Jij dacht dat ik Wilders bestreed en in de bres sprong voor de moslims in Nederland omdat ik de islam zo'n hartverwarmenende religie vind? Ik geef geen reet om de islam of het christendom, maar dat betekent niet dat mensen niet vrij moeten zij hun geloof te belijden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan weet ik dat in volgende discussies over dit onderwep
Nee maar wel een sterke stroming van nationalisme wat je ook veel ziet bij de rechts populistische partijen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:50 schreef remlof het volgende:
[..]
In de eerste wereldoorlog was er geen sprake van rassenhaat en genocide.
Gelul, Populisme doet het altijd goed onder een bepaald deel van de bevolking. Die 24 PVV-zetels zijn er eigenlijk altijd al geweest, er was echter geen PVV om op te stemmen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef Zienswijze het volgende:
De traditionele partijen hebben het populisme doen laten ontstaan.
Hoe?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef Zienswijze het volgende:
De traditionele partijen hebben het populisme doen laten ontstaan.
Dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee maar wel een sterke stroming van nationalisme wat je ook veel ziet bij de rechts populistische partijen.
Heb ik je al gecomplimenteerd met je UI?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef betyar het volgende:
wat zijn kinderen toch leuk. De speelkamer was een grote bende, je geeft ze de keuze of opruimen en een toetje, of niet opruimen en dan niks. De oudste is aan het druk opruimen en de jongste trekt achter zijn rug de kratten weer leeg.![]()
Heb ik jou al gecomplimenteerd met je lelijke puisten gezicht, je brilletje en je dikke afgevreten lippen? De mensen die je twitter foto kennen weten waar ik het over heb.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb ik je al gecomplimenteerd met je UI?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb ik je al gecomplimenteerd met je UI?
Zo wat een niveautje weer. Denk toch eens na wat je doet jongen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb ik jou al gecomplimenteerd met je lelijke puisten gezicht, je brilletje en je dikke afgevreten lippen? De mensen die je twitter foto kennen weten waar ik het over heb.
En kan jij goddomme eens kappen met die persoonlijke aanvallen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Heb ik jou al gecomplimenteerd met je lelijke puisten gezicht, je brilletje en je dikke afgevreten lippen? De mensen die je twitter foto kennen weten waar ik het over heb.
Oh, ik was wat vergeten? Goed. Dan die haren, zo droog als een kurk met een paar stugge krullen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Zo wat een niveautje weer. Denk toch eens na wat je doet jongen.
Wat heb ik jou misdaan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:17 schreef mlg het volgende:
[..]
Ben vrijdag toevallig net naar de kapper geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, ik was wat vergeten? Goed. Dan die haren, zo droog als een kurk met een paar stugge krullen.
Ik val niemand persoonlijk aan. Ik val een foto aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
En kan jij goddomme eens kappen met die persoonlijke aanvallen?
Waarom val je dan zo over Betyars UI dat je erover gaat huilen in FB? Die UI valt tenslotte geen bankiers aan, alleen het monopolie mannetje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik val niemand persoonlijk aan. Ik val een foto aan.
Nu moet jij natuurlijk een vrouw wezen, en even de vaatwas doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef ethiraseth het volgende:
Nu moet Mlg natuurlijk wel een vent wezen en een foto van zichzelf plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |