.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef Breuls het volgende:
Ja, de film verkoopt zichzelf goed; de trailer geeft de juiste indruk, zegmaar.
Ik zou wel een PUC+ willen hebben, die ervoor zorgt dat ik geen IMAX en 3D-toeslag hoef te betalen.
Ja, dat had ik gehoord, dat je 20% korting kreeg op food & drinks. Maar kan het mis hebben hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:55 schreef Breuls het volgende:
20% korting?
Ik ga ook niet perse naar 3D-films, maar soms heb je geen keus, zeker niet als je veel films ziet. En ik wil de komende tijd gewoon erg veel films zien om er wat over te kunnen zeggen.
Ik weet daar niks van. Stond volgens mij ook nergens op de Pathé site.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gehoord, dat je 20% korting kreeg op food & drinks. Maar kan het mis hebben hoor.![]()
Ik ga ervanuit van niet. 3D is een hype waar Hollywood weer even uit moet groeien (maar dat zal wel niet gebeuren). Het voegt nooit wat toe en het is irritant, en dat zijn er meer met me eens.quote:En je hebt gelijk, soms heb je ook geen keus. Daarnaast draait een 3D-film bijna nooit in een niet-3D-versie, dat is ook weleens jammer. Nieuwe Pirates en Harry Potter bijvoorbeeld gaan ook standaard in 3D draaien. Ik hoop maar dat het iets toevoegt aan de film(s), maar vrees het ergste.
Oké, dan heb ik het blijkbaar verkeerd overgenomen van die food-korting.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:59 schreef Breuls het volgende:
Ik weet daar niks van. Stond volgens mij ook nergens op de Pathé site.
Ik ga ervanuit van niet. 3D is een hype waar Hollywood weer even uit moet groeien (maar dat zal wel niet gebeuren). Het voegt nooit wat toe en het is irritant, en dat zijn er meer met me eens.
Klopt, hulde aan Nolan. Zo mooi toen hij, in aanloop naar de nieuwe Batman-film, zei dat het geen 3D-film, maar gewoon een goede film zou gaan worden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:02 schreef Breuls het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in gasten als Christopher Nolan die gewoon niks van 3D moeten hebben, maar wel IMAX weten in te zetten waar het wat toevoegt.
Hehe, dat dus!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:10 schreef Breuls het volgende:
Jah. Of reviewers als Mark Kermode (BBC) die gewoon stug blijven roepen dat een film beter was geweest in "glorious 2D".
mee eens inderdaad, vind het wel een beetje jammer dat het verhaal niet een tikkeltje beter was uitgewerkt...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:49 schreef Breuls het volgende:
Ja, de film verkoopt zichzelf goed; de trailer geeft de juiste indruk, zegmaar.
volgens mij stond dat ook @ site vermeld...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:57 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gehoord, dat je 20% korting kreeg op food & drinks. Maar kan het mis hebben hoor.![]()
in NL draaien de pathe paupers alleen 3D, in USA is vaak (zoniet altijd) ook gewoon een 2D versie te zienquote:En je hebt gelijk, soms heb je ook geen keus. Daarnaast draait een 3D-film bijna nooit in een niet-3D-versie, dat is ook weleens jammer. Nieuwe Pirates en Harry Potter bijvoorbeeld gaan ook standaard in 3D draaien. Ik hoop maar dat het iets toevoegt aan de film(s), maar vrees het ergste.
je laat je pas de films kijken, en niet jijzelf?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:28 schreef Slayage het volgende:
morgen ff me pathe pas wat over uren laten draaien
Ja, dat vind ik dus jammer, dat we hier (vrijwel) nooit de keuze hebben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
in NL draaien de pathe paupers alleen 3D, in USA is vaak (zoniet altijd) ook gewoon een 2D versie te zien
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 02:46 schreef mschol het volgende:
[..]
je laat je pas de films kijken, en niet jijzelf?
Drive Angry was tof.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik het blijkbaar verkeerd overgenomen van die food-korting.![]()
En ben het met je eens voor wat betreft 3D-films. Ik hoop dat het iets tijdelijks is waar we snel weer overheen groeien, maar ben bang dat het voorlopig 'here to stay' is. Voor nu is "3D" achter een film maar al te vaak ook een graadmeter voor het feit dat hij echt slecht is .... ik noem een Drive Angry en Green Hornet!
food korting klopt gewoon:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Oké, dan heb ik het blijkbaar verkeerd overgenomen van die food-korting.![]()
En ben het met je eens voor wat betreft 3D-films. Ik hoop dat het iets tijdelijks is waar we snel weer overheen groeien, maar ben bang dat het voorlopig 'here to stay' is. Voor nu is "3D" achter een film maar al te vaak ook een graadmeter voor het feit dat hij echt slecht is .... ik noem een Drive Angry en Green Hornet!
Dat zijn alle films toch? Tot nog toe valt 3D zwaar tegen imo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:10 schreef Breuls het volgende:
Jah. Of reviewers als Mark Kermode (BBC) die gewoon stug blijven roepen dat een film beter was geweest in "glorious 2D".
Dat is voor een nog te introduceren kaart. Feitelijk de PUC+ die ik eerder noemde. Interessant dat ze het van plan zijn. Het is echter wel weer zes euro extra. Dan moet je wel 2 a 3 IMAX of 3D-films gaan zien, wil het een beetje relevant worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:47 schreef mschol het volgende:
[..]
food korting klopt gewoon:
http://www.pathe.nl/artik(...)pathe-unlimited-gold
Nuff said.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:57 schreef Skull-splitter het volgende:
Nolan, zoals gezegd, zorgt juist ervoor dat 2D optimaal gebruikt wordt. En zolang de meeste regisseurs ook op 2D er een zooitje van maken, denk ik dat 3D gewoon niets meer dan een gimmick is.
Sanctum moet ik nog zien. Leek mij juist wel aardig?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef superjojo het volgende:
[..]
Drive Angry was tof.
Noem dan Sanctum ofzo.
de post waar et mee begon (ja ik lees nog wel eens terug):quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is voor een nog te introduceren kaart. Feitelijk de PUC+ die ik eerder noemde. Interessant dat ze het van plan zijn. Het is echter wel weer zes euro extra. Dan moet je wel 2 a 3 IMAX of 3D-films gaan zien, wil het een beetje relevant worden.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:53 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ja, klopt, volgens mij geeft de trailer wel een redelijk beeld. What you see is what you get.![]()
Die PUC+ zou ik er denk ik niet uithalen. Ik ga niet vaak naar 3D-films (alhoewel ik wel die Sanctum wil gaan zien). En 20% korting op food & drinks vind ik ook niet echt rendabel, neem meestal zelf iets mee (sloeber alert, I know).
Heb ik het weer gedaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
de post waar et mee begon (ja ik lees nog wel eens terug):
[..]
waar heb je gekeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Alleen stond het geluid weer eens, sorry voor het woord, kankerhard. Ik vind het irritant als je driekwart van de film (want elke gevechtsscene) met je vingers in je oor zit.
Den Haag Spuiplein vond ik het juist opvallend zacht staan vandeweek.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Delft, maar het maakt echt geen zak uit waar je kijkt tegenwoordig, het geluid wordt gewoon slecht afgesteld door mensen die denken dat harder beter is of door mensen die al doof zijn.
pathe spuiplein bestaat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Den Haag Spuiplein vond ik het juist opvallend zacht staan vandeweek.Maar dat kan dus ook komen doordat ik De Kuip gewend ben!
afscheid nemen van puc? te duur?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef 3rdRock het volgende:
morgen afscheid nemen van m'n puc. ga 5 films in Grunn bezoeken. heb meerdere schema's gemaakt met daarin iig Gooische Vrouwen, Sucker Punch en King's Speech. Daarbij waarschijnlijk The Hole 3D en The Adjustement Bureau. heb ik mooi nog tijd om rond etenstijd te eten
dat zeker niet, maar ben van Grunn naar het Pathé-loze Leeuwarden verhuisd. Ik was van plan om 1 of 2 keer per maand op zondag naar Grunn te gaan om een bioszondagje te doen, maar het ontmoeten van een leuke dame gooide roet in dat etenquote:
Je mag haar ook wel meesleuren naar groningen :pquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ben van Grunn naar het Pathé-loze Leeuwarden verhuisd. Ik was van plan om 1 of 2 keer per maand op zondag naar Grunn te gaan om een bioszondagje te doen, maar het ontmoeten van een leuke dame gooide roet in dat eten
zij houdt niet van films? ze wil geen dagje weg??quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ben van Grunn naar het Pathé-loze Leeuwarden verhuisd. Ik was van plan om 1 of 2 keer per maand op zondag naar Grunn te gaan om een bioszondagje te doen, maar het ontmoeten van een leuke dame gooide roet in dat eten
ook als je weggaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Juicyhil het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag hè. Moet iedereen nou 'Fijne voorstelling' zeggen? Schoonmakers, kassamensen. Iedereen roept het.
ze ziet het niet zitten om minimaal 2 films per maand te pakken. zo vaak zien we elkaar niet door werk en reisafstandquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zij houdt niet van films? ze wil geen dagje weg??
That's the spirit!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar mocht ik ooit weer in de buurt van een Pathe wonen neem ik weer een pucof een andere vergelijkbare pas indien de mogelijkheid zich voordoet.
Spuiplein ben ik bij de Incredible Hulk daar met bloedende oren naar buiten gekropen, echt, elk schot in die film ging dwars door merg en been.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Den Haag Spuiplein vond ik het juist opvallend zacht staan vandeweek.Maar dat kan dus ook komen doordat ik De Kuip gewend ben!
Op zich is het wel vriendelijk en ook een beetje logisch. Maar ik vind het nogal een geforceerde uitspraak. Niet bijvoorbeeld 'Veel plezier' of 'Fijne avond', nee 'Fijne voorstelling'. En dat is dan echt als ik naar de zaal loop bijvoorbeeld, als ik iemand begroet dan krijg ik vaak weer 'Fijne voorstelling'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:43 schreef Breuls het volgende:
Ik zou dat ook zeggen als ik daar werkte. Het zal ze wellicht geïnstrueerd zijn.
Klopt, die terminals waar je kaartjes (zelf) kunt halen, werkten ook niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
Er is een storing met de kaartverkoop bij pathé
Inderdaad, ze riepen om dat je ook geen zitplaats kon uitkiezen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Klopt, die terminals waar je kaartjes (zelf) kunt halen, werkten ook niet.
Vind het een uitspraak van niets! haha. ik heb het alleen op mijn eerste 'werkdag' gezegd, gewoon omdat het moet. Het komt doordat die 'managers' het zeggen dat je dat moet zeggen en iedereen zo hersenloos is om het gewoon te doen! =D Ook al klinkt het nergens naar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Op zich is het wel vriendelijk en ook een beetje logisch. Maar ik vind het nogal een geforceerde uitspraak. Niet bijvoorbeeld 'Veel plezier' of 'Fijne avond', nee 'Fijne voorstelling'. En dat is dan echt als ik naar de zaal loop bijvoorbeeld, als ik iemand begroet dan krijg ik vaak weer 'Fijne voorstelling'
Vind het niet erg ofzo, maar het valt me alleen op.
Geef je dat ook aan dan bij een medewerker?quote:Alleen stond het geluid weer eens, sorry voor het woord, kankerhard. Ik vind het irritant als je driekwart van de film (want elke gevechtsscene) met je vingers in je oor zit.
pathe spuiplein bestaat niet dudequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Spuiplein ben ik bij de Incredible Hulk daar met bloedende oren naar buiten gekropen, echt, elk schot in die film ging dwars door merg en been.
was vrijdag al zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
Er is een storing met de kaartverkoop bij pathé
je hoort et aan de reclames toch al?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Meermalen gedaan ja, maar das altijd achteraf. Ik vind het gewoon schandalig dat je er gehoorbeschadiging kunt oplopen...
Ja is al zeker de 3e keer deze week. Niemand weet hoe het komt en je werk word er niet fijner op.quote:
Nogmaals: normaal klinkt het ok, maar bij grof geweld gaat het gewoon een factor twee harder.quote:
Plein, markt, straat, whatever.quote:
Ik kon gisterenmiddag wel gewoon een kaartje kopen bij de automaten. Dus het was echt tijdens die film waar ik zat gebeurd.quote:
in Groningen kon ik vandaag gewoon 4 kaartjes via de automaat met stoelnummer kopen.quote:
het is een merkwaardige storing, het lijkt landelijk, maar bij pathe spui dus kon je bij de ene pilaar wel en de andere geen kaartjes kopen en bij het buffet was er ook een storing volgens mij zag ik mensen met tickets waarvan de stoelnummers met de hand waren geschrevenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kon gisterenmiddag wel gewoon een kaartje kopen bij de automaten. Dus het was echt tijdens die film waar ik zat gebeurd.
Ik heb een keer een muis over het koffiezetapparaat zien lopen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
In Pathé ArenA verliep gisteren volgens mij ook alles gewoon goed![]()
Geen muizen gezien ook, maar ik kreeg me soms de kriebelsKomt allemaal door dit topic, verdorie
Ik ga altijd naar Pathé arena, woon er twee minuten vandaan. Daar gaat altijd alles goed. Weinig te klagen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Goodbye het volgende:
In Pathé ArenA verliep gisteren volgens mij ook alles gewoon goed![]()
Geen muizen gezien ook, maar ik kreeg me soms de kriebelsKomt allemaal door dit topic, verdorie
why?quote:
Ik zou willen dat ik meer tijd had om naar de bioscoop te gaan. Het rijtje films dat ik wil zien is lang, en de films verdwijnen ook bijna weer uit de zalenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
Ik hoop dat er binnenkort wat betere films gaan draaien, ik heb sinds begin februari in totaal zes films gezien, waarvan een of twee goede.
Sucker Punch was wel echt het dieptepunt. Oh en het geluid stond inderdaad veel te hard.
Ik vond het totaal niet boeiend. Romeinen zijn op zich wel cool, maar het verhaal van een gast die de eer van zijn vader wilde reddden kon me niet boeien. Als ik wil zien hoe iemand een van de wereld afgesloten Schotland binnengaat, kijk ik liever Doomsday.quote:
True Grit draaide niet in de Pathé hier, net als Black Swan. Rango was wel ok, Sucker Punch zoog en die andere 2 wil ik nog wel zien idd.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik meer tijd had om naar de bioscoop te gaan. Het rijtje films dat ik wil zien is lang, en de films verdwijnen ook bijna weer uit de zalen![]()
- True Grit
- The Fighter
- Blue Valentine
- Sucker Punch
- Rango
welke pathe is dat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
True Grit draaide niet in de Pathé hier, net als Black Swan.
de enige uit dat lijstje dat ik nog moet zien is blue valentine..quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:07 schreef CoJackso het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik meer tijd had om naar de bioscoop te gaan. Het rijtje films dat ik wil zien is lang, en de films verdwijnen ook bijna weer uit de zalen![]()
- True Grit
- The Fighter
- Blue Valentine
- Sucker Punch
- Rango
is niet echt de kleinste stad in nederland, 2 zalen is kennelijk te veel ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef picodealion het volgende:
[..]
Arnhem. Het filmhuis daar heeft het hard nodig hoor, maar het is wel zonde van m'n PUC.
Tja, ik weet ook niet precies hoe het zit. Misschien komt het wel vanuit de gemeente, dat ze het filmhuis wat proberen te steunen. Die krijgt het best moeilijk namelijk, maar de afgelopen maanden hadden ze met Black Swan, True Grit, King's Speech, 127 Hours en Biutiful to wel een mooie serie films te pakken, waarvan er maar 1 ook in Pathé draaide.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
is niet echt de kleinste stad in nederland, 2 zalen is kennelijk te veel ofzo?
enkele filmhuizen, maar voornamelijk de wat kleinere biscoopketens willen de 2D versie nog wel eens vertonen, maar het aanbod is minimaal.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef Ash het volgende:
Ik weet dat dit niet het juiste topic is, maar voelde er niet zo veel voor om een nieuw topic aan te maken
Zijn er trouwens nog bioscopen (hoeft niet specifiek Pathe te zijn) die NIET 3D draaien of tenminste de 2d versie en de 3d versie?
Heb namelijk een oogafwijking en kan daarom niets meekrijgen van het 3D effect en bijna alle films die ik wil checken komen in 3D uit
gaat Ash dan niet een 3D-film dubbel zien? Ik denk dat het probleem vooral is dat Ash het 3D-effect niet kan waarnemen en daardoor met en zonder 3D-bril naar een slecht beeld zit te kijken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:09 schreef mschol het volgende:
[..]
enkele filmhuizen, maar voornamelijk de wat kleinere biscoopketens willen de 2D versie nog wel eens vertonen, maar het aanbod is minimaal.
ik zou zeggen: haal een doktersverklaring en probeer daarmee de toeslag te voorkomen?
Fixed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat Ash dan niet een 3D-film dubbel zien? Ik denk dat het probleem vooral is dat Ash het 3D-effect niet kan waarnemen en daardoor met en zonder 3D-bril naar een slecht 2D beeld zit te kijken.
ik zie geen ook geen 3d effect...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaat Ash dan niet een 3D-film dubbel zien? Ik denk dat het probleem vooral is dat Ash het 3D-effect niet kan waarnemen en daardoor met en zonder 3D-bril naar een slecht beeld zit te kijken.
het is niet onmogelijk dattie ergens in 2D draait, zoek eens op sites alsquote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Ash het volgende:
Jammer![]()
En Skull-Splitter heeft gelijk, als het goed is, krijg ik dan gewoon 2D beeld te zien.
Helaas lijkt het me dan wel heel kut, dat de rest van de zaal met ooooooooooohhhhhh ahhhhhhhhhhhhh momenten zit en ik er het bijzondere niet van kan zien.
+ natuurlijk dat ik toeslag moet betalen voor iets waar ik totaal niets aan heb.
In iedergeval bedankt voor de reacties, ik had nog kleine hoop dat er misschien nog een biosje zou zijn die een film in beide formaten zou vertonen.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Als je je 3D-bril niet gebruikt/af zet bij een 3D-voorstelling, zie je de ondertiteling en zo toch dubbel?
Het lullige voor iedereen is: er zijn helemaal geen ooh en aah momenten. 3D voegt geen flikker toe en kan sowieso beter worden afgezonken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Ash het volgende:
Jammer![]()
En Skull-Splitter heeft gelijk, als het goed is, krijg ik dan gewoon 2D beeld te zien.
Helaas lijkt het me dan wel heel kut, dat de rest van de zaal met ooooooooooohhhhhh ahhhhhhhhhhhhh momenten zit en ik er het bijzondere niet van kan zien.
+ natuurlijk dat ik toeslag moet betalen voor iets waar ik totaal niets aan heb.
In iedergeval bedankt voor de reacties, ik had nog kleine hoop dat er misschien nog een biosje zou zijn die een film in beide formaten zou vertonen.
Commercieel gezien is het geniaal dat ze 3D naar de bioscoop hebben gebracht. Je kunt de films niet zo thuis bekijken en dus zul je naar de bioscoop komen. Daarnaast vinden Henk & Ingrid het helemaal geweldig.quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het lullige voor iedereen is: er zijn helemaal geen ooh en aah momenten. 3D voegt geen flikker toe en kan sowieso beter worden afgezonken.
Alle films komen toch gewoon in 2D op DVD/Blu-ray?quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Commercieel gezien is het geniaal dat ze 3D naar de bioscoop hebben gebracht. Je kunt de films niet zo thuis bekijken en dus zul je naar de bioscoop komen. Daarnaast vinden Henk & Ingrid het helemaal geweldig.
Mja, ik begin het ook weer in overweging te nemen jaquote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Sucker Punch en Hall Pass gezien deze week, zonde van mijn tijd
Misschien toch maar eens afzeggen, je voelt je gedwongen om naar de bioscoop te gaan want je hebt immers een pasje en dan draaien ze op het moment dat je kan alleen maar klote films
hall pass lijkt me vrij weinig aan,quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Sucker Punch en Hall Pass gezien deze week, zonde van mijn tijd
Misschien toch maar eens afzeggen, je voelt je gedwongen om naar de bioscoop te gaan want je hebt immers een pasje en dan draaien ze op het moment dat je kan alleen maar klote films
ook 2d films kan je niet bekijken zoals in de bioscoop..quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Commercieel gezien is het geniaal dat ze 3D naar de bioscoop hebben gebracht. Je kunt de films niet zo thuis bekijken en dus zul je naar de bioscoop komen. Daarnaast vinden Henk & Ingrid het helemaal geweldig.
quote:Op zondag 10 april 2011 01:03 schreef Omnifacer het volgende:
wat hebben Henk en Ingrid hier nou weer mee te maken? Stel je toch niet zo aan man.
Ik niet, ik vind 3D in Nederlandse bioscopen echt niets toevoegen, in Amerika heb je tenminste echte 3D effecten, hier kijkt het alleen vervelend..quote:Op zondag 10 april 2011 09:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Mwah, 3D kan leuk zijn, animatiefilm werkt het standaard beter bij, maar er zitten gewoon teveel haken en ogen aan op het moment. Behalve financieel, want iedereen betaalt toch wel als er geen reguliere versie draait...
ehm, het zijn toch dezelfde films? of zeg ik nu iets heel doms?quote:Op zondag 10 april 2011 09:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik niet, ik vind 3D in Nederlandse bioscopen echt niets toevoegen, in Amerika heb je tenminste echte 3D effecten, hier kijkt het alleen vervelend..
Lijkt me wel toch? Zou het raar vinden als het niet zo was. Die gold card ga ik iig niet aanschaffen.quote:Op zondag 10 april 2011 09:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, het zijn toch dezelfde films? of zeg ik nu iets heel doms?
Het zijn ook dezelfde films, maar ik bedoel meer de special effects, bewegende stoelen, lucht wat door de bios gaat etc etc, kleine dingetjes die het gewoon nét wat spannender maken, en hier zie je gewoon een paar keer wat dingen dichterbij en that's it. Dan kijk ik hem liever gewoon dan in 3D, omdat dat vervelend kijkt.quote:Op zondag 10 april 2011 09:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm, het zijn toch dezelfde films? of zeg ik nu iets heel doms?
Bewegende stoelen en luchtstromen en nattigheid vind ik persoonlijk meer iets voor een pretpark dan voor in de bioscoop. dan heb ik nog liever een gewone 3D-film!quote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Het zijn ook dezelfde films, maar ik bedoel meer de special effects, bewegende stoelen, lucht wat door de bios gaat etc etc, kleine dingetjes die het gewoon nét wat spannender maken, en hier zie je gewoon een paar keer wat dingen dichterbij en that's it. Dan kijk ik hem liever gewoon dan in 3D, omdat dat vervelend kijkt.
Nog nooit gehoord van een 'normale' bioscoop in de States die dit heeft. Ja voorstellingen in DisneyLand/World en/of Universal Studios hebben dit, maar dat zijn filmpjes van hooguit 10 minuten. Moet er niet aan denken, anderhalf uur lang die effects.quote:Op zondag 10 april 2011 11:51 schreef N-E-R-D het volgende:
Net zoals die 3d film in de efteling, hoe heet die ook alweerDat je de regen voelt en in de mist zit enzo. Kom je straks zeiknat de bios uit als het de hele film regent
Maar ik neem aan dat de 3d effecten in amerika gewoon precies hetzelfde zijn?
Dit dus.quote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef tcr het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van een 'normale' bioscoop in de States die dit heeft. Ja voorstellingen in DisneyLand/World en/of Universal Studios hebben dit, maar dat zijn filmpjes van hooguit 10 minuten. Moet er niet aan denken, anderhalf uur lang die effects.
op een zomerdag kan het misschien nog best lekker zijnquote:Op zondag 10 april 2011 14:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Dit dus.
Zou wat zijn, kom je verzopen uit Pirates of the Caribbean.
True.quote:Op zondag 10 april 2011 15:43 schreef mschol het volgende:
[..]
op een zomerdag kan het misschien nog best lekker zijn
Bron: http://www.pathe.nl/artik(...)agen-pathe-unlimitedquote:In welke bioscopen is Pathé Unlimited geldig?
Pathé Unlimited is geldig in alle Pathé bioscopen in Nederland, Cinema de Kroon Zwolle en Rembrandt Arnhem. Op www.pathe.nl vindt u alle locaties. Op al deze locaties is het tevens mogelijk om u voor Pathé Unlimited in te schrijven. In Cinema Palace Haarlem is Pathé Unlimited niet geldig.
Dacht vraag het hier ffquote:Op donderdag 14 april 2011 17:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Bron: http://www.pathe.nl/artik(...)agen-pathe-unlimited
Zo moeilijk is het toch niet even op de site te kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |