abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93198258

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
pi_93198271
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef Doublepain het volgende:
Castelen is echt een baas.. _O_
pi_93198293
_O_
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:02:26 #4
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93198317
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat nu er diverse patches uit zijn om FM 2011 weer eens de kans te geven... ben ik net lekker op weg met Man City komt de loting voor de groepsfase van de Euro League en zie ik daar Barcelona tussen staan... dat blijkt dus een bug te zijn dat Barcelona zowel de Euro League als de CL speelt... wat een blunder :')

Ik wacht wel gewoon op patch 3... ik vind dit echt de slechtst afgewerkte versie in jaren :r
Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93198504
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen.. ;( :'(
pi_93198922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef jackson het volgende:

[..]

Dat is wel erg matig ja... Mij nog niet opgevallen maar dit zit er bij iedereen elk seizoen in? (Mits Barca dus hoog eindigt)
Bij mij was het het eerste seizoen, bug staat ook wel gemeld op het SI Forum, daar heb ik ook gereageerd maar er wordt vanuit de makers niet hard op gereageerd.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93199226
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Doublepain het volgende:
Wat mij opvalt is dat ik met FM 08, 09, 10 en 11 altijd LIVERPOOL loot... Nooit van gewonnen.. ;( :'(
Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_93200004
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Ik loot altijd Volendam in de beker. ELK jaar weer.
Ik NAC >:)
pi_93200264
Mijn eerste jaar met Feyenoord en ik sta nu in de halve finale van de beker tegen PSV. Ook wel fijn dat Ajax een hele leuke tegenstander heeft. Het affiche: Ajax- Ajax 2 8)7
Feyenoord Rotterdam
pi_93201984
Heb met Linfield de titel wederom gepakt. Ondanks dat ik in het begin tot 2x toe met 5 punten achterstand uiteindelijk weer met 15 punten voorsprong. Sta ook weer in de finale van de Beker en All Ireland cup. Mocht ik komend seizoen Europees weer niet in een van de groepsfases komen ga ik wat anders doen denk ik :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:36:11 #11
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93203195
Aangezien mijn vorige game jammer genoeg overleden is (weg 8 succesvolle seizoenen met Spurs :'( ), ben ik een nieuwe game begonnen met FC Groningen! Eens kijken of we daar wat van kunnen maken op nationaal en Europees gebied. :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_93204086
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik NAC >:)
Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret :')
Ja, schrok je toch even he!
pi_93204213
quote:
8s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:52 schreef Boe-man het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer de Champions League gewonnen, maar als ik Real Madrid loot in de knockout ronde is het altijd gedaan met de pret :')
Higuain :r
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:10:15 #14
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_93205013
Ik zit in mijn 2e seizoen met AZ. Eerste jaar 1e geworden met matig voetbal maar met 3 spitsen van onder de 20. Nu hebben we een dipje, maar staan nog redelijk stevig 2e. Alle hoop is gevestigd op mijn 19-jarige talent Guarch!
pi_93209696
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:54 schreef Moron het volgende:
Ik heb een probleempje :?

Ik had mijn laptop dicht gedaan, maar spel nog wel opgeslagen voor ik dat deed. Toen deed ik de klep weer omhoog en door een fout (niet van FM), moest ik mijn laptop opnieuw opstarten.
Nu krijg ik echter mijn bestaande game niet meer aan de praat. Krijg een popup met

[..]

Laptop ook al opnieuw opgestart, helpt niet. :'( Wie kan mij helpen?
Tijdje geleden hier nog over gehad, ik maak voor elke nieuwe maand (ingame) een extra bestand aan om zodoende dit gedonder tegen te gaan. Heb nu in 4 seizoen erop zitten en heeft me maar 4 gig gekost. Dus adviseer je om gewoon elke maand een nieuwe savegame op te slaan, mijn huidige savegame heet 07-14 Leeds, 07 is de maand en 14 het jaartal.
pi_93214183
En zo verliest Ajax de halve finale van de beker met 0-3 van Ajax 2.
doelpuntenmakers: Rodney Sneijder 1x en Sulejmani 2x

:')
Feyenoord Rotterdam
pi_93215149
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs.. :') (Daar gaat mijn spitsencoach)
pi_93215750
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
Ruud doet het zo geweldig goed, dat hij nog een jaartje gaat spelen bij de spurs.. :') (Daar gaat mijn spitsencoach)
Bij mij is hij gelijk toen hij gestopt is manager geworden van Psv, kerel krijgt super goede eigenschappen voor afmaken en aanvallen.

Probeer anders deze ex-spelers eens voor aanvallen/ afmaken:
-Louis Saha
-Alessandro del pierro
-Totti
-Scholl
pi_93217601
Die spelen allemaal nog.. Kluivert heef ook goeie stats.. :D
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:41:12 #20
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93223782
Dit is wel heel debiel, mijn spits gaat er nu twee wedstrijden achter elkaar af met rood (2x geel), 2 keer door een schwalbe :') Eerst in de competitie, paar dagen later in de EL.
Edit: Jahoor, drie blessures, drie keer gele kaart limiet en een rode kaart :') Wordt nog een leuke return.
Tranquillo
pi_93225936
Nou sinds vandaag ook FM11. Meteen wat packs etc. geinstalleerd. Begonnen zoals elk jaar met PSV. Kreeg meteen Lung Jr. als keeper aangeboden, aangezien het een baas was in 10 meteen gekocht :')

Heeft iemand nog een goede taktiek? Momenteel een 4-3-3 taktiek genomen (te lui om nu zelf te maken) van die van Persie van ManU forum.
U MAD?
pi_93226169
Ohja;

Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
U MAD?
pi_93226282
Wanneer komt de nieuwe patch uit?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_93226713
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja;

Hoe krijg ik al die nieuwsfeeds weg? Krijg per dag wel 10 berichten over transfers van Willem II, aanbiedingen van zaakwaarnemers etc. Erg irritant. Heeft
niet te maken met abonnementen volgens mij.
Verder is de opzet van de berichten lelijk en minder werkbaar. Is daar al iets op gevonden?
Als je een bericht krijgt dat een speler wordt aangeboden, dan kan je rechtsonder klikken op beheren of iets dergelijks en dan kan je aangeven dat niets weergegeven moet worden (kortom geen aangeboden spelers).
pi_93229299

Laatste tijd scoor ik minimaal 3x in de 2de helft.. :P

Ajax en Utrecht strijden voor de titel.. Ik sta 3 punten voor maar moet nog tegen Ajax en zij hebben meer doelsaldo.. :'( Mijn laatste wedstrijd is in Eindhoven, moelijk, moeilijk en moeilijk.. :N
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:02:52 #26
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_93229629

90+2 :')
pi_93229686
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:02 schreef inZanity het volgende:
[ afbeelding ]
90+2 :')
Altijd beter dan 90+6 :')
pi_93243221
Met Noord Ierland een paar plaatsen gezakt op de landen Coëfficiënten lijst.. Nu mag ik met een club uit Andorra, San Marino en Faroer uitmaken wie in de 1e voorronde CL uit mag komen.
Lusitanos uit Andorra kwam uit de koker. Heb in duel 1 maar meteen even laten zien dat het een vergissing is dat ik zo laag ingedeeld ben:
Linfield - Lusitanos 10-0 :D

Volgende ronde wacht het Zwitserse Young Boys. Dat moet ik kunnen winnen.

Verder ben ik als eerste en voorlopig enige club in Noord Ierland professional geworden. De rest is allemaal nog semi-professional. Voordeel is dat ik nu wat meer jeugdspelers van de Engelse clubs aan kan trekken. Die spelers die niet goed genoeg zijn voor het eerste elftal van bijvoorbeeld Man City, maar voor de Noord Ierse competitie topspelers zijn!
pi_93253535
Mijn twee beste spelers (Hernandez en Pastore) krijgen ruzie. Hodverdehodver en het hele team heeft nu kenkermoraal :(
pi_93254949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef VonHinten het volgende:
Mijn twee beste spelers (Hernandez en Pastore) krijgen ruzie. Hodverdehodver en het hele team heeft nu kenkermoraal :(
Dat is mooi kut inderdaad, een van de twee zou moeten vertrekken anders loopt het nog verder uit de hand. Precies zelfde situatie gehad, vage is dat ze allebei elkaar nog bij favoriet personeel hadden staan. In jou situatie zou ik Hernandez verkopen.

Irriteer me in FM constant aan Man City, kopen echt ieder speler die maar een beetje potentie heeft en worden na 2 jaar weer afgedankt en hebben geen enkele wedstrijd in de hoofdmacht gespeeld.

Balotelli ben ik al 3 jaar mee bezig om die jongen binnen te halen, hij staat ook op de transferlijst alleen niemand kan zijn loon betalen. Gast wil ongeveer 200.000 loon in de week hebben dan is 25% van mijn totale loonbudget per week :')
pi_93257591
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
pi_93258476
Pakken jullie ook zoveel rode kaarten? Ik heb er al 8 te pakken in 27 wedstrijden terwijl ik niet agressief speel.
pi_93259479
Ik heb nu al twee wedstrijden rood gepakt met Maza (Friendly en Comp).

Is me nog nooit gelukt.
U MAD?
pi_93259689
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Als je beter gaat spelen, groeit de aantal supporters ook? Ik wil graag mijn stadion uitbreiden of een nieuwe bouwen maar het bestuur zegt.. Ze zien geen groei bij de achterban en dat er niet zoveel supporters zijn ofzo..?? (Ben Utrecht)
Ja volgens mij groeit dat vanzelf wanneer je reputatie stijgt.
pi_93260019
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Kreeg naar 6 seizoenen ineens mijn eigen stadion met Ajax, zonder erom te vragen :) 15k plekken meer dan de ArenA.
Ja, schrok je toch even he!
pi_93260848
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
Feyenoord Rotterdam
pi_93261849
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
is er een vaste datum waarop je een nieuw transferbudget krijgt? Ik speel in Nederland.
Volgens mij is er geen vaste datum voor, kreeg mijn budget dit seizoen midden in Juni, speelde mijn laatste wedstrijd 11 mei. Denk dat de budgetten ook te maken hebben met het eventuele EK, WK of een ander internationale competitie.
pi_93263580
Ik heb een probleem suarez heeft ruzie met galvan, wie zal ik laten gaan??
pi_93264216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:25 schreef Fuszy het volgende:
7 July..
pi_93264440
Het gaat voortvarend met Betis. Verwachtingen, vechten tegen degradatie, worden ruimschoots overtroffen. Sta net na de winterstop op een keurige achtste plaats, degraderen moet wel heel gek lopen. Daarnaast ben ik dan weg, want kreeg in de winterstop het aanbod om vanaf komend seizoen bij Arsenal aan de slag te gaan. Daar mijn eerste prijzen op Europees grondgebied maar pakken.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:36:52 #41
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_93269206
Iemand anders waar Cagliari het héél goed doet? Bij mij werden ze in 2013 al kampioen en verslaan ze in 2013 in de kwartfinale van de CL Barcelona gewoon.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_93270652
quote:
4s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:36 schreef Rahl het volgende:
Iemand anders waar Cagliari het héél goed doet? Bij mij werden ze in 2013 al kampioen en verslaan ze in 2013 in de kwartfinale van de CL Barcelona gewoon.
Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:17:48 #43
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_93271347
Het lukt me echt nooit om Elm van AZ naar Ajax te halen..
Neen
pi_93281591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Bij mij is dat Napoli, eindigen elk jaar in de top 2 en komen ver in Champions League. Ze hadden vorig jaar allen pech dat ze Barcelona troffen. Dit jaar hebben ze ook Pastore nog kunnen aantrekken.
Genoa hier.
pi_93282006
Echt niemand wil komen naar Liverpool.

Dzudszak al 11.5 afgewezen. Hazard 13.5 etc etc.
Gek word ik ervan.
U MAD?
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:54:42 #46
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93283306
Zo, ik ben een game begonnen bij Groningen. Ik heb ten eerste de gehele staf zo'n beetje ontslagen. Wat was die slecht zeg }:| Nu heb ik minstens 4 sterren bij elke training, dus dat zit al goed :)

De voorbereiding ging wel aardig, niet alles gewonnen, maar het was (nog steeds eigenlijk) een beetje zoeken naar de goede taktiek.

Ik heb besloten met deze tactiek te beginnen.

Het is nog een beetje aanpassen, want de ene wedstrijd win ik met 4-0, maar de andere verlies ik met 3-1.

Maar het begin is wel aardig.

Jammer genoeg verloren van Utrecht en die wedstrijd tegen de Graafschap was een ramp, want mijn nieuwe verdediger pakte netjes rood :( Wel gewonnen gelukkig, met hangen en wurgen.

Deze spelers heb ik gekocht en verkocht.

Waarbij deze speler toch wel mijn pareltje is. Ik heb het bestuur overtuigd om hem te halen, want ik had een goede rechtsbuiten nog en ze luisterden ook nog :') (Krijgen ze vast spijt van :P)

Ik ben ook wel trots dat Macheda bij mij wilde spelen. Zelfs Benitez wilde komen, maar kon zijn salaris niet betalen ;( Nouja, we gaan zien wat dit seizoen brengt. Enevoldsen doet het tot nu toe wel geweldig trouwens ^O^
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_93283974
Abidal, Julio Baptista en Van Buyten binnen..
pi_93285841
Ajax heeft Voorrondes CL niet overleefd.. Nu krijg ik 7,1 mil.. :D
pi_93286241
Gaat Chadli een grote worden in FM11?
maw Liverpool materiaal? Die is wel
red. te doen qua tranaferkosten.
U MAD?
pi_93286320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:34 schreef de_boswachter het volgende:
Gaat Chadli een grote worden in FM11?
maw Liverpool materiaal? Die is wel
red. te doen qua tranaferkosten.
Op 26 jarige leeftijd speelt hij bij Roma in mijn game. Degelijke speler, geen topper.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')