"Hmm. Good kok!"quote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef marcodej het volgende:
Net effe de aflevering van vorige week terug gekeken.
Mijn samenvatting: Adriaan, kolere.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:27 schreef guitargirl84 het volgende:
Die Adriaan is echt een botte boer zeg!
Die indruk had ik ook een beetje.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef mootie het volgende:
Zoals ik het zag was Adriaan het gewoon beu, hij had z'n best gedaan (op zijn manier), Annemarie reageerde op z'n Annemaries (geen respons dus) en op de laatste avond probeert ze nog heel vaag wat toenadering te zoeken. Ik vond dat Adriaan er eerder verdrietig uitzag. Soort verslagen.
+ Frank en Anita denk ikquote:Op zondag 27 februari 2011 19:50 schreef MissJ het volgende:
Nog een half uur![]()
Mijn gok is dat alleen Gijsbert & Femke en Richard & Annemieke nog samen zijn.
Wat heeft hij geprobeerd danquote:Op zondag 27 februari 2011 17:58 schreef mootie het volgende:
Zoals ik het zag was Adriaan het gewoon beu, hij had z'n best gedaan (op zijn manier), Annemarie reageerde op z'n Annemaries (geen respons dus) en op de laatste avond probeert ze nog heel vaag wat toenadering te zoeken. Ik vond dat Adriaan er eerder verdrietig uitzag. Soort verslagen.
Of annemarie komt toch met Harry aanzetten, dat zou ik super vinden!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
En als Annemarie en Adriaan nog samen zijn ga ik lachen
dat hoop ik echt!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Of annemarie komt toch met Harry aanzetten, dat zou ik super vinden!
Hier zit eigenlijk ook wel wat in. Volgens mij heeft Adriaan vooral met harry en johannes erover gesproken hoe leuk hij haar vond en niet met Annemarie zelf dus kan me dan ook wel weer voorstellen dat ze het niet goed wist wat hij wilde, ze hebben allemaal niet echt toenadering gezocht tijdens de logeerweek, vooral leuk samengewerktquote:Op zondag 27 februari 2011 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat heeft hij geprobeerd dan
En zijn ogen spuwden vuur door die zonnebril heen. Heul raar.
ik zit het nog even uit, maar wel met kleine tegenzin.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
Ik heb geeneens zin om te kijken meer.
Ik zag trouwens wel vrijdag Harrie op de trekker rijden op de N228geen grapje.
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik zit het nog even uit, maar wel met kleine tegenzin.
Volgende week weer Medium kijken, nu al zin in(en dan worden de Pfaffs opgenomen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
We hebben natuurlijk maar een klein deel gezien, maar hij deed een wazige poging met het hand in hand lopen. Annemarie had het op een gegeven moment wel door, maar deed er niks mee. Ik denk dat het zo'n jongen het wel als een afwijzing ervaart als de dame in dat geval reageert met wat gemompel en gewoon doorsjokt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:56 schreef JustD1984 het volgende:
[..]
Hier zit eigenlijk ook wel wat in. Volgens mij heeft Adriaan vooral met harry en johannes erover gesproken hoe leuk hij haar vond en niet met Annemarie zelf dus kan me dan ook wel weer voorstellen dat ze het niet goed wist wat hij wilde, ze hebben allemaal niet echt toenadering gezocht tijdens de logeerweek, vooral leuk samengewerkt
De reumaniequote:Op zondag 27 februari 2011 20:17 schreef cora4034 het volgende:
Nou de laatste, volgende week zondag zal er een leegte zijn.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Beach het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Beach het volgende:
[..]
_!
dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo m'n 'erger-programma's' en dat is er 1tje van. Vrselijke familie, maar zo heerlijk om te kijken en mezelf zo lekker normaal te vinden
![]()
Hoeveel weken geleden was dit dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Dus Frank weet nog niet van haar vreemdganerij?![]()
zou me niets verbazenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
Geen idee, ik was enigszins verrast omdat ik in de spoiler trapte dat ze heeft staan zoenen met iemand anders op een feestje een paar weken geleden. Niet dat dat nog niet heeft gekund of zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoeveel weken geleden was dit dan?
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Tering, wat een grammaticaal belabberde zin was dat.
Dat is het zelfde als zeggen dat een zeehond iets aan z'n vleugels moet doen!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef Starlie het volgende:
Anita moet echt iets aan haar wenkbrauwen doen!!!!
WAT??quote:Op zondag 27 februari 2011 20:25 schreef Cee het volgende:
888 is je vriendquote:Op zondag 27 februari 2011 20:28 schreef Starlie het volgende:
Zegt ie nou dat het hem oud maakte die citytrip?? Het geluid staat op 35 maar ik versta er niets van!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |