Heeft je buurjongen toch gelijk, jij bent een aso.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik ben dat kutkind gewoon spuugzat.
Echt als het mijn koter was geweest had ik hem tot na de zomer in de schuur opgesloten
Ja ben ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft je buurjongen toch gelijk, jij bent een aso.ik doe niet liev tegen jou, sorry.
Kijk Youp, daar is Ajacied422 dan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De schuur waar normaal dieren geslacht worden?
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snuf, heb je al doelwit gevonden?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zit
Dat zou je 2 uur geleden al doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog niet goed voorbereid moet nog PM's rondsturen maar dan moet ik eerst een lijst maken met iedereen die bij de Mafia zit
Ik heb wel al een idee hoor? Maar kun jij niet even iedereen die in de mafia zit in een lijstje zetten?quote:
JA SOORT VAN IK MOEST NAAR DE ALBERT HEIJN EN IK MOEST ETEN EN ENGELS BOEK LEZENquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zou je 2 uur geleden al doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |