vers broodquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
Brood is echt zoooooooooooooooooo kk vies
Lul niet mafkees.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
Leugens. Walgelijke leugens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:47 schreef Dqod het volgende:
quote:
Ik loldequote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je hebt dus geen probleem om sandwiches voor me te maken?
Doe mij er maar zo eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lolde
Maar vandaag ben ik in een goeie bui, dus zeg maar wat je er op moet..
Of denk ik aan de verkeerde soort sandwich
e-rapequote:
Komt er aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe mij er maar zo een:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
http://www.joeandpam.com/pics/people/sam/quote:
wat is dit gore kkpedo :Squote:Op woensdag 23 februari 2011 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
http://www.joeandpam.com/pics/people/sam/
http://www.joeandpam.com/pics/people/June-August2007/
sprinkler foto's zijn voor secondewijzer![]()
ik ookquote:
Whut?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Oh how nice. Ze testen met op lymeziekte zonder dat ik het weet. Oh en ik blijk pfeiffer in mn bloed te hebben, ook nice. En mijn schildklier is nog maar net voldoende in waarde, nog nicer.
Wat is er allemaal met je aan de hand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Oh how nice. Ze testen met op lymeziekte zonder dat ik het weet. Oh en ik blijk pfeiffer in mn bloed te hebben, ook nice. En mijn schildklier is nog maar net voldoende in waarde, nog nicer.
Ik zit al een maand vrij ziek thuis en ik heb bij god geen idee wat het is. Dus ik moest bloedprikken. Zit pfeiffer in en de uitslag voor lyme is nog niet terug, ik wist niet eens dat ie daarop ging testen. en mn schildklierquote:
nic3quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
Gaat goed eh? Ik ga voor de platinaquote:
Ja zo.. Jeetje daar reken je ook niet op iddquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zit al een maand vrij ziek thuis en ik heb bij god geen idee wat het is. Dus ik moest bloedprikken. Zit pfeiffer in en de uitslag voor lyme is nog niet terug, ik wist niet eens dat ie daarop ging testen. en mn schildklierwtf is wrong with that motherfucker.
Nee aanpassen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:33 schreef secondewijzer het volgende:
Nou bobby, die counter kan je ook wel uit je sig halen.
Nou in januari begon ik heel grieperig te worden en dan is na 2 weken weggeslipt. En nu heb ik sinds begin februari wéér griep symptomen en migraine achtige hoofdpijnen, gepaard met heel duizelig zijn en super slap (vrij moe en na 2 treden trap lopen, mijn been optillen e.d. ben ik ook echt superslap).quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er allemaal met je aan de hand?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat eng vinden ja.
dit klinkt echt niet grappig nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou in januari begon ik heel grieperig te worden en dan is na 2 weken weggeslipt. En nu heb ik sinds begin februari wéér griep symptomen en migraine achtige hoofdpijnen, gepaard met heel duizelig zijn en super slap (vrij moe en na 2 treden trap lopen, mijn been optillen e.d. ben ik ook echt superslap).
Vannacht ijlde ik.ik ging naar de wc en ik hoorde allemaal dingen en ik zag mensen. kk eng.
naaldenvrees is niks geks hoorquote:
haha wat raar mensen met belonefobie haha wat grappig hahahahhaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij is aan het werk.
achter het station
hahaha je maakt een grapje over mijn vaders werk hahaha jammer dat hij bij het ministerie werk haha je grap faalt hahahahahquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hij is aan het werk.
achter het station
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |