Wie zegt dat ik dit 50 jaar ga doen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal nooit iemand geweest die na mijn middelbare school geen verdere opleiding wil en gewoon van 9 tot 5 simpel werk wil gaan doen 50 jaar lang. Misschien vind jij dat kansloos en kut. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik niet tevreden ben met mijn studie.
owh soquote:
Omdat ik kutvolk ben die hard zwoegt wanneer Bobby op vakantie isquote:
quote:
serieus stond laatst te praten met de baas he over dattie op vakantie gingquote:
Ik niet hoor?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dit 50 jaar ga doen?
wat een simpelequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
serieus stond laatst te praten met de baas he over dattie op vakantie gingdus ik vraag waar die dan naartoe gaat zegt ie: weet niet, vrouw boekt. ik betaal alleen en hoor wel wanneer we vertrekken
Ze hoeven die vingers niet in hun kont te steken hoor. Gewoon een zandkorrel die in de mond terecht komt kan al genoeg zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Aarsmaadeitjes zitten vaak in het zand v.d zandbak.. En kinderen steken graag overal hun vingertjes in
Dat bedoel ik ook.. WAAR ZIT JIJ MET JE GEDACHTESquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze hoeven die vingers niet in hun kont te steken hoor. Gewoon een zandkorrel die in de mond terecht komt kan al genoeg zijn.
met dit gezichtquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Salatrel het volgende:
vervolgens zit ie in ze hawaiishirt met ze blackbarry op het strand op aruba mail te beantwoorden
Oh ik dacht serieus dat jij dat dacht omdat je echt zo zei van : 'ze steken hun vingers overal inquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.. WAAR ZIT JIJ MET JE GEDACHTES
Hahaha bahquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ik dacht serieus dat jij dat dacht omdat je echt zo zei van : 'ze steken hun vingers overal in'
ik geloof je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha bah.. Ok ik ben een vunzig meisje, maar dit keer bedoelde ik het ECHT niet zo
Morgen praat ik weer over kindertjes die vingertjes in hun rectum duwen, beloofd.. Speciaal voor jouquote:
Die keertjuh, die poesje, die haarquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik als randstedeling zeg dat ook gewoon hoor... wat wilde je anders? deze keertje?
NL is gewoon kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom eigenlijk 'al dat kutvolk', Bobby? Waarom niet iets meer respectvol over anderen praten?
Lol.. Wat dacht je van Twents/Sallandsquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahah Overijssels. Bestaat dat ook al tegenwoordig?
Ja, dat ken ik wel ja. Maar dat betekent natuurlijk niet hetzelfde als Overijssels.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lol.. Wat dacht je van Twents/Sallands![]()
![]()
Ik mag niet meer naar Paramariboquote:
Nja Overijssels.. Twents.. Sallands.. ik vind het allemaal een pot natquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel ja. Maar dat betekent natuurlijk niet hetzelfde als Overijssels.
Volendams is ook geen Noord-Hollands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Sorry, ik bedoelde irritante betweterige pubertjes zoals jullie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom eigenlijk 'al dat kutvolk', Bobby? Waarom niet iets meer respectvol over anderen praten?
T is zo.. Als ik ooit rijk zou zijn zou ik weggaan.. Nja, misschien.. Dan moet ik wel m'n fokmatties hier achterlaten mja.quote:
Salland?quote:
quote:
quote:
Waarom is NL kut? Ik denk dat je het in weinig landen beter hebt, behalve als je erg rijk bent ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is zo.. Als ik ooit rijk zou zijn zou ik weggaan.. Nja, misschien.. Dan moet ik wel m'n fokmatties hier achterlaten mja.
En ergens anders zullen ze ook wel weer hun sores hebben.. Lastig u_u
Ohjee haten op NLquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
T is zo.. Als ik ooit rijk zou zijn zou ik weggaan.. Nja, misschien.. Dan moet ik wel m'n fokmatties hier achterlaten mja.
En ergens anders zullen ze ook wel weer hun sores hebben.. Lastig u_u
Oh oke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde irritante betweterige pubertjes zoals jullie.![]()
![]()
De politiek staat me niet aan.. Persoonlijke redenen.. Maar dat terzijde.. Sowieso zou ik graag naar een land willen waar het klimaat gewoon fijner is.. T is me hier te koud over het algemeen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom is NL kut? Ik denk dat je het in weinig landen beter hebt, behalve als je erg rijk bent ja.
Ben je nu echt zo'n pedo dat je daar op wacht? Echt weer een kantoor iets hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef wise het volgende:
http://www.7is7.com/otto/(...)0wordt%20legaal%20op
![]()
Haha, ik moest lachen. Maar ik ben wel benieuwd waarom iemand Nederland zo kut zou vinden, terwijl het een van de betere landen van de wereld is qua leefomstandigheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohjee haten op NLdat mag niet hoor. Stel je voor dat je een andere mening hebt dan Otis die NL helemaal geweldig vindt. Shit is aan nu.
Oh.. Dan ga ik maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:00 schreef secondewijzer het volgende:
VANAF NU IS DIT EEN KANTOORSLAVEN SC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
gast, jij hebt het in je sig staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n pedo dat je daar op wacht? Echt weer een kantoor iets hoor.Je bent 30 doe normaal.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar ik ben wel benieuwd waarom iemand Nederland zo kut zou vinden, terwijl het een van de betere landen van de wereld is qua leefomstandigheden.
Ja kloptquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Maar ik ben wel benieuwd waarom iemand Nederland zo kut zou vinden, terwijl het een van de betere landen van de wereld is qua leefomstandigheden.
argumenten als "ja maar het weer is kut" tellen nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja klopt
Als het 1 van betere landen qua leefomstandigheden is kan het gewoon niet kut zijn. Kan gewoon niet
Ja, een fijner klimaat zou ik ook wel graag willen inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
De politiek staat me niet aan.. Persoonlijke redenen.. Maar dat terzijde.. Sowieso zou ik graag naar een land willen waar het klimaat gewoon fijner is.. T is me hier te koud over het algemeen.
Maar idd, op politiek vlak is er overal wel wat!
Klopt, omdat het niet kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef wise het volgende:
[..]
argumenten als "ja maar het weer is kut" tellen niet
Ook heb ik gezegd dat ik het op politiek en persoonlijk vlak kut vindquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef wise het volgende:
[..]
argumenten als "ja maar het weer is kut" tellen niet
Ieder land heeft wel shit. Bovendien kan je ook niet zeggen dat een land fantastisch is omdat je er een keer op vakantie bent geweest, maar toch zou ik best naar bijvoorbeeld Amerika willen verhuizen, maar dan voornamelijk vanwege het klimaat. Maar goed, Amerika heeft ook weer genoeg nadelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha, ik moest lachen. Maar ik ben wel benieuwd waarom iemand Nederland zo kut zou vinden, terwijl het een van de betere landen van de wereld is qua leefomstandigheden.
True.. Daarom ga ik heel rijk worden en m'n eigen land kopen u_uquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, een fijner klimaat zou ik ook wel graag willen inderdaad.
Maar idd politiek gezien is het overal kut volgens mij. Tis gewoon dat je daar nu minder van mee krijgt. Politiek = gezeik sowieso.
Hoho, dat beweert niemand hoor, je moet me geen woorden in de mond gaan leggen. Ik ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:03 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Ja klopt
Als het 1 van betere landen qua leefomstandigheden is kan het gewoon niet kut zijn. Kan gewoon niet
In LA hebben ze the l wordquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder land heeft wel shit. Bovendien kan je ook niet zeggen dat een land fantastisch is omdat je er een keer op vakantie bent geweest, maar toch zou ik best naar bijvoorbeeld Amerika willen verhuizen, maar dan voornamelijk vanwege het klimaat. Maar goed, Amerika heeft ook weer genoeg nadelen.
Stel je bent zo rijk dat je je eigen tropisch eilandje hebtquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
True.. Daarom ga ik heel rijk worden en m'n eigen land kopen u_u
thanks mr obviousquote:
Ja tochquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stel je bent zo rijk dat je je eigen tropisch eilandje hebt. Dan ben je wel een held.
werk vinden en de zorg zijn 2 grote nadelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ieder land heeft wel shit. Bovendien kan je ook niet zeggen dat een land fantastisch is omdat je er een keer op vakantie bent geweest, maar toch zou ik best naar bijvoorbeeld Amerika willen verhuizen, maar dan voornamelijk vanwege het klimaat. Maar goed, Amerika heeft ook weer genoeg nadelen.
no problemquote:
Eens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Dqod het volgende:
Hmm ja ik ga toch heeeeeeeel ff weg.. Ff eten
Tot straks lieverdjes![]()
Sowieso Australie en Nieuw Zeelandquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef Salatrel het volgende:
lekker naar de gold coast in australië stikt daar van de golfbanen en klimaat is niet onaardig (brandjes en tsunamis even buiten beschouwing gelaten) als je google meps mag geloven
Ik heb nog steeds contact met mijn vorige werkgever en via daar zou ik in Amerika kunnen werken (dan nog wel als Nederlander) maar dan kun je in ieder geval wat meer de sfeer proeven. Ik overweeg nog steeds om dat te gaan doen, maar je laat wel dingen in NL achter en dat is wat me tegenhoudt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
werk vinden en de zorg zijn 2 grote nadelen
check al die golfbanenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sowieso Australie en Nieuw Zeeland. Ik wil daar snel heen.
Lijkt me ook geweldig om te wonen inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
als je er heen gaat en verzekerd bent van werk, dan zou ik die stap wel makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds contact met mijn vorige werkgever en via daar zou ik in Amerika kunnen werken (dan nog wel als Nederlander) maar dan kun je in ieder geval wat meer de sfeer proeven. Ik overweeg nog steeds om dat te gaan doen, maar je laat wel dingen in NL achter en dat is wat me tegenhoudt.
dat zou ik met australië hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:12 schreef wise het volgende:
[..]
als je er heen gaat en verzekerd bent van werk, dan zou ik die stap wel maken
okequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
op mijn werk is trouwens zo'n baas hede man is dik als terror jaap, eet dagelijks saucijzenbroodjes met mayonaise, heeft als ringtone de intro van star wars en verzamelt stripboeken en poppetjes van film- en stripfiguren
hij is een vleesgeworden comic book guy van de simpsons
[ afbeelding ]
En speelt ie wow?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef Otis2.0 het volgende:
op mijn werk is trouwens zo'n baas hede man is dik als terror jaap, eet dagelijks saucijzenbroodjes met mayonaise, heeft als ringtone de intro van star wars en verzamelt stripboeken en poppetjes van film- en stripfiguren
hij is een vleesgeworden comic book guy van de simpsons
[ afbeelding ]
Ga met mij mee danquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aii cool mattie doen we jwz <123quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wij gaan hard gaan daar. Ik ken al die spots daar man mijn family woont daar.
We gaan Aussies leren wat Nederlandse helden zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Aii cool mattie doen we jwz <123
morgen heb jij nivi tussen je ribben wollahquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:35 schreef Salatrel het volgende:
haha mozys family is als crimineel naar australië gedeporteerd
steakmes zekerquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:37 schreef Mozy het volgende:
[..]
morgen heb jij nivi tussen je ribben wollah
Nouja ik denk dat ik daar wel leukere dingen te doen weet dan ze vertellen over Michiel de Ruijter en Willem van Oranje hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
We gaan Aussies leren wat Nederlandse helden zijn.
Zoals boss'en?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:40 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat ik daar wel leukere dingen te doen weet dan ze vertellen over mijzelf en Mozy hoor.
Want ze weten wie ik ben, ze weten wie ik ben, ze weten wie ik ben, ze weten wie ik ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:31 schreef Mozy het volgende:
Ze noemen me de Keizer, boven de admiraal, boven de koning, baas van mijn eigen verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |