quote:
lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Sporten of leren (tekst en zo) ?
Wat doe je dan op Fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In m'n handen (wanneer ik niet tik).
quote:
nou, ik zou t wel weten hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik sport dan wel, maar sommige exemplaren 24/7 vasthouden is soms too much
jij ook alquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben net weer gekortwiekt, dus op een hippie lijk ik niet echt![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook almn haar op mn kin is bijna langer dan dat op mn hoofd
Dat bij mij dan weer niet. Maar toch zit het weer beter/lekkerderquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij ook almn haar op mn kin is bijna langer dan dat op mn hoofd
Valt mee, maar moet me morgen wel scherenquote:
Dat zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat bij mij dan weer niet. Maar toch zit het weer beter/lekkerder
Ik had het vroeger ook vrij kort tot aan kleine stekeltjes aan toe, maar dat heb ik nu niet meerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zekeren kreeg nog een tip voor als ik t nog korter laat worden
terugtrekkende haarlijn enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had het vroeger ook vrij kort tot aan kleine stekeltjes aan toe, maar dat heb ik nu niet meer
You are a very brave womanquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik verdien echt wel karma-bonuspunten, zit High School Musical 2 uit
The horrorquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik verdien echt wel karma-bonuspunten, zit High School Musical 2 uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |