Ik kan heel goed zingen onder de douchequote:
Met mij erg lekker. Nog 1 dagje werken, vrijdag tegels sjouwen voor in mn tuin, daarna van het weekend genieten. Ik mag niet klagenquote:
Klinkt goed!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met mij erg lekker. Nog 1 dagje werken, vrijdag tegels sjouwen voor in mn tuin, daarna van het weekend genieten. Ik mag niet klagen
En jij?
Tegels haal ik gewoon bij iemand vandaan die ze nog in het terras heeft liggen. Gratis af te halen. Dus busje huren en sjouwen maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt goed!Waar haal je die tegels vandaan?
Met mij gaat het goed.
Ik heb ook tegels nodig voor de voortuin. Zoiets zal het ook wel worden dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tegels haal ik gewoon bij iemand vandaan die ze nog in het terras heeft liggen. Gratis af te halen. Dus busje huren en sjouwen maar
Ja, op Marktplaats staan ze vaak wel, even zoeken op postcode en dan een straal van x kilometer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ook tegels nodig voor de voortuin. Zoiets zal het ook wel worden dan.
Dank je, lief van je. Noord-Holland idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, op Marktplaats staan ze vaak wel, even zoeken op postcode en dan een straal van x kilometer.
Volgens mij woonde je niet heel ver, dus als je een keer tilhulp nodig hebt dan roep je maar.
Scherp!quote:
Alleen zuipen of daarna nog andere dingen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ben weer vrij![]()
zometeen ff naar de kroeg voor een interfriendsion, zn relatie is net over en we gaan even zn verdriet verzuipen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]Je moet ook niet zoveel Singles snoepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]Dan heb je mij nog niet geproefd ik smaak heel lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
en als ie niet meer veilig alleen thuis kan komen breng ik m naar huisquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen zuipen of daarna nog andere dingen?
*zucht*quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel Singles snoepen
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet geproefd ik smaak heel lekker
Daar zijn vrienden voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en als ie niet meer veilig alleen thuis kan komen breng ik m naar huis![]()
maar verder niks bijzonders
Wil je een keer proeven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
*zucht*
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk
Jaja, kou is een illusie enzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kou zit allemaal in je hoofd.
Gewoon inbeelden dat het 30 graden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |