Jij gaat al moeilijk doen om een leeftijdsverschil van - maar - 6 jaar? Wow...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Schieganger het volgende:
Een 26 jarige die met 19/20 jarigen omgaat is best wel heel erg eng eigenlijk
Je zegt: "maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet"quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.
Leeftijdsverschil moet kunnen en wordt van steeds ondergeschikter belang naarmate jullie ouder worden, maar een 17-jarige chick en een 26-jarige man... hoe gaat hij dat uberhaupt zelf uitleggen aan zijn omgeving? Lijkt me vrijwel onmogelijk om hier een goed verhaal van te maken.
Nu is het zaak om hem dit ook duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
Voor de seks is er natuurlijk niks mis met 17 jarigen als je zo oud bent, voor de oppervlakkigheid tijdens het uitgaan ook niet. Vandaar dat je die 26 jarige weinig kwalijk kan nemen. Alleen een relatie is wel erg moeilijk, dan moet je als oudere jongen zo'n beetje sociaal achtergesteld zijn wil dit lukken. Anders zou je al na 2 dagen gek worden van je jongere vriendin. 9 jaar op zo'n leefitjd scheelt veel.
Het kan dus wel, alleen je ziet het niet vaak. Als je als oudere jongen echter nog wat kinds bent, dan is die leeftijd gewoon een getal en zijn 17 jarigen misschien gewoon beter voor je.
Ligt eraan wat voor mensen het lijkt me niet fijn als je ouders het er niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom het kan ook gewoon... we leven niet meer in de jaren 50. Het gaat om het gevoel wat je voor elkaar voelt. Praat daar ook gewoon met elkaar over.
Als andere mensen dat niet (kunnen) accepteren dan is dat hun probleem.
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
Voor de seks is er natuurlijk niks mis met 17 jarigen als je zo oud bent, voor de oppervlakkigheid tijdens het uitgaan ook niet. Vandaar dat je die 26 jarige weinig kwalijk kan nemen. Alleen een relatie is wel erg moeilijk, dan moet je als oudere jongen zo'n beetje sociaal achtergesteld zijn wil dit lukken. Anders zou je al na 2 dagen gek worden van je jongere vriendin. 9 jaar op zo'n leefitjd scheelt veel.
Het kan dus wel, alleen je ziet het niet vaak. Als je als oudere jongen echter nog wat kinds bent, dan is die leeftijd gewoon een getal en zijn 17 jarigen misschien gewoon beter voor je.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.
Zes jaar in je vriendegroep ja. De een hoort al te werken en de anderen zijn nog niet eens begonnen met hun vervolgopleidingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Jij gaat al moeilijk doen om een leeftijdsverschil van - maar - 6 jaar? Wow...
Dit. En dan ook nog eens laatste jaar Hbo. Ik ben 17 en zit in het eerste jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Eng mannetje zeg, een vent van 26 die zich gedraagt als een 19 jarige?
Jij blijft de grootste baas op Fok!.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.
hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Dit. En dan ook nog eens laatste jaar Hbo. Ik ben 17 en zit in het eerste jaar.Plus: zoek iemand van je eigen leeftijd. Voor gegevens moet je een pm sturen.
Ik maak geen grap.quote:
Zo'n post van een Moderatorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Niets mee beginnen. Het is een kinderprikker.
Je weet. Daarnaast ben ik geestelijk ook 17. Kijk: als het werkt met die gozer van 26, dan moet je het doen. Daarentegen is de kans heel klein dat het gaat werken. Just sayin'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef younailedit het volgende:
laat ik die gast dumpen en iets beginnen met Raqualad.
(onee jongens lopen achter en dan ben ik te oud da's ook illegaal)
Vind ik nog het enige positieve over hem, betekent niet dat hij als een geile aap gelijk voor zijn prooi gaat, maar misschien ook nog even twijfelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:
Goed, hele topic gelezen, het valt me op dat er niemand valt over het feit dat hij tot twee keer aan toe een week lang niets van zich laat horen. TS, die jongen zoekt gewoon wat vertier tijdens het stappen, doet nog even netjes door te vragen of je het leuk had, maar daar houdt het mee op. Als je daar mee kan leven, go for it![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |