Als jij nou niet gauw je hoofd stoot geef ik je een stoot.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:26 schreef Keselo het volgende:
Als het nou niet gauw ophoudt met sneeuwen stoot ik em op z'n hoofd.
Want?quote:
dat is niet relevant voor dit topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet genoeg geknuffeld in je jeugd?
Hoe verklaar je dit dan johquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Equites het volgende:
Nou hele sneeuwpoppen gaat wel erg ver.
Zo. Jij hebt een strak gemaaid gazonnetje. Dat beloofd wat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Phantomesse het volgende:
Hoe verklaar je dit dan joh
[ afbeelding ]
ik wil je even complimenteren op je mooie ass en heupenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
mijn topic is net gesloten...
ik sluit me hier bij aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
ik wil je even complimenteren op je mooie ass en heupen
link?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
er zijn toch geen heupen te zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:24 schreef pipojansen het volgende:
my god hoe hard kun je falen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat me raden? ze is fan van david bowie' billen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeh kijk mij stoer en naakt doen in een leren jas
[ afbeelding ]
tiettuuuuh!
[ afbeelding ]
weet ze nou nog steeds niet dat george michael van wham homo was/is?
Alles strak, alles glad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo. Jij hebt een strak gemaaid gazonnetje. Dat beloofd wat.![]()
Wel als je zegt dat je niet van warmte houdt. Klinkt als een roep om hulp.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
dat is niet relevant voor dit topic
in de wandelgangen gehoordquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
er zijn toch geen heupen te zien
warmte als in temperatuur, niet als in liefde of whateverquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Wel als je zegt dat je niet van warmte houdt. Klinkt als een roep om hulp.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |