Ik lees reacties op CNN dat juist de landen die nu allemaal in oproer zijn, datzelfde zeiden tegen Iran in 2009, dus dat Iran nu eigenlijk juist aan het terug trollen is. Heel erg cynisch doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef yavanna het volgende:
Nieuw gerucht :
[quote]Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar het is wel EU- en NATO-lid en een dergelijke actie zal toch onder zo'n vlag moeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar Italie was de laatste keer dat ik het checkte geen Nederlands grondgebied, dus als je vanuit Nederland een aanval wil doen zul je eerst toestemming van de Italianen (en Duitsers + Zwitsers) moeten hebben.
Het lijkt er op dat ie maar weinig leger over heeft. Ik denk dat overgelopen-leger voornamelijk met mercenaries vecht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
Kan iemand mij zeggen of het leger ook onderling aan het vechten is, omdat het maar gedeeltelijk is overgelopen naar de demonstranten?
Affijn, dat is wel iets anders dan stellen dat je als MP wel eventjes als Nederland alleen eventjes wat F16's stuurt. Toch zal zo een operatie nog wel enige dagen aan voorbereiding vergen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is eel EU- en NATO-lid en een dergelijke actie zal toch onder zo'n vlag moeten.
quote:french doc Gérard Buffet, says more than 2000 dead in Benghazi alone
wel de discussie in de kamer was relevant en ondanks het oeverloos idealistisch gezwam werd wel duidelijk dat er zorgen zijn m.b.t. de evacuatie van buitenlanders uit libie , mede werd gezegt dat er hulp aan andere zal worden gegeven. blijft fijt dat er maar 1 schip is daar onder nederlandse vlag enige verdere backup m.b.t. evacueren kwam eigenlijk niet aan bod. voor zover ik dat debat heb gevolgt . het was overigens een beschamende vertoning i.m.o.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Affijn, dat is wel iets anders dan stellen dat je als MP wel eventjes als Nederland alleen eventjes wat F16's stuurt. Toch zal zo een operatie nog wel enige dagen aan voorbereiding vergen.
Maar goed, deze discussie is hier niet gewenscht, dus dan laten we het hierbij.
dit is geen lijn toestel of verkeersvliegtuig grappenmakerquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef bokaal het volgende:
Hier kunnen iig geen 14 personen in (denk ik)
[ afbeelding ]
quote:4.18pm: A reader has sent three pictures of what he says are tanks on trailers east of Tripoli airport.
Dat is ook geen ATR-42 maar de straaljager die weigerde te bombarderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef bokaal het volgende:
Hier kunnen iig geen 14 personen in (denk ik)
[ afbeelding ]
adank ik miste hem alquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef -jos- het volgende:
Trouwens, voor mensen die via twitter volgen is dit een handige lijst:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/libya-live-coverage
Mijn punt (en dan houden we er over op) is dat ik als regeringsleider formaliteiten naast me neer zou leggen als een debiel zijn bevolking gaat bombarderen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar het is wel EU- en NATO-lid en een dergelijke actie zal toch onder zo'n vlag moeten.
je verlagen tot hetzelfde niveau?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn punt (en dan houden we er over op) is dat ik als regeringsleider formaliteiten naast me neer zou leggen als een debiel zijn bevolking gaat bombarderen.
Ik zie dat niet als verlagen tot het niveau van massamoord.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
je verlagen tot hetzelfde niveau?
correct en een debat in de kamer vandaag ....niet boeiend eigenlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Is er al nieuwe info over tripoli / iets gemist vandaag?
heb gelezen dat steeds meer militairen en 'krijgers' zich achter de revolutie scharen en dat enkele grote steden al helemaal niet meer onder Khadaffi's regime vallen.
Ik heb daar ook mijn twijfels over.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Lagrinta het volgende:
Toch heb ik mn twijfels over al die gewonden en doden. Let op bij 3:36
http://nos.nl/audio/22103(...)enstad-benghazi.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |