okiedokiequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef RickoKun het volgende:
Hmmm interessant, laat ik eerst even geile neuksex met mijzelf hebben.
Ok bedankt, ik wil melden dat ik al krokusjes zie groeien, dus deze klacht gaat niet op het kan niet sneeuwen ok ik ga op terras zitten ok ok gr
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb Danny al gevraagd de sneeuw in de header weer aan te zetten.
Maar het is bijna lente, dus dan werken ze niet meer. Gat in de markt. Lentebanden voor als het toch sneeuwt.quote:
quote:
Verhip, nu je het zegt. Mijn winterjas werkt ook ineens niet meer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het is bijna lente, dus dan werken ze niet meer. Gat in de markt. Lentebanden voor als het toch sneeuwt.
die noemen ze all seasonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar het is bijna lente, dus dan werken ze niet meer. Gat in de markt. Lentebanden voor als het toch sneeuwt.
je klinkt als een ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:15 schreef pipojansen het volgende:
Hier is het zo droog als de kut van Myran Goossens.
Prima ontopic reactie dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef pipojansen het volgende:
my god hoe hard kun je falen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat me raden? ze is fan van david bowie' billen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh kijk mij stoer en naakt doen in een leren jas
[ afbeelding ]
tiettuuuuh!
[ afbeelding ]
weet ze nou nog steeds niet dat george michael van wham homo was/is?
Lul, nu heb ik een slappe voor 14 dagen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef pipojansen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tiettuuuuh!
[ afbeelding ]
Als jij nou niet gauw je hoofd stoot geef ik je een stoot.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Keselo het volgende:
Als het nou niet gauw ophoudt met sneeuwen stoot ik em op z'n hoofd.
Want?quote:
dat is niet relevant voor dit topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet genoeg geknuffeld in je jeugd?
Hoe verklaar je dit dan johquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Equites het volgende:
Nou hele sneeuwpoppen gaat wel erg ver.
Zo. Jij hebt een strak gemaaid gazonnetje. Dat beloofd wat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hoe verklaar je dit dan joh
[ afbeelding ]
ik wil je even complimenteren op je mooie ass en heupenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
mijn topic is net gesloten...
ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik wil je even complimenteren op je mooie ass en heupen
link?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
er zijn toch geen heupen te zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef pipojansen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tiettuuuuh!
[ afbeelding ]
Alles strak, alles glad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo. Jij hebt een strak gemaaid gazonnetje. Dat beloofd wat.![]()
Wel als je zegt dat je niet van warmte houdt. Klinkt als een roep om hulp.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat is niet relevant voor dit topic
in de wandelgangen gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
er zijn toch geen heupen te zien
warmte als in temperatuur, niet als in liefde of whateverquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wel als je zegt dat je niet van warmte houdt. Klinkt als een roep om hulp.
hier alleen natte sneeuwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef Phantomesse het volgende:
Hier is inmiddels de grond al bijna helemaal wit![]()
Tevens wel mooie krokussen bedekt met scheeuw foto
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Vervelend! Wil je erover praten?
niet zo lurken in mijn fobo, babequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
gatverdamme die barbiefoto's
wat zielig
Heb jij mijn f5-topic gelezen?quote:
heb ik geleze jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Heb jij mijn f5-topic gelezen?
Ik keer nu telkens op deze pagina terug, maar enkel dat bericht van jou blijft hier staan als laatste post. Ik wil dat er iets nieuws komt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef SoraAoi het volgende:
Ik hoorde laatst dat het tot mei nog zal sneeuwen en vriezen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:04 schreef Michielos het volgende:
Ik heb dat ook gehoord. Ik heb de winterspullen alvast gepakt. Regenachtige zomer en sneeuw ftw!!
Het schijnt dat er in het Noorden deze nacht een centimeter of 3 gaat vallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef magicklady het volgende:
Waar heb jij sneeuw gezien? Dr is hier geen vlokje uit de lucht gevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |