Dan zou ik ook jaloers zijn op bois die de GOODLIFE leven en met 15jarige sma's gaan, dus ik snap je wel ergens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel man. Ik zou mezelf wel mislukt vinden als ik dan 9 tot 5 op een internetforum zat voor jongeren beetje slowchatten. En dan naar huis. Weer fokken. En dit de volgende dag weer.
Gewoon beetje vertalen, lekker thuiswerk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zie jij jezelf over 10 jaar dan?
spreek voor jezelf manquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan zou ik ook jaloers zijn op bois die de GOODLIFE leven en met 15jarige sma's gaan, dus ik snap je wel ergens.
ik sprak juist voor jou man ik ben groentjequote:
Misschien hoeft mijn leven en/of baan niet uitdagend te zijn. Ik ben nooit iemand geweest die risico's neemt of vanaf jongs af aan al wist wat ie wil gaan doen. Dat jij dat wellicht saai of kansloos vindt, is jouw mening en dat is prima, maar daarom kan ik nog wel tevreden zijn mijn eenvoudige doch gelukkige leven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wel man. Ik zou mezelf wel mislukt vinden als ik dan 9 tot 5 op een internetforum zat voor jongeren beetje slowchatten. En dan naar huis. Weer fokken. En dit de volgende dag weer.
ow whahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik sprak juist voor jou man ik ben groentje
Echt volledig thuiswerk lijkt me zóó saai.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon beetje vertalen, lekker thuiswerk.
zou ik ook zeggen als ik de 40 gepasseerd benquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Dqod het volgende:
Yvonne zei eens dat dit heul geen jongerenforum was.. Ik geloof haar op haar woord
Idd, kantoormensen werken 365 dagen in het jaar uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Lakitu het volgende:
ik ga verder m'n vakantie xxjes
ohja dat heb je niet op kantoor :$
jij. Neem het over. haat even op kantoorlevens voor mequote:
quote:
quote:
Nog ff en dat ben ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik de 40 gepasseerd ben
lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij. Neem het over. haat even op kantoorlevens voor me
mijn oom vroeg ooit eens hoeveel uren ik per week werk en mijn antwoord was "20 maar ik ben er 40 aanwezig" daar moest hij even over nadenkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd, kantoormensen werken 365 dagen in het jaar uiteraard
mwa, soort van, heb iets van 11 weken en kan inplannen wanneer je maar wiltquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Lakitu het volgende:
Bwhoho mallerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn oom vroeg ooit eens hoeveel uren ik per week werk en mijn antwoord was "20 maar ik ben er 40 aanwezig" daar moest hij even over nadenken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn oom vroeg ooit eens hoeveel uren ik per week werk en mijn antwoord was "20 maar ik ben er 40 aanwezig" daar moest hij even over nadenken
dat is best veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:40 schreef wise het volgende:
[..]
mwa, soort van, heb iets van 11 weken en kan inplannen wanneer je maar wilt
tja, ik verdien het dan ook hequote:
ik ben er ook nog hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
jij. Neem het over. haat even op kantoorlevens voor me
Eauxquote:
aarsmadenżquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef Dqod het volgende:
Basisschoolkinderen zijn eng met hun aarsmaden, hoofdluis en krentenbaard u_u
Serieus op onze basisschool waren dat soort dingen er nooit. En hoe krijg je krentenbaard eigenlijk? Door je gezicht tegen de krentenbaard van iemand anders te wrijven?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:41 schreef Dqod het volgende:
Basisschoolkinderen zijn eng met hun aarsmaden, hoofdluis en krentenbaard u_u
Ja, vrolijke diertjes dat.. Kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, vrolijke diertjes dat.. KijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ik heb dat ook nooit meegemaakt, dat soort shit. Alleen hoofdluis af en toe maar dat is normaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus op onze basisschool waren dat soort dingen er nooit. En hoe krijg je krentenbaard eigenlijk? Door je gezicht tegen de krentenbaard van iemand anders te wrijven?
Hoofdluis hebben we wel es op school gehad.. Toen mocht ik thuisblijven weet ik nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Serieus op onze basisschool waren dat soort dingen er nooit. En hoe krijg je krentenbaard eigenlijk? Door je gezicht tegen de krentenbaard van iemand anders te wrijven?
Met z'n 100 onderkinnetjes en haartjes er tussenquote:
die vrouw heeft haar voeten in zijn zakquote:
Aarsmaadeitjes zitten vaak in het zand v.d zandbak.. En kinderen steken graag overal hun vingertjes inquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit meegemaakt, dat soort shit. Alleen hoofdluis af en toe maar dat is normaal.
Hoofdluis serieus ook nooit. Alleen een keer in een andere groep toen ik al in groep 8 zat, maar heb nooit controles of zo gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nooit meegemaakt, dat soort shit. Alleen hoofdluis af en toe maar dat is normaal.
misschien doen ze wel aan ballbustingquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef wise het volgende:
[..]
die vrouw heeft haar voeten in zijn zak
Ik kan zelf bepalen wanneer ik vakantie heb. Kan ik tenminste gaan op tijden dat al dat kutvolk weer hard aan het leren is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:37 schreef Lakitu het volgende:
lololquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien doen ze wel aan ballbusting
Ik ook niet.. Ik kwam er namelijk op een zondag achter dat ik t had en ben dus alleen gecheckt door m'n ma.. Toen een aantal dagen niet naar school geweest dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoofdluis serieus ook nooit. Alleen een keer in een andere groep toen ik al in groep 8 zat, maar heb nooit controles of zo gehad.
niet waarquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen wanneer ik vakantie heb.
voordeel is dat wel ja, niet tegelijk op vakantie hoeven met paupers enzquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen wanneer ik vakantie heb. Kan ik tenminste gaan op tijden dat al dat kutvolk weer hard aan het leren is.
quote:
AUquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan zelf bepalen wanneer ik vakantie heb. Kan ik tenminste gaan op tijden dat al dat kutvolk weer hard aan het leren is.
Ik ben nou eenmaal nooit iemand geweest die na mijn middelbare school geen verdere opleiding wil en gewoon van 9 tot 5 simpel werk wil gaan doen 50 jaar lang. Misschien vind jij dat kansloos en kut. Maar dat hoeft niet te betekenen dat ik niet tevreden ben met mijn studiequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |