Het briefje bestaat. Of die van een Griekse cel is weet ik net zo goed als jij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:39 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Ja.
Of geloof jij nu nog steeds in dat stomme briefje??
Nee hoor ik geloofde al vanaf de eerste seconde dat dit briefje in de aandacht kwam dat de "Griekse" anarchisten geen aanslagen in Nederland plegen. En dat dit briefje je reinste onzin is waar de één of andere kloothommel al een week dikke lol van heeft omdat mensen zoals jij en de pers het allemaal geloven.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het briefje bestaat. Of die van een Griekse cel is weet ik net zo goed als jij.
Maar ok, we weten dus niet wie wat gedaan heeft.
En nu, gaan we nu net doen of er geen aanslagen gepleegd worden in NL omdat de AIVD een briefje "nep" vindt?
Wie zegt dat ik het briefje geloofde?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:49 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nee hoor ik geloofde al vanaf de eerste seconde dat dit briefje in de aandacht kwam dat de "Griekse" anarchisten geen aanslagen in Nederland plegen. En dat dit briefje je reinste onzin is waar de één of andere kloothommel al een week dikke lol van heeft omdat mensen zoals jij en de pers het allemaal geloven.
Als je dat nu gewoon gaat ontkennen dan ben je echt een nog grotere loser dan ik ooit gedacht zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het briefje geloofde?
Hoezo? Ik kan toch gewoon constateren dat er een briefje is zonder daar meteen conclusies aan te verbinden?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:59 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Als je dat nu gewoon gaat ontkennen dan ben je echt een nog grotere loser dan ik ooit gedacht zou kunnen hebben.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan toch gewoon constateren dat er een briefje is zonder daar meteen conclusies aan te verbinden?
Nee, Aad Kosto was een hologram...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aad Kosto was een Noord Koreaanse infiltrant.
Het indienen van een valse aangifte is strafbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)nd_geen_aanslag.html
De bank heeft aangifte gedaan van de overlast op haar computersysteem, deze aangifte staat helemaal los van dit briefje. Dus valse aangifte Hoe kom je daar nu weer bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het indienen van een valse aangifte is strafbaar.
Ben benieuwd of Justitie van deze aangifte door de Rabobank werk van gaat maken en gaat onderzoeken of de Rabobank zelf dit verhaal in de wereld heeft gebracht; of dit hele verhaal dooft uit als een nachtkaars in een broodje aap, zoals gewoonlijk met dit soort nieuwsberichten.
Vals, als blijkt dat er geen externe oorzaken zijn geweest w.b.t. die overlast.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:33 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
De bank heeft aangifte gedaan van de overlast op haar computersysteem, deze aangifte staat helemaal los van dit briefje. Dus valse aangifte Hoe kom je daar nu weer bij.
Valse aangifte? Volgens mij volg je het niet helemaal wat er gebeurd is. Brand -> Stel idioten eist brand op op Indymedia die zij in werkelijkheid niet aangestoken hebben maar dat weet de Rabobank natuurlijk niet -> Rabobank doet aangifte -> AIVD onderzoekt het en het komt uit de opeiser niet de daders zijn -> Aangifte wordt terzijde geschoven -> Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:30 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het indienen van een valse aangifte is strafbaar.
Ben benieuwd of Justitie van deze aangifte door de Rabobank werk van gaat maken en gaat onderzoeken of de Rabobank zelf dit verhaal in de wereld heeft gebracht; of dit hele verhaal dooft uit als een nachtkaars in een broodje aap, zoals gewoonlijk met dit soort nieuwsberichten.
De aangifte ging niet over de branden, maar over de aanvallen op hun computers afgelopen weekend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Valse aangifte? Volgens mij volg je het niet helemaal wat er gebeurd is. Brand -> Stel idioten eist brand op op Indymedia die zij in werkelijkheid niet aangestoken hebben maar dat weet de Rabobank natuurlijk niet -> Rabobank doet aangifte -> AIVD onderzoekt het en het komt uit de opeiser niet de daders zijn -> Aangifte wordt terzijde geschoven -> Niks aan de hand.
Niet zo snel Bolkestijn;quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Valse aangifte? Volgens mij volg je het niet helemaal wat er gebeurd is. Brand -> Stel idioten eist brand op op Indymedia die zij in werkelijkheid niet aangestoken hebben maar dat weet de Rabobank natuurlijk niet -> Rabobank doet aangifte -> AIVD onderzoekt het en het komt uit de opeiser niet de daders zijn -> Aangifte wordt terzijde geschoven -> Niks aan de hand.
Ok, nu die computerproblemen nog.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Volgens de politie is zeker 1 van de branden waarschijnlijk aangestoken, dus dat onderzochten ze toch al.
Beetje dom om te veronderstellen dat een DDos aanval iets nodig heeft met je beveiliging en security procedures.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ok, nu die computerproblemen nog.
Om dit te onderzoeken moet de politie inzage hebben in de beveiliging en security procedures van de Rabo-systemen.
Beetje dom van de Rabobank om hier aangifte van te doen, als het serieus is.
Met zo'n aangifte gaat dan hun reputatie van AAA-rating naar de filistijnen.
De zoveelste reden om te veronderstellen dat het hele verhaal doorgestoken kaart is.
De laatste tijd gebeuren er wel meer dingen op dat gebied, ik kan me voorstellen dat de Rabo geen risico neemt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ok, nu die computerproblemen nog.
Om dit te onderzoeken moet de politie inzage hebben in de beveiliging en security procedures van de Rabo-systemen.
Beetje dom van de Rabobank om hier aangifte van te doen, als het serieus is.
Met zo'n aangifte gaat dan hun reputatie van AAA-rating naar de filistijnen.
De zoveelste reden om te veronderstellen dat het hele verhaal doorgestoken kaart is.
Er is geen enkele link tussen de Rabobank en Anonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De laatste tijd gebeuren er wel meer dingen op dat gebied, ik kan me voorstellen dat de Rabo geen risico neemt.
Anonops #6: Anonymous en de MO-revoluties
Iedereen die bij de Rabobank werk is Anon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Er is geen enkele link tussen de Rabobank en Anon
Die mag je uitleggen. Veel mensen zoals ik zullen niet weten wat je bedoeld, dit omdat je over een hogere intelligentie beschikt die jou in staat stelt alle niet bestaande verbanden te zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedereen die bij de Rabobank werk is Anon.
De link naar het Anon-topic staat er niet voor niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:51 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen. Veel mensen zoals ik zullen niet weten wat je bedoeld, dit omdat je over een hogere intelligentie beschikt die jou in staat stelt alle niet bestaande verbanden te zien.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De link naar het Anon-topic staat er niet voor niets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |