vers broodquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
Brood is echt zoooooooooooooooooo kk vies
Lul niet mafkees.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
Leugens. Walgelijke leugens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
quote:
Ik loldequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen probleem om sandwiches voor me te maken?
Doe mij er maar zo eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lolde
Maar vandaag ben ik in een goeie bui, dus zeg maar wat je er op moet..
Of denk ik aan de verkeerde soort sandwich
e-rapequote:
Komt er aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe mij er maar zo een:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
http://www.joeandpam.com/pics/people/sam/quote:
wat is dit gore kkpedo :Squote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.joeandpam.com/pics/people/sam/
http://www.joeandpam.com/pics/people/June-August2007/
sprinkler foto's zijn voor secondewijzer![]()
ik ookquote:
Whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Oh how nice. Ze testen met op lymeziekte zonder dat ik het weet. Oh en ik blijk pfeiffer in mn bloed te hebben, ook nice. En mijn schildklier is nog maar net voldoende in waarde, nog nicer.
Wat is er allemaal met je aan de hand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Oh how nice. Ze testen met op lymeziekte zonder dat ik het weet. Oh en ik blijk pfeiffer in mn bloed te hebben, ook nice. En mijn schildklier is nog maar net voldoende in waarde, nog nicer.
Ik zit al een maand vrij ziek thuis en ik heb bij god geen idee wat het is. Dus ik moest bloedprikken. Zit pfeiffer in en de uitslag voor lyme is nog niet terug, ik wist niet eens dat ie daarop ging testen. en mn schildklierquote:
nic3quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Gaat goed eh? Ik ga voor de platinaquote:
Ja zo.. Jeetje daar reken je ook niet op iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit al een maand vrij ziek thuis en ik heb bij god geen idee wat het is. Dus ik moest bloedprikken. Zit pfeiffer in en de uitslag voor lyme is nog niet terug, ik wist niet eens dat ie daarop ging testen. en mn schildklierwtf is wrong with that motherfucker.
Nee aanpassen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef secondewijzer het volgende:
Nou bobby, die counter kan je ook wel uit je sig halen.
Nou in januari begon ik heel grieperig te worden en dan is na 2 weken weggeslipt. En nu heb ik sinds begin februari wéér griep symptomen en migraine achtige hoofdpijnen, gepaard met heel duizelig zijn en super slap (vrij moe en na 2 treden trap lopen, mijn been optillen e.d. ben ik ook echt superslap).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er allemaal met je aan de hand?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat eng vinden ja.
dit klinkt echt niet grappig nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou in januari begon ik heel grieperig te worden en dan is na 2 weken weggeslipt. En nu heb ik sinds begin februari wéér griep symptomen en migraine achtige hoofdpijnen, gepaard met heel duizelig zijn en super slap (vrij moe en na 2 treden trap lopen, mijn been optillen e.d. ben ik ook echt superslap).
Vannacht ijlde ik.ik ging naar de wc en ik hoorde allemaal dingen en ik zag mensen. kk eng.
naaldenvrees is niks geks hoorquote:
haha wat raar mensen met belonefobie haha wat grappig hahahahhaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij is aan het werk.
achter het station
hahaha je maakt een grapje over mijn vaders werk hahaha jammer dat hij bij het ministerie werk haha je grap faalt hahahahahquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij is aan het werk.
achter het station
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
hij heeft waarschijnlijk een verhoor met een moeilijke verdachte. gister wilde die vent zn bakkes niet opendoen, nu geven ze hem klappen.
nog wat nieuws over gehoord¿quote:
ik heb dqod toen net een DM gestuurd en ik ga zo meteen even een belletje plegen voor een abessijn herplaatserquote:
quote:
Mag hij dan ook net als Jack Bauer zo "WHO ARE YOU WORKING FOR???!!!!!" doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
hij heeft waarschijnlijk een verhoor met een moeilijke verdachte. gister wilde die vent zn bakkes niet opendoen, nu geven ze hem klappen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
naaldenvrees is niks geks hoor. Heb er zelf geen last van gelukkig
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
haha wat raar mensen met belonefobie haha wat grappig hahahahha
Zo te zien welquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahaha je maakt een grapje over mijn vaders werk hahaha jammer dat hij bij het ministerie werk haha je grap faalt hahahahah
mooiiquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe vet. lijkt net een poema![]()
Deze is zo:quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
hoe vet. lijkt net een poema![]()
quote:
hahah leuk johquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de kat van morgen.
Bohhh het zit je ook niet mee ehquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
lol is die net besproken meh meh meh
hahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de kat van morgen.
Was ik maar weer 16. Of had je het niet tegen mij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben van gedacht veranderd, ik gun jullie 14 jarige meisjes. jullie zijn immers net zo oud qua innerlijk. uiterlijk zijn jullie 16.
ik gelukkig nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben van gedacht veranderd, ik gun jullie 14 jarige meisjes. jullie zijn immers net zo oud qua innerlijk. uiterlijk zijn jullie 16.
had het niet over jou vlerk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was ik maar weer 16. Of had je het niet tegen mij?
Dus dat van die 14 jarige meisjes was ook niet voor mij? Bummer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
had het niet over jou vlerk.
Jonge, 19jarige meisjes zijn al wispelturig genoeg.. Laat staan 14 jarigenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus dat van die 14 jarige meisjes was ook niet voor mij? Bummer.
25 jarig jongetje dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef Dqod het volgende:
Ja maar ik wil heul geen 14jarig meisje
okquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef wolvendagen het volgende:
ja stel je voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef secondewijzer het volgende:
Oh fijn, wd gunt ons 14-jarige meisjes.
Stel je voor dat ze dat niet deed, dan hadden we alleen nog maar naar 16+ kunnen kijken.![]()
Als dat jongetje stiekem een gleufdier is, misschienquote:
Meld.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Nog meer mensen die dit kkziek vinden??
watquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt echt het empathisch vermogen van een schildpad is het niet?
only 1 way to find outquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als dat jongetje stiekem een gleufdier is, misschien
quote:
Komt omdat die schildpad aan die stok blijft draaien....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:05 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jij hebt echt het empathisch vermogen van een schildpad is het niet?
20 jarigen ook nog. Zal wel 23+ worden dan....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, 19jarige meisjes zijn al wispelturig genoeg.. Laat staan 14 jarigen
analbeadsquote:
Miaquote:
quote:
Nu ga ik zeker spelenquote:
same shitquote:
Dag skatjuhquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar ging m'n koffie
Mgoed, ik ga spelen.. Doei lievurds![]()
one luv enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |