Ja er kunnen 300 posts in een topic en ik had de laatste post dus ik open een nieuwequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:17 schreef Athemoe het volgende:
zijn de posts gelimiteerd ofzo?
btw, dubbelpost :s
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef DevilsWhore het volgende:
goed topic dit.
Zet mij eens in een misschienlijstje in de OP?
Maastrichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
goed bezig!
Gennep is nog net Limburg, maar wel helemaal bovenaan.
Meeste mensen die zeggen dat ze carnaval in Limburg vieren bedoelen Maastricht. Das wel weer in de buurt. Al wil ik daar ook niet dood gevonden worden..
nee, wou gewoon helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je vond zeker dat ik traag was ofzo
Weet ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
goed bezig!
Gennep is nog net Limburg, maar wel helemaal bovenaan.
Meeste mensen die zeggen dat ze carnaval in Limburg vieren bedoelen Maastricht. Das wel weer in de buurt. Al wil ik daar ook niet dood gevonden worden..
aaahwww, je treft het ook niet echt he?quote:
klinkt goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
Toch maar afsluiten, Muziekje op en nergens aan denken en gewoon rustig door lopen
klinkt ook goed.quote:
Nee, ik kom niet uit de achterbuurt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.
Maastrikkie
Jij komt zeker uitHeerlen
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef NBT het volgende:
[..]
aaahwww, je treft het ook niet echt he?
Ahh.... met SPANNING afwachten dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...
dat wordt wachten. Sterktequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, maar ik had het kunnen weten... ze ging bij een vriendin langs... dus die zal met etenstijd wel thuis komen...
doeidoeiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
ohw, is het alweer zo laat?
Ik mag naar huis!
Adiejuh wah!
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer nietquote:
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat wordt wachten. Sterkte
OKEquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet uit de achterbuurt.
Ik woon gewoon in een klein gat in het heuvelland
Het koude weer hielp wel toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer niet
[..]
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?
Ja gezellig met jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jah, fietsen heeft wel geholpen trouwens... maar dit helpt weer niet
[..]
Ja, dank je... vind je het goed dat ik hier wacht?
Ja, verrekt koude sneeuw...quote:
Das goed om te horenquote:
Echt, dat valt toch wel mee...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, je bent een belangrijk persoon hier
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Echt, dat valt toch wel mee...
Hoezo?quote:
quote:
lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dan had ik allemaal stukjes CC op mn jas, mn broek en in mn haar
Jepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]