Zekerquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef Momo... het volgende:
Klinkt goed, wat is Floor groot eigenlijk he
Idd, ze was echt goed bij After Forever, zeker de eerste 3 CD's. En ook bij de Ayreon/Star One projecten klonk ze erg goed. ReVamp vond ik haar weer wat minder goed maar niet zeker slecht en de live stukjes bij Nightwish vond ik van wat ik heb gehoord weer erg goed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekeren dat maakt haar wel indrukwekkend als frontvrouw van welke band dan ook. Nu Nightwish in het verleden After Forever
natuurlijk gewoon de absolute waarheid.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
en uiteraard mag niemand in de schaduw staan van tarja, eeuwige zonde dat zij wegging
Anette beter zingen? Nee, echt niet. Nee. Nee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind floor maar niksNu was ik ook geen heel groot fan van annette maar die kon toch beter zingen hoor..
Of het eikels zijn laat ik in het midden, maar een stel draaikonten zijn het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef Jabberwocky het volgende:
Tja, dat is een beetje hetzelfde gelul als dat 'we zijn een team' en dat geblaat over de goedheid van de mens in de lyrics, maar dan tot drie keer toe op een bijzonder nare manier een bandlid eruit gooien.
Het zijn natuurlijk gewoon een stel eikels bij elkaar, vooral Tuomas. Maakt niet uit, maar dat prentieuze is wel een beetje jammer.
o yeah, met Russel. Die twee samen is echt geweldig.quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
o yeah, met Russel. Die twee samen is echt geweldig.
Hoi Kelvin.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:57 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat ziet er beter uit dan ik had verwacht, maar mijn verwachtingen lagen ook niet bepaald hoog.![]()
Kreeg overigens een telefoontje van Ticket web: "important message about the Nightwish concert", Anette is er niet meer bij. Goed op tijd, wel.
Hoi Phoenixbirdy (wie ben jij dan?). En niet zo bijzonder, als je er weg bent kun je dat opzich wel zo houden.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Hoi Kelvin.Is het nog een beetje leuk op Stargazers?
Parisa, blijkbaar. Ik dacht dat ik daar een andere nick had. Op het einde werden mijn postjes steeds verveelder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:26 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoi Phoenixbirdy (wie ben jij dan?). En niet zo bijzonder, als je er weg bent kun je dat opzich wel zo houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |