Ik had het over zijn icoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve U2, die zijn altijd al kut geweest.
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Behalve U2, die zijn altijd al kut geweest.
[..]
nee, alleen bloody sunday kan er nog een beetje mee door, maar die is kapot gedraaidquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik had het over zijn icoon![]()
U2 heeft wel wat goed spul maarja, Bono he.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
Wtf?
Brandweer knipt auto reddende engel open
Pfff, *noteert* Nooit een zwangere vrouw in mijn auto.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedkope cabrio, dat dan weer wel.
zweedse ballenquote:
je levert hem zaterdag in?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
Zojuist de een na laatste liter olie in de Alfa getieft
Lekt geen druppel. Waar het wel blijft? Ik denk in de luchtquote:
Never nooit iemand die een ongeluk heeft gehad in jouw auto plaats laten nemen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
Wtf?
mijn lada folders roesten, en elke keer als ik ze zie zijn er spontaan ezelsoren in gekomen, en stukjes afgevallen in de tussentijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had laatst hier thuis een folder van een Alfa gevonden. Daar lag ook een plasje olie onder.
Lekte daar de olie ook uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag voelde m'n koppeling ook anders
Hij lekt niet sletquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekte daar de olie ook uit?
Ohnee, het is een Alfa. Hij drinkt het op uit karakter.quote:
Dat soort berichten hoor je wel vaker, dus als je iemand hulp biedt bij een ongeval nooit in je auto plaats laten nemen want zelfs bij het eerste teken van een mogelijke verwonding knippen ze hem gewoon openquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef Anne het volgende:
Wtf?
De koppakking van mijn supra folder lag er uit. Wat een troep zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mijn lada folders roesten, en elke keer als ik ze zie zijn er spontaan ezelsoren in gekomen, en stukjes afgevallen in de tussentijd
tot je op een dag na vakantie thuis komt, en je folders af zijn gebrand nadat iemand zijn peuk er op heeft laten vallenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:01 schreef ook_gek het volgende:
Al mijn mx5 folders zijn nog super goed
Al jou folders liggen bij de kapper.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:01 schreef ook_gek het volgende:
Al mijn mx5 folders zijn nog super goed
Was het maar zo een feestquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:55 schreef Tjabbo het volgende:
Stel je niet zo aan, je lijkt wel een meisje.
QFTquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het maar zo een feest
had ik de hele dag heerlijk met me tiete kunnen spelen hihi
Ik snap QFT niet. Maar gelukkig genoeg nurds hier aan tafel.quote:
Ik wil ook tieten, dat betekent hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik snap QFT niet. Maar gelukkig genoeg nurds hier aan tafel.
Dus op de vraag wat is QFT kreeg ik te horen in koor wat het is whehe
Van die hanguiers?quote:
Ja, dat hebben ze in china niet he.quote:
Wat, uiers?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, dat hebben ze in china niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |