Ik had het over zijn icoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve U2, die zijn altijd al kut geweest.
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve U2, die zijn altijd al kut geweest.
[..]
nee, alleen bloody sunday kan er nog een beetje mee door, maar die is kapot gedraaidquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had het over zijn icoon![]()
U2 heeft wel wat goed spul maarja, Bono he.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
Wtf?
Brandweer knipt auto reddende engel open
Pfff, *noteert* Nooit een zwangere vrouw in mijn auto.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedkope cabrio, dat dan weer wel.
zweedse ballenquote:
je levert hem zaterdag in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Zojuist de een na laatste liter olie in de Alfa getieft
Lekt geen druppel. Waar het wel blijft? Ik denk in de luchtquote:
Never nooit iemand die een ongeluk heeft gehad in jouw auto plaats laten nemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
Wtf?
Brandweer knipt auto reddende engel open
mijn lada folders roesten, en elke keer als ik ze zie zijn er spontaan ezelsoren in gekomen, en stukjes afgevallen in de tussentijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had laatst hier thuis een folder van een Alfa gevonden. Daar lag ook een plasje olie onder.
Lekte daar de olie ook uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag voelde m'n koppeling ook anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |