Ja er kunnen 300 posts in een topic en ik had de laatste post dus ik open een nieuwequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:17 schreef Athemoe het volgende:
zijn de posts gelimiteerd ofzo?
btw, dubbelpost :s
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
goed topic dit.
Zet mij eens in een misschienlijstje in de OP?
Maastrichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
goed bezig!
Gennep is nog net Limburg, maar wel helemaal bovenaan.
Meeste mensen die zeggen dat ze carnaval in Limburg vieren bedoelen Maastricht. Das wel weer in de buurt. Al wil ik daar ook niet dood gevonden worden..
nee, wou gewoon helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je vond zeker dat ik traag was ofzo
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
goed bezig!
Gennep is nog net Limburg, maar wel helemaal bovenaan.
Meeste mensen die zeggen dat ze carnaval in Limburg vieren bedoelen Maastricht. Das wel weer in de buurt. Al wil ik daar ook niet dood gevonden worden..
aaahwww, je treft het ook niet echt he?quote:
klinkt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar afsluiten, Muziekje op en nergens aan denken en gewoon rustig door lopen
klinkt ook goed.quote:
Nee, ik kom niet uit de achterbuurt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.
Maastrikkie
Jij komt zeker uitHeerlen
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef NBT het volgende:
[..]
aaahwww, je treft het ook niet echt he?
Ahh.... met SPANNING afwachten dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...
dat wordt wachten. Sterktequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...
doeidoeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
ohw, is het alweer zo laat?
Ik mag naar huis!
Adiejuh wah!
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer nietquote:
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat wordt wachten. Sterkte
OKEquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet uit de achterbuurt.
Ik woon gewoon in een klein gat in het heuvelland
Het koude weer hielp wel toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer niet
[..]
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?
Ja gezellig met jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer niet
[..]
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?
Ja, verrekt koude sneeuw...quote:
Das goed om te horenquote:
Echt, dat valt toch wel mee...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, je bent een belangrijk persoon hier
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt, dat valt toch wel mee...
Hoezo?quote:
quote:
lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan had ik allemaal stukjes CC op mn jas, mn broek en in mn haar
Jepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan had ik allemaal stukjes CC op mn jas, mn broek en in mn haar
sorry dat ik dan zo ruw tegen je heb gedaanquote:
ik denk dat ze liever hagel heeftquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik even bij je komen sneeuwen?
Ik kreeg al zo'n pijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry dat ik dan zo ruw tegen je heb gedaan
ow maar dat kan ik ook hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef Athemoe het volgende:
[..]
ik denk dat ze liever hagel heeft
Ja, ik klopte je van mn jas af...quote:
Ik zat daar net zo lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, ik klopte je van mn jas af...
sorry... ik had je niet herkend...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zat daar net zo lekker
Lulligquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sorry... ik had je niet herkend...
Ik zie nu pas je sigquote:
Jepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Athemoe het volgende:
Ik ga maar eens weer naar huis
misschien tot vanavond
oh, en CC. Ik verkies sneeuw boven hagel. Dus doe aub je best
ik ga maar vast denk ik, hihihi heb toch weekend danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Volhouden NBT! bijnaaaa
Okee, doeidoeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ga maar vast denk ik, hihihi heb toch weekend dan![]()
![]()
![]()
Ja, tot 10 uur.quote:
Dankje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh dat is klote![]()
Heel veel sterkte dan!
aawh, jammer dat je geen pics hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zie er wel sexy uit trouwens, mn mooie jurkje aan met zwarte sportsokken eronder
sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh, jammer dat je geen pics hebt
dan wil je me sowieso neit meer.quote:
hoezo niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dan wil je me sowieso neit meer.
Het ziet er niet uit.quote:
Hetis wel duidelijk dat jij nog nooit naast me wakker geworden bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij ziet er altijd goed uitwat je ook aanhebt
Nee kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hetis wel duidelijk dat jij nog nooit naast me wakker geworden bent.
want wij seksen de nacht doorquote:
uhuquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
want wij seksen de nacht door
Inderdaadquote:
Vriendjequote:
Met jou ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is altijd fijn met jou
niet vanuit de sportschool?quote:
Doei? Ik ben net terug.quote:
lol nee..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
niet vanuit de sportschool?
ow ik dacht dat je weer weggingquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Doei? Ik ben net terug.
[..]
lol nee..
het kan toch..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Doei? Ik ben net terug.
[..]
lol nee..
Je s doet het niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef NBT het volgende:
alle kan.
grrrmmppf mijn z (dan anderom) doet het niet goed..
je s? dat had ik laatst met mijn a.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef NBT het volgende:
alle kan.
te veel met seks bezig, nu is ie er mee opgehouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef NBT het volgende:
alle kan.
soms doen anderen t ook niet goed. misschien moet ik mn tobo stofzuigen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
je s? dat had ik laatst met mijn a.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
soms doen anderen t ook niet goed. misschien moet ik mn tobo stofzuigen.
ik heb hem van je gekopieerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
steeds kopiëren en plakken
woohooquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef NBT het volgende:
[..]
ik heb hem van je gekopieerd
ssssssssssssssssssssssssssssssssjeeeeeeej
Maar goed...............quote:
Doei OVtjequote:
Kom jij naar mij toe of moet ik naar jou toe komen?quote:
Ik ben heul geen tjequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doei OVtje
[..]
Kom jij naar mij toe of moet ik naar jou toe komen?
Geen idee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doei OVtje
[..]
Kom jij naar mij toe of moet ik naar jou toe komen?
ik kom net van de kapper, ik heb geen krullen meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wellus, je bent schattig
Klotekapperquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik kom net van de kapper, ik heb geen krullen meer
wat doen we daaraan?quote:
Wat is er?quote:
uhhmmm, zekerheidzpillen zlikken..quote:
Je had het over je toetsenbord stofzuigen en toen kreeg ik een MIquote:
haha wat zit daarin? en wat doet het?quote:
geen idee of het wel beztaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je had het over je toetsenbord stofzuigen en toen kreeg ik een MI
[..]
haha wat zit daarin? en wat doet het?
ik ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik heb geen idee wat we er dan aan kunnen doen
ik ook hoor, hihihi....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sorryik ben nu eenmaal verlegen
Ik vind de meet ook pannendquote:
ja, MaleDuck komt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De aankomende?is het ook
Neeeejoh, MaleDuck i lief!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan wel kom hoorMaleDuck is de baas
Dat ben ik!quote:
Goed hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
No shithoe was je rijles?
En dat.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
thanks hunben weer klaar
quote:
Ik wil ;D (Nederlands eh)quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoe kan ik op mijn mobiel foto uploaden naar fok van mijn gemaakte traktatieheb er teveel over. Stuk of 15. WIe wilt ?
gezellig, normaal ben ik niet zo aardig maar voor jou maak ik een uitzonderingquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef gianni61 het volgende:ik jou ook, daarom kom ik nog ff fokken
Tegen wie ben je nog meer niet aardig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gezellig, normaal ben ik niet zo aardig maar voor jou maak ik een uitzondering
ik ben onaardig tegen iedereen die onaardig tegen mij isquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen wie ben je nog meer niet aardig?
tja maar daar is vakantie voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja wel ok, ik voel me wel waardeloosHeb vakantie en voer helemaal niks uit.
zijn zoveel mensen onaardig tegen jou dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben onaardig tegen iedereen die onaardig tegen mij is
Kan me niet voorstellen dat iemand onaardig is tegen jou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben onaardig tegen iedereen die onaardig tegen mij is
Whehe maar ik heb al een achterstand op schoolwerk etcquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja maar daar is vakantie voor
nee, soms doe ik onaardig voor de lulzquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn zoveel mensen onaardig tegen jou dan?
haha toch is het zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand onaardig is tegen jou!
[..]
Whehe maar ik heb al een achterstand op schoolwerk etcBeetje waardeloos dit.
hihahoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, soms doe ik onaardig voor de lulz
Geen motivatiequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha toch is het zo. Haha ga dan huiswerken ipv FOK!ken
dat is gelukkig omdat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihaho
gelukkig ben je lief tegen mij
mwa ik ben niet zo haatdragendquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik anders bang zou zijn voor jouHelemaal omdat je blauw bent en zo
Ziek en aan het werkquote:
Graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet ik je even masseren?
Ik kan thee met honing voor je makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ziek en aan het werk
[..]
GraagMaar onze sportmasseur komt zo en dan krijg ik een massage
Asoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef gianni61 het volgende:
sociaal..
ik kan je niet helpen.
nog ff 1 liedje luisteren ik dan moet ik richting mn training
gelukkig heb ik geen buren, anders zouden die nu hetzelfde denkenquote:
Ja ik hoor het hier helemaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig heb ik geen buren, anders zouden die nu hetzelfde denken
Dat mag je vragen, daar geef ik geen antwoord op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aww beterschap, wat voor werk doe je als ik vragen mag?
jij bent liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kan thee met honing voor je maken
uhu zo ben ik geboren en altijd geblevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, daar geef ik geen antwoord op.
[..]
jij bent lief
Hehe okequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, daar geef ik geen antwoord op.
OKEEEquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu zo ben ik geboren en altijd gebleven
lief chocolade kuikentjequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar bof je wel mee hoor
er staat geen copyright opquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen haar :/
tru luv.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Dat zeg ik altijd tegen haar :/
Iedereen mag aan jou zitten ook?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Iedereen mag dat zeggen
Als jij ze goedkeurt welquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen mag aan jou zitten ook?
hihi wat een privilegequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als jij ze goedkeurt wel
Ik heb een hekel aan iedereen he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wil niet dat er iemand aan me zit die jij niet mag
Ja maar aan de een heb je toch wel een grotere hekel dan aan de ander?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan iedereen he.
Haiiquote:
Hoestie meid?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar aan de een heb je toch wel een grotere hekel dan aan de ander?
[..]
Haii
Klopt. NBT en vinnieeee mogen wel aan je komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja maar aan de een heb je toch wel een grotere hekel dan aan de ander?
[..]
Haii
ik kwam aan cc.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. NBT en vinnieeee mogen wel aan je komen
Maar ik weet niet of ik door vinnie aangeraakt wil wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. NBT en vinnieeee mogen wel aan je komen
Geenideequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Waarom word ik emotioneel van films
Ik heb zin in een heerlijke massage
Krijg jij geen vierkante oogjes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik weer.
Wat zal ik doen?
Oja
Film kijken
Nee. Jij wel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Krijg jij geen vierkante oogjes?
ik kom alquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik door vinnie aangeraakt wil wordenstraks word ik zwanger van hem
Welke film? Ik kijk nu conviction. En ik wil ook wel een massage. Kom jij naar mij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Een vinniebaby zal vast wel lief zijn enzo, maar ik hoef nog geen kind op mn 17equote:
ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
16 17 and pregnantquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een vinniebaby zal vast wel lief zijn enzo, maar ik hoef nog geen kind op mn 17e
Of ik op mijn 21stequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een vinniebaby zal vast wel lief zijn enzo, maar ik hoef nog geen kind op mn 17e
vinniebabyquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar ik weet niet of ik door vinnie aangeraakt wil wordenstraks word ik zwanger van hem
hihi, dan kom je op tv.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou daar zit ik niet op te wachten.
[..]
Nee daarom,
Ben je ziek dat je morgen uitslag krijgt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ocean komt mij masserendan masseer ik vinnie wel!
Doen we
Ik voel me al zenuwachtig voor morgen de uitslag
Ik meld me vanavond ziek.quote:
Jaaaaquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ocean komt mij masserendan masseer ik vinnie wel!
Doen we
Ik voel me al zenuwachtig voor morgen de uitslag
mama, blijf je wel stil vannacht? ik kon namelijk niet slapen gisternacht.quote:
wtf.. ik wil jouw mama neuken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mama, blijf je wel stil vannacht? ik kon namelijk niet slapen gisternacht.
elke avond komt er iemand langsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf.. ik wil jouw mama neuken?
oke.quote:
quote:
ik ben ziek jongen, je hoort me alleen kotsen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mama, blijf je wel stil vannacht? ik kon namelijk niet slapen gisternacht.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
elke avond komt er iemand langs
Inderdaadquote:
Ik ben nog nooit geslagen tijdens de seks en het lijkt me wel watquote:
Huiduitslag, woordgarpjequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee vinnie ik ben niet ziek?!
Zenuwen een beetje omdat het een belangrijke uitslag is
Als dat voldoende beoordeeld is weet ik dat alles alleen nog gelezen moet worden, gesprek er over krijg en dan geslaagd ben.
okeeequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit geslagen tijdens de seks en het lijkt me wel wat
ehm oke, tot laterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
HAha
De geile gesprekken
Oehlala
Ik ga weer filmpje kijken, lees straks weer terug![]()
![]()
Veel plezier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
HAha
De geile gesprekken
Oehlala
Ik ga weer filmpje kijken, lees straks weer terug![]()
![]()
dat zei j gister ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Why does love always feel lik a battlefield.
Nog maar 2 daagjes hierquote:
Lekker Stuquote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lekker Stukom je dan langs? dan laat ik je alle hoeken van de kamer zien
wil jij de stiefmoeder zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, wat leuk. Een baby-OV.
Hoe ver ben je al?
ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is zwanger
[..]
Weet ik, herhaling is goed voor je brein
I love youquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat ben je toch lief voor me
Eh, ja oké.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil jij de stiefmoeder zijn?
3 maanden al ja.
misschien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Doe je in het begin wel zachtjes?
en dat vertel je je moeder niet?quote:
quote:
uhu dat is perfectquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zal zachte zwepen gebruiken, niet die op mij gebruikt worden oke?
Doe maar in de busquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Oceanview het volgende:
Zal ik thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |