abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93198258

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
pi_93198271
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Castelen is echt een baas.. _O_
pi_93198293
_O_
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:02:26 #4
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93198317
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat nu er diverse patches uit zijn om FM 2011 weer eens de kans te geven... ben ik net lekker op weg met Man City komt de loting voor de groepsfase van de Euro League en zie ik daar Barcelona tussen staan... dat blijkt dus een bug te zijn dat Barcelona zowel de Euro League als de CL speelt... wat een blunder :')

Ik wacht wel gewoon op patch 3... ik vind dit echt de slechtst afgewerkte versie in jaren :r
Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93198504
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen.. ;( :'(
pi_93198922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
Bij mij was het het eerste seizoen, bug staat ook wel gemeld op het SI Forum, daar heb ik ook gereageerd maar er wordt vanuit de makers niet hard op gereageerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93199226
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen.. ;( :'(
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93200004
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Ik NAC >:)
pi_93200264
Mijn eerste jaar met Feyenoord en ik sta nu in de halve finale van de beker tegen PSV. Ook wel fijn dat Ajax een hele leuke tegenstander heeft. Het affiche: Ajax- Ajax 2 8)7
Feyenoord Rotterdam
pi_93201984
Heb met Linfield de titel wederom gepakt. Ondanks dat ik in het begin tot 2x toe met 5 punten achterstand uiteindelijk weer met 15 punten voorsprong. Sta ook weer in de finale van de Beker en All Ireland cup. Mocht ik komend seizoen Europees weer niet in een van de groepsfases komen ga ik wat anders doen denk ik :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:11 #11
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93203195
Aangezien mijn vorige game jammer genoeg overleden is (weg 8 succesvolle seizoenen met Spurs :'( ), ben ik een nieuwe game begonnen met FC Groningen! Eens kijken of we daar wat van kunnen maken op nationaal en Europees gebied. :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_93204086
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik NAC >:)
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret :')
Ja, schrok je toch even he!
pi_93204213
quote:
8s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret :')
Higuain :r
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:15 #14
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_93205013
Ik zit in mijn 2e seizoen met AZ. Eerste jaar 1e geworden met matig voetbal maar met 3 spitsen van onder de 20. Nu hebben we een dipje, maar staan nog redelijk stevig 2e. Alle hoop is gevestigd op mijn 19-jarige talent Guarch!
pi_93209696
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Moron het volgende:
Ik heb een probleempje :?

Ik had mijn laptop dicht gedaan, maar spel nog wel opgeslagen voor ik dat deed. Toen deed ik de klep weer omhoog en door een fout (niet van FM), moest ik mijn laptop opnieuw opstarten.
Nu krijg ik echter mijn bestaande game niet meer aan de praat. Krijg een popup met

[..]

Laptop ook al opnieuw opgestart, helpt niet. :'( Wie kan mij helpen?
Tijdje geleden hier nog over gehad, ik maak voor elke nieuwe maand (ingame) een extra bestand aan om zodoende dit gedonder tegen te gaan. Heb nu in 4 seizoen erop zitten en heeft me maar 4 gig gekost. Dus adviseer je om gewoon elke maand een nieuwe savegame op te slaan, mijn huidige savegame heet 07-14 Leeds, 07 is de maand en 14 het jaartal.
pi_93214183
En zo verliest Ajax de halve finale van de beker met 0-3 van Ajax 2.
doelpuntenmakers: Rodney Sneijder 1x en Sulejmani 2x

:')
Feyenoord Rotterdam
pi_93215149
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs.. :') (Daar gaat mijn spitsencoach)
pi_93215750
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs.. :') (Daar gaat mijn spitsencoach)
Bij mij is hij gelijk toen hij gestopt is manager geworden van Psv, kerel krijgt super goede eigenschappen voor afmaken en aanvallen.

Probeer anders deze ex-spelers eens voor aanvallen/ afmaken:
-Louis Saha
-Alessandro del pierro
-Totti
-Scholl
pi_93217601
Die spelen allemaal nog.. Kluivert heef ook goeie stats.. :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:41:12 #20
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93223782
Dit is wel heel debiel, mijn spits gaat er nu twee wedstrijden achter elkaar af met rood (2x geel), 2 keer door een schwalbe :') Eerst in de competitie, paar dagen later in de EL.
Edit: Jahoor, drie blessures, drie keer gele kaart limiet en een rode kaart :') Wordt nog een leuke return.
Tranquillo
pi_93225936
Nou sinds vandaag ook FM11. Meteen wat packs etc. geinstalleerd. Begonnen zoals elk jaar met PSV. Kreeg meteen Lung Jr. als keeper aangeboden, aangezien het een baas was in 10 meteen gekocht :')

Heeft iemand nog een goede taktiek? Momenteel een 4-3-3 taktiek genomen (te lui om nu zelf te maken) van die van Persie van ManU forum.
U MAD?
pi_93226169
Ohja;

Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
U MAD?
pi_93226282
Wanneer komt de nieuwe patch uit?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_93226713
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;

Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
Als je een bericht krijgt dat een speler wordt aangeboden, dan kan je rechtsonder klikken op beheren of iets dergelijks en dan kan je aangeven dat niets weergegeven moet worden (kortom geen aangeboden spelers).
pi_93229299

Laatste tijd scoor ik minimaal 3x in de 2de helft.. :P

Ajax en Utrecht strijden voor de titel.. Ik sta 3 punten voor maar moet nog tegen Ajax en zij hebben meer doelsaldo.. :'( Mijn laatste wedstrijd is in Eindhoven, moelijk, moeilijk en moeilijk.. :N
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:02:52 #26
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_93229629

90+2 :')
pi_93229686
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
90+2 :')
Altijd beter dan 90+6 :')
pi_93243221
Met Noord Ierland een paar plaatsen gezakt op de landen Coëfficiënten lijst.. Nu mag ik met een club uit Andorra, San Marino en Faroer uitmaken wie in de 1e voorronde CL uit mag komen.
Lusitanos uit Andorra kwam uit de koker. Heb in duel 1 maar meteen even laten zien dat het een vergissing is dat ik zo laag ingedeeld ben:
Linfield - Lusitanos 10-0 :D

Volgende ronde wacht het Zwitserse Young Boys. Dat moet ik kunnen winnen.

Verder ben ik als eerste en voorlopig enige club in Noord Ierland professional geworden. De rest is allemaal nog semi-professional. Voordeel is dat ik nu wat meer jeugdspelers van de Engelse clubs aan kan trekken. Die spelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste elftal van bijvoorbeeld Man City, maar voor de Noord Ierse competitie topspelers zijn!
pi_93253535
Mijn twee beste spelers (Hernandez en Pastore) krijgen ruzie. Hodverdehodver en het hele team heeft nu kenkermoraal :(
pi_93254949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef VonHinten het volgende:
Mijn twee beste spelers (Hernandez en Pastore) krijgen ruzie. Hodverdehodver en het hele team heeft nu kenkermoraal :(
Dat is mooi kut inderdaad, een van de twee zou moeten vertrekken anders loopt het nog verder uit de hand. Precies zelfde situatie gehad, vage is dat ze allebei elkaar nog bij favoriet personeel hadden staan. In jou situatie zou ik Hernandez verkopen.

Irriteer me in FM constant aan Man City, kopen echt ieder speler die maar een beetje potentie heeft en worden na 2 jaar weer afgedankt en hebben geen enkele wedstrijd in de hoofdmacht gespeeld.

Balotelli ben ik al 3 jaar mee bezig om die jongen binnen te halen, hij staat ook op de transferlijst alleen niemand kan zijn loon betalen. Gast wil ongeveer 200.000 loon in de week hebben dan is 25% van mijn totale loonbudget per week :')
pi_93257591
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
pi_93258476
Pakken jullie ook zoveel rode kaarten? Ik heb er al 8 te pakken in 27 wedstrijden terwijl ik niet agressief speel.
pi_93259479
Ik heb nu al twee wedstrijden rood gepakt met Maza (Friendly en Comp).

Is me nog nooit gelukt.
U MAD?
pi_93259689
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
Ja volgens mij groeit dat vanzelf wanneer je reputatie stijgt.
pi_93260019
quote:
Kreeg naar 6 seizoenen ineens mijn eigen stadion met Ajax, zonder erom te vragen :) 15k plekken meer dan de ArenA.
pi_93260848
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
Feyenoord Rotterdam
pi_93261849
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
Volgens mij is er geen vaste datum voor, kreeg mijn budget dit seizoen midden in Juni, speelde mijn laatste wedstrijd 11 mei. Denk dat de budgetten ook te maken hebben met het eventuele EK, WK of een ander internationale competitie.
pi_93263580
Ik heb een probleem suarez heeft ruzie met galvan, wie zal ik laten gaan??
pi_93264216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
7 July..
pi_93264440
Het gaat voortvarend met Betis. Verwachtingen, vechten tegen degradatie, worden ruimschoots overtroffen. Sta net na de winterstop op een keurige achtste plaats, degraderen moet wel heel gek lopen. Daarnaast ben ik dan weg, want kreeg in de winterstop het aanbod om vanaf komend seizoen bij Arsenal aan de slag te gaan. Daar mijn eerste prijzen op Europees grondgebied maar pakken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:36:52 #41
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_93269206
Iemand anders waar Cagliari het héél goed doet? Bij mij werden ze in 2013 al kampioen en verslaan ze in 2013 in de kwartfinale van de CL Barcelona gewoon.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_93270652
quote:
4s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders waar Cagliari het héél goed doet? Bij mij werden ze in 2013 al kampioen en verslaan ze in 2013 in de kwartfinale van de CL Barcelona gewoon.
Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:17:48 #43
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93271347
Het lukt me echt nooit om Elm van AZ naar Ajax te halen..
Neen
pi_93281591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.
Genoa hier.
pi_93282006
Echt niemand wil komen naar Liverpool.

Dzudszak al 11.5 afgewezen. Hazard 13.5 etc etc.
Gek word ik ervan.
U MAD?
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:54:42 #46
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93283306
Zo, ik ben een game begonnen bij Groningen. Ik heb ten eerste de gehele staf zo'n beetje ontslagen. Wat was die slecht zeg }:| Nu heb ik minstens 4 sterren bij elke training, dus dat zit al goed :)

De voorbereiding ging wel aardig, niet alles gewonnen, maar het was (nog steeds eigenlijk) een beetje zoeken naar de goede taktiek.

Ik heb besloten met deze tactiek te beginnen.

Het is nog een beetje aanpassen, want de ene wedstrijd win ik met 4-0, maar de andere verlies ik met 3-1.

Maar het begin is wel aardig.

Jammer genoeg verloren van Utrecht en die wedstrijd tegen de Graafschap was een ramp, want mijn nieuwe verdediger pakte netjes rood :( Wel gewonnen gelukkig, met hangen en wurgen.

Deze spelers heb ik gekocht en verkocht.

Waarbij deze speler toch wel mijn pareltje is. Ik heb het bestuur overtuigd om hem te halen, want ik had een goede rechtsbuiten nog en ze luisterden ook nog :') (Krijgen ze vast spijt van :P)

Ik ben ook wel trots dat Macheda bij mij wilde spelen. Zelfs Benitez wilde komen, maar kon zijn salaris niet betalen ;( Nouja, we gaan zien wat dit seizoen brengt. Enevoldsen doet het tot nu toe wel geweldig trouwens ^O^
pi_93283974
Abidal, Julio Baptista en Van Buyten binnen..
pi_93285841
Ajax heeft Voorrondes CL niet overleefd.. Nu krijg ik 7,1 mil.. :D
pi_93286241
Gaat Chadli een grote worden in FM11?
maw Liverpool materiaal? Die is wel
red. te doen qua tranaferkosten.
U MAD?
pi_93286320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Op 26 jarige leeftijd speelt hij bij Roma in mijn game. Degelijke speler, geen topper.
Ik typ straat.
pi_93294723
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Echt niemand wil komen naar Liverpool.

Dzudszak al 11.5 afgewezen. Hazard 13.5 etc etc.
Gek word ik ervan.
Hazard heb ik 'gratis' kunnen ophalen omdat hij zijn contract niet verlengde. Dat is echt een topper als winger. Hij vroeg ongeveer 90k/per week salaris, dus dat is wel aan de hoge kant. Hij heeft wel een vrij slechte conditie verder.
pi_93294746
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
In mijn game in 2017. Hij heeft niets gepresteerd.
pi_93295181
@Boe-Man; Ik heb wel die ManUnited update, waar Hazard al 7 miljoen waard is... Chadli zal ik dus maar niet halen.

@iedereen; Hebben jullie geen 'last' van die inbox? Als je een week op vakantie bent geweest heb je 60 berichten. In eerdere edities van FM was 'nieuws' en 'inbox' gescheiden. Nu heb ik het idee dat ze alles bijelkaar gegooit hebben. Wat moet ik bijvoorbeeld doen als ik ALLE aangeboden spelers UIT mijn inbox wil hebben? In abbonnementen zie ik daar niets over staan.
Verder is de standaard lay-out voor het lezen van nieuwsberichten niet fijn (vind ik). Gebruiken jullie andere lay-outs waar de inbox beter tot zijn recht komt?
U MAD?
pi_93295349
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
@iedereen; Hebben jullie geen 'last' van die inbox? Als je een week op vakantie bent geweest heb je 60 berichten. In eerdere edities van FM was 'nieuws' en 'inbox' gescheiden. Nu heb ik het idee dat ze alles bijelkaar gegooit hebben. Wat moet ik bijvoorbeeld doen als ik ALLE aangeboden spelers UIT mijn inbox wil hebben? In abbonnementen zie ik daar niets over staan.
Verder is de standaard lay-out voor het lezen van nieuwsberichten niet fijn (vind ik). Gebruiken jullie andere lay-outs waar de inbox beter tot zijn recht komt?
Je kan het uitzetten, ja. Weet alleen niet meer precies waar. Volgens mij is er ook een knop bij een aangeboden speler waar je op dient te klikken, waarna je kan aangeven welke aanbiedingen je wilt hebben.

Zelf ervaar ik het niet echt als een probleem. Af en toe komen er nog leuke aangeboden spelers langs ook.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_93297188
Nadat ik Lusitanus ook in het 2e duel versloeg(4-1) moest ik tegen Young Boys uit Zwitserland.
Dacht wel een kans maar mede door rode kaarten in beide wedstrijden verloor ik met 3-1 en 4-2).
Probleem is dan dat ik een seizoen, wat ik waarschinlijk heel makkelijk win moet spelen om weer een uitdaging te hebben.. Daarom maar voor een nieuwe game gekozen.

En wel bij Sheffield. Nee niet Wednesday, en ook niet United, maar: Sheffield FC.
De oudste club ter wereld(153 jaar oud) en spelend op het 8e niveau van Engeland. Kijken of ik die omhoog kan krijgen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:59:19 #56
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93297415
Sheffield FC. Heb de club toevallig vorig jaar bezocht... Geweldig om te weten dat je op het veld staat van de oudste club van de wereld. Epic! *O* Succes.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93297804
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Kn0x het volgende:
Sheffield FC. Heb de club toevallig vorig jaar bezocht... Geweldig om te weten dat je op het veld staat van de oudste club van de wereld. Epic! *O* Succes.
Dankje, zal ik nodig hebben :P
pi_93300294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Kn0x het volgende:
Is daar een speciale database voor nodig om met die league te kunnen spelen? Dat is wel een hele leuke uitdaging namelijk om met een team uit een van die divisies te gaan spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_93301116
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Happel het volgende:

[..]

Is daar een speciale database voor nodig om met die league te kunnen spelen? Dat is wel een hele leuke uitdaging namelijk om met een team uit een van die divisies te gaan spelen.
Je kan kiezen:
In (http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=35652) staan 2 Engelse databases.

Verschil is:
Neen je de level 8 versie heb je met 16 competities(Bijvoorbeeld: Niveau 8 bestaat namelijk uit 6 competities) en een stuk of 10 extra cups(denk hierbij aan de Northern League Cup, Southern League Cup enzovoorts.) te maken.

Neem je de level 10 versie heb je te maken met iets van 42 competities(level 9 en 10 bestaan beide uit ca. 14 competities) en een shitload aan extra cups(naast de Northern League cup enzovoorts heb je ook regionale cups(dus een Merseyside cup, een Sheffield Cup en ga zo nog maar ff door..).

Ik speel zelf met de Level 8 versie omdat je anders zoveel wedstrijden moet laden ieder speelweekend..
pi_93314646
Ik ga ook maar weer eens overnieuw beginnen :'). Toch de ManU update geinstalleerd, kijken of ik weer kampioen kan worden met PSV :)

Of toch een andere club.. keuzes...
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93315132
Gaat Bayern worden :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  vrijdag 25 februari 2011 @ 19:34:01 #62
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93319194
Lol :D
Het loopt wel aardig met Groningen tot nu toe, maar het is nog vroeg en alles loopt niet op rolletjes. Veel geluk gehad ook deze wedstrijd tegen Ajax. Eerste goal was wel prachtig, maar de laatste was gewoon geluk. Achja, 3 punten die ik niet ingecalculeerd had :Y
Macheda had trouwens in 2 wedstrijden 4 doelpunten gemaakt, maar als beloning werd ie 7 weken geblesseerd geschopt :( Alonso doet het wel goed en Tim Sparv is de assistkoning ^O^
pi_93320996
FM is ook niet zo realistsich.. Ik bekeek ff de stats van Messi en Robben.. Robben heeft in 3 jaar maar 40 wedstrijden gespeeld en 8x gescoord.. Messi 50 en 20 goals.. :')
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:10:20 #64
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93327307
Die Tim Sparv _O_ 10 wedstrijden gespeeld, 10 assists
pi_93327419
Het gaat goed in mijn eerste seizoen FM ooit:D Na 10 speelrondes met Q.P.R. op de eerste plaats, Ola John is een topaankoop gebleken, scoort 4x in zijn eerste 3 wedstrijden, die bestonden uit invalbeurten. Je speelt bijna altijd 2 wedstrijden per week in de tweede league... Was ik even vergeten, gelukkig is m'n selectie groot genoeg... Het spel bevalt me in ieder geval heel goed.

[ Bericht 2% gewijzigd door TheFastOne op 25-02-2011 22:26:41 ]
pi_93331117
*O*
pi_93331466
:D

Welke taktiek speel jij :D
U MAD?
pi_93332045
:s)

Even flink op z'n fysiek trainen en dan wordt het vast een topper
pi_93332093
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef de_boswachter het volgende:

Welke taktiek speel jij :D
4-4-2 met een ruit op het middenveld. Links en rechts half zijn aanvallende wingers en een targetman en poachers als spitsen.

Maar deze wedstrijd ging er echt alles in, krijg wel altijd ~20 schoten per wedstrijd. Wat ook wel help is dat ik de beste centrale verdediger op het moment heb.
pi_93334556
Welke MU update kan je het beste gebruiken?
pi_93340473
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Welke MU update kan je het beste gebruiken?
Ik heb gewoon de nieuwste met wintertransfers.
U MAD?
pi_93340487
Hebben jullie er ook af en toe last van dat ondanks je alles op snelste hebt gezet, het spelen van de wedstrijd tergend langzaam gaat? (dus In Play zeg maar).
U MAD?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 10:47:18 #73
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93341043
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ] :s)

Even flink op z'n fysiek trainen en dan wordt het vast een topper
Voor een 16-jarige heeft 'ie anders al een belachelijk goede fysiek, zou vanzelf wel goed moeten komen.
Tranquillo
pi_93345906
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:47 schreef icebliss het volgende:

[..]

Voor een 16-jarige heeft 'ie anders al een belachelijk goede fysiek, zou vanzelf wel goed moeten komen.
Een beetje extra snelheid kan zeker geen kwaad anders.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:55:36 #75
51794 Rahl
pi_93364167
Ik word een beetje simpel van die Govou die al 4 jaar lang voor elke wedstrijd zegt dat ik me zorgen moet maken om een speler van de tegenstander :').
last.fm
  zondag 27 februari 2011 @ 00:49:30 #76
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_93374341
quote:
18s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef Rahl het volgende:
Ik word een beetje simpel van die Govou die al 4 jaar lang voor elke wedstrijd zegt dat ik me zorgen moet maken om een speler van de tegenstander :').
Bij mij is het tot de dag van vandaag met The Hawks moreno esseboom...over topspelers gesproken hahaha zit inmiddels in de Premier League en in 2019 maar hij blijft me vertellen dat Fabregas toch wel een hele goeie spelert is :')
So confused when you're lost in the groove
  zondag 27 februari 2011 @ 11:07:45 #77
51794 Rahl
pi_93382476
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Bij mij is het tot de dag van vandaag met The Hawks moreno esseboom...over topspelers gesproken hahaha zit inmiddels in de Premier League en in 2019 maar hij blijft me vertellen dat Fabregas toch wel een hele goeie spelert is :')
:') :')
last.fm
pi_93382531
quote:
Ik heb hetzelfde probleem met QPR, mijn stadion zit bijna altijd vol, maar nu zeggen ze dat mijn achterban niet groot genoeg is... Raar :O
  zondag 27 februari 2011 @ 13:20:35 #79
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_93386724
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem met QPR, mijn stadion zit bijna altijd vol, maar nu zeggen ze dat mijn achterban niet groot genoeg is... Raar :O
Ben begonnen met een stadion met 4050 mensen en 192 zitplaatsen, pas na promotie naar de premier league (en 1.5 seizoen uitverkopen) werden we eindelijk uitgebreid naar 8000 zitplaatsen :') speel nu wel een half seizoen in het stadion van Southampton (30.000) scheelt financieel een hele hele hoop.

Nieuw stadion word afgekeurd omdat de city council geen vergunning wil afgeven.
So confused when you're lost in the groove
  zondag 27 februari 2011 @ 14:28:08 #80
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93389536
Daar kom ik heeel goed weg (ik ben Ajax)
Neen
pi_93402628
Vraagje: Heb een speler gekocht die wel in mijn selectie staat, maar er staat steeds het rode vakje WV voor wat maar niet opgelost wordt. Hoelang duurt het voordat die kerel zijn WV krijgt?

Kan hem al 2 maanden niet opstellen.
U MAD?
pi_93404621
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: Heb een speler gekocht die wel in mijn selectie staat, maar er staat steeds het rode vakje WV voor wat maar niet opgelost wordt. Hoelang duurt het voordat die kerel zijn WV krijgt?

Uhm dat kan wel ff duren, verhuur hem aan een belgische club! Dan hoef je maar 3 seizoenen te wachten :P
pi_93408198
Als je een overbelaste pols hebt.. Dan kan je toch gewoon voetballen? Gewoon verband eromheen en spelen.. Ik snap niet dat hij dan 2 weken out is.. :{
pi_93411581
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef de_boswachter het volgende:

En soms lukt het niet, ik had een Macedonier die geen werkvergunning had... En hij wilde ook niet verhuurd worden... Wat een ramp...
pi_93413821
quote:
Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm dat kan wel ff duren, verhuur hem aan een belgische club! Dan hoef je maar 3 seizoenen te wachten :P

Dat was in eerdere edities toch nooit zo.
U MAD?
  zondag 27 februari 2011 @ 22:28:12 #86
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93416988
Fluitend kampioen geworden met Ajax, ook de beker weer gepakt. Helaas in de Kwartfinale Champions League uitgeschakeld door Barcelona. Al werd het uit in Spanje nog even spannend..
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zondag 27 februari 2011 @ 22:59:02 #87
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93419172
pi_93420346
Na drie kwart seizoen ontslagen bij Sheffield FC.

Nu maar een nieuwe game bij Leeds United begonnen.. benieuwd hoe lang ik het daar uithoud :P
pi_93421200
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat was in eerdere edities toch nooit zo.
Jawel...

quote:
10s.gif Op zondag 27 februari 2011 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij werd Joris Mathijsen coach van Liverpool nadat 'ie gestopt was :')
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_93431366
Na een heeeeeeeeele lange tijd weer eens verder gegaan met me Vitesse Delft game.

Na gepromoveerd te zijn naar de TZO, gaat het erg voortvarend!

Sta na 13 wedstrijden bovenaan met 5 punten voorsprong.

In de KNVB beker gaat het ook voortvarend. Alle amateurclubs waar ik tegen moest netjes verslagen. Vervolgens moest ik thuis tegen NAC (NAC moest natuurlijk uit ;)).
Tot mijn grote verbazing zette ik ze met 3-0 aan de kant! Wiehoe!!!
Volgende wedstrijd in de kwartfinale tegen MVV, ik zeg dat moet te doen zijn!

In de amateur beker sta ik als titelverdediger in de halve finale. Hoop dat ik m weer kan winnen!
Vici, Vidi, Veni!
pi_93431397
Overigens zijn zowel Fred Rutte als Mario Been ontslagen aangezien ze 11e en 17e staan halverwege het seizoen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_93435838
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef MMUFC het volgende:
Na drie kwart seizoen ontslagen bij Sheffield FC.

Nu maar een nieuwe game bij Leeds United begonnen.. benieuwd hoe lang ik het daar uithoud :P
Mooi om te horen dat iemand anders ook met Leeds speelt :) Ben benieuwd welke spelers je hebt gehaald en welke spelers je hebt laten gaan in het 1e seizoen?
pi_93436475
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mooi om te horen dat iemand anders ook met Leeds speelt :) Ben benieuwd welke spelers je hebt gehaald en welke spelers je hebt laten gaan in het 1e seizoen?
Heb tot nu toe nog niemand verkocht. Verder heb ik Steve Finnan gehaald en een aantal spelers gehuurd. Jordan Spencer(West Ham), Rhys Murphy(Arsenal, werd alleen in enalaatste oefen duel voor 5 maanden geblesseerd geschopt).
pi_93437077
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heb tot nu toe nog niemand verkocht. Verder heb ik Steve Finnan gehaald en een aantal spelers gehuurd. Jordan Spencer(West Ham), Rhys Murphy(Arsenal, werd alleen in enalaatste oefen duel voor 5 maanden geblesseerd geschopt).
Met wat voor tactiek ga je spelen dan? En al een basiselftal in gedachten?

In mijn huidige selectie zitten nog maar 2 spelers die er in het eerste seizoen ook bij waren, White (VL) en Snodgrass (AMR) de rest was niet goed genoeg voor het huidige niveau van Leeds.
  maandag 28 februari 2011 @ 20:57:41 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93460460
Ik heb 60 miljoen en weet niet wie of wat ik moet kopen. :')
  maandag 28 februari 2011 @ 21:12:48 #96
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93461419
En éindelijk is ie dan binnen. _O_

Zijn eerste wedstrijd was thuis tegen PSV. 2 assists en een goal. 3-0 winst.

maandag 28 februari 2011 @ 21:15:42 #97
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_93461592
quote:
10s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
En éindelijk is ie dan binnen. _O_
[ afbeelding ]

Zijn eerste wedstrijd was thuis tegen PSV. 2 assists en een goal. 3-0 winst.

Trainen op afstandschoten en hij scoort like a baws!
  maandag 28 februari 2011 @ 21:47:35 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93463755
Onder anderen in mijn team:
Nieuwe Jürgen Klinsmann
Nieuwe Dunga
Wonderkind
Nieuwe Guti
Nieuwe Flamini
Nieuwe Martin Palermo
De opvolger van Raí

:') :D
pi_93466318
Na 8 duels Leeds had ik al geen zin meer in die game, dus nu met Blackpool begonnen :P

Begon thuis met een 2-2 tegen Birmingham. Stond lange tijd 2-1 voor maar kreeg 6 minuten voor tijd de gelijkmaker tegen..
Tweede duel mocht ik uit naar Blackpool. Kies de verdedigende variant van de tactiek die ik gebruik en nog verlies ik met 6-1.. :P

Heb mijn assistent ontslagen. Hij had alleen Determination(12) en Judging Ability(11) en Judging Potential Ability(12) boven de 10 :')
Heb hem vervangen door Tony Cotton, die slechts 4 dingen onder de 10 heeft.

Zometeen hopelijk de 6-1 wegspoelen tegen Barnsley in de League Cup :)
pi_93466937
Zo ook even update van mijn game.

Transfers voor het nieuwe seizoen.
Digne (VL) is alleen verzekerd van een basisplaats van deze lichting nieuwe spelers, de rest is wisselspeler of het zijn grote talenten. Fer en Di Maria voor bar weinig geld kunnen halen :)
Peter Foster (VC) is het grootste talent van de Premier League, al was 10 miljoen voor een 18 jarige misschien wel iets teveel.
Aquilani aantrokken om te rouleren met Afellay op de AMC positie, Thiago (ex Barca) is als invaller wel eens beslissend maar als basisspeler komt hij te kort voor de top in Engeland.
De onderste drie spelers heb ik allemaal gekocht op advies van mijn scouts.

pi_93467576
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef MMUFC het volgende:
Na 8 duels Leeds had ik al geen zin meer in die game, dus nu met Blackpool begonnen :P

Begon thuis met een 2-2 tegen Birmingham. Stond lange tijd 2-1 voor maar kreeg 6 minuten voor tijd de gelijkmaker tegen..
Tweede duel mocht ik uit naar Blackpool. Kies de verdedigende variant van de tactiek die ik gebruik en nog verlies ik met 6-1.. :P

Heb mijn assistent ontslagen. Hij had alleen Determination(12) en Judging Ability(11) en Judging Potential Ability(12) boven de 10 :')
Heb hem vervangen door Tony Cotton, die slechts 4 dingen onder de 10 heeft.

Zometeen hopelijk de 6-1 wegspoelen tegen Barnsley in de League Cup :)
Ondanks deze goal:

met 2-1 van Barnsley verloren..
pi_93467763
Hoe maak jij filmpjes van je goal?!
U MAD?
pi_93467855
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe maak jij filmpjes van je goal?!
Kan in FM zelf.. Na de wedstrijd naar de wedstrijd gaan en dan Upload Highlights.
pi_93467946
Mijn Liverpool game verloopt redelijk. Krijg weinig goals tegen, scoor alleen lastig.

7e na 13 wedstrijden, moet me alleen plaatsen voor de EL.

Alleen jammer van de vele blessures. En dat mijn enige aankoop (6.5 miljoen) niet mag spelen vanwege de WVG ;(
U MAD?
pi_93469264
Je moet 'm uitlenen aan je Belgische/Poolse feeder en dan heeft ie binnen 3 jaar een work permit. In Engeland duurt het nog langer meestal...
pi_93469485
Binnen 3 jaar :')

Ik verpats um meteen weer in de winter... Had hem gehaald voor de basis meteen.
Is die Kryvtsov, supertalent DC uit Oekraine.
U MAD?
pi_93470931
Vliegt er bij jullie wel eens vrije trap in? Ik verbaas me hier nog steeds erg over.
Heb een rechtsbenige speler met vrije trappen 17 en twee linksbenige spelers met vrije trappen 17, twee van deze drie spelers spelen sowieso altijd alleen wordt er echt nooit gescoord uit een vrije trap.

Om het seizoen gaat er misschien een direct/ rechtstreeks in, vaak verdwijnen ze ver naast of over de goal.
pi_93471086
Loopt nog niet als ik gehoopt had.. Had geen wonderen verwacht..
Nog geen een keer de 0 gehouden en al met 6-1, 5-0 en 5-1 verloren.
En zojuist 2-1 van concurrent Wolves verloren, na een dramatische 1e helft 2-0 achter en een veel betere 2e helft waarin ik slechts 1x scoor..
pi_93472399
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Binnen 3 jaar :')

Ik verpats um meteen weer in de winter... Had hem gehaald voor de basis meteen.
Is die Kryvtsov, supertalent DC uit Oekraine.
Als hij interlands speelt krijgt hij ook wel een work permit.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef poiuytr het volgende:
Vliegt er bij jullie wel eens vrije trap in? Ik verbaas me hier nog steeds erg over.
Heb een rechtsbenige speler met vrije trappen 17 en twee linksbenige spelers met vrije trappen 17, twee van deze drie spelers spelen sowieso altijd alleen wordt er echt nooit gescoord uit een vrije trap.

Om het seizoen gaat er misschien een direct/ rechtstreeks in, vaak verdwijnen ze ver naast of over de goal.
In meeste seizoenen 1 of 2 vrije trappen die erin gaan :') Lijkt mij wel een bug.
pi_93478068
Eindelijk mijn 1e duel gewonnen :) Won met 1-0 van Stoke.
Vervolgens uit met 3-1 van Arsenal verloren en thuis met 1-3 van Man City.
Zeker tegen Man City was ik 75 minuten lang de gelijke. Alleen weten zij in de laatste 15 minuten nog 2x te scoren.

Ouch.. 2-2 gespeeld tegen Wigan. Kezman scoorde de 1-1 door alleen voor de keeper koelbloedig af te ronden. Vlak voor tijd had hij nog zo'n situatie, een kopie van de 1-1, alleen schoof hij hem dit keer naast :(
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:19:18 #111
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93480291
Ga vanavond weer verder met mijn Groningen game, heb er zin in, want het gaat beter dan verwacht. Al baal ik wel dat mijn 2 centrale verdedigers (Granqist en Ivens) beide geblesseerd zijn. En mijn nieuwe aankoop (Eric Matoukou ofzo) doet het niet echt geweldig nog en verder heb ik haast geen verdedigers meer (Ja Harieji (ofzo) als backup)! Wist wel dat ik er nog eentje moest halen, maja.. Dacht, dat komt wel goed :') 1 Januari komt dan ook een nieuwe aankoop, waar ik echt verrast ben dat-ie komt. Had haast geen loonbudget meer, dus kon hem haast niks bieden. En ik dacht aanvankelijk dat ik de transfer had stopgezet, maar kwam ineens de bevestiging dat-ie komt :? :') Vaag, en zal straks wel weer in het water vallen gok ik, maar als ie echt komt.. geweldig :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Moron op 01-03-2011 10:29:45 ]
pi_93500443
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef poiuytr het volgende:

Valt me ook op ja.. Met FM 10, schoot Dzudszak minsten 8 erin per seizoen.. Dit keer 0 tot 1 keer per seizoen.. :')
  dinsdag 1 maart 2011 @ 19:09:07 #113
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93502444
Geweldig altijd als een speler eerst met alle geweld weg wil. Alleen dan gaat het team goed presteren en willen ze blijven :D Nou, ik kan hem missen als kiespijn, Brian van Loo. Kerel is 35 en Man Utd heeft 4 ton voor hem geboden. Weet niet wat ze met hem willen :? , maar hij mag mooi weg.
pi_93508551
Ik speel sinds een tijd met Celta en die spelen zoals bekend in het lichtblauw. Alleen speel ik elk duel in mijn thuisshirt en speel ik vaak tegen een team met een wit of licht shirt. Daarom is in bijna elke wedstrijd niet te onderscheiden waar spelers van mij op het veld lopen. Iemand enig idee wat je daar aan kan doen?
pi_93516417
5e met Liverpool na 21 wedstrijden (11-6-4). Niet slecht dus voor mijn eerste echte seizoen FM. Ook nog bij de laatste 32 EL en halve finale LC. FA cup mag ik nu.

Verder in de winter Srna van Shaktar gekocht als RB, wat een baas.
Helaas werkt de combinatie Caroll/Suarez niet, en Suarez als AML
is al helemaal geen succes. Speel maar met 1 spits, maar nu gekozen voor Luis op die positie.

Ohja die Kryvtsov heb ik half jaartje naar Genk verhuurd.
U MAD?
pi_93516556
Tegenwoordig ben ik manager van Arsenal. Halverwege het seizoen met Betis kreeg ik de aanbieding bij Arsenal te gaan werken aan het einde van 't seizoen. Dat had ik aanvaard, maar het één wedstrijd voor 't einde van het seizoen was ik ineens al manager van Arsenal. Ze moesten nog één wedstrijd spelen en stonden drie punten achter op koploper Man Utd, maar met een beter doelsaldo. Dus ik win mijn eerste en direct ook laatste wedstrijd van het seizoen met 6-0, zie ik dat United heeft verloren. Was ik door één wedstrijd te spelen het "mastermind" achter de kampioen van Engeland. _O-

De eerste prijs op Europees grondgebied is zo dus binnen.
Ik typ straat.
pi_93518385
Ben met een oude game verder gegaan.. Mijn Hartlepool United game waarin ik het eerste jaar net niet degradeerde en vervolgens al 3 jaar in de middenmoot bivakeer..

Nu sinds ik vanavond weer begonnen ben op een andere tactiek overgestapt. Sindsdien 2x gelijk(beide keren 2-0 voorsprong weggegeven), 3 zeges en weer een gelijkspel.
Met de zege daarvoor zit ik dus al 7 duels zonder nederlaag
Terwijl mijn langste reeks zonder competitienederlaag 3 duels was dit seizoen :P

Hmz zo jammer.. Speel je 2-2 tegen Charlton omdat je na 92.55 seconden nog een tegengoal krijgt, en een duel later wordt je nederlaag-loze periode verbroken door een nederlaag tegen nummer 22 Scunthorpe :')

[ Bericht 20% gewijzigd door MMUFC op 01-03-2011 23:31:42 ]
pi_93526294
Waarom las ik hier trouwens pas dat FM11 de slechtste FM game in jaren zou zijn? Speel het nou bijna een week met alle updates, maar het is echt een lekkere game hoor.
OK het heeft af en toe wat minpunten, maar daar is goed doorheen te komen vind ik.
U MAD?
pi_93526638
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom las ik hier trouwens pas dat FM11 de slechtste FM game in jaren zou zijn? Speel het nou bijna een week met alle updates, maar het is echt een lekkere game hoor.
OK het heeft af en toe wat minpunten, maar daar is goed doorheen te komen vind ik.
Weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik vind het een van de betere FMs. Zitten paar rare dingen in maar dat hou je toch altijd in een spel, het is toch nooit perfect!
pi_93526769
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik vind het een van de betere FMs. Zitten paar rare dingen in maar dat hou je toch altijd in een spel, het is toch nooit perfect!
Inderdaad.. Wat ik wel prettig vind is dat je vrij eenvoudig succes kan halen. Er waren FM's waarbij je zelfs met een goede tactiek bijna geen resultaten haalde, en bij deze kan je gewoon met een goede gedownloade tactiek en goede club makkelijk succes boeken, als je ff gewoon lekker wilt spelen ipv alles uitzoeken en zo..
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:58:41 #121
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93533068
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Tegenwoordig ben ik manager van Arsenal. Halverwege het seizoen met Betis kreeg ik de aanbieding bij Arsenal te gaan werken aan het einde van 't seizoen. Dat had ik aanvaard, maar het één wedstrijd voor 't einde van het seizoen was ik ineens al manager van Arsenal. Ze moesten nog één wedstrijd spelen en stonden drie punten achter op koploper Man Utd, maar met een beter doelsaldo. Dus ik win mijn eerste en direct ook laatste wedstrijd van het seizoen met 6-0, zie ik dat United heeft verloren. Was ik door één wedstrijd te spelen het "mastermind" achter de kampioen van Engeland. _O-

De eerste prijs op Europees grondgebied is zo dus binnen.
:D _O-
pi_93537753
waaaah in 1 seizoen van de topklasse naar de jupiler league gepromoveerd. Met nog 4 wedstrijden te gaan kampioen geworden. Gelukkig in een gesprek het bestuur kunnen overhalen om een profclub te worden. Kan ik eindelijk gewoon spelers vastleggen en geld aan ze verdienen.

In de amateur beker sta ik in de finale tegen Spakenburg, altijd lastig.

In de KNVB beker de winst op NAC gelukkig een goed vervolg kunnen geven. MVV werd in de kwartfinale met 2-0 aan de kant gezet. Vervolgens de loting....daar kwam PSV uit :( wat baalde ik daar van zeg, aangezien ik ook Volendam had kunnen loten. In de westrijd had PSV natuurlijk veel meer balbezit en alle kansen....maar het geluk was aan mijn zijde! in de 80e minuut 0-1 voor Vitesse Delft!!! Gelukkig stand kunnen houden....nu nog in de finale AZ oprollen en dan kan ik de Euro League voorrondes in!
Vici, Vidi, Veni!
pi_93538152
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
waaaah in 1 seizoen van de topklasse naar de jupiler league gepromoveerd. Met nog 4 wedstrijden te gaan kampioen geworden. Gelukkig in een gesprek het bestuur kunnen overhalen om een profclub te worden. Kan ik eindelijk gewoon spelers vastleggen en geld aan ze verdienen.

In de amateur beker sta ik in de finale tegen Spakenburg, altijd lastig.

In de KNVB beker de winst op NAC gelukkig een goed vervolg kunnen geven. MVV werd in de kwartfinale met 2-0 aan de kant gezet. Vervolgens de loting....daar kwam PSV uit :( wat baalde ik daar van zeg, aangezien ik ook Volendam had kunnen loten. In de westrijd had PSV natuurlijk veel meer balbezit en alle kansen....maar het geluk was aan mijn zijde! in de 80e minuut 0-1 voor Vitesse Delft!!! Gelukkig stand kunnen houden....nu nog in de finale AZ oprollen en dan kan ik de Euro League voorrondes in!
Nice! Mooie resultaten!

Met welke db speel je precies?
pi_93538752
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Nice! Mooie resultaten!

Met welke db speel je precies?
Daar vraag je me wat...ik heb geen idee...ik heb tijdje geleden een gedownload via een link die iemand in vorig topic heeft geplaatst.degene die ook met WKE toen begon. Wat dat betreft ben ik een noob ;)
Vici, Vidi, Veni!
  woensdag 2 maart 2011 @ 14:27:58 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93538887
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Daar vraag je me wat...ik heb geen idee...ik heb tijdje geleden een gedownload via een link die iemand in vorig topic heeft geplaatst.degene die ook met WKE toen begon. Wat dat betreft ben ik een noob ;)
Zal waarschijnlijk de database uitbreiding van Manutd zijn.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 2 maart 2011 @ 16:40:56 #126
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93544742
Net speelde een speler echt geweldig, dus ik denk ik ga eens zeggen dat ik tevreden ben (wat ik eigenlijk nooit doe behalve als ze een probleem hebben met hun moraal).

Wat een held :')
Tranquillo
pi_93545360
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef icebliss het volgende:
Net speelde een speler echt geweldig, dus ik denk ik ga eens zeggen dat ik tevreden ben (wat ik eigenlijk nooit doe behalve als ze een probleem hebben met hun moraal).

[ afbeelding ]

Wat een held :')
Haha!
Dat is iets wat ik nooit doe :')
Ik praat alleen met spelers als ze unhappy zijn en een gesprek aanvragen(zelfs dan niet altijd) of als in het back-room advice aangegeven wordt dat ik met een speler moet praten :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 22:57:21 #128
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93568196
Ik praat eigenlijk best wel vaak met mijn spelers. Vooral als ik ze wil houden. Geef je ze vaak complimenten, wordt je favoriet personeel en zijn ze sneller geneigd te blijven :) Bij jonge talentjes altijd handig.
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:01:16 #129
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_93568469
Ik heb mijn eerste prijs gewonnen met _O_ Hull City _O_ . De league cup in mijn 4e seizoen. Maar de titel zou theoretisch ook nog kunnen, en ik sta nog in de kwartfinale CL.

Maar favoriet personeel bij de club ho maar :') .
pi_93569090
Real Madrid verliest in het stadion van Atletico Madrid de CL finale van Liverpool :D

Whahah :')
In oktober 2011 verliet Josep Guardiola Barcelona voor Spanje, Tito Vilanova volgde hem op.
In december 2011 verliet Arsene Wenger Arsenal voor Sevilla, Roberto Mancini volgde hem op.
In mei 2014 vertrekt Roberto Mancini van Arsenal naar Barcelona om de ontslagen Tito Vilanova op te volgen.
Arsene Wenger, in 2012 ontslagen bij Sevilla, volgt Mancini op bij Arsenal :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 23:09:59 #131
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_93569095
Herstel, halve finale.
pi_93573177
Man, ik ben ook weer eens leuk bezig met FM2011. Met Ajax begonnen, sta nu na 4 wedstrijden 4e ofzo in de competitie, hopelijk gaat dat nog wat beter straks. Maar ik had dus voorrondes Champions League, laatste voorronde tegen AJ Auxerre, uit met 2-0 gewonnen, dus ik denk dat ik redelijk goed zit.
Sta ik thuis al binnen 30 minuten ofzo tegen een 2-0 achterstand aan te kijken, ik denk WTF! Even nog wat aanvallender gaan voetballen enzo, stond op controle. Nog wat andere kleine wijzigingen en sta binnen redelijke tijd weer op 2-2 voorsprong.
Eindigt de wedstrijd gewoon in 4-5, heel apart! Maar ben dus mooi wel door! Mooi 7 miljoen ontvangen en nu een hele leuke poule doorlopen in de CL met Chelsea, Real Madrid en FC Cluj. Lekkere poule des doods dus.

donderdag 3 maart 2011 @ 00:47:32 #133
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_93574818
Seizoen is afgelopen. 2e in de premier league, league cup gewonnen, en een bevredigend einde aan het 1e seizoen van Hull City ooit in de champions league.

pi_93581233
quote:
6s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef Biels het volgende:
Seizoen is afgelopen. 2e in de premier league, league cup gewonnen, en een bevredigend einde aan het 1e seizoen van Hull City ooit in de champions league.

[ afbeelding ]
Mooie resultaten! _O_

Bij mij is Hull kampioen geworden in seizoen 4.. van de League One :')

Heb zelf met Hartlepool de 13e plaats in de League One gepakt.
Voor komend seizoen 2 van mijn huur-spelers nogmaals gehuurd. Verdediger die bijna alles speelde, en spits die in 22 duels 13x scoorde. Verder nog een verdediger weten te huren. Marco van Ginkel van Chelsea wilde niet naar Hartlepool komen :P
Als ik komend seizoen zo speel als de laatste 15 duels van vorig seizoen, maar ik goede kans op minimaal play-offs :) Dus ben benieuwd!
pi_93582659
Gister even kort verder gegaan met Vitesse Delft, had helaas niet veel tijd.
Laatste 5 westrijden van het seizoen gespeeld en niet de minste...

2 laatste competitiewedstrijden, waarvan 1 gelijk en 1 nipt gewonnen.

1 promotieduel om naar de jupilerleague te gaan (wist niet dat ik die nog moest) 4-2 gewonnen van Genemuiden! Promotie is alsnog een feit.

Finale van amateurbeker tegen Spakenburg 3-1 gewonnen!

Finale KNVB beker tegen AZ 0-0....verlenging 0-0, strafschoppen....VITESSE DELFT WINT DE BEKER!!!!!

En nu op naar de 4e voorronde van de Euro league hahaha!!
Vici, Vidi, Veni!
pi_93597880
Ik heb mijn persoonlijke missie voltooid bij QPR, aan de doelstelling voldoen in begin maart. Dtond op moment 6e, 12e plaats was de doelstelling. Nu voor het echt bij.... Saint Etienne!!!
pi_93600982
Ik ben na een aantal jaar ook weer begonnen met FM 2011.
En ik wil dat het spel natuurlijk soepel verloopt; ik heb 4 ram, 2.70 ghz. Dat is genoeg voor het spel.
Maar wat kan ik het best bij een nieuwe game selecteren, kleine, grote of middelgrote database? En hoeveel competities? Want ik heb geen zin in lange laadtijden.

En wat hebben jullie zoal geselecteerd qua database en competities?
  donderdag 3 maart 2011 @ 19:17:39 #138
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93603275
Zo, zit op de helft van seizoen 1 met FC Groningen en het gaat beter dan ik dacht:

Mijn doel is om 3e te worden (prognose is 6e).

De verdediger waarover ik eerder vertelde dat-ie ineens wel zou komen is inderdaad gekomen *O*
Leuk spelertje en niet te duur.

Verder heb ik momenteel de topscoorder van de Eredivisie in huis :) .

Ik sta in de halve finale van de beker tegen (waarschijnlijk) Ajax, dus dat wordt nog wat. Kwartfinale tegen Heerenveen was bloedstollend. Er was nog geen minuut gespeeld of we stonden al achter :') Gelukkig stond het 10 min later alweer 1-1 na een prachtige vrije trap van Sparv ^O^ Daarna hadden we het beste van het spel, maar de bal wilde er maar niet in, dus wat gebeurd er?... Juist, hij vliegt er aan de andere kant in |:(
Alles op alles gezet om alsnog te winnen. In de aller.. aller.. allerlaatste minuut kregen we nog een corner. Scoort mijn huurling Vandam!! :D Daarna was het ijs gebroken en won ik met 4-2. Geweldig wedstrijd aanvankelijk nog ^O^
pi_93604534
In Maart 2010 ontslagen bij Liverpool na een dramatische reeks. Ineens lukte helemaal niets meer, echt vreemd.

Nu bij City aan de slag. Slecht begin in de competitie iig.
U MAD?
pi_93606005
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Lisboam het volgende:
Ik ben na een aantal jaar ook weer begonnen met FM 2011.
En ik wil dat het spel natuurlijk soepel verloopt; ik heb 4 ram, 2.70 ghz. Dat is genoeg voor het spel.
Maar wat kan ik het best bij een nieuwe game selecteren, kleine, grote of middelgrote database? En hoeveel competities? Want ik heb geen zin in lange laadtijden.

En wat hebben jullie zoal geselecteerd qua database en competities?
Ligt een beetje aan je pc, maar zal niet voor een kleine database kiezen dan heb je de zin er na twee seizoen al gauw af. Middelgroot of groot is voldoende :)

Ik heb Italie, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje en Brazilië geladen, ook de 2e divisie en de wachttijden vallen hartstikke mee.
pi_93619373
Moeten teams bij jullie de eerste tien wedstrijden ook zo wennen aan een taktiek? Echt niet normaal af en toe.
U MAD?
pi_93628200
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten teams bij jullie de eerste tien wedstrijden ook zo wennen aan een taktiek? Echt niet normaal af en toe.
Dat is toch best normaal? In het echt moet je ook wennen aan een nieuwe positie, meer of minder marking, etc.
pi_93628966
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 09:11 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is toch best normaal? In het echt moet je ook wennen aan een nieuwe positie, meer of minder marking, etc.
Het is ook wel normaal, maar ik wil zelf het liefst ook vanaf duel 1 succes :P
pi_93630240
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Ja klopt, daarom heb je bij een nieuwe club vaak in het begin ook mindere resultaten, omdat de tegenstanders dat waarschijnlijk niet hoeven.
pi_93634947
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Moron het volgende:

De verdediger waarover ik eerder vertelde dat-ie ineens wel zou komen is inderdaad gekomen *O*
[ afbeelding ]Leuk spelertje en niet te duur.
Ik had hem eerst bij een Spaanse 2e Divisionist :D
Echt een topper, en inderdaad niet duur.
pi_93637173
7 overwinningen en 3 nederlagen na de eerste 10 wedstrijden met City.
Dieptepunt was zojuist een 4-1 uitnederlaag bij Racing Genk voor de EL :').!!!!!
Had dan wel mijn 2e elftal opgesteld, dan nog moet je winnen met nulletje of 2/3
U MAD?
pi_93646626
Manchester City koopt Hazard voor 19.25 miljoen en Zenit Ruiz voor 15

[ Bericht 19% gewijzigd door TheFastOne op 04-03-2011 16:54:54 ]
  vrijdag 4 maart 2011 @ 16:37:21 #148
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93646743
'

Aardig reeksje dacht ik zo. :9

Tegen hilversum stond trouwens de jeugd erin, in de 75' minuut kwam Tafer erin :')

Edit: Nu weer een 4-0 tegen Vitesse. :9 3x Tafer :')

O+

[ Bericht 17% gewijzigd door Lindgren. op 04-03-2011 16:48:13 ]
pi_93652695
Welke packs hebben jullie allemaal geinstalleerd? (ik heb zelf logo pack,kits pack,update 11.2 en een update van een of andere forum,manu volgens mij,met de wintertransfers).
Oww,en ik heb een pack op internet gevonden met iets van 80.000 faces,die moet ik nog instaleren,hopelijk werkt ie.
Mis ik nog iets dat ik moet instaleren?

Ik heb nog een vraagje aan jullie. Hoe werken jullie met het 2e elftal en beloftenelftal?
Trainen jullie die zelf of laat je dat aan je assistent over?
Laten jullie die elftallen dezelfde tactiek zpelen als je 1e elftal?
pi_93653029
quote:
Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef Lisboam het volgende:
Welke packs hebben jullie allemaal geinstalleerd? (ik heb zelf logo pack,kits pack,update 11.2 en een update van een of andere forum,manu volgens mij,met de wintertransfers).
Oww,en ik heb een pack op internet gevonden met iets van 80.000 faces,die moet ik nog instaleren,hopelijk werkt ie.
Mis ik nog iets dat ik moet instaleren?

Ik heb nog een vraagje aan jullie. Hoe werken jullie met het 2e elftal en beloftenelftal?
Trainen jullie die zelf of laat je dat aan je assistent over?
Laten jullie die elftallen dezelfde tactiek zpelen als je 1e elftal?
Linkje naar die 80.000 gezichten please?
pi_93653271
Ga ook weer keer verder met mijn game, zonet voor het eerst in FM11 een tactiek gedownload en ga deze is een keer uitproberen :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 19:06:29 #152
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_93653375
pi_93666829
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Linkje naar die 80.000 gezichten please?
Je moet even een account aanmaken op deze site: http://www.sortitoutsi.net/forum/topic/39782-megapack-home-thread-updates-and-info-inside/ en daar staan de instructies.
Downloaden moet je maar via deze link doen: http://sortitoutsi.net/megapack/3-5_all.html
Het zijn 8 packs, en het downloaden gaat alleen met zon free account, dus het duurt wel eventjes.
Je moet gewoon part 1 bij filefactory en dan part 2 bij easy share en vica versa doen tot je ze hebt.
Ik ga ze morgen instaleren.

Nog een vraagje hoe pakken jullie het aan met je 2e en beloftenelftal? Laten jullie dat aan de ass. over, of doen jullie dat zelf? Deopstellingen maken, tactiek etc.?
pi_93676746
Assistent, altijd.
Pluk alleen de briljantjes uit dat elftal, voor de rest doe ik er eigenlijk niets mee.
U MAD?
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:49:34 #155
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93683759
Inderdaad, je hebt het al druk genoeg met het eerste elftal. Als je dan ook nog wedstrijden van het tweede etc erbij doet, wordt het misschien teveel.
Zoals de_boswachter zegt: de talentjes gewoon mee laten doen in het eerste met invalbeurten of bekerwedstrijden, maar ze wel voor het tweede beschikbaar maken. Zo kun je ze langzaam aan mee laten doen bij het eerste, waarna ze (hopelijk) na een tijdje basisspelers worden.
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:54:53 #156
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93683920
Ik doe er ook niet veel mee. Enige wat ik doe is de tactiek gelijk trekken met de tactiek die ik gebruik voor het eerste.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 5 maart 2011 @ 14:05:02 #157
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_93684287
Nieuwe game begonnen met SV Huizen uit de zaterdag hoofdklasse A. Eens kijken of ik er wat van kan maken. :p
pi_93688713
Mertens gaat naar mijn Saint Etienne ^O^
  zaterdag 5 maart 2011 @ 16:36:41 #159
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93689845
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef inZanity het volgende:
Nieuwe game begonnen met SV Huizen uit de zaterdag hoofdklasse A. Eens kijken of ik er wat van kan maken. :p
Heb ik met FM 2010 een leuke game mee gehad, zorg dat je veel mensen haalt die bij clubs als Willem II buiten de boot vallen.
Neen
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:50:44 #160
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93697856
Lekker oefenpotje in de voorbereiding, mijn eerste TV wedstrijd met Feyenoord tegen Sporting en na 38 minuten stond het al 6-0.
Uiteindelijk 8-2 geworden, mijn eerste overwinning in 6 oefenpotjes.

Af en toe snap ik er echt niks van. _O-
  zaterdag 5 maart 2011 @ 19:55:39 #161
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93698083

Heb een topseizoen. Twee wedstrijden voor het definitieve einde zeker van een tweede plek en dus Champions League. _O_
Elite
Tegen TTIP
pi_93704544
Begonnen aan een nieuwe game, Ajax was minder leuk dan ik hoopte.
Nu ben ik begonnen met Havant & Waterlooville, een clubje dat in de Conference South in Engeland speelt. Mijn doel is om die club binnen 10 jaar naar de Premier league te loodsen.
Heb aardig wat spelers gehaald, vooral achterin en de voorbereiding is nu helemaal klaar. 3x gewonnen en 3x verloren (van Arsenal Reserves, Oldham en Portsmouth. Niks mis mee)
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_93704607
Eredivisie is een beetje gemakkelijk aan het worden :)

Komt vooral omdat ik dit seizoen, 2017/2018 in 26 wedstrijden pas 4 goals tegen heb :')
Maar heb dan ook 3 verdedigers en de keeper in het wereld team van het jaar heb :)
pi_93704856
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Boe-man het volgende:
Eredivisie is een beetje gemakkelijk aan het worden :)

[ afbeelding ]

Komt vooral omdat ik dit seizoen, 2017/2018 in 26 wedstrijden pas 4 goals tegen heb :')
Maar heb dan ook 3 verdedigers en de keeper in het wereld team van het jaar heb :)
Gaat het niveau van de eredivisie in het algemeen dan ook omhoog of blijven de andere clubs dan even goed als in het begin?
pi_93704954
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Gaat het niveau van de eredivisie in het algemeen dan ook omhoog of blijven de andere clubs dan even goed als in het begin?
Alleen Feyenoord en PSV komen nog wel eens door de groepsfases in Europa. Vooral Feyenoord koopt en verkoopt voor veel spelers geld, rest van de teams blijven nog steeds spelers verkopen als deze een beetje goed worden.
pi_93705716
Mooi om te zien dat mijn nieuwe tactiek aanslaat bij de spelers :)

Merk door mijn nieuwe tactiek dat voorzetten beter aankomen, nu deze 2 wedstrijden al boven de 20% gescoord dat gebeurde eerder nooit.

2e wedstrijd tegen Blackpool stond er alleen maar jeugd in het team.
pi_93720862
Hele wedstrijd de betere, hoefde alleen maar gelijk te spelen en scoort Ajax in de blessuretijd waardoor ik EL kan gaan spelen.

pi_93747478
Ik kan gewoon kampioen worden met City in mijn eerste seizoen :D

Enige probleem is dat Lukaku en Dzeko langdurig geblesseerd zijn geraakt bij me, en dat met de eindfase in zicht.
U MAD?
pi_93747644
Verdediger van 194 cm en jumping 20 --> wint 97% van zijn kopduels.
pi_93762854
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan gewoon kampioen worden met City in mijn eerste seizoen :D

Enige probleem is dat Lukaku en Dzeko langdurig geblesseerd zijn geraakt bij me, en dat met de eindfase in zicht.
Cardozo, Balotelli en Tevez heb je toch ook nog lopen?

Villarreal geloot voor de Europa League moet te doen zijn :)

[ Bericht 10% gewijzigd door poiuytr op 07-03-2011 12:02:07 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 13:29:24 #171
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_93767041
quote:
Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef Mallerd het volgende:

[..]

Heb ik met FM 2010 een leuke game mee gehad, zorg dat je veel mensen haalt die bij clubs alsr Willem II buiten de boot vallen.
Bedankt voor de tip zal er op letten. Ben inmiddels halverwege het eerste seizoen en ik sta momenteel op een prima 4e plek. Zal later vandaag wel ff wat screens posten.
pi_93767931
Heerlijk, tweede seizoen met Feyenoord en heb de groepsfase overleefd van de champions leaque.
De loting was
-Porto
-Atletico Madrid
-Olympiakos

Uiteindelijk als 1ste geplaatst voor de laatste 16 en mijn tegenstander zou Leverkusen worden.
De eerste wedstrijd was uit naar Leverkusen en die verloor ik met maar liefst 4-0. Een stunt kan natuurlijk nooit uitgesloten worden dus ik trad in de thuiswedstrijd aan met mijn sterkste 11 spelers.
Rol ik Leverkusen toch mooi op met 7-1 :D. Na 15 minuten stond ik al met 4-0 voor. Nu maar hopen op een eenvoudige tegenstander in de kwartfinale.
Feyenoord Rotterdam
pi_93773417
quote:
Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef poiuytr het volgende:
Cardozo, Balotelli en Tevez heb je toch ook nog lopen?

Villarreal geloot voor de Europa League moet te doen zijn :)
Cardozo niet hoor.(tenzij verhuurd)
Balotelli heb ik als AMR, maar nu dus even noodgedwongen als AC met Tevez.
U MAD?
pi_93773643
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Heerlijk, tweede seizoen met Feyenoord en heb de groepsfase overleefd van de champions leaque.
De loting was
-Porto
-Atletico Madrid
-Olympiakos

Uiteindelijk als 1ste geplaatst voor de laatste 16 en mijn tegenstander zou Leverkusen worden.
De eerste wedstrijd was uit naar Leverkusen en die verloor ik met maar liefst 4-0. Een stunt kan natuurlijk nooit uitgesloten worden dus ik trad in de thuiswedstrijd aan met mijn sterkste 11 spelers.
Rol ik Leverkusen toch mooi op met 7-1 :D. Na 15 minuten stond ik al met 4-0 voor. Nu maar hopen op een eenvoudige tegenstander in de kwartfinale.
Tegenstander in de kwartfinale was Villareal en nadat ik de thuiswedstrijd met 4-0 heb gewonnen, was het alleen nog maar de uitwedstrijd schadeloos doorkomen. Deze heb ik overigens met 2-3 gewonnen. Nu op naar de halve finale tegen Chelsea!
Feyenoord Rotterdam
pi_93774557
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Tegenstander in de kwartfinale was Villareal en nadat ik de thuiswedstrijd met 4-0 heb gewonnen, was het alleen nog maar de uitwedstrijd schadeloos doorkomen. Deze heb ik overigens met 2-3 gewonnen. Nu op naar de halve finale tegen Chelsea!
Heb je een screen van je selectie?

Heb nu al paar keer gezien dat als ik spelers voor de jeugd haal en deze dan naar mijn -19 doorstuur dezelfde dag dat ik ze gekocht heb boos worden en alweer weg willen. Bij transferstatus staat groot talent.

[ Bericht 14% gewijzigd door poiuytr op 07-03-2011 16:38:20 ]
pi_93775922

verder heb ik Mokotjo nog, maar die paste niet in het scherm. Cannavaro en Shevchenko zijn waardeloos en ik heb er spijt van dat ik ze een contract heb aangeboden.

Georginio Wijnaldum kreeg ruzie met me en hij wilde graag weg. Toen een club 3 miljoen bood heeft het bestuur dit gelijk geaccepteerd o|O . Ik vond het wel jammer, want ik dacht dat hij voor veel meer verkocht kon worden. De fans waren wel blij dat hij weg was :W

Stond ik 5 wedstrijden geleden nog met 9 punten voor op nummer 2 Ajax, is het nu nog maar 1 punt met twee wedstrijden te gaan. Spaaanneeeend. :D
Feyenoord Rotterdam
  maandag 7 maart 2011 @ 17:14:34 #177
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93776352
Heel mooi team voor Feyenoord. Maar heb je Castelen in de basis of Buonanotte?

Ik ben nu met Shaktar bezig, transferbudget van ronde de 40 miljoen :)
Tot nu toe alleen Ji - Sung Park en Yaya Sanogo gekocht, en bezig met Cardozo.
Ik zoek nog een linksback, iemand suggesties?
Neen
pi_93777026
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Mallerd het volgende:

Lucas Digne of Obradovic zijn/worden wel goede backs :)
pi_93777096
Lucas Digne heb ik toevallig al gehaal na de eerste seizoenshelft. Master VVL.
Kampioen geworden trouwens _O_
U MAD?
pi_93777208
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lucas Digne heb ik toevallig al gehaal na de eerste seizoenshelft. Master VVL.
Kampioen geworden trouwens _O_
Heb hem nu ook al twee jaar en is inderdaad een zeer goede opkomende back. Terwijl hij nog super jong is.
pi_93777365
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Mallerd het volgende:

Ik wissel heel vaak, meestal heb ik Buanotte of castelen op de rechterkant staan en Kakuta/Hleb/Bah op de linkerkant. Kakuta speelt overigens ook nog redelijk vaak op rechts. 20 goals en 10 assists van hem tot nu toe. :D
Feyenoord Rotterdam
pi_93782457
Voor het nieuwe seizoen Shelvey (Liverpool) en Kjaer (Wolfsburg) aangetrokken. Meteen basismateriaal voor City.

Wat ik jammer vind is dat je zelf continu de hoofdprijs moet betalen voor spelers, maar andere clubs schijntjes bieden voor jouw spelers.
U MAD?
  maandag 7 maart 2011 @ 20:56:17 #183
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_93787214
Halverwege het eerste seizoen met Huizen sta ik er prima voor met een 4e plaats. Promotie zit er nog steeds in al zou ik het ook niet erg vinden als het dit seizoen nog niet gebeurt. Zolang ik ergens bovenin eindig ben ik tevreden.

Beetje matig begonnen maar daarna gingen ze steeds beter voetballen. Hopelijk kunnen we de 2e competitiehelft nog een paar plekjes stijgen. Helaas wel in beiden bekertoernooien uitgeschakeld maar ik rekende toch al niet op succes in die competitie's :p

Heb overigens wel een flink aantal versterkingen binnengehaald maar dat was ook wel nodig.

dinsdag 8 maart 2011 @ 09:33:40 #184
267317 Scharrel-hagelslag
i dont have one!
pi_93805277
Fuckietuckie, moest in in de voorronde voor de euroleague tegen VFB Stuttgart.
Ik denk ga gewoon vol op de aanval en zie wel waar het schip strand. Nou het werd thuis dus 4-6...wat een uitslag!!
Vervolgens moest ik uit bij hen....1-3 voor mij!!! Kom ik me toch ff 1 doelpunt te kort zeg!
Jammer...volgend jaar speel ik ook geen europees voetbal, aangezien ik in de KNVB beker tegen volendam moest terwijl 6 basisspelers interlandverplichtingen hadden. verloor dus 3-1.

In de competitie na 10 wedstrijden 2e met 3 punten achterstand op Willem II.

Gaat erg goed dus!
Vici, Vidi, Veni!
pi_93806143
Leuk altijd die Afrika Cup, drie spelers die de hele januari maand niet beschikbaar zijn! Sta net 5 punten los in de competitie en dit seizoen kan ik echt kampioen worden.
pi_93815565
Afrika cup brengt vooral veel problemen in Frankrijk, als Senegal zich kwalificeert heb ik ook een probleem...
pi_93815886
Lol, Football Manager expert solliciteert naar functie in Premier League.
http://thenextweb.com/sha(...)the-premiere-league/

Epic reactie ook van Middelsborough. :)

edit voor den luie mensch:
quote:
TL:DR He didnt get the job because his undoubted talent would result in one of the big European clubs seeking [his] services.
pi_93816856

Even kijken hoe het werkt,dat uploaden, hier mijn Faye die scoort, nadat ik mijn Martins Indi in de eerste minuut al rood heb zien krijgen :'(

Het is 1-1 geworden :'(
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:06:15 #189
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93817921
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Haha, die sollicitatiebrief en reactie moet je gewoon lezen. Geweldig _O-
pi_93818826
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Scarsick het volgende:

[..]

FM wordt door sommige clubs anders best serieus genomen: http://www.dailyrecord.co(...)game-86908-20893667/
pi_93818997
Het klopt dat de scoutingkennis in FM vaak zeer accuraat is, maar om het succesvol managen van een club in FM op je cv te zetten en in te dienen bij een PL-club is toch wel heel iets anders!

Buiten dat is de reactie van Middlesborough gewoon een hele mooie!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 17:11:39 #192
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93820819
Nieuwe patch is uit.
Elite
Tegen TTIP
pi_93840751
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 17:11 schreef Happel het volgende:
Nieuwe patch is uit.
Hmm, eens kijken dan :). Had niet verwacht eigenlijk :)
pi_93841267
Gaat automatisch met Steam toch?
U MAD?
pi_93843047
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat automatisch met Steam toch?
Jup!
pi_93854926
Champions Leaque gewonnen van Real Madrid met Feyenoord in mijn tweede seizoen :o
De halve finale tegen chelsea vond ik al zo mooi. 4-1 thuis gewonnen en het op een mooie 1-1 gehouden in de uitwedstrijd. Tegen Real was kwam ik in de 2de helft met 1-0 achter, maar gelukkig scoorde Dawdah Bah 5 minuten later de gelijkmaker. In de verlenging kwam ik wederom achter en had ik geluk dat Mbokani eindelijk weer een goal maakte! Penalties met 4-2 gewonnen :D

Nu maar eens kijken wat me volgend seizoen te wachten staat.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:39:08 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93855673
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef Fuszy het volgende:
Champions Leaque gewonnen van Real Madrid met Feyenoord in mijn tweede seizoen :o
De halve finale tegen chelsea vond ik al zo mooi. 4-1 thuis gewonnen en het op een mooie 1-1 gehouden in de uitwedstrijd. Tegen Real was kwam ik in de 2de helft met 1-0 achter, maar gelukkig scoorde Dawdah Bah 5 minuten later de gelijkmaker. In de verlenging kwam ik wederom achter en had ik geluk dat Mbokani eindelijk weer een goal maakte! Penalties met 4-2 gewonnen :D

FM is weer lekker realistisch :')
Maar wel een hele mooie prestatie natuurlijk! :)
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 9 maart 2011 @ 13:11:41 #198
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_93856694
Realisme is af en toe ver te zoeken, zo heb ik Ruiz van Twente met Feyenoord in seizoen 1 kunnen halen door het transferbedrag op 0 te zetten en allerlei toekomstige premies en andere onzin te beloven terwijl ie tegen die tijd allang weer pleite is.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:46:26 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93860069
Elk jaar zijn er weer mensen die gaan zitten zeuren om het realisme in dit spel. :')
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:02:11 #200
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93860641
quote:
14s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Happel het volgende:
Elk jaar zijn er weer mensen die gaan zitten zeuren om het realisme in dit spel. :')
Laten we idd ten eerste melden dat het een SPEL is mensen :P
pi_93860925
Die patch 11.3, moet je voor al die fixes zeker weer een nieuw spel beginnen?
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:28:38 #202
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93861557
quote:
5s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Die patch 11.3, moet je voor al die fixes zeker weer een nieuw spel beginnen?
Als je Steam gebruikt niet, anders wel ben ik bang.
  woensdag 9 maart 2011 @ 15:52:19 #203
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93862647
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Moron het volgende:

[..]

Als je Steam gebruikt niet, anders wel ben ik bang.
Ik kan dit even testen op mijn Mac een dezer dagen. Daar speel ik toch niet actief meer op maar staat nog wel een save-game van de vorige patch.

-edit- zojuist gedaan en bij mij werkt het nog (op Mac that is)

[ Bericht 6% gewijzigd door jackson op 09-03-2011 15:58:46 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93863583
quote:
11s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef Fuszy het volgende:

Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.

Hier moet bijna wel met savegames of editors gerotzooid zijn wil je zo'n prestatie bereiken of je moet zoals ik al zei super veel geluk hebben.
pi_93864261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.

Hier moet bijna wel met savegames of editors gerotzooid zijn wil je zo'n prestatie bereiken of je moet zoals ik al zei super veel geluk hebben.
Ik heb super veel geluk gehad met mijn loting. Porto, Atletico Madrid en Olympiakos in de groepsfase en daarna Leverkusen -> Villareal -> 2 goede wedstrijden tegen Chelsea en met een geluk winnen van Real Madrid. Real Madrid was overduidelijk de sterkste in de wedstrijd. Ik weet wel 100% zeker dat ik dit kunstje niet nogmaals zal herhalen. Ik ben al blij als ik de groepsfase overleef.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 9 maart 2011 @ 16:47:49 #206
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93865192
Achja, sommige mensen hebben met Utrecht bijv. al de CL in het 2e seizoen gewonnen :? Hoe ze het doen, weet ik niet, maarja..
Ikzelf ben met Groningen in het 2e seizoen in de 1e ronde met rechtstreekse uitschakeling van de EL belandt tegen Rubin Kazan.. Ben benieuwd, want ik acht mijzelf weinig kans. In de competitie sta ik 3e.
  woensdag 9 maart 2011 @ 17:22:21 #207
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93866825
Shaktar is best een leuke club om mee te spelen, heb nu alleen Landon Donovan, Fazio, Ji - Sung Park en Badelj gehaald, moet het toch wel mee lukken tot de winterstop.

Lukaku, Digne (bedankt voor de tip mensen) en Yaya Sanogo komen in 2011. Ik denk dat ik ze dan verhuur, maar dat zie ik dan wel.
Neen
pi_93867250
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Mallerd het volgende:
Shaktar is best een leuke club om mee te spelen, heb nu alleen Landon Donovan, Fazio, Ji - Sung Park en Badelj gehaald, moet het toch wel mee lukken tot de winterstop.

Lukaku, Digne (bedankt voor de tip mensen) en Yaya Sanogo komen in 2011. Ik denk dat ik ze dan verhuur, maar dat zie ik dan wel.

Digne is echt een held, zijn technische eigenschappen zijn op jonge leeftijd alleen nog niet zo goed. Voor mijn team (Leeds) is Digne nu al basisspeler terwijl ik ook nog Lescott op die positie heb.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Moron het volgende:
Achja, sommige mensen hebben met Utrecht bijv. al de CL in het 2e seizoen gewonnen :? Hoe ze het doen, weet ik niet, maarja..
Ikzelf ben met Groningen in het 2e seizoen in de 1e ronde met rechtstreekse uitschakeling van de EL belandt tegen Rubin Kazan.. Ben benieuwd, want ik acht mijzelf weinig kans. In de competitie sta ik 3e.
Blijft het inderdaad knap vinden hoe sommige mensen zoveel succes kunnen hebben met matige selecties, en dan nog kan de tactiek perfect aansluiten op de selectie je kan mij niet wijs maken dat je met Utrecht in het 2e jaar de CL kan pakken.

Maar zoals eerder hier al eens is aangegeven iedereen haalt op een andere manier voldoening uit het spelen van van FM en andere spellen.

[ Bericht 38% gewijzigd door poiuytr op 09-03-2011 17:36:54 ]
pi_93872913
Lachwekkend dit, heb Munoz (Palermo) net een nieuw contract aangeboden welke hij zonet heeft geaccepteerd, hij gaat er met zijn vorige contract per week met ¤12.000 op achteruit :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door poiuytr op 09-03-2011 19:47:35 ]
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:07:24 #210
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93877596
Éindelijk kampioen met NEC geworden, in seizoen 2023/24 :') Ajax draaide voor het eerst sinds ooit een slecht seizoen. Vorig seizoen de EL al gewonnen, nu alleen de CL nog en dan kan ik stoppen.
Tranquillo
pi_93879328
Begonnen met FC United of Manchester begonnen.. Spelen in de Northern Premier League Premier Division.
Verwachting is 8e, maar sta na 8 duels 3e :)
Matty Wolfenden is mijn held momenteel. 12 goals in 8 duels.
pi_93886820
Het kampioenschap met Leeds komt in het 5e seizoen steeds dichterbij.
Momenteel een voorsprong op de nummer 2 (Arsenal) van 7 punten en nummer 3(Chelsea) staat al 14 punten achter :)
pi_93911230
Vandaag maar eens een nieuwe game beginnen.
Iemand die een leuk team weet?
Het liefst in engeland ofzo.
pi_93911351
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Mike-Style het volgende:
Mijn keuze zou vallen op Everton of Leeds

Ik zit nu in mijn derde seizoen met Feyenoord en heb helaas de Europese supercup verloren van Dynamo Kiev. Ze waren te sterk met 4-2 na verlenging. Ik heb me daarvoor nog wel kunnen terug vechten van 2-0 naar 2-2.

Champions Leaque loting moet te doen zijn.
-Dinamo Kiev
-Schalke
-Aris
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 10 maart 2011 @ 16:51:10 #215
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93911522
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Mike-Style het volgende:
Met Tottenham kun je zeer succesvol worden.
Maar als je liever een team op wilt bouwen van klein naar groot, zou ik in de 1e of 2e divisie een leuke club gaan zoeken.
pi_93912043
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Moron het volgende:

[..]

Met Tottenham kun je zeer succesvol worden.
Maar als je liever een team op wilt bouwen van klein naar groot, zou ik in de 1e of 2e divisie een leuke club gaan zoeken.
Zo vaak al de CL enz.. gewonnen dus lekker opbouwen heb ik wel zin in.
Denk dat ik ook maar eens leeds ga uitproberen.
pi_93914505
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Mike-Style het volgende:

[..]

Zo vaak al de CL enz.. gewonnen dus lekker opbouwen heb ik wel zin in.
Denk dat ik ook maar eens leeds ga uitproberen.
Ik speel momenteel met Leeds, zeer leuke club en je begint het avontuur zonder schulden, wat een groot voordeel is in Engeland :)

Als een club uit Championship wil gaan coachen die echt meedoen om het kampioenschap moet je kiezen voor Cardiff, Nottm Forest, Crystal Palace of Hull. De uitdaging met teams als Leeds, Sheff Utd, Q.P.R. of Ipswich is leuker na mijn mening.

League 1:
Titelkandidaten: Sheffield Wednesday, Southampton, Charlton, Swindon.
Subtoppers: MK dons, Oldham, Walsall

Succes in ieder geval :)
pi_93915476
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik speel momenteel met Leeds, zeer leuke club en je begint het avontuur zonder schulden, wat een groot voordeel is in Engeland :)

Als een club uit Championship wil gaan coachen die echt meedoen om het kampioenschap moet je kiezen voor Cardiff, Nottm Forest, Crystal Palace of Hull. De uitdaging met teams als Leeds, Sheff Utd, Q.P.R. of Ipswich is leuker na mijn mening.

League 1:
Titelkandidaten: Sheffield Wednesday, Southampton, Charlton, Swindon.
Subtoppers: MK dons, Oldham, Walsall

Succes in ieder geval :)
Ik heb voor leeds gekozen, lang geleden dat ik een club gekozen heb in engeland.
Nu maar even kijken wie kan hallen maar dat komt wel goed.
pi_93917583
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Mike-Style het volgende:

[..]

Ik heb voor leeds gekozen, lang geleden dat ik een club gekozen heb in engeland.
Nu maar even kijken wie kan hallen maar dat komt wel goed.
Dave van den Bergh (AML, transfervrij) heeft mij in het eerste jaar naar promotie geschoten :)
pi_93918714
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef icebliss het volgende:
Éindelijk kampioen met NEC geworden, in seizoen 2023/24 :') Ajax draaide voor het eerst sinds ooit een slecht seizoen. Vorig seizoen de EL al gewonnen, nu alleen de CL nog en dan kan ik stoppen.
Ik ben net ook met NEC begonnen, dat wordt dus nog even wachten op het kampioenschap :')
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:46:28 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93928802
Zit inmiddels in mijn vijfde jaar met Hamilton en na het beste seizoen waarin ik tweede werd en CL behaalde, wordt het er niet makkelijker op. Vreemd genoeg is mijn wagebudget omlaag gegaan met 6k en is mijn transferbudget ook niet om over naar huis te schrijven. Wel om verhoging gevraagd, maar niet gekregen.

Heb dus helemaal geen ruimte meer om spelers te halen. Lenen gaat ook niet, omdat er in nagenoeg alle gevallen een loan fee gevraagd wordt.

Zit dus in een lastige situatie. Probeer het maar te doen met de spelers die ik heb. Kijken of het wat wordt. Leuker maakt het er niet op, wel uitdagender.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 10 maart 2011 @ 22:37:15 #222
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93932844
Had hierboven neergezet dat ik dacht dat ik weinig kans maakte tegen Rubin Kazan..
Had ik het toch bijna goed :') Sinds een paar wedstrijden mijn tactiek veranderd naar 4-5-1, werpt zijn vruchten wel af..
pi_93945604
Sta na 10 duels met FC United of Manchester 1e :) Sta op doelsaldo voor de nummer 2 en 3. De nummer 3 heeft echter een duel minder en kan dus een voorsprong van 3 punten pakken.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:27:40 #224
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93962503
En de uitwedstrijd:
Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt. ^O^
pi_93965003
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
En de uitwedstrijd:
[ afbeelding ]Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt. ^O^
Netjes, wd veel kaarten trouwens:D

Lukaku gekocht met Saint Etienne, en gelijk begint m'n hele team te lopen. Ik sta eerste na 7 wedstrijden, terwijl ik vorig seizoen 7e werd ^O^
pi_93981090
Mijn heldje Matty Wolfenden had 9 duels niet gescoord. Vervolgens scoort hij weer en zijn het er meteen 3.. Beetje jammer dat de tegenstander ook 3x scoorde.. :P
pi_93982210
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Precies wat ik denk! Dat krijg je echt niet voor elkaar :). En tja loting, maar kom op elke Spaanse/Engelse en Italiaans team moet gewoon winnen van een Nederlandse club. Geluk heb je natuurlijk ook, maar ik vind het vaak te verdacht.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 02:25:00 #228
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_93991793
Hey! Ik ben totaal nieuw met Football Manager.
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
pi_93993946
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
Gewoon door te doen, doen en nog eens doen. En pakt iets wat je doet niet goed uit? Moet je het de volgende keer niet doen.. ;)
pi_93996487
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Ik heb het onder de knie gekregen door een aantal keer flink op mijn bek te gaan. Je moet niet verwachten dat je in je eerste game meteen de champions league of je competitie wint. Probeer tactieken uit, zoek uit welke spelers de moeite waard zijn om te huren/kopen enz.
Ik weet nog dat mijn allereerste Footbal manager (destijds Championship manager) echt een ramp was. Ik speelde met Ajax en werd aan het eind van het seizoen ontslagen omdat ik op degraderen stond. Ik klooide maar wat aan maar tegelijkertijd hield ik wel in de gaten welke talenten gewild waren, welke spelers hoge cijfers haalden in de competitie enz.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 12:07:01 #231
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_93997903
Haha okee dan! Doen, doen en doen om vervolgens op mijn bek te gaan, it is! :D
Dat ik verder ook niet echt een voetbalkenner ben, helpt ook niet. Maargoed. Vandaag dan maar weer eens aan de slag om nieuwe dingen te ontdekken. Bedankt voor de reacties in ieder geval :)
pi_93999986
iemand die nieuwe patch gebruikt?
pi_94004172
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef Lux0rious het volgende:
Haha okee dan! Doen, doen en doen om vervolgens op mijn bek te gaan, it is! :D
Dat ik verder ook niet echt een voetbalkenner ben, helpt ook niet. Maargoed. Vandaag dan maar weer eens aan de slag om nieuwe dingen te ontdekken. Bedankt voor de reacties in ieder geval :)
Dat je niet echt een voetbalkenner bent maakt niet uit. Er zijn maar weinige kenners en des te meer liefhebbers ;)
pi_94004735
Hebben de meesten hier trouwens meerdere save games?
pi_94005169
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef TheFastOne het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens meerdere save games?

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
iemand die nieuwe patch gebruikt?
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?
pi_94009392
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Damn :o Ik gebruik er maar drie :P
pi_94010443
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]
Ik bedoel spelen met meerdere ploegen.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 18:35:34 #238
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_94010595
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
En de uitwedstrijd:
[ afbeelding ]Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt. ^O^
Buonanotte. :') Zo'n geniale voetballer en dan 1,62 zijn. :')
pi_94010765
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:55 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Damn :o Ik gebruik er maar drie :P
Heb weinig zin om wedstrijden over te spelen als mijn huidige ermee stopt, elke maand maak ik nieuwe save (zo ongeveer).

Euro Cup ben ik lekker onderweg en hoop ik de finale te bereiken, moet te doen zijn.
Zwaarste club die ik op papier nog kan tegenkomen is Liverpool (heb ze dit seizoen al twee keer ingemaakt)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:27:35 #240
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_94012561
quote:
19s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Ik ben net ook met NEC begonnen, dat wordt dus nog even wachten op het kampioenschap :')
Ik ben de game gestart met Ajax en pas in het vierde seizoen bij NEC begonnen, en die speelden toen in de Jupiler League. Dus moet wel wat eerder lukken dan 2024.
Tranquillo
pi_94040732
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef MMUFC het volgende:
Sta na 10 duels met FC United of Manchester 1e :) Sta op doelsaldo voor de nummer 2 en 3. De nummer 3 heeft echter een duel minder en kan dus een voorsprong van 3 punten pakken.
Welke DB gebruik je eigenlijk daar voor?! Altijd jammer als je na een tijd een error krijgt :(
pi_94040942
quote:
Wat ik ervan begrepen heb is dat wanneer je een nieuwe speler(s) aantrekt de stats (goals, assists etc) niet goed worden opgeslagen bij die betreffende speler(s). Dit zou een fout in de huidige patch zijn en een hotfix wordt verwacht. Of het ook zo is geen idee, heb het zelf nog niet ondervonden.
Schijnbaar nog een probleem met de nieuwe patch :/
pi_94046613
Ook maar eens dit spel proberen, hopelijk is het niet al te moeilijk om te snappen
  zondag 13 maart 2011 @ 15:14:15 #244
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_94047358
Eerste seizoen met Huizen zit erop. Ben toch best tevreden met het eindresultaat. Met een 3e plek waar de prognose 12e was heb ik niks te klagen.

Wil volgend seizoen toch wel voor promotie naar de topklasse gaan. Een paar rondes verder komen in een van de bekertoernooien zou ook niet verkeerd zijn uiteraard.
  zondag 13 maart 2011 @ 17:49:31 #245
194054 kristyle
Bek Houwe
pi_94054490
Vervelend dat er geen reserve competitie is in Italië.
pi_94054876
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef inZanity het volgende:
Eerste seizoen met Huizen zit erop. Ben toch best tevreden met het eindresultaat. Met een 3e plek waar de prognose 12e was heb ik niks te klagen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wil volgend seizoen toch wel voor promotie naar de topklasse gaan. Een paar rondes verder komen in een van de bekertoernooien zou ook niet verkeerd zijn uiteraard.
Mooie resultaten zo in het eerste seizoen, je verdediging heeft je zo te zien de das om gedaan, of speel je zeer aanvallend voetbal? Promotie moet er in het tweede seizoen wel inzitten ;)

quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef kristyle het volgende:
Vervelend dat er geen reserve competitie is in Italië.
Een van de redenen dat ik nooit in game begin in Italië, altijd het gevoel dat je talenten nooit beter worden omdat ze geen wedstrijden spelen.

[ Bericht 19% gewijzigd door poiuytr op 13-03-2011 18:10:37 ]
pi_94055544
Barca uit de CL geknikkerd met Palermo _O_
Thuis: 2-1
Uit: 1-1

_O_ Ongelooflijk
pi_94055617
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef VonHinten het volgende:
Barca uit de CL geknikkerd met Palermo _O_
Thuis: 2-1
Uit: 1-1

_O_ Ongelooflijk
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
pi_94055901
quote:
5s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
Dit seizoen tot nu toe: 27 gespeeld, 16 goals, 10 assists met gemiddeld een 7.51 als rating. Dat doet ie ongeveer elk seizoen. Ik heb hem als suport amc opgesteld. (Hij is qua attributes beter als attacking amc, maar dat past minder goed in mijn systeem.)

Jammer alleen dat ie ruzie kreeg met supertalent Abel Hernandez waardoor ik Hernandez moest verkopen.
pi_94064773
quote:
5s.gif Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Pastore zit ik ook al heel mijn FM game op aan het jagen, denk dat mijn club nog te weinig reputatie heeft om hem te kunnen halen. Geld en loon kan ik makkelijk betalen.
pi_94077784
Na vijf seizoen investeren in mijn team komt het er dit seizoen er dan eindelijk allemaal uit en spelen we de pannen van het dak ;)

Dit is de stand na 32 wedstrijden, zoals je ziet heb ik 6 punten voorsprong op Arsenal (die zelden verliezen), mijn spelers moeten wel een erge dip krijgen wil ik niet meer kampioen worden.

Krijg op papier nog twee zware wedstrijden om het kampioenschap en dat zijn Spurs thuis en Chelsea (huidige nummer 3) uit.

In Europe League verloopt alles volgens plan, heb in de kwartfinale met 2-1 uit van Dinamo Kiev gewonnen, de thuiswedstrijd is hopelijk nog maar een formaliteit :7

[ Bericht 99% gewijzigd door poiuytr op 14-03-2011 00:32:41 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 09:48:20 #252
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94083527
Ik heb Yaya Sanogo maar ff gehuurd bij Groningen, met optie tot koop. Matavz verkocht voor 7 miljoen aan PSV.

Zal vanavond weer ff een kleine update doen (voor de geïnteresseerden :P). In het kort: 2e geworden door van Twente in de laatste wedstrijd te winnen met 1-0, dus voorrondes CL. Dus nu een ploegje bouwen die wellicht die voorrondes door kunnen komen.
pi_94084557
Carlos Vela voor 4M gescoopt van Arsenal. Best een leuke AML / SC: snel, behendig en kan redelijk afmaken (17 finishing). Leuke aankoop.
pi_94085496
Meh tijd voor een nieuwe game.. Wil eigenlijk eens met een (sub)topper in een grote competitie spelen, iemand suggesties? Of juist in een erg klein land spelen, maar dat is altijd zo snel al saai omdat je meestal binnen 1-2 jaar al heer en meester bent.. De AI koopt altijd zo superdramatisch in... :')
pi_94085901
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Jorwol het volgende:
Meh tijd voor een nieuwe game.. Wil eigenlijk eens met een (sub)topper in een grote competitie spelen, iemand suggesties? Of juist in een erg klein land spelen, maar dat is altijd zo snel al saai omdat je meestal binnen 1-2 jaar al heer en meester bent.. De AI koopt altijd zo superdramatisch in... :')
Napoli, Palermo, Blackburn, Leverkusen, Dortmund, Espanyol of Sevilla :)
  maandag 14 maart 2011 @ 11:21:27 #256
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94086233
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Napoli, Palermo, Blackburn, Leverkusen, Dortmund, Espanyol of Sevilla :)
Oh met Leverkusen in FM10 een geweldige game gehad. O+ Had na 10 seizoenen geweldige talentjes, waaronder een Poolse rechtsvoor en een geweldige spits.
Dat waren nog eens mooie tijden, haha.. Misschien moet ik na Groningen maar weer eens bij Leverkusen aan de slag. Heb de Duitse competitie ingeladen, dus kan mooi :P
  maandag 14 maart 2011 @ 11:23:33 #257
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94086312
Gister maar weer even gespeeld ik sta vierde met Real Madrid (Ronaldo was 4 maanden geblesseerd ) nadat ik het seizoen ervoor kampioen ben geworden. Kampioenschap wordt dus een moeilijk verhaal maar wel Barcelona opgerold met 6-0 !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_94087107
Weet iemand in welke winkel FM te koop is voor 30 euro of minder? 2 weken geleden zag ik em bij Bart Smit maar wilde wachten tot de patch. Dit weekend zag ik em niet meer liggen, ik was blijkbaar niet de enige die wilde wachten.

CDwow heeft em voor die prijs maar dan duurt het een week of langer. Iemand?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_94087421
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weet iemand in welke winkel FM te koop is voor 30 euro of minder? 2 weken geleden zag ik em bij Bart Smit maar wilde wachten tot de patch. Dit weekend zag ik em niet meer liggen, ik was blijkbaar niet de enige die wilde wachten.

CDwow heeft em voor die prijs maar dan duurt het een week of langer. Iemand?
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/945272/#prijzen

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Moron het volgende:

[..]

Oh met Leverkusen in FM10 een geweldige game gehad. O+ Had na 10 seizoenen geweldige talentjes, waaronder een Poolse rechtsvoor en een geweldige spits.
Dat waren nog eens mooie tijden, haha.. Misschien moet ik na Groningen maar weer eens bij Leverkusen aan de slag. Heb de Duitse competitie ingeladen, dus kan mooi :P
Derdiyok _O_ (Zeer goede targetman in deze FM)
KieBling
Adler _O_

Deze drie spelers kunnen je makkelijk een plaats voor Europees voetbal verschaffen.
  maandag 14 maart 2011 @ 14:06:54 #260
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_94092467
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mooie resultaten zo in het eerste seizoen, je verdediging heeft je zo te zien de das om gedaan, of speel je zeer aanvallend voetbal? Promotie moet er in het tweede seizoen wel inzitten ;)

[..]

Bedankt. Ik speel eigenlijk helemaal niet aanvallend. Speel gewoon zo simpel en standaard mogelijk. MAar m'n verdediging is niet geweldig inderdaad, althans de minst sterke linie. M'n basisverdediging is wel aardig maar alles daarachter stelt weinig weinig voor. Ik ga dan ook de voorbereiding m'n aandacht vooral vestigen op het versterken van de verdediging.
pi_94093732
Leuk team, Leverkusen! Jammer dat er maar twee goede spitsen zijn en één linksback, maar voor de rest een mooi team, erg veel talent! Ga proberen zo vaak mogelijk voor de Duitse alternatieven te kiezen wanneer ik een vervanger nodig heb, in Engeland ging dat prima en heb in m'n Feyenoordgame ook al gezien dat er veel Duits talent is :s)
pi_94113909
Heb verdikke weer last van die bug. Voorzitter vraagt of ik m'n contract wil verlengen, ik accepteer en toch word ik er 30 juni uitgegooid met de mededeling: ''... stapt op". Hebben meer spelers hier ervaring mee? Vind het bijzonder irritant.
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_94120970
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb verdikke weer last van die bug. Voorzitter vraagt of ik m'n contract wil verlengen, ik accepteer en toch word ik er 30 juni uitgegooid met de mededeling: ''... stapt op". Hebben meer spelers hier ervaring mee? Vind het bijzonder irritant.
Misschien zou je eens aan een editor moeten denken als je dit constant hebt? Heb er zelf geen ervaring mee, speel je met een gedownloade versie of een legale?

Ben dit jaar eindelijk kampioen geworden met Leeds, 3 wedstrijden voor het einde verloor Arsenal uit waardoor ik alleen nog maar gelijk hoefde te spelen :) Als ik Babacar niet had gehad was ik nooit kampioen geworden, dit seizoen maar alvast een waardige opvolger kopen omdat hij in de zomer denk ik niet meer te houden is.

Als klap op de vuurpijl ook nog Porto met 3-1 in Europa League finale verslagen, was in de Europa League heer en meester over elke tegenstander die ik maar tegen kwam.
De statistieken in de Europa League zijn geloof ik niet normaal (ben in de eerste rond ingestroomd), 21 doelpunten gemaakt en maar 5 tegentreffers :7

De reserves zijn voor het 2e seizoen op rij kampioen geworden, de -18 jarigen zijn voor het 4e seizoen op rij ook weer kampioen geworden.

Hele seizoen samengevat goede opmaat voor het echt grote werk in Europa namelijk de Champiosn League :D

[ Bericht 21% gewijzigd door poiuytr op 14-03-2011 22:50:26 ]
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:14:48 #264
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94131913
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit last van gehad.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 09:35:15 #265
268260 Dr.Mikey
pi_94132387
Ik heb trouwens in mijn spel met Real Madrid een geniale regen als linksback.
Braziliaanse jongen van 19 jaar die ik voor 3mil van Anderlecht gekocht heb.
Kon qua cijfers gelijk in de basis en heeft altijd minimaal het gemiddelde van een 8. En dan ook nog luisteren naar de naam Kaká _O_ Morgen heb ik thuis weer internet zou even wat screens posten.
R.I.P DTS.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:23:59 #266
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94147033
Het wordt nog een heel gepuzzel om mijn elftal van Groningen voor het 3e seizoen compleet te krijgen. Ik moet eigenlijk nog een rechtsvoor hebben. Maar heb geen transferbudget meer, dus ben gedwongen te huren. Alleen iedereen kiest elke keer voor een andere ploeg :'(
Maar denk dat ik Stenman maar ga verkopen voor paar miljoen. Kerel zeurt toch alleen maar en eist teveel loon op. Dus dan koop ik een leuke (goedkope) linksback voor terug, of huur ik die, want die zijn er echt in overvloed :? En dan koop ik een leuke rechtsvoor.
pi_94149331
Stond met Ajax in mijn eerste seizoen in de halve finale CL(weliswaar niet helemaal terecht, maarja). Moest tegen Man Utd, had uit met 3-2 verloren dus volop kans. Thuis met 3-2 geëindigd, verlenging scoor ik de 4-2 en mist die knuppel van een Cvitanich die erin moest omdat mijn spitsen geblesseerd waren 3 100% kansen, krijg ik in de 121e minuut een fatale tegengoal. Verdomme.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:45:33 #268
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_94152985
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Moron het volgende:
Het wordt nog een heel gepuzzel om mijn elftal van Groningen voor het 3e seizoen compleet te krijgen. Ik moet eigenlijk nog een rechtsvoor hebben. Maar heb geen transferbudget meer, dus ben gedwongen te huren. Alleen iedereen kiest elke keer voor een andere ploeg :'(
Maar denk dat ik Stenman maar ga verkopen voor paar miljoen. Kerel zeurt toch alleen maar en eist teveel loon op. Dus dan koop ik een leuke (goedkope) linksback voor terug, of huur ik die, want die zijn er echt in overvloed :? En dan koop ik een leuke rechtsvoor.
Misschien is Mauro Milano nog aanwezig. _O_
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:09:29 #269
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_94167351
Ja hoor, zet ik met Leigh Griffiths een all-time Championship record met 40 goals in een seizoen, gaat Ched Evans van Sheffield er met 41 goals met de prijs vandoor omdat Sheffield playoffs moest spelen :')
Ik wens je een dolfijne dag
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:24:14 #270
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94173343
Het begin van mijn Europees avontuur is in ieder geval voortvarend begonnen. Uit 2-1 verloren en het thuis afgemaakt.

Elite
Tegen TTIP
pi_94173427
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pinterman het volgende:
Ja hoor, zet ik met Leigh Griffiths een all-time Championship record met 40 goals in een seizoen, gaat Ched Evans van Sheffield er met 41 goals met de prijs vandoor omdat Sheffield playoffs moest spelen :')
Laatst hier gelezen dat deze doelpunten niet meetellen bij de nominatie, zelfde als bij Champions League wedstrijden!

quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Happel het volgende:
Het begin van mijn Europees avontuur is in ieder geval voortvarend begonnen. Uit 2-1 verloren en het thuis afgemaakt.

[ afbeelding ]
Mooi resultaat, welk seizoen zit je?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:35:38 #272
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94173980
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:25 schreef poiuytr het volgende:
Mooi resultaat, welk seizoen zit je?
Zit nu in het seizoen 2016/2017.

Carriere ziet er tot nu toe als volgt uit:

Duidelijk te zien dat ik wat jaartjes nodig heb gehad om een acceptabel team op te zetten
Elite
Tegen TTIP
pi_94175768
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Happel het volgende:

[..]

Zit nu in het seizoen 2016/2017.

Carriere ziet er tot nu toe als volgt uit:

[ afbeelding ]

Duidelijk te zien dat ik wat jaartjes nodig heb gehad om een acceptabel team op te zetten
Waar zie je dat mooie overzicht? :)

Sinds FM11 uit is speel ik nog maar met één team en één game en haal hier veel meer waardering uit dan voorgaande FM/CM. Vroeger begon ik vaak ook al met een "grote" club en kon je binnen twee seizoenen al kampioen worden en ver komen in de Champions League. Denk dat ik dit in vervolg maar vaker doe zo :)
pi_94183976
Zo de eerste boot vol met Brazilianen is ook gearriveerd in de haven _O_

woensdag 16 maart 2011 @ 12:16:31 #275
268260 Dr.Mikey
pi_94186554
IK HEB DE champions league gewonnen _O_

Finale 4-2 tegen Bayern Munchen.

Nog een mooie screen van mijn competitie wedstrijd tegen Barca

R.I.P DTS.
pi_94188719
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
IK HEB DE champions league gewonnen _O_

Finale 4-2 tegen Bayern Munchen.

Nog een mooie screen van mijn competitie wedstrijd tegen Barca

[ afbeelding ]
Heb je misschien screentje van je selectie, ben wel benieuwd :)

Zie in je screen dat Di Maria heeft gescoord voor jou, heb Di Maria in mijn game overgekocht van Real Madrid en speelt de sterren van de hemel na 6 maanden doet Real Madrid mij alweer een voorstel om hem over te nemen :')
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:27:07 #277
268260 Dr.Mikey
pi_94189013
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zie in je screen dat Di Maria heeft gescoord voor jou, heb Di Maria in mijn game overgekocht van Real Madrid en speelt de sterren van de hemel na 6 maanden doet Real Madrid mij alweer een voorstel om hem over te nemen :')
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Di Maria is geweldig ik heb hem na 2 seizoen maar een contract allias Ronaldo aangeboden.
Zet hem voor de gein trouwens eens op rechts en kijk wat er gebeurd bij mij was Ronaldo geblesseerd voor 4 maanden en kon al die tijd gewoon met Di Maria op die positie spelen.

Mijn team let wel De Jong, Astori en Dzeko kwamen allemaal gratis :)
Kaká en Ismat zijn regens.

Vorig seizoen voor 3mil als vervanger gehaald van Marcelo ,
Als toetje mocht hij nog mee naar het WK ook in de plaats van jawel diezelfde Marcelo.

Isimat heb ik pas sinds deze zomer ( Het is nu zomer stop 2014)
Heeft nog niet gespeeld maar gaat de oude Xavi Alonso en Di Rossi een beetje helpen.

Verdere spelers die veel spelen : Lukaku, De Silva, Pedro Leon, Ozil, Felipe Santana,
Ik zit met een selectie dat het niet echt uitmaakt wie ik opstel , Sterker nog ik speelde de Champions League Finale 4 dagen na de beker finale, Dus de beker finale heb ik heel mijn 2e team opgesteld en no gewonnen van Barca met 2-1 die wel gewoon speelde met Messi etc.

[ Bericht 23% gewijzigd door Dr.Mikey op 16-03-2011 13:42:01 ]
R.I.P DTS.
pi_94201226
Oh oh, hulp nodig! Game gestart met Tottenham en nu in het eerste seizoen doet Man Utd een navraag naar Gareth Bale. Ik dus een tegenvoorstel gedaan van 10 miljoen direct en 30 miljoen over 48 maanden. Daarna nog 25% bij doorverkoop voor mij. Nu doet Man Utd dat bod dus, wat ik niet had verwacht..

Wat te doen? Accepteren of weigeren?
pi_94202631
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Niek92 het volgende:
Oh oh, hulp nodig! Game gestart met Tottenham en nu in het eerste seizoen doet Man Utd een navraag naar Gareth Bale. Ik dus een tegenvoorstel gedaan van 10 miljoen direct en 30 miljoen over 48 maanden. Daarna nog 25% bij doorverkoop voor mij. Nu doet Man Utd dat bod dus, wat ik niet had verwacht..

Wat te doen? Accepteren of weigeren?
Met welke patch of database speel je? Ik met 10.2 en daarin is Bale niet zo goed als in het echt!

Ik had het bod hoe dan ook geaccepteerd 40 miljoen en 25% bij door verkoop is super veel geld voor Spurs! Voor 10 miljoen heb je een groot talent op die positie die over jaar net zo goed is als Bale!
pi_94203364
Ik speel met 10.2. Ik denk ook dat ik het accepteer, want ik speel niet met buitenspelers en ik heb ook al Pjanic en Paulo Henrique gekocht voor in totaal 35 miljoen, waardoor ik nu best wel genoodzaakt ben om spelers te gaan verkopen.

Dus ik verkoop hem.
pi_94204718
Que? Bale weigert het contractaanbod van Man Utd. Hij wil een hoger salaris en een substantiële premie wanneer hij in het Elftal van het Jaar van de competitie wordt opgenomen. Dan niet he. Nu alleen even uitkijken dat ik niet te ver in de rode cijfers kom..
  donderdag 17 maart 2011 @ 13:41:18 #282
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_94236381
Ik krijg Groningen nog niet echt op de rit. Speel te wisselvallig en mijn verdediging laat teveel goals door, terwijl dit in seizoen 1 en 2 niet het geval was :? En dat terwijl ik geen nieuwe verdediger heb aangetrokken.
Heb al een aantal nieuwe taktieken gebruikt maar die brengen nog niet veel rendement met zich mee. Word nog een lang en slopend seizoen. 3 spelers zijn al ontevreden over mij :') Gelukkig geen bepalende spelers, maar toch..
  donderdag 17 maart 2011 @ 22:01:37 #283
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94262563
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 00:11 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Waar zie je dat mooie overzicht? :)
Bij je managerprofiel onder het tabje historie --> achievements. En dan bij views de eerste optie, awards, selecteren.

quote:
Sinds FM11 uit is speel ik nog maar met één team en één game en haal hier veel meer waardering uit dan voorgaande FM/CM. Vroeger begon ik vaak ook al met een "grote" club en kon je binnen twee seizoenen al kampioen worden en ver komen in de Champions League. Denk dat ik dit in vervolg maar vaker doe zo :)
Moet inderdaad concluderen dat ik het ook leuker vind om langer met een team aan de slag te zijn. Krijg ik er ook veel meer voldoening uit, dan in het verleden met een spel.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 18 maart 2011 @ 20:52:01 #284
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_94308678
Vervolg van mijn Champions League verliep minder goed dan gehoopt. Kansloos ten onder tegen Atletico Madrid (1-4 en 0-4). Daardoor doe ik nu mee met de Europa League. Daarin tegen deze tegenstanders geloot. Mag weer tegen AZ. Dat is i.i.g. een 6 punten wedstrijd. :+

Elite
Tegen TTIP
pi_94334069
Herkent iemand dit:

Mijn verzoek tot verbetering van jeugdfaciliteiten wordt geaccepteerd door mijn board, ik wacht bijna een jaar lang en 6 dagen (!) voordat het klaar is 'besluit het bestuur de jeugdfaciliteiten te verbeteren' en nu moet ik nog eens 5 maanden wachten terwijl de vorige upgrade niet is afgerond. Godverdegodver.
pi_94342067
Heeft nog iemand hier dat als je in FM11 een print screen maakt, hij een screen pakt van je bureaublad in plaats van het FM venster?
pi_94342603
quote:
5s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef kristyle het volgende:
Heeft nog iemand hier dat als je in FM11 een print screen maakt, hij een screen pakt van je bureaublad in plaats van het FM venster?
Alt F9
  zaterdag 19 maart 2011 @ 19:44:20 #288
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_94344281
Ik heb een Asus eee netbook (10") waarbij ik gisteren Windows opnieuw geinstalleerd heb(Windows 7) omdat ik een of andere trojan/virus had gekregen. Voor de zekerheid dus maar Windows opnieuw er op gezet. Nu heb ik Football Manager geinstalleerd, maar nu start hij dus niet op en geeft ie deze foutmelding aan: "cannot run game: failed to setup graphics system". Ik heb Windows geinstalleerd vanaf een aparte cd, dus geen bijgeleverde! Directx al geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet, dus daar ligt het niet aan. Dacht zelf misschien dat de resolutie te laag is staat nu op: 1024x768, maar ik heb nou niet echt veel verstand van computers om eerlijk te zijn. Ik baal hier echt van omdat ik FM toch wel dagelijks speel en verder weinig met dat ding doe. Voor het opnieuw installeren deed hij het gewoon. Wie weet waar het aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen?
pi_94344536
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Alt F9
Of cmd+shift+4 op je Mac ;) Dan kun je zelf een hokje trekken met je muis wat je gefotografeerd wil hebben.
pi_94345879
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef inZanity het volgende:
Ik heb een Asus eee netbook (10") waarbij ik gisteren Windows opnieuw geinstalleerd heb(Windows 7) omdat ik een of andere trojan/virus had gekregen. Voor de zekerheid dus maar Windows opnieuw er op gezet. Nu heb ik Football Manager geinstalleerd, maar nu start hij dus niet op en geeft ie deze foutmelding aan: "cannot run game: failed to setup graphics system". Ik heb Windows geinstalleerd vanaf een aparte cd, dus geen bijgeleverde! Directx al geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet, dus daar ligt het niet aan. Dacht zelf misschien dat de resolutie te laag is staat nu op: 1024x768, maar ik heb nou niet echt veel verstand van computers om eerlijk te zijn. Ik baal hier echt van omdat ik FM toch wel dagelijks speel en verder weinig met dat ding doe. Voor het opnieuw installeren deed hij het gewoon. Wie weet waar het aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen?
ERROR: Cannot run game:Failed to set up graphics system

Fix: Please download the following update from the Microsoft Direct X SDK: http://www.microsoft.com/(...)4865A&displaylang=en

You should also check that you are running the latest graphics driver, you can do this by visiting the computer manufacturer website, or by visiting the graphics card manufacturing website.

http://community.sigames.(...)ewfull=1#post5998598

Zie post 12!
pi_94367236
quote:
Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef Jorwol het volgende:
Leuk team, Leverkusen! Jammer dat er maar twee goede spitsen zijn en één linksback, maar voor de rest een mooi team, erg veel talent! Ga proberen zo vaak mogelijk voor de Duitse alternatieven te kiezen wanneer ik een vervanger nodig heb, in Engeland ging dat prima en heb in m'n Feyenoordgame ook al gezien dat er veel Duits talent is :s)
Man Utd koopt hier altijd een 15jarige Duitser , met afmaken op 16. Ben elke keer net te laat of hij wil niet meer :/
pi_94368021
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Man Utd koopt hier altijd een 15jarige Duitser , met afmaken op 16. Ben elke keer net te laat of hij wil niet meer :/
Zit niet in mijn game in ieder geval :P
pi_94370726
quote:
Op zondag 20 maart 2011 11:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Zit niet in mijn game in ieder geval :P
Nja ik laad altijd dezelfde competities :)
pi_94385728
Heeft iemand een link voor me waar ik de logo's en dergelijke kan downloaden van clubs, irriteer me mateloos aan die 'nep'logo's.
pi_94386149
quote:
Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef BC88 het volgende:
Heeft iemand een link voor me waar ik de logo's en dergelijke kan downloaden van clubs, irriteer me mateloos aan die 'nep'logo's.
Manutd.nl daar op het forum hebben ze genoeg logos
pi_94386931
ok, na helemaal verslaafd te zijn aan cm01/02 (verreweg beste ooit. period) toch fm2011 maar eens gaan proberen.

de extra managementopties zijn erg tof, heel uitgebreid allemaal, precies wat ik zocht.

behalve de matches zelf. die gaan zooooooo tergend langzaam. je doet zeker 10-15 minuten over 1 wedstrijd, ipv 2-3 in cm0102. kan dit sneller, en zoja, hoe?

(ik speel ze al gewoon in 2d af, stats op mn scherm ipv rondrennende nummertjes, match speed op max)
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 20 maart 2011 @ 20:02:04 #297
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_94388632
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef probeer het volgende:
ok, na helemaal verslaafd te zijn aan cm01/02 (verreweg beste ooit. period) toch fm2011 maar eens gaan proberen.

de extra managementopties zijn erg tof, heel uitgebreid allemaal, precies wat ik zocht.

behalve de matches zelf. die gaan zooooooo tergend langzaam. je doet zeker 10-15 minuten over 1 wedstrijd, ipv 2-3 in cm0102. kan dit sneller, en zoja, hoe?

(ik speel ze al gewoon in 2d af, stats op mn scherm ipv rondrennende nummertjes, match speed op max)
Commentaar only? En dan gewoon full speed.
pi_94395438
Seizoen 6 met Leeds United

Doelen:
- Kwartfinale van de Champions League halen
- In 1 van de bekerfinales staan
- Meestrijden voor het kampioenschap

Transfers:

Bovenste zes spelers zijn allemaal gehaald met het oog op de toekomst, hebben bijna allemaal een een 4 sterren potentie.
Andrea Poli moet gaan concurreren met Afellay in de spelmaker rol.
Rest van alle aankopen zijn spelers die gehaald zijn voor invalbeurten.

Eerste resultaten zijn geweldig

Community Shield gewonnen, Blackburn echt compleet weg gespeeld (28 schoten 18 op goal, 8 uitgelezen kansen, 1 x paal/lat)
Super Cup gewonnen van Barcelona, Barcelona ook aardig weg gespeeld.

Man in vorm _O_ _O_ _O_
3 x raak tegen Barcelona
3 x raak tegen Sevilla
pi_94412639
Leuk, zo'n interlandweekendje :D

Komen 4 basisspelers geblesseerd terug :') Gelukkig allemaal maar voor 2-3 weken, maar sjongejonge wat een pech :{
  maandag 21 maart 2011 @ 17:49:53 #300
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_94428919
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef poiuytr het volgende:

[..]

ERROR: Cannot run game:Failed to set up graphics system

Fix: Please download the following update from the Microsoft Direct X SDK: http://www.microsoft.com/(...)4865A&displaylang=en

You should also check that you are running the latest graphics driver, you can do this by visiting the computer manufacturer website, or by visiting the graphics card manufacturing website.

http://community.sigames.(...)ewfull=1#post5998598

Zie post 12!
Na dit alles gedaan te hebben doet hij het! Ik kan weer FM'en. Duizend maal dank! ^O^

En nu maar eens bedenken welke ploeg ik deze keer onder m'n hoede ga nemen. Heb niet zo'n zin om weer met Huizen opnieuw te gaan beginnen. Heb wel zin in een leuke uitdaging eigenlijk. Of gewoon weer de zoveelste Feyenoord game.. Blijft het toch altijd het lastigste van heel FM om een leuke en originele uitdaging/ploeg te bedenken.:D

[ Bericht 1% gewijzigd door inZanity op 21-03-2011 18:06:43 ]
pi_94433983
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:

[..]

Na dit alles gedaan te hebben doet hij het! Ik kan weer FM'en. Duizend maal dank! ^O^

En nu maar eens bedenken welke ploeg ik deze keer onder m'n hoede ga nemen. Heb niet zo'n zin om weer met Huizen opnieuw te gaan beginnen. Heb wel zin in een leuke uitdaging eigenlijk. Of gewoon weer de zoveelste Feyenoord game.. Blijft het toch altijd het lastigste van heel FM om een leuke en originele uitdaging/ploeg te bedenken.:D
Geen dank er bestond altijd een site die voor jou een club koos, misschien is dat wat voor je!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')