quote:
lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sporten of leren (tekst en zo) ?
Wat doe je dan op Fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In m'n handen (wanneer ik niet tik).
quote:
nou, ik zou t wel weten hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik sport dan wel, maar sommige exemplaren 24/7 vasthouden is soms too much
jij ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben net weer gekortwiekt, dus op een hippie lijk ik niet echt![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook almn haar op mn kin is bijna langer dan dat op mn hoofd
Dat bij mij dan weer niet. Maar toch zit het weer beter/lekkerderquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook almn haar op mn kin is bijna langer dan dat op mn hoofd
Valt mee, maar moet me morgen wel scherenquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat bij mij dan weer niet. Maar toch zit het weer beter/lekkerder
Ik had het vroeger ook vrij kort tot aan kleine stekeltjes aan toe, maar dat heb ik nu niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zekeren kreeg nog een tip voor als ik t nog korter laat worden
terugtrekkende haarlijn enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had het vroeger ook vrij kort tot aan kleine stekeltjes aan toe, maar dat heb ik nu niet meer
You are a very brave womanquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik verdien echt wel karma-bonuspunten, zit High School Musical 2 uit
The horrorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
why?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Heb jij kinderen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herinner me daar even niet aan![]()
Winnie de poeh was dan wel weer leuk
Ro = gay?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
quote:
quote:
ja maar dat is toch niks voor jongens?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n goede moeder ben ik nou.
Je voedt em te liberaal opquote:
Zie mijn postquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dat is toch niks voor jongens?
Mjah, hoofdpersoon is een jongen, die allemaal uptempo nummers zingt, die mijn stoere vent stiekem toch heel leuk vindt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar dat is toch niks voor jongens?
quote:
Zie je wel, hou em maar uit de buurt van Ang3lquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, hoofdpersoon is een jongen, die allemaal uptempo nummers zingt, die mijn stoere vent stiekem toch heel leuk vindt.
Vet schattig haha deed de jongen die ik wel eens bijles geef laatst ook.. vond het zo schattigquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoor 'm wel eens stiekem op zijn kamer meezingen met die liedjes op youtube
Ja toch!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Vet schattig haha deed de jongen die ik wel eens bijles geef laatst ook.. vond het zo schattig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:08 schreef Evie het volgende:
[..]
mannen die zingen niet leuk vinden zijn gewoon sjagga mormels!
Ik kan heel goed zingen onder de douchequote:
Met mij erg lekker. Nog 1 dagje werken, vrijdag tegels sjouwen voor in mn tuin, daarna van het weekend genieten. Ik mag niet klagenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met mij erg lekker. Nog 1 dagje werken, vrijdag tegels sjouwen voor in mn tuin, daarna van het weekend genieten. Ik mag niet klagen
En jij?
Tegels haal ik gewoon bij iemand vandaan die ze nog in het terras heeft liggen. Gratis af te halen. Dus busje huren en sjouwen maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed!Waar haal je die tegels vandaan?
Met mij gaat het goed.
Ik heb ook tegels nodig voor de voortuin. Zoiets zal het ook wel worden dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tegels haal ik gewoon bij iemand vandaan die ze nog in het terras heeft liggen. Gratis af te halen. Dus busje huren en sjouwen maar
Ja, op Marktplaats staan ze vaak wel, even zoeken op postcode en dan een straal van x kilometer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook tegels nodig voor de voortuin. Zoiets zal het ook wel worden dan.
Dank je, lief van je. Noord-Holland idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, op Marktplaats staan ze vaak wel, even zoeken op postcode en dan een straal van x kilometer.
Volgens mij woonde je niet heel ver, dus als je een keer tilhulp nodig hebt dan roep je maar.
Scherp!quote:
Alleen zuipen of daarna nog andere dingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer vrij![]()
zometeen ff naar de kroeg voor een interfriendsion, zn relatie is net over en we gaan even zn verdriet verzuipen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]Je moet ook niet zoveel Singles snoepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan heb je mij nog niet geproefd ik smaak heel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
en als ie niet meer veilig alleen thuis kan komen breng ik m naar huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zuipen of daarna nog andere dingen?
*zucht*quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel Singles snoepen
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet geproefd ik smaak heel lekker
Daar zijn vrienden voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ie niet meer veilig alleen thuis kan komen breng ik m naar huis![]()
maar verder niks bijzonders
Wil je een keer proeven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*zucht*
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Jaja, kou is een illusie enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kou zit allemaal in je hoofd.
Gewoon inbeelden dat het 30 graden is.
Je moet nu ook niet in een bikini aan het strand gaan zitten. Logisch dat je het koud hebtquote:
Jij en je zieke fantasieenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet nu ook niet in een bikini aan het strand gaan zitten. Logisch dat je het koud hebt
Ziek zou zijn als je naakt wasquote:
kom je een appelflap weggappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, lekker gegeten, maar veel te weinig
Kan ik mooi Radiohead luisteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef MissMSX het volgende:
Goed, ik ga m'n hardloopkloffie aantrekken en mezelf opwarmen.
Dag dood topic
Klinkt aanlokelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef Evie het volgende:
[..]
kom je een appelflap weggappen
Kan evt ook nog pompoensoep bouwen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
mweh heb visite...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt aanlokelijkik moet om 9u in t centum zijn morgen
Kom je em brengen?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:00 schreef JoeBravo het volgende:
en gereageerd op 2 woningen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar zoek je?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
allereerst Arnhem en omgevingquote:
quote:
Veelal welquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef QueenR het volgende:
Na wat getrol in een ander topic hier maar eens kijken of het gezellig is
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb je al een wachttijd ja. In Doetinchem schijn je meteen een woning te hebben
Bijna altijd, maar lang niet altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef QueenR het volgende:
Na wat getrol in een ander topic hier maar eens kijken of het gezellig is
ja ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]ik heb zin in iets lekkers eten morgen...
Serieus? Is het momenteel niet altijd zo dat er een wachtrij is met huurwoningen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar heb je al een wachttijd ja. In Doetinchem schijn je meteen een woning te hebben
Dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Bijna altijd, maar lang niet altijdWelkom
Gemiddeld schijnt een lotingsysteem voor een 30% snellere doorloop te zorgen(!) geen idee hoe en waarom dat kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
Serieus? Is het momenteel niet altijd zo dat er een wachtrij is met huurwoningen?
Hier is het met loten.. kan leuk zijn natuurlijk als je iemand bent met veel geluk. Een echt eerlijke manier kan ik het niet vinden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gemiddeld schijnt een lotingsysteem voor een 30% snellere doorloop te zorgen(!) geen idee hoe en waarom dat kan.
En Doetinchem stelt niet zoveel voor
in Doetinchem? vergeet het maar. reken maar op een jaar of 2 wachten (of gigantisch mazzel hebben met loten)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mij boeit t geen hol, sta nergens ingeschreven en ga toch pleittequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:10 schreef QueenR het volgende:
[..]
hoe dat dan werkt zou ik ook niet weten. Maar je zegt het vrij overtuigend dus het zal wel
Gelukkig heb ik een huis en hoef ik niet aan die ellende mee te doen. Bij ons in de buurt weleens gekeken maar de enige woningen die vrij komen zijn woningen met 1 slaapkamer, veelal waar eerst ouderen gewoond hebben (RIP dus
) gezinswoningen komen gewoon nooit vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |