Gisteren dacht mijn vrouwtje mij te verwennen, ik hab nog nooit zo'n last gehad van mijn knie, het was net of alle verotte banden afscheurden.quote:
Trampling?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren dacht mijn vrouwtje mij te verwennen, ik hab nog nooit zo'n last gehad van mijn knie, het was net of alle verotte banden afscheurden.
Seks maakt dus niet fit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren dacht mijn vrouwtje mij te verwennen, ik hab nog nooit zo'n last gehad van mijn knie, het was net of alle verotte banden afscheurden.
Is niet voor hetzelfde, heb je net niet voor niks nog gewaarschuwd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef mlg het volgende:
Waarom krijg ik twee notes voor hetzelfde? Ik krijg toch ook geen twee bekeuringen als ik door twee agenten voor hetzelfde wordt aangehouden.
quote:
Zo slecht dat ik me kostelijk heb vermaakt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan Van Wilder. Wat een slechte film was dat.....
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg ruimdenkend.
Ik draag geen beugel en Zeeland schrijf je met een hoofdletter. Geografische plaatsen schrijf je altijd met een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef mlg het volgende:
[..]
Die beugel van zeeland is groot genoeg.
reverse cowgirl?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Gisteren mocht ze bovenop (al had dat medische redenen)
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:03 schreef Morendo het volgende:
Bayern-Inter, wat een topwedstrijd. Nog meer kijkers vanavond?
Een note is nog softer dan een taakstraf, dus waar maak je jezelf druk om.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:43 schreef mlg het volgende:
Waarom krijg ik twee notes voor hetzelfde? Ik krijg toch ook geen twee bekeuringen als ik door twee agenten voor hetzelfde wordt aangehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |