Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat nu er diverse patches uit zijn om FM 2011 weer eens de kans te geven... ben ik net lekker op weg met Man City komt de loting voor de groepsfase van de Euro League en zie ik daar Barcelona tussen staan... dat blijkt dus een bug te zijn dat Barcelona zowel de Euro League als de CL speelt... wat een blunder
Ik wacht wel gewoon op patch 3... ik vind dit echt de slechtst afgewerkte versie in jaren
Bij mij was het het eerste seizoen, bug staat ook wel gemeld op het SI Forum, daar heb ik ook gereageerd maar er wordt vanuit de makers niet hard op gereageerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen..![]()
Ik NACquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pretquote:
Higuainquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret
Tijdje geleden hier nog over gehad, ik maak voor elke nieuwe maand (ingame) een extra bestand aan om zodoende dit gedonder tegen te gaan. Heb nu in 4 seizoen erop zitten en heeft me maar 4 gig gekost. Dus adviseer je om gewoon elke maand een nieuwe savegame op te slaan, mijn huidige savegame heet 07-14 Leeds, 07 is de maand en 14 het jaartal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Moron het volgende:
Ik heb een probleempje![]()
Ik had mijn laptop dicht gedaan, maar spel nog wel opgeslagen voor ik dat deed. Toen deed ik de klep weer omhoog en door een fout (niet van FM), moest ik mijn laptop opnieuw opstarten.
Nu krijg ik echter mijn bestaande game niet meer aan de praat. Krijg een popup met
[..]
Laptop ook al opnieuw opgestart, helpt niet.Wie kan mij helpen?
Bij mij is hij gelijk toen hij gestopt is manager geworden van Psv, kerel krijgt super goede eigenschappen voor afmaken en aanvallen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs..(Daar gaat mijn spitsencoach)
Als je een bericht krijgt dat een speler wordt aangeboden, dan kan je rechtsonder klikken op beheren of iets dergelijks en dan kan je aangeven dat niets weergegeven moet worden (kortom geen aangeboden spelers).quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;
Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
Dat is mooi kut inderdaad, een van de twee zou moeten vertrekken anders loopt het nog verder uit de hand. Precies zelfde situatie gehad, vage is dat ze allebei elkaar nog bij favoriet personeel hadden staan. In jou situatie zou ik Hernandez verkopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef VonHinten het volgende:
Mijn twee beste spelers (Hernandez en Pastore) krijgen ruzie. Hodverdehodver en het hele team heeft nu kenkermoraal
Ja volgens mij groeit dat vanzelf wanneer je reputatie stijgt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
Kreeg naar 6 seizoenen ineens mijn eigen stadion met Ajax, zonder erom te vragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
Volgens mij is er geen vaste datum voor, kreeg mijn budget dit seizoen midden in Juni, speelde mijn laatste wedstrijd 11 mei. Denk dat de budgetten ook te maken hebben met het eventuele EK, WK of een ander internationale competitie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
7 July..quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders waar Cagliari het héél goed doet? Bij mij werden ze in 2013 al kampioen en verslaan ze in 2013 in de kwartfinale van de CL Barcelona gewoon.
Genoa hier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.
Op 26 jarige leeftijd speelt hij bij Roma in mijn game. Degelijke speler, geen topper.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat Chadli een grote worden in FM11?
maw Liverpool materiaal? Die is wel
red. te doen qua tranaferkosten.
Hazard heb ik 'gratis' kunnen ophalen omdat hij zijn contract niet verlengde. Dat is echt een topper als winger. Hij vroeg ongeveer 90k/per week salaris, dus dat is wel aan de hoge kant. Hij heeft wel een vrij slechte conditie verder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
Echt niemand wil komen naar Liverpool.
Dzudszak al 11.5 afgewezen. Hazard 13.5 etc etc.
Gek word ik ervan.
In mijn game in 2017. Hij heeft niets gepresteerd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat Chadli een grote worden in FM11?
maw Liverpool materiaal? Die is wel
red. te doen qua tranaferkosten.
Je kan het uitzetten, ja. Weet alleen niet meer precies waar. Volgens mij is er ook een knop bij een aangeboden speler waar je op dient te klikken, waarna je kan aangeven welke aanbiedingen je wilt hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
@iedereen; Hebben jullie geen 'last' van die inbox? Als je een week op vakantie bent geweest heb je 60 berichten. In eerdere edities van FM was 'nieuws' en 'inbox' gescheiden. Nu heb ik het idee dat ze alles bijelkaar gegooit hebben. Wat moet ik bijvoorbeeld doen als ik ALLE aangeboden spelers UIT mijn inbox wil hebben? In abbonnementen zie ik daar niets over staan.
Verder is de standaard lay-out voor het lezen van nieuwsberichten niet fijn (vind ik). Gebruiken jullie andere lay-outs waar de inbox beter tot zijn recht komt?
Dankje, zal ik nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Kn0x het volgende:
Sheffield FC. Heb de club toevallig vorig jaar bezocht... Geweldig om te weten dat je op het veld staat van de oudste club van de wereld. Epic!Succes.
Is daar een speciale database voor nodig om met die league te kunnen spelen? Dat is wel een hele leuke uitdaging namelijk om met een team uit een van die divisies te gaan spelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:59 schreef Kn0x het volgende:
Sheffield FC. Heb de club toevallig vorig jaar bezocht... Geweldig om te weten dat je op het veld staat van de oudste club van de wereld. Epic!Succes.
Je kan kiezen:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Is daar een speciale database voor nodig om met die league te kunnen spelen? Dat is wel een hele leuke uitdaging namelijk om met een team uit een van die divisies te gaan spelen.
4-4-2 met een ruit op het middenveld. Links en rechts half zijn aanvallende wingers en een targetman en poachers als spitsen.quote:
Ik heb gewoon de nieuwste met wintertransfers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef Scorpie het volgende:
Welke MU update kan je het beste gebruiken?
Voor een 16-jarige heeft 'ie anders al een belachelijk goede fysiek, zou vanzelf wel goed moeten komen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Even flink op z'n fysiek trainen en dan wordt het vast een topper
Een beetje extra snelheid kan zeker geen kwaad anders.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:47 schreef icebliss het volgende:
[..]
Voor een 16-jarige heeft 'ie anders al een belachelijk goede fysiek, zou vanzelf wel goed moeten komen.
Bij mij is het tot de dag van vandaag met The Hawks moreno esseboom...over topspelers gesproken hahaha zit inmiddels in de Premier League en in 2019 maar hij blijft me vertellen dat Fabregas toch wel een hele goeie spelert isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef Rahl het volgende:
Ik word een beetje simpel van die Govou die al 4 jaar lang voor elke wedstrijd zegt dat ik me zorgen moet maken om een speler van de tegenstander.
quote:Op zondag 27 februari 2011 00:49 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bij mij is het tot de dag van vandaag met The Hawks moreno esseboom...over topspelers gesproken hahaha zit inmiddels in de Premier League en in 2019 maar hij blijft me vertellen dat Fabregas toch wel een hele goeie spelert is
Ik heb hetzelfde probleem met QPR, mijn stadion zit bijna altijd vol, maar nu zeggen ze dat mijn achterban niet groot genoeg is... Raarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Ben begonnen met een stadion met 4050 mensen en 192 zitplaatsen, pas na promotie naar de premier league (en 1.5 seizoen uitverkopen) werden we eindelijk uitgebreid naar 8000 zitplaatsenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met QPR, mijn stadion zit bijna altijd vol, maar nu zeggen ze dat mijn achterban niet groot genoeg is... Raar
Uhm dat kan wel ff duren, verhuur hem aan een belgische club! Dan hoef je maar 3 seizoenen te wachtenquote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: Heb een speler gekocht die wel in mijn selectie staat, maar er staat steeds het rode vakje WV voor wat maar niet opgelost wordt. Hoelang duurt het voordat die kerel zijn WV krijgt?
Kan hem al 2 maanden niet opstellen.
En soms lukt het niet, ik had een Macedonier die geen werkvergunning had... En hij wilde ook niet verhuurd worden... Wat een ramp...quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Vraagje: Heb een speler gekocht die wel in mijn selectie staat, maar er staat steeds het rode vakje WV voor wat maar niet opgelost wordt. Hoelang duurt het voordat die kerel zijn WV krijgt?
Kan hem al 2 maanden niet opstellen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm dat kan wel ff duren, verhuur hem aan een belgische club! Dan hoef je maar 3 seizoenen te wachten
Jawel...quote:Op zondag 27 februari 2011 21:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was in eerdere edities toch nooit zo.
Bij mij werd Joris Mathijsen coach van Liverpool nadat 'ie gestopt wasquote:
Mooi om te horen dat iemand anders ook met Leeds speeltquote:Op zondag 27 februari 2011 23:19 schreef MMUFC het volgende:
Na drie kwart seizoen ontslagen bij Sheffield FC.
Nu maar een nieuwe game bij Leeds United begonnen.. benieuwd hoe lang ik het daar uithoud
Heb tot nu toe nog niemand verkocht. Verder heb ik Steve Finnan gehaald en een aantal spelers gehuurd. Jordan Spencer(West Ham), Rhys Murphy(Arsenal, werd alleen in enalaatste oefen duel voor 5 maanden geblesseerd geschopt).quote:Op maandag 28 februari 2011 12:52 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mooi om te horen dat iemand anders ook met Leeds speeltBen benieuwd welke spelers je hebt gehaald en welke spelers je hebt laten gaan in het 1e seizoen?
Met wat voor tactiek ga je spelen dan? En al een basiselftal in gedachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:09 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heb tot nu toe nog niemand verkocht. Verder heb ik Steve Finnan gehaald en een aantal spelers gehuurd. Jordan Spencer(West Ham), Rhys Murphy(Arsenal, werd alleen in enalaatste oefen duel voor 5 maanden geblesseerd geschopt).
Trainen op afstandschoten en hij scoort like a baws!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:12 schreef Lindgren. het volgende:
En éindelijk is ie dan binnen.
[ afbeelding ]
Zijn eerste wedstrijd was thuis tegen PSV. 2 assists en een goal. 3-0 winst.
Ondanks deze goal:quote:Op maandag 28 februari 2011 22:24 schreef MMUFC het volgende:
Na 8 duels Leeds had ik al geen zin meer in die game, dus nu met Blackpool begonnen
Begon thuis met een 2-2 tegen Birmingham. Stond lange tijd 2-1 voor maar kreeg 6 minuten voor tijd de gelijkmaker tegen..
Tweede duel mocht ik uit naar Blackpool. Kies de verdedigende variant van de tactiek die ik gebruik en nog verlies ik met 6-1..
Heb mijn assistent ontslagen. Hij had alleen Determination(12) en Judging Ability(11) en Judging Potential Ability(12) boven de 10
Heb hem vervangen door Tony Cotton, die slechts 4 dingen onder de 10 heeft.
Zometeen hopelijk de 6-1 wegspoelen tegen Barnsley in de League Cup
Kan in FM zelf.. Na de wedstrijd naar de wedstrijd gaan en dan Upload Highlights.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe maak jij filmpjes van je goal?!
Als hij interlands speelt krijgt hij ook wel een work permit.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Binnen 3 jaar
Ik verpats um meteen weer in de winter... Had hem gehaald voor de basis meteen.
Is die Kryvtsov, supertalent DC uit Oekraine.
In meeste seizoenen 1 of 2 vrije trappen die erin gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef poiuytr het volgende:
Vliegt er bij jullie wel eens vrije trap in? Ik verbaas me hier nog steeds erg over.
Heb een rechtsbenige speler met vrije trappen 17 en twee linksbenige spelers met vrije trappen 17, twee van deze drie spelers spelen sowieso altijd alleen wordt er echt nooit gescoord uit een vrije trap.
Om het seizoen gaat er misschien een direct/ rechtstreeks in, vaak verdwijnen ze ver naast of over de goal.
Valt me ook op ja.. Met FM 10, schoot Dzudszak minsten 8 erin per seizoen.. Dit keer 0 tot 1 keer per seizoen..quote:Op maandag 28 februari 2011 23:45 schreef poiuytr het volgende:
Vliegt er bij jullie wel eens vrije trap in? Ik verbaas me hier nog steeds erg over.
Heb een rechtsbenige speler met vrije trappen 17 en twee linksbenige spelers met vrije trappen 17, twee van deze drie spelers spelen sowieso altijd alleen wordt er echt nooit gescoord uit een vrije trap.
Om het seizoen gaat er misschien een direct/ rechtstreeks in, vaak verdwijnen ze ver naast of over de goal.
Weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik vind het een van de betere FMs. Zitten paar rare dingen in maar dat hou je toch altijd in een spel, het is toch nooit perfect!quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom las ik hier trouwens pas dat FM11 de slechtste FM game in jaren zou zijn? Speel het nou bijna een week met alle updates, maar het is echt een lekkere game hoor.
OK het heeft af en toe wat minpunten, maar daar is goed doorheen te komen vind ik.
Inderdaad.. Wat ik wel prettig vind is dat je vrij eenvoudig succes kan halen. Er waren FM's waarbij je zelfs met een goede tactiek bijna geen resultaten haalde, en bij deze kan je gewoon met een goede gedownloade tactiek en goede club makkelijk succes boeken, als je ff gewoon lekker wilt spelen ipv alles uitzoeken en zo..quote:Op woensdag 2 maart 2011 07:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet niet waar je dat gelezen hebt maar ik vind het een van de betere FMs. Zitten paar rare dingen in maar dat hou je toch altijd in een spel, het is toch nooit perfect!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Tegenwoordig ben ik manager van Arsenal. Halverwege het seizoen met Betis kreeg ik de aanbieding bij Arsenal te gaan werken aan het einde van 't seizoen. Dat had ik aanvaard, maar het één wedstrijd voor 't einde van het seizoen was ik ineens al manager van Arsenal. Ze moesten nog één wedstrijd spelen en stonden drie punten achter op koploper Man Utd, maar met een beter doelsaldo. Dus ik win mijn eerste en direct ook laatste wedstrijd van het seizoen met 6-0, zie ik dat United heeft verloren. Was ik door één wedstrijd te spelen het "mastermind" achter de kampioen van Engeland.
De eerste prijs op Europees grondgebied is zo dus binnen.
Nice! Mooie resultaten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
waaaah in 1 seizoen van de topklasse naar de jupiler league gepromoveerd. Met nog 4 wedstrijden te gaan kampioen geworden. Gelukkig in een gesprek het bestuur kunnen overhalen om een profclub te worden. Kan ik eindelijk gewoon spelers vastleggen en geld aan ze verdienen.
In de amateur beker sta ik in de finale tegen Spakenburg, altijd lastig.
In de KNVB beker de winst op NAC gelukkig een goed vervolg kunnen geven. MVV werd in de kwartfinale met 2-0 aan de kant gezet. Vervolgens de loting....daar kwam PSV uitwat baalde ik daar van zeg, aangezien ik ook Volendam had kunnen loten. In de westrijd had PSV natuurlijk veel meer balbezit en alle kansen....maar het geluk was aan mijn zijde! in de 80e minuut 0-1 voor Vitesse Delft!!! Gelukkig stand kunnen houden....nu nog in de finale AZ oprollen en dan kan ik de Euro League voorrondes in!
Daar vraag je me wat...ik heb geen idee...ik heb tijdje geleden een gedownload via een link die iemand in vorig topic heeft geplaatst.degene die ook met WKE toen begon. Wat dat betreft ben ik een noobquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Nice! Mooie resultaten!
Met welke db speel je precies?
Zal waarschijnlijk de database uitbreiding van Manutd zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat...ik heb geen idee...ik heb tijdje geleden een gedownload via een link die iemand in vorig topic heeft geplaatst.degene die ook met WKE toen begon. Wat dat betreft ben ik een noob
Haha!quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:40 schreef icebliss het volgende:
Net speelde een speler echt geweldig, dus ik denk ik ga eens zeggen dat ik tevreden ben (wat ik eigenlijk nooit doe behalve als ze een probleem hebben met hun moraal).
[ afbeelding ]
Wat een held
Mooie resultaten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:47 schreef Biels het volgende:
Seizoen is afgelopen. 2e in de premier league, league cup gewonnen, en een bevredigend einde aan het 1e seizoen van Hull City ooit in de champions league.
[ afbeelding ]
Ligt een beetje aan je pc, maar zal niet voor een kleine database kiezen dan heb je de zin er na twee seizoen al gauw af. Middelgroot of groot is voldoendequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:25 schreef Lisboam het volgende:
Ik ben na een aantal jaar ook weer begonnen met FM 2011.
En ik wil dat het spel natuurlijk soepel verloopt; ik heb 4 ram, 2.70 ghz. Dat is genoeg voor het spel.
Maar wat kan ik het best bij een nieuwe game selecteren, kleine, grote of middelgrote database? En hoeveel competities? Want ik heb geen zin in lange laadtijden.
En wat hebben jullie zoal geselecteerd qua database en competities?
Dat is toch best normaal? In het echt moet je ook wennen aan een nieuwe positie, meer of minder marking, etc.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten teams bij jullie de eerste tien wedstrijden ook zo wennen aan een taktiek? Echt niet normaal af en toe.
Het is ook wel normaal, maar ik wil zelf het liefst ook vanaf duel 1 succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is toch best normaal? In het echt moet je ook wennen aan een nieuwe positie, meer of minder marking, etc.
Ja klopt, daarom heb je bij een nieuwe club vaak in het begin ook mindere resultaten, omdat de tegenstanders dat waarschijnlijk niet hoeven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten teams bij jullie de eerste tien wedstrijden ook zo wennen aan een taktiek? Echt niet normaal af en toe.
Ik had hem eerst bij een Spaanse 2e Divisionistquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:17 schreef Moron het volgende:
De verdediger waarover ik eerder vertelde dat-ie ineens wel zou komen is inderdaad gekomen![]()
[ afbeelding ]Leuk spelertje en niet te duur.
Linkje naar die 80.000 gezichten please?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef Lisboam het volgende:
Welke packs hebben jullie allemaal geinstalleerd? (ik heb zelf logo pack,kits pack,update 11.2 en een update van een of andere forum,manu volgens mij,met de wintertransfers).
Oww,en ik heb een pack op internet gevonden met iets van 80.000 faces,die moet ik nog instaleren,hopelijk werkt ie.
Mis ik nog iets dat ik moet instaleren?
Ik heb nog een vraagje aan jullie. Hoe werken jullie met het 2e elftal en beloftenelftal?
Trainen jullie die zelf of laat je dat aan je assistent over?
Laten jullie die elftallen dezelfde tactiek zpelen als je 1e elftal?
Je moet even een account aanmaken op deze site: http://www.sortitoutsi.net/forum/topic/39782-megapack-home-thread-updates-and-info-inside/ en daar staan de instructies.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Linkje naar die 80.000 gezichten please?
Heb ik met FM 2010 een leuke game mee gehad, zorg dat je veel mensen haalt die bij clubs als Willem II buiten de boot vallen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:05 schreef inZanity het volgende:
Nieuwe game begonnen met SV Huizen uit de zaterdag hoofdklasse A. Eens kijken of ik er wat van kan maken. :p
Gaat het niveau van de eredivisie in het algemeen dan ook omhoog of blijven de andere clubs dan even goed als in het begin?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:09 schreef Boe-man het volgende:
Eredivisie is een beetje gemakkelijk aan het worden
[ afbeelding ]
Komt vooral omdat ik dit seizoen, 2017/2018 in 26 wedstrijden pas 4 goals tegen heb![]()
Maar heb dan ook 3 verdedigers en de keeper in het wereld team van het jaar heb
Alleen Feyenoord en PSV komen nog wel eens door de groepsfases in Europa. Vooral Feyenoord koopt en verkoopt voor veel spelers geld, rest van de teams blijven nog steeds spelers verkopen als deze een beetje goed worden.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:14 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gaat het niveau van de eredivisie in het algemeen dan ook omhoog of blijven de andere clubs dan even goed als in het begin?
Cardozo, Balotelli en Tevez heb je toch ook nog lopen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kan gewoon kampioen worden met City in mijn eerste seizoen
Enige probleem is dat Lukaku en Dzeko langdurig geblesseerd zijn geraakt bij me, en dat met de eindfase in zicht.
Bedankt voor de tip zal er op letten. Ben inmiddels halverwege het eerste seizoen en ik sta momenteel op een prima 4e plek. Zal later vandaag wel ff wat screens posten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:36 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Heb ik met FM 2010 een leuke game mee gehad, zorg dat je veel mensen haalt die bij clubs alsr Willem II buiten de boot vallen.
Cardozo niet hoor.(tenzij verhuurd)quote:Op maandag 7 maart 2011 11:40 schreef poiuytr het volgende:
Cardozo, Balotelli en Tevez heb je toch ook nog lopen?
Villarreal geloot voor de Europa League moet te doen zijn
Tegenstander in de kwartfinale was Villareal en nadat ik de thuiswedstrijd met 4-0 heb gewonnen, was het alleen nog maar de uitwedstrijd schadeloos doorkomen. Deze heb ik overigens met 2-3 gewonnen. Nu op naar de halve finale tegen Chelsea!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Fuszy het volgende:
Heerlijk, tweede seizoen met Feyenoord en heb de groepsfase overleefd van de champions leaque.
De loting was
-Porto
-Atletico Madrid
-Olympiakos
Uiteindelijk als 1ste geplaatst voor de laatste 16 en mijn tegenstander zou Leverkusen worden.
De eerste wedstrijd was uit naar Leverkusen en die verloor ik met maar liefst 4-0. Een stunt kan natuurlijk nooit uitgesloten worden dus ik trad in de thuiswedstrijd aan met mijn sterkste 11 spelers.
Rol ik Leverkusen toch mooi op met 7-1. Na 15 minuten stond ik al met 4-0 voor. Nu maar hopen op een eenvoudige tegenstander in de kwartfinale.
Heb je een screen van je selectie?quote:Op maandag 7 maart 2011 16:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Tegenstander in de kwartfinale was Villareal en nadat ik de thuiswedstrijd met 4-0 heb gewonnen, was het alleen nog maar de uitwedstrijd schadeloos doorkomen. Deze heb ik overigens met 2-3 gewonnen. Nu op naar de halve finale tegen Chelsea!
Lucas Digne of Obradovic zijn/worden wel goede backsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Mallerd het volgende:
Heel mooi team voor Feyenoord. Maar heb je Castelen in de basis of Buonanotte?
Ik ben nu met Shaktar bezig, transferbudget van ronde de 40 miljoen
Tot nu toe alleen Ji - Sung Park en Yaya Sanogo gekocht, en bezig met Cardozo.
Ik zoek nog een linksback, iemand suggesties?
Heb hem nu ook al twee jaar en is inderdaad een zeer goede opkomende back. Terwijl hij nog super jong is.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef de_boswachter het volgende:
Lucas Digne heb ik toevallig al gehaal na de eerste seizoenshelft. Master VVL.
Kampioen geworden trouwens
Ik wissel heel vaak, meestal heb ik Buanotte of castelen op de rechterkant staan en Kakuta/Hleb/Bah op de linkerkant. Kakuta speelt overigens ook nog redelijk vaak op rechts. 20 goals en 10 assists van hem tot nu toe.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:14 schreef Mallerd het volgende:
Heel mooi team voor Feyenoord. Maar heb je Castelen in de basis of Buonanotte?
Ik ben nu met Shaktar bezig, transferbudget van ronde de 40 miljoen
Tot nu toe alleen Ji - Sung Park en Yaya Sanogo gekocht, en bezig met Cardozo.
Ik zoek nog een linksback, iemand suggesties?
quote:TL:DR He didnt get the job because his undoubted talent would result in one of the big European clubs seeking [his] services.
Haha, die sollicitatiebrief en reactie moet je gewoon lezen. Geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Scarsick het volgende:
Lol, Football Manager expert solliciteert naar functie in Premier League.
http://thenextweb.com/sha(...)the-premiere-league/
Epic reactie ook van Middelsborough.
edit voor den luie mensch:
[..]
FM wordt door sommige clubs anders best serieus genomen: http://www.dailyrecord.co(...)game-86908-20893667/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef Scarsick het volgende:
Lol, Football Manager expert solliciteert naar functie in Premier League.
http://thenextweb.com/sha(...)the-premiere-league/
Epic reactie ook van Middelsborough.
edit voor den luie mensch:
[..]
Hmm, eens kijken danquote:
Jup!quote:
FM is weer lekker realistischquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef Fuszy het volgende:
Champions Leaque gewonnen van Real Madrid met Feyenoord in mijn tweede seizoen
De halve finale tegen chelsea vond ik al zo mooi. 4-1 thuis gewonnen en het op een mooie 1-1 gehouden in de uitwedstrijd. Tegen Real was kwam ik in de 2de helft met 1-0 achter, maar gelukkig scoorde Dawdah Bah 5 minuten later de gelijkmaker. In de verlenging kwam ik wederom achter en had ik geluk dat Mbokani eindelijk weer een goal maakte! Penalties met 4-2 gewonnen
Nu maar eens kijken wat me volgend seizoen te wachten staat.
Laten we idd ten eerste melden dat het een SPEL is mensenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:46 schreef Happel het volgende:
Elk jaar zijn er weer mensen die gaan zitten zeuren om het realisme in dit spel.
Als je Steam gebruikt niet, anders wel ben ik bang.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef Scorpie het volgende:
Die patch 11.3, moet je voor al die fixes zeker weer een nieuw spel beginnen?
Ik kan dit even testen op mijn Mac een dezer dagen. Daar speel ik toch niet actief meer op maar staat nog wel een save-game van de vorige patch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Moron het volgende:
[..]
Als je Steam gebruikt niet, anders wel ben ik bang.
Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:14 schreef Fuszy het volgende:
Champions Leaque gewonnen van Real Madrid met Feyenoord in mijn tweede seizoen
De halve finale tegen chelsea vond ik al zo mooi. 4-1 thuis gewonnen en het op een mooie 1-1 gehouden in de uitwedstrijd. Tegen Real was kwam ik in de 2de helft met 1-0 achter, maar gelukkig scoorde Dawdah Bah 5 minuten later de gelijkmaker. In de verlenging kwam ik wederom achter en had ik geluk dat Mbokani eindelijk weer een goal maakte! Penalties met 4-2 gewonnen
Nu maar eens kijken wat me volgend seizoen te wachten staat.
Ik heb super veel geluk gehad met mijn loting. Porto, Atletico Madrid en Olympiakos in de groepsfase en daarna Leverkusen -> Villareal -> 2 goede wedstrijden tegen Chelsea en met een geluk winnen van Real Madrid. Real Madrid was overduidelijk de sterkste in de wedstrijd. Ik weet wel 100% zeker dat ik dit kunstje niet nogmaals zal herhalen. Ik ben al blij als ik de groepsfase overleef.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.
Hier moet bijna wel met savegames of editors gerotzooid zijn wil je zo'n prestatie bereiken of je moet zoals ik al zei super veel geluk hebben.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:22 schreef Mallerd het volgende:
Shaktar is best een leuke club om mee te spelen, heb nu alleen Landon Donovan, Fazio, Ji - Sung Park en Badelj gehaald, moet het toch wel mee lukken tot de winterstop.
Lukaku, Digne (bedankt voor de tip mensen) en Yaya Sanogo komen in 2011. Ik denk dat ik ze dan verhuur, maar dat zie ik dan wel.
Blijft het inderdaad knap vinden hoe sommige mensen zoveel succes kunnen hebben met matige selecties, en dan nog kan de tactiek perfect aansluiten op de selectie je kan mij niet wijs maken dat je met Utrecht in het 2e jaar de CL kan pakken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:47 schreef Moron het volgende:
Achja, sommige mensen hebben met Utrecht bijv. al de CL in het 2e seizoen gewonnenHoe ze het doen, weet ik niet, maarja..
Ikzelf ben met Groningen in het 2e seizoen in de 1e ronde met rechtstreekse uitschakeling van de EL belandt tegen Rubin Kazan.. Ben benieuwd, want ik acht mijzelf weinig kans. In de competitie sta ik 3e.
Mijn keuze zou vallen op Everton of Leedsquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Mike-Style het volgende:
Vandaag maar eens een nieuwe game beginnen.
Iemand die een leuk team weet?
Het liefst in engeland ofzo.
Met Tottenham kun je zeer succesvol worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef Mike-Style het volgende:
Vandaag maar eens een nieuwe game beginnen.
Iemand die een leuk team weet?
Het liefst in engeland ofzo.
Zo vaak al de CL enz.. gewonnen dus lekker opbouwen heb ik wel zin in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:51 schreef Moron het volgende:
[..]
Met Tottenham kun je zeer succesvol worden.
Maar als je liever een team op wilt bouwen van klein naar groot, zou ik in de 1e of 2e divisie een leuke club gaan zoeken.
Ik speel momenteel met Leeds, zeer leuke club en je begint het avontuur zonder schulden, wat een groot voordeel is in Engelandquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:00 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Zo vaak al de CL enz.. gewonnen dus lekker opbouwen heb ik wel zin in.
Denk dat ik ook maar eens leeds ga uitproberen.
Ik heb voor leeds gekozen, lang geleden dat ik een club gekozen heb in engeland.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik speel momenteel met Leeds, zeer leuke club en je begint het avontuur zonder schulden, wat een groot voordeel is in Engeland
Als een club uit Championship wil gaan coachen die echt meedoen om het kampioenschap moet je kiezen voor Cardiff, Nottm Forest, Crystal Palace of Hull. De uitdaging met teams als Leeds, Sheff Utd, Q.P.R. of Ipswich is leuker na mijn mening.
League 1:
Titelkandidaten: Sheffield Wednesday, Southampton, Charlton, Swindon.
Subtoppers: MK dons, Oldham, Walsall
Succes in ieder geval![]()
Dave van den Bergh (AML, transfervrij) heeft mij in het eerste jaar naar promotie geschotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:22 schreef Mike-Style het volgende:
[..]
Ik heb voor leeds gekozen, lang geleden dat ik een club gekozen heb in engeland.
Nu maar even kijken wie kan hallen maar dat komt wel goed.
Ik ben net ook met NEC begonnen, dat wordt dus nog even wachten op het kampioenschapquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef icebliss het volgende:
Éindelijk kampioen met NEC geworden, in seizoen 2023/24Ajax draaide voor het eerst sinds ooit een slecht seizoen. Vorig seizoen de EL al gewonnen, nu alleen de CL nog en dan kan ik stoppen.
Netjes, wd veel kaarten trouwens:Dquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
En de uitwedstrijd:
[ afbeelding ]Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt.
Precies wat ik denk! Dat krijg je echt niet voor elkaarquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sorry maar zie vaker van dit soort berichten ook op andere fora, bij mij gaat het er echt niet in dat je met Feyenoord in het 2e jaar al de CL kunt winnen. Als je met bijvoorbeeld een Spurs, Milaan of Valencia in het 2e jaar al de CL weet te winnen doe je het goed en moet je aardig wat geluk hebben na mijn mening.
Hier moet bijna wel met savegames of editors gerotzooid zijn wil je zo'n prestatie bereiken of je moet zoals ik al zei super veel geluk hebben.
Gewoon door te doen, doen en nog eens doen. En pakt iets wat je doet niet goed uit? Moet je het de volgende keer niet doen..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Ik ben totaal nieuw met Football Manager.
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
Ik heb het onder de knie gekregen door een aantal keer flink op mijn bek te gaan. Je moet niet verwachten dat je in je eerste game meteen de champions league of je competitie wint. Probeer tactieken uit, zoek uit welke spelers de moeite waard zijn om te huren/kopen enz.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 02:25 schreef Lux0rious het volgende:
Hey! Ik ben totaal nieuw met Football Manager.
Hoe hebben jullie dit spel zo onder de knie gekregen? De gigantische keuze aan opties overal maakt het nogal verwarrend voor mij soms. Daarnaast kan ik soms opties niet vinden etc.
Iemand misschien een link ergens naar waar de basis van FM simpel wordt uitgelegd?
Dat je niet echt een voetbalkenner bent maakt niet uit. Er zijn maar weinige kenners en des te meer liefhebbersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:07 schreef Lux0rious het volgende:
Haha okee dan! Doen, doen en doen om vervolgens op mijn bek te gaan, it is!
Dat ik verder ook niet echt een voetbalkenner ben, helpt ook niet. Maargoed. Vandaag dan maar weer eens aan de slag om nieuwe dingen te ontdekken. Bedankt voor de reacties in ieder geval
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:39 schreef TheFastOne het volgende:
Hebben de meesten hier trouwens meerdere save games?
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?quote:
Damnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?
Ik bedoel spelen met meerdere ploegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:53 schreef poiuytr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nieuwe patch en huidige game gaan toch niet met elkaar samen?
Buonanotte.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:27 schreef Moron het volgende:
En de uitwedstrijd:
[ afbeelding ]Nu mag ik tegen Schalke 04 aantreden. We zien wel wat het wordt.
Heb weinig zin om wedstrijden over te spelen als mijn huidige ermee stopt, elke maand maak ik nieuwe save (zo ongeveer).quote:
Ik ben de game gestart met Ajax en pas in het vierde seizoen bij NEC begonnen, en die speelden toen in de Jupiler League. Dus moet wel wat eerder lukken dan 2024.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik ben net ook met NEC begonnen, dat wordt dus nog even wachten op het kampioenschap
Welke DB gebruik je eigenlijk daar voor?! Altijd jammer als je na een tijd een error krijgtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef MMUFC het volgende:
Sta na 10 duels met FC United of Manchester 1eSta op doelsaldo voor de nummer 2 en 3. De nummer 3 heeft echter een duel minder en kan dus een voorsprong van 3 punten pakken.
Schijnbaar nog een probleem met de nieuwe patch :/quote:Wat ik ervan begrepen heb is dat wanneer je een nieuwe speler(s) aantrekt de stats (goals, assists etc) niet goed worden opgeslagen bij die betreffende speler(s). Dit zou een fout in de huidige patch zijn en een hotfix wordt verwacht. Of het ook zo is geen idee, heb het zelf nog niet ondervonden.
Mooie resultaten zo in het eerste seizoen, je verdediging heeft je zo te zien de das om gedaan, of speel je zeer aanvallend voetbal? Promotie moet er in het tweede seizoen wel inzittenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:14 schreef inZanity het volgende:
Eerste seizoen met Huizen zit erop. Ben toch best tevreden met het eindresultaat. Met een 3e plek waar de prognose 12e was heb ik niks te klagen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil volgend seizoen toch wel voor promotie naar de topklasse gaan. Een paar rondes verder komen in een van de bekertoernooien zou ook niet verkeerd zijn uiteraard.
Een van de redenen dat ik nooit in game begin in Italië, altijd het gevoel dat je talenten nooit beter worden omdat ze geen wedstrijden spelen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef kristyle het volgende:
Vervelend dat er geen reserve competitie is in Italië.
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:12 schreef VonHinten het volgende:
Barca uit de CL geknikkerd met Palermo
Thuis: 2-1
Uit: 1-1Ongelooflijk
Dit seizoen tot nu toe: 27 gespeeld, 16 goals, 10 assists met gemiddeld een 7.51 als rating. Dat doet ie ongeveer elk seizoen. Ik heb hem als suport amc opgesteld. (Hij is qua attributes beter als attacking amc, maar dat past minder goed in mijn systeem.)quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
Pastore zit ik ook al heel mijn FM game op aan het jagen, denk dat mijn club nog te weinig reputatie heeft om hem te kunnen halen. Geld en loon kan ik makkelijk betalen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hoe doet die Pastore het? Heb hem wel eens geprobeerd te kopen, maar 30M was mij te gortig.
Napoli, Palermo, Blackburn, Leverkusen, Dortmund, Espanyol of Sevillaquote:Op maandag 14 maart 2011 11:00 schreef Jorwol het volgende:
Meh tijd voor een nieuwe game.. Wil eigenlijk eens met een (sub)topper in een grote competitie spelen, iemand suggesties? Of juist in een erg klein land spelen, maar dat is altijd zo snel al saai omdat je meestal binnen 1-2 jaar al heer en meester bent.. De AI koopt altijd zo superdramatisch in...
Oh met Leverkusen in FM10 een geweldige game gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Napoli, Palermo, Blackburn, Leverkusen, Dortmund, Espanyol of Sevilla
http://www.kieskeurig.nl/(...)rgen/945272/#prijzenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Weet iemand in welke winkel FM te koop is voor 30 euro of minder? 2 weken geleden zag ik em bij Bart Smit maar wilde wachten tot de patch. Dit weekend zag ik em niet meer liggen, ik was blijkbaar niet de enige die wilde wachten.
CDwow heeft em voor die prijs maar dan duurt het een week of langer. Iemand?
Derdiyokquote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Moron het volgende:
[..]
Oh met Leverkusen in FM10 een geweldige game gehad.Had na 10 seizoenen geweldige talentjes, waaronder een Poolse rechtsvoor en een geweldige spits.
Dat waren nog eens mooie tijden, haha.. Misschien moet ik na Groningen maar weer eens bij Leverkusen aan de slag. Heb de Duitse competitie ingeladen, dus kan mooi
Bedankt. Ik speel eigenlijk helemaal niet aanvallend. Speel gewoon zo simpel en standaard mogelijk. MAar m'n verdediging is niet geweldig inderdaad, althans de minst sterke linie. M'n basisverdediging is wel aardig maar alles daarachter stelt weinig weinig voor. Ik ga dan ook de voorbereiding m'n aandacht vooral vestigen op het versterken van de verdediging.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Mooie resultaten zo in het eerste seizoen, je verdediging heeft je zo te zien de das om gedaan, of speel je zeer aanvallend voetbal? Promotie moet er in het tweede seizoen wel inzitten
[..]
Misschien zou je eens aan een editor moeten denken als je dit constant hebt? Heb er zelf geen ervaring mee, speel je met een gedownloade versie of een legale?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb verdikke weer last van die bug. Voorzitter vraagt of ik m'n contract wil verlengen, ik accepteer en toch word ik er 30 juni uitgegooid met de mededeling: ''... stapt op". Hebben meer spelers hier ervaring mee? Vind het bijzonder irritant.
Daar heb ik eerlijk gezegd nog nooit last van gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef HenkvonAnnie het volgende:
Heb verdikke weer last van die bug. Voorzitter vraagt of ik m'n contract wil verlengen, ik accepteer en toch word ik er 30 juni uitgegooid met de mededeling: ''... stapt op". Hebben meer spelers hier ervaring mee? Vind het bijzonder irritant.
Misschien is Mauro Milano nog aanwezig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Moron het volgende:
Het wordt nog een heel gepuzzel om mijn elftal van Groningen voor het 3e seizoen compleet te krijgen. Ik moet eigenlijk nog een rechtsvoor hebben. Maar heb geen transferbudget meer, dus ben gedwongen te huren. Alleen iedereen kiest elke keer voor een andere ploeg![]()
Maar denk dat ik Stenman maar ga verkopen voor paar miljoen. Kerel zeurt toch alleen maar en eist teveel loon op. Dus dan koop ik een leuke (goedkope) linksback voor terug, of huur ik die, want die zijn er echt in overvloedEn dan koop ik een leuke rechtsvoor.
Laatst hier gelezen dat deze doelpunten niet meetellen bij de nominatie, zelfde als bij Champions League wedstrijden!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:09 schreef Pinterman het volgende:
Ja hoor, zet ik met Leigh Griffiths een all-time Championship record met 40 goals in een seizoen, gaat Ched Evans van Sheffield er met 41 goals met de prijs vandoor omdat Sheffield playoffs moest spelen
Mooi resultaat, welk seizoen zit je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:24 schreef Happel het volgende:
Het begin van mijn Europees avontuur is in ieder geval voortvarend begonnen. Uit 2-1 verloren en het thuis afgemaakt.
[ afbeelding ]
Zit nu in het seizoen 2016/2017.quote:
Waar zie je dat mooie overzicht?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zit nu in het seizoen 2016/2017.
Carriere ziet er tot nu toe als volgt uit:
[ afbeelding ]
Duidelijk te zien dat ik wat jaartjes nodig heb gehad om een acceptabel team op te zetten
Heb je misschien screentje van je selectie, ben wel benieuwdquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
IK HEB DE champions league gewonnen
Finale 4-2 tegen Bayern Munchen.
Nog een mooie screen van mijn competitie wedstrijd tegen Barca
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je misschien screentje van je selectie, ben wel benieuwd
Zie in je screen dat Di Maria heeft gescoord voor jou, heb Di Maria in mijn game overgekocht van Real Madrid en speelt de sterren van de hemel na 6 maanden doet Real Madrid mij alweer een voorstel om hem over te nemen![]()
Di Maria is geweldig ik heb hem na 2 seizoen maar een contract allias Ronaldo aangeboden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:17 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb je misschien screentje van je selectie, ben wel benieuwd
Zie in je screen dat Di Maria heeft gescoord voor jou, heb Di Maria in mijn game overgekocht van Real Madrid en speelt de sterren van de hemel na 6 maanden doet Real Madrid mij alweer een voorstel om hem over te nemen![]()
Met welke patch of database speel je? Ik met 10.2 en daarin is Bale niet zo goed als in het echt!quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:03 schreef Niek92 het volgende:
Oh oh, hulp nodig! Game gestart met Tottenham en nu in het eerste seizoen doet Man Utd een navraag naar Gareth Bale. Ik dus een tegenvoorstel gedaan van 10 miljoen direct en 30 miljoen over 48 maanden. Daarna nog 25% bij doorverkoop voor mij. Nu doet Man Utd dat bod dus, wat ik niet had verwacht..
Wat te doen? Accepteren of weigeren?
Bij je managerprofiel onder het tabje historie --> achievements. En dan bij views de eerste optie, awards, selecteren.quote:
Moet inderdaad concluderen dat ik het ook leuker vind om langer met een team aan de slag te zijn. Krijg ik er ook veel meer voldoening uit, dan in het verleden met een spel.quote:Sinds FM11 uit is speel ik nog maar met één team en één game en haal hier veel meer waardering uit dan voorgaande FM/CM. Vroeger begon ik vaak ook al met een "grote" club en kon je binnen twee seizoenen al kampioen worden en ver komen in de Champions League. Denk dat ik dit in vervolg maar vaker doe zo
Alt F9quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef kristyle het volgende:
Heeft nog iemand hier dat als je in FM11 een print screen maakt, hij een screen pakt van je bureaublad in plaats van het FM venster?
Of cmd+shift+4 op je Macquote:
ERROR: Cannot run game:Failed to set up graphics systemquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef inZanity het volgende:
Ik heb een Asus eee netbook (10") waarbij ik gisteren Windows opnieuw geinstalleerd heb(Windows 7) omdat ik een of andere trojan/virus had gekregen. Voor de zekerheid dus maar Windows opnieuw er op gezet. Nu heb ik Football Manager geinstalleerd, maar nu start hij dus niet op en geeft ie deze foutmelding aan: "cannot run game: failed to setup graphics system". Ik heb Windows geinstalleerd vanaf een aparte cd, dus geen bijgeleverde! Directx al geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet, dus daar ligt het niet aan. Dacht zelf misschien dat de resolutie te laag is staat nu op: 1024x768, maar ik heb nou niet echt veel verstand van computers om eerlijk te zijn. Ik baal hier echt van omdat ik FM toch wel dagelijks speel en verder weinig met dat ding doe. Voor het opnieuw installeren deed hij het gewoon. Wie weet waar het aan kan liggen en hoe ik het op kan lossen?
Man Utd koopt hier altijd een 15jarige Duitser , met afmaken op 16. Ben elke keer net te laat of hij wil niet meer :/quote:Op maandag 14 maart 2011 14:37 schreef Jorwol het volgende:
Leuk team, Leverkusen! Jammer dat er maar twee goede spitsen zijn en één linksback, maar voor de rest een mooi team, erg veel talent! Ga proberen zo vaak mogelijk voor de Duitse alternatieven te kiezen wanneer ik een vervanger nodig heb, in Engeland ging dat prima en heb in m'n Feyenoordgame ook al gezien dat er veel Duits talent is
Zit niet in mijn game in ieder gevalquote:Op zondag 20 maart 2011 10:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Man Utd koopt hier altijd een 15jarige Duitser , met afmaken op 16. Ben elke keer net te laat of hij wil niet meer :/
Nja ik laad altijd dezelfde competitiesquote:
Manutd.nl daar op het forum hebben ze genoeg logosquote:Op zondag 20 maart 2011 18:57 schreef BC88 het volgende:
Heeft iemand een link voor me waar ik de logo's en dergelijke kan downloaden van clubs, irriteer me mateloos aan die 'nep'logo's.
Commentaar only? En dan gewoon full speed.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:24 schreef probeer het volgende:
ok, na helemaal verslaafd te zijn aan cm01/02 (verreweg beste ooit. period) toch fm2011 maar eens gaan proberen.
de extra managementopties zijn erg tof, heel uitgebreid allemaal, precies wat ik zocht.
behalve de matches zelf. die gaan zooooooo tergend langzaam. je doet zeker 10-15 minuten over 1 wedstrijd, ipv 2-3 in cm0102. kan dit sneller, en zoja, hoe?
(ik speel ze al gewoon in 2d af, stats op mn scherm ipv rondrennende nummertjes, match speed op max)
Na dit alles gedaan te hebben doet hij het! Ik kan weer FM'en. Duizend maal dank!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef poiuytr het volgende:
[..]
ERROR: Cannot run game:Failed to set up graphics system
Fix: Please download the following update from the Microsoft Direct X SDK: http://www.microsoft.com/(...)4865A&displaylang=en
You should also check that you are running the latest graphics driver, you can do this by visiting the computer manufacturer website, or by visiting the graphics card manufacturing website.
http://community.sigames.(...)ewfull=1#post5998598
Zie post 12!
Geen dank er bestond altijd een site die voor jou een club koos, misschien is dat wat voor je!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Na dit alles gedaan te hebben doet hij het! Ik kan weer FM'en. Duizend maal dank!
En nu maar eens bedenken welke ploeg ik deze keer onder m'n hoede ga nemen. Heb niet zo'n zin om weer met Huizen opnieuw te gaan beginnen. Heb wel zin in een leuke uitdaging eigenlijk. Of gewoon weer de zoveelste Feyenoord game.. Blijft het toch altijd het lastigste van heel FM om een leuke en originele uitdaging/ploeg te bedenken.:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |