Bittequote:Op maandag 27 juni 2011 23:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan de TT: "[TV-Tip] Jan van Beveren in Memoriam NED-1" veranderd worden naar
"Jan van Beveren in Memoriam" in dit topic [TV-Tip] Jan van Beveren in Memoriam ?
Thxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Danke, maar kan de "TV-TIP" ervoor ook weg?
Het is COmic Sans Day, Daarom is vandaag alles in Comic Sans, als het goed is, is het morgen weer als gisteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:25 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar het lettertype hier is veranderd in iets slecht leesbaars. Nu vraag ik me af of dit enkel bij mij zo is, of voor iedereen - en, of het te veranderen valt (kan in settings niets vinden). Thanx.
Praise the Lord! Da's een opluchting..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is COmic Sans Day, Daarom is vandaag alles in Comic Sans, als het goed is, is het morgen weer als gisteren.
Joe!quote:Op zondag 3 juli 2011 14:27 schreef Paul-89 het volgende:
Kan iemand even komen modereren ?
Dank!
Het grote Feyenoordtopic #670: Niets is sterker dan dat ene woord...
Kan het niet wat normaler?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik hoop dat het ooit weer leuk wordt en die neuzen oprotten of dood gaan of zo
Of kan jij niet gewoon vertrekken? Jij en je neuzenvriendjes zijn toch alleen maar aan het zuigen. Ga lekker met je neuzenvriendjes in je eigen topic aan elkaar zitten zuigen of zo.quote:
Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef Absurditeit het volgende:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:19 schreef Chase_Utley het volgende:
Als jij even de posts wil quoten waaraan ik aan het zuigen ben in het PSV topic en die andere mensen ook als zuigend ervaren?
En misschien komen de vaste krachten niet meer omdat jij het continue over neuzen hebt, niet echt bevorderlijk voor de discussie.
Dat was al weg.quote:
DAM, iedereen heeft het recht om te posten in welk topic dan ook. Gezuig en getroll, voor zover daar sprake van is, wordt gewoon verwijderd uit het topic.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of kan jij niet gewoon vertrekken? Jij en je neuzenvriendjes zijn toch alleen maar aan het zuigen. Ga lekker met je neuzenvriendjes in je eigen topic aan elkaar zitten zuigen of zo.
Het is het PSV topic maar 90% van de postings wordt gedaan door zuigende Neuzen en de vaste krachten komen niet meer.
Dan heb je het goed voor elkaar
Dan waren er hooguit 20 reacties geweest in het PSV topicquote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef Happel het volgende:
DAM, iedereen heeft het recht om te posten in welk topic dan ook. Gezuig en getroll, voor zover daar sprake van is, wordt gewoon verwijderd uit het topic.
Dat zijn voor zover ik weet en kan zien geen posts die ik gemaakt heb en daar vroeg ik specifiek naar.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Op maandag 4 juli 2011 16:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Anderzijds zijn er genoeg mensen die hem ook geen 10 vinden. Maar we zullen zien. Sowieso maakt het mij geen flikker uit wat de bezigheden zijn bij een psv.
Op maandag 4 juli 2011 16:13 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Want je moet een Brabantse josti zijn om een mening te mogen hebben over de kwaliteiten van Wijnaldum?
Laatste pagina, allemaal zuigende neuzen
Aangepast.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:03 schreef Caland het volgende:
KNVB beker 2011/2012: met de loting!
Moet 11/12 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |